Ja dat is zo maar anders ben je een kansloze kneus die geen vriendin kan krijgen en ook nog nooit geneukt heeft.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar ja, dan heb je 1x geneukt en daar sta je dan. Alsnog een kansloze kneus die geen vriendin kan krijgen.
Net ietsje beter, maar veel niet. Ik vind naar een hoer gaan om de 1e keer te beleven nog lager dan helemaal niet, eigenlijk.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja dat is zo maar anders ben je een kansloze kneus die geen vriendin kan krijgen en ook nog nooit geneukt heeft.
Ik zou me er op mijn 36e echt niet druk om maken of iets laag is, ik zou dan gewoon zsm mijn pener ergens in willen stekenquote:Op maandag 8 juni 2015 13:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Net ietsje beter, maar veel niet. Ik vind naar een hoer gaan om de 1e keer te beleven nog lager dan helemaal niet, eigenlijk.
Ja, dan heb je dat maar gehad, maar dan.. dan moet je toch echt aan jezelf werken, want vaak is het zo dat je gewoon een passieve lul bent geweest ofwel een kansloze sociaal incapabele loser geweest bent dat je nog maagd bent op die leeftijd.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik zou me er op mijn 36e echt niet druk om maken of iets laag is, ik zou dan gewoon zsm mijn pener ergens in willen steken
Ze worden natuurlijk niet lekkerder, je wordt wanhopiger.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:12 schreef dedude87 het volgende:
Eenieder die weleens offshore of op zee heeft gezeten, en een week of wat geen "echte" vrouwen heeft gezien kan beamen dat je standaard per dag langer geen vrouw zien echt verschuift.....na drie weken geen vrouw te hebben gezien word de meest lelijke vrouw en lekker ding.
Dus terechte klacht. Al is het natuurlijk alles behalve ons probleem als rijke hunks met onze gigantische peners.
Ik vraag me soms toch af hoe het nerds af zou gaan als we in een andere tijd leefde, zeg maar 40 jaar geleden ofzo.quote:
Je neukt dus een heel ranzig dik wijf ... dus jij bent boos op anderen dat zij wel eisen stellen aan een partner. Volgens mij zou jij nog een koe pakken om toch maar een gaatje te kunnen vullenquote:Op zondag 7 juni 2015 12:19 schreef Noriega het volgende:
[..]
Ik ben geen maagd meer nee. Omdat ik als nerd wel realistisch ben.
Ik ben geen maagd meer nee. Omdat ik als nerd altijd wat drugs meeneem om je zusje ''van de kaart te brengen''. Niet doorvertellen.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:19 schreef Noriega het volgende:
[..]
Maar ik heb door zo te beginnen tenminste wel een seksleven. Die anderen nog steeds helemaal niks. Niet echt een aantrekkelijk alternatief.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:27 schreef Life1980 het volgende:
[..]
Je neukt dus een heel ranzig dik wijf ... dus jij bent boos op anderen dat zij wel eisen stellen aan een partner. Volgens mij zou jij nog een koe pakken om toch maar een gaatje te kunnen vullen
Dus je neukt 3/10's?quote:Op zondag 7 juni 2015 12:19 schreef Noriega het volgende:
[..]
Nee de vrouwen die ik gehad heb waren tussen de 4,5 en de 7,5. Die nerds gaan enkel voor de 10.quote:
Is dat niet heel subjectief? Wat jij een 7.5 vindt hoeft iemand anders niet zo te zien toch.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:32 schreef Noriega het volgende:
[..]
Nee de vrouwen die ik gehad heb waren tussen de 4,5 en de 7,5. Die nerds gaan enkel voor de 10.
Dat klopt, maar het feit dat ze geen 10 zijn is dat ze niet voldeden aan ieder ideaal dat ik heb en ik dus water bij de wijn heb gedaan. Maar ik realiseer me ook dat die 10 een illusie is. En dat doen anderen niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is dat niet heel subjectief? Wat jij een 7.5 vindt hoeft iemand anders niet zo te zien toch.
Ja ik weet niet wat jouw idealen zijn maar stel je hebt er 6 en aan alle 6 wordt voldaan dan is t voor jou een 10, maar das nog steeds niet objectief een 10 tochquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:43 schreef Noriega het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het feit dat ze geen 10 zijn is dat ze niet voldeden aan ieder ideaal dat ik heb en ik dus water bij de wijn heb gedaan. Maar ik realiseer me ook dat die 10 een illusie is. En dat doen anderen niet.
quote:Op zondag 7 juni 2015 12:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS heeft zijn 1e vriendinnetje een kusje op de wang gegeven op een anime-conventie.
serieus?quote:Op zondag 7 juni 2015 12:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wat je niet kent, mis je ook niet. Ik heb geen behoefte aan seks. En verder wil ik een kwalitatief hoogstaande vrouw of anders geen vrouw. All or nothing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |