Heb hem hier gisteren en vannacht ook veel aan de borst gehad ja.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:15 schreef Franny_G het volgende:
Oh ik zie nu dat ik het vorige topic sloot, dat had ik niet in de gaten.
Chanty, wat sneu voor L.
Soms vinden kindjes het juist wel fijn om ergens op te kunnen bijten, dus koude komkommer klinkt goed. Zo niet, dan inderdaad maar even laten en veel laten drinken. I heeft dan altijd extra behoefte aan bv, ik denk omdat het verzachtend werkt.
Goeie iddquote:Op zondag 7 juni 2015 12:53 schreef BlueEyes het volgende:
Ik doe tegenwoordig een drup op mijn vinger en met gevaar voor eigen 'vinger' smeer ik het tandvlees in.
Zit regelmatig klem tussen de puntjes en het is even niet prettig maar vind dat fijner dan met een wattenstaafje waar ik geen gevoel bij heb en die leeggezogen wordt.
Belangrijkste vraag is: vind jij t tijd? Wij hebben sinds donderdag n zandbak en saar is ruim 10 maanden. Na n half uur is de lol er af en gaat ons zandmonster eruit klimmen... 7 mnd vind ik persoonlijk echt nog te vroegquote:Op zondag 7 juni 2015 14:21 schreef Hilmo het volgende:
Ik en mijn man moesten zo lachen om vorig topic, over de witte hond. Nu wil ik ook naar dierentuin/kinderboerderij![]()
R herkent zichzelf wel in spiegel. Geven en nemen moeten we nu oefenen staat er. Hmm.
Oh de strandtent van aldi gekocht, winkel lag vol.![]()
Gister geshopt voor mezelfBeetje anders dan anders gekocht, wel gaaf.
En ik las dat sommige 7/8 maanden baby's al inzand hadden gespeeld? Wij hebben geen zandbak en in de tuin vind ik vies met kattenstront . nu al tijd voor zandbak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2015 17:25 schreef Risu het volgende:
Y met de ballon.
Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half-kapotte/lege dingen zijn altijd het leukst om mee te spelen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Nee zonder kan ze t ook idd... brrrquote:Op zondag 7 juni 2015 19:22 schreef Roomsnoes het volgende:
Knarsen heeft de mijnes geen zand voor nodigHoi kiesjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is leuk... en voor mijn gevoel is ze nog ergens onder de 6 mndquote:Op zondag 7 juni 2015 21:15 schreef Fee-nix het volgende:
Ja echt Blue!Bizar he! Ik zat net zelfs op mijn vingers na te rekenen of het nou echt zo is
![]()
.
ohja jouwes is maar iets ouder dan mijnesquote:Op zondag 7 juni 2015 21:13 schreef Fee-nix het volgende:
Chanty, over een week is ze 8 maanden! En ik vind het ook altijd zo leuk om over jouw L te lezen! Die wordt ook al zo groooooot! Die foto in dat fietsstoeltje was.
Gelukkig!quote:Op zondag 7 juni 2015 21:22 schreef Skittles het volgende:
Fee wat een Pretletter![]()
En natuurlijk weten we nog wel wie je bent! Ik wilde dat Lou dezelfde dag geboren werd als L (want 14-10-14 bekt zo lekker)
Cholula wat een prachtige doeken baby'tje natuurlijk
![]()
Ghehe ik weet nog wel dat ik die dag 's ochtends weeën kreeg en al zat tequote:Op zondag 7 juni 2015 21:24 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Gelukkig!. Ja, ben nog steeds ook blij met die datum!
Wowquote:Op zondag 7 juni 2015 21:13 schreef Fee-nix het volgende:
Chanty, over een week is ze 8 maanden! En ik vind het ook altijd zo leuk om over jouw L te lezen! Die wordt ook al zo groooooot! Die foto in dat fietsstoeltje was.
Ja dat wel. Zal de boel ook waarschijnlijk tegenhouden.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:33 schreef Chanty het volgende:
Hier ook nog niet ongesteld geweest. Wel sinds begin maart zowat elke dag bruinverlieszal wel door de borstvoeding komen ook dat het nog niet echt doorzet. Komt vast goed. Skittles jij geeft ook bv toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ook geen ramp om niet met een rode tsunami tussen de benen te lopen, maar tegelijkertijd zou een stukje zekerheid dat alles het nog doet wel fijn zijn.
Ik zit 6 hoog... s'avonds vegen en klaar...quote:Op zondag 7 juni 2015 21:14 schreef DJMO het volgende:
wat een pretletter Fee![]()
Cho: wat ligt hij er heerlijk bij zo![]()
en Risu ook al zo'n liefje![]()
verder nauwelijks bij gelezen maar wat zand betreft, ik zit één hoog dus lekker knoeien is er niet bij. Nou had ik mezelf maar bedacht om gewoon twee zakken speelzand a 25 kg op het balkon uit te strooien, maar of dat nou zo'n strak plan is?
Is er echt geen enkele kans ook dat je vriend van gedachte veranderd? Lijkt mij idd heel moeilijk en zo definitief, dus zou daar ook mee vooruit schuiven denk ik...quote:Op zondag 7 juni 2015 21:54 schreef BlueEyes het volgende:
Wij gaan daar eerdaags de knoop in doorhakken.
Ik weet hoe mijn vriend er duidelijk in staat (=nee) maar hij wil wel met me er over hebben en ook mijn argumenten aanhoren.
Alleen ik schuif het zelf steeds voor me uit, ik ben bang voor de neeen kan er steeds geen lekker moment voor vinden.
Vooralsnog doet het rubber zijn werk prima, maar als het een definitieve nee zou worden gaat er een knip komen bij vriend
In de overgang komen voor je 40e.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:06 schreef Crumpette het volgende:
Snap het wel blue, die nee is wel heel definitief..![]()
Hier denk ik wel dat er een tweede komt, maar dan willen we idd ook eerst verhuizen ed, en dat kan pas op zijn vroegst over een jaar oid.
voor kwak. Hier was de eerste klats ook heel heftig, nu is het weer semi normaal oid.
Skittles wat is dat, pof?![]()
W heeft minder koortsen ligt te slapen
dus. Ik ben intussen strontverkouden. Hoezee. Tijd voor mamaslaap, schnell! Voor hij weer huilt!!
Bij ons zijn de rollen eigenlijk omgedraaid hierin. Maar mijn vriend vindt het niet erg als ik geen tweede wil, hij is erg van 'go with the flow', hij zou het alleen wel echt leuk vinden. Ik worstel er in ieder geval een stuk meer mee dan hij, vooral omdat ik I gewoon het leukste/beste gun en haar niet een broertje of zusje wil onthouden en bang ben dat ze die zal missen. En ook wel omdat ik het een moeilijk idee vind dat het echt een eenmalige ervaring was.. pfff. Aan de andere kant zie ik er echt tegenop om met twee kindjes steeds bezig te zijn en lijkt het me gewoon zwaar. En dit is nu zo goed gegaan maar wat als...Lastig.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:04 schreef BlueEyes het volgende:
Ik durf het niet te zeggen of het een ja worden kan. Hij ziet voornamelijk de praktische bezwaren en denkt 'egoïstisch' omdat hij bepaalde vrijheden niet op wil geven.
Ik denk wat meer in oplossingen voor de praktische dingen en ben erg van het; Waar 1 is kunnen ook 2 zijn.
Ik zou 40/41 zijn als we voor een tweede gaan, mijn vriend 48/49 en wij zien dat dus niet als een argument. Omdat, als we het echt allebei graag willen, een jaartje ouder/jonger ook niet veel uitmaakt (voor ons dan!). Wel kans op meer complicaties uiteraard. Ik zou wel bang zijn voor een miskraam bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:10 schreef BlueEyes het volgende:
Ik kan me wel vinden in 1 van zijn argumenten, en dat is leeftijd., ik ben als we voor een 2e zouden gaan 39/40 en hij dan 44 /45.
De complicaties idd, en gezien ik geen flitsende zwangerschap gehad heb gaat dat er ouder er ook niet beter op worden.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:23 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik zou 40/41 zijn als we voor een tweede gaan, mijn vriend 48/49 en wij zien dat dus niet als een argument. Omdat, als we het echt allebei graag willen, een jaartje ouder/jonger ook niet veel uitmaakt (voor ons dan!). Wel kans op meer complicaties uiteraard. Ik zou wel bang zijn voor een miskraam bijvoorbeeld.
Of veeeeeeeel makkelijker bij nr 2quote:Op zondag 7 juni 2015 22:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Daar ben ik ook wel eens "bang" voor... saar is zo makkelijk en altijd blij en lief en en en daar kan ik er nog wel 10 van hebben, maar heb bij onze beste vrienden gezien dat het ook heeel anders kan met nr 2...
Ik herken het Kwak! Na peuter was ik ook snel weer netjes ongesteld, maar had altijd een zeurende pijn bij het ks litteken als ik ongesteld was. Is eigenlijk pas weggegaan toen ik zwanger was van Js....quote:Op zondag 7 juni 2015 21:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ohja jouwes is maar iets ouder dan mijnesik vind dr hilarisch en schattig en een snoepje op je foto's. Leuk om even te zien.
En heftig, je operatie (misschien). Hier ook KS, en ik weet niet of t kan maar heb echt t idee dat mn inwendige litteken pijn doet als ik ongesteld word... eerste paar keer al gehad... was na drie maanden weer ongesteld en melle is nu 7,5 maand... meh.
nou ja. het werkt in elk geval nog denk ik dan maar
Matrozenbedje een optie?quote:Op maandag 8 juni 2015 07:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak sliep weer in zijn ledikantje. Hij wordt 's ochtends een stuk naar boven wakker. Ik stop hem lekker onder en hij 'tijgert' naar boven tot hij met zijn voeten ook hoger ligt dan de lakens. Hij wordt dus koud wakker. Is een slaapzakje dan handiger? Of het bed anders opmaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Dit vind ik een mooie Nikooos!quote:Op maandag 8 juni 2015 09:22 schreef Nikooos het volgende:
Van die dagen waarvan je de foto's bewaart, maar de verhalen verwijdert
Als z'n hoofd ook maar meegedraaid isquote:Op maandag 8 juni 2015 10:00 schreef Cholula het volgende:
Leuke foto's Juf!
Ik mocht vannacht Frits vijf keer de borst geven.![]()
![]()
Nu ligt hij gefrustreerd op zijn buik te spartelen en ligt hij met zijn voeten daar waar eerst zijn hoofd lag.
+1!quote:
Dankje...quote:Op maandag 8 juni 2015 10:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dit vind ik een mooie Nikooos!
Ik moest wel even de taalnazi uithangen, sorry.
Nee, hoezo? Ik ben hem nu aan het africhten zodat hij lenig blijft en in het circus kan werken als slangenmens als hij wat groter is.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:18 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Als z'n hoofd ook maar meegedraaid is![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 10:18 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Als z'n hoofd ook maar meegedraaid is![]()
ja, gelukkig wel! Da's echt even "me-time"quote:Op maandag 8 juni 2015 10:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Gelukkig kun je straks met een kopje koffie erbij even lekker uitrusten. In de vensterbank. Met een blaadje. En blote voeten. En de luxaflex open.
[ afbeelding ]
Gnorfquote:Op maandag 8 juni 2015 10:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Gelukkig kun je straks met een kopje koffie erbij even lekker uitrusten. In de vensterbank. Met een blaadje. En blote voeten. En de luxaflex open.
[ afbeelding ]
Ja klopt, goed onthouden zegquote:Op maandag 8 juni 2015 10:38 schreef Skittles het volgende:
Beterschap voor Mauw![]()
Hij had ook iets aan zijn schildklier toch, Fee? Gaat het daar nu goed mee?
En je hebt gelijk. Je weet nooit wat voor baby een tweede, derde, vierde zal zijn.
Waarom? Gewoon stiekum zwanger worden toch! *Surprise!quote:Op maandag 8 juni 2015 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
En ik wil ook best drie babies. Nu mijn man nog overtuigen.
Vijfde ziekte?quote:Op maandag 8 juni 2015 11:58 schreef Chanty het volgende:
Is er een kinderziekte met jeukende bultjes die geen waterpokken is?
Ff gegoogled maar dat ziet er anders uit. Ff die link bekijkenquote:Op maandag 8 juni 2015 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
X
[..]
Vijfde ziekte?
En eventueel:
http://thuisarts.nl/kinderziekten-met-vlekjes
Precies ditquote:Op zondag 7 juni 2015 21:01 schreef Fee-nix het volgende:
Soms denk ik, zal ik dan toch weer eens een poging doen om wat vaker mee te posten... Nu heb ik dus ook zo'n momentje. Maar dan voel ik me weer zo'n vreselijke spuit elf. En dan denk ik: de helft van de mensen hier weet vast niet eens meer wie ik ben.
De osteopaat is voor ons een life saver geweest. Hoop dat het bij jullie ook helpt!quote:Op maandag 8 juni 2015 11:27 schreef Selvaria het volgende:
Nu hebben we dus vanmiddag om 12:15 een afspraak bij de osteopaat, hopelijk haalt dat iets uit!
Hij groeit er vanzelf inquote:
Whaha nicequote:Op maandag 8 juni 2015 13:37 schreef Nikooos het volgende:
Ik ga er gewoon weer eens een glittersticker voor uitdelen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik weer gezellig kan worden. Maar voorlopig lees ik gewoon wel als een lurker meevoor alle toffe moeders
Wat zijn dit nou voor rare uitspraken? Wie vindt jou een egoïstische arrogante moeder omdat je weinig post? En daarom dus helemaal niet meer posten? Ik snap het ècht niet, hoe dat optelt.quote:Ik voel me ook spuit 11 en probeer iedere keer weer netjes mee te schrijven. Want dat vind ik wel heel leuk. Maar het lukt niet en ik reageer zeer selectief. Dus sommige van jullie zullen me vast een egoïstische arrogante moeder vinden. Dat ben ik niet, dus zal hier niet veel meer van me laten horen... Voordat jullie me echt stom gaan vinden
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 juni 2015 15:09 schreef Hobbesje het volgende:
Chanty gefeliciteerd!
Hier waren bij de oudste zijn vlekjen/bultjes het bijgevolg van zijn eerste bacyeriele infecteie. Een dubbele oorontsteking die we hadden gemist. Al wat wijzer ondertussen?
Ik heb ook meer gelurkt dan gepost. Want drie kids en druk enzo.
Ik zwaai hier gedag want mijn meisje is geen baby meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2015 15:14 schreef Zoë23 het volgende:
Oh Loj prachtig stel zo
vervelend nieuws onder je spoiler![]()
en +1 op de andere dames
Verder eenen knuff voor wie het nodig heeft
Ik ben vanmorgen bezig geweest voor vaderdagcadeauen voor Pake
Ja, dit idee ga ik schaamteloos van je jattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankje!quote:
Leuk! Vast ook superleuk met jou mooie meisjequote:Op maandag 8 juni 2015 15:18 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dit idee ga ik schaamteloos van je jatten
dankjewel!quote:Op maandag 8 juni 2015 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zoë, wat lijkt jouw grote al wijs zeg! Ik zou niet zeggen dat ze nog zo klein is! Knappe meiden, lieve foto's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk om fotos terug te zien en om te vergelijken
Fazzik heb het idee ook gejat hoor haha
Bedankt! Ga ik zeker onthouden als de osteopaat niet voldoende blijkt!quote:Op maandag 8 juni 2015 13:43 schreef pessie het volgende:
Selvaria Heb je wel eens nagedacht over eenmanueel therapeut ivm KISS ? Dit wellicht eens iets om naar te kijken? Zeker als ik je bevalling zo hoor...
Dat is duidelijkquote:Op maandag 8 juni 2015 15:28 schreef Chanty het volgende:
Volgens de huisarts kon het een reactie zijn op de koorts. Hij is verder redelijk vrolijk dus ik maak me geen zorgen
Moet nog bijlezen sorry allemaal voor de egoposts!
Maar wel nog een gefeliciteerd voor hobbes met haar mooie dreumes
gelukkig, houden zoquote:Op maandag 8 juni 2015 15:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
Helemaal met je eens. Haalt ook de lol van het forum af lijkt mij, als je er zo in staat.
Ik ben een egoistische fokker en i'm proud of it
Even inbreken. Maar iedereen die niet in meer of mindere mate het egoïstische trekje heeft om dingen over zichzelf te vertellen was waarschijnlijk nooit op een forum belandquote:
Schone luier, luierzak voor als ze gepoept heeft, wikkeldoek, briefje met dingen die je wil vragen en voor de rest kan je daar vol trots vertellen hoe het gaat.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:43 schreef twist02 het volgende:
Eigenlijk heb je ook helemaal gelijk, SQ!
Maar ik merk ook dat ik mezelf soms lullig voelIk 'ken' al jullie baby's niet en het lukt gewoonweg niet om het allemaal bij te houden. Maar ik kom wel mijn eigen verhalen spuien en vragen stellen, waar jullie dan wél op reageren. Dan voelt het soms als eenrichtingsverkeer en dat is niet 'eerlijk' ofzo...
Aan de andere kant weet ik ook wel dat je niet overal op hoeft te reageren en ik heb simpelweg ook niet overal wat zinnigs op te zeggendus ik sluit me aan bij Soesa!
Chanty een baan, gefeliciteerd!Ik begon ook ooit tijdelijk, als opvang van verlof en heb nu een vast contract, dus wie weet!
Zoë, wat een rijkdom zo!
Iemand trouwens nog tips voor het eerste cb-bezoek morgen?
Las hier laatst de tip om een wikkeldoek ofzo mee te nemen, en daar zou ik zelf dus nooit bij stil gestaan hebbendus meer tips zijn welkom!
dit ook!quote:Op maandag 8 juni 2015 15:44 schreef Skittles het volgende:
Die enooooorme bijleesposts zijn toch ook niet nodig als iedereen dat doet. Dan lees je 20 keer hetzelfde en wordt het bijlezen alleen maar langer (en saaier)
Loj en Zoë wat een lieve foto's![]()
Leuk idee Zoë!
nee lieverd, dat is niet offtopic. Je moet jezelf gewoon niet zo neerhalen. Dat heb je namelijk niet verdiend.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:47 schreef Loj het volgende:
Sorry, ik had niets moeten zeggen...
Ik wou niet zomaar wegblijven...
En ik hoef echt niet op iedereen te reageren, maar ik reageerde de laatste maand echt nergens meer op.. Dus vandaar...
Sorry, het gaat hier ook gewoon niet zo lekker, maar dat is dus helemaal off-topic.
Dus sorry... Ik zal het weghalen
quote:Op maandag 8 juni 2015 15:47 schreef Loj het volgende:
En ik hoef echt niet op iedereen te reageren, maar ik reageerde de laatste maand echt nergens meer op.. Dus vandaar...
Sorry, het gaat hier ook gewoon niet zo lekker, maar dat is dus helemaal off-topic.
quote:Op maandag 8 juni 2015 16:20 schreef Selvaria het volgende:
Haha lange mouwen fiasco - check. En dan verwoed tellen of je uiteindelijk alle vingertjes wel mee hebt gekregen. En dan nog trots zijn ook.
3x sorry in een mini stukje, Dat is toch helemaal niet nodig meid, ik kan het niet beter verwoorden dan SQ, en sluit mij daar dan ook bij aan.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:47 schreef Loj het volgende:
Houd moed, hier is het weer vervlogen. Ik denk dat het de noviteit was ofzoquote:Op maandag 8 juni 2015 16:37 schreef Dyre het volgende:
Eerst bij de kinderarts vertellen hoe lief ze is en hoe goed ze het doet, en dan daarna 20 minuten lang een krijsend! en gillend! kind die de hele wachtruimte doorgalmd tijdens het weer aankleden![]()
Nu L trouwens 2 tandjes heeft die op elkaar komen is ze sinds gisteren aan het tandenknarsen
Chanty, gefeliciteerd!
quote:Op maandag 8 juni 2015 15:09 schreef Hobbesje het volgende:
Hier waren bij de oudste zijn vlekjen/bultjes het bijgevolg van zijn eerste bacyeriele infecteie. Een dubbele oorontsteking die we hadden gemist. Al wat wijzer ondertussen?
Mooi!quote:Op maandag 8 juni 2015 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry Loj, hier moet ik toch echt even op reageren... Dit is niet persoonlijk tegen jou, maar naar iedereen die dit soort dingen zegt.
[..]
Wat zijn dit nou voor rare uitspraken? Wie vindt jou een egoïstische arrogante moeder omdat je weinig post? En daarom dus helemaal niet meer posten? Ik snap het ècht niet, hoe dat optelt.
Echt, ik lees dit soort rare uitspraken hier zo ontzettend vaak en het breekt echt mijn hart.Waarom denken veel dames zo ontzettend naar over zichzelf? Waarom gaat men er van uit dat alle andere mensen ze vast wel ontzettend stom vinden en dat ze daarom maar niet meer moeten komen hier?
We zijn allemaal jonge hardwerkende moeders, en hebben ALLEMAAL hogere prioriteiten dan het bijhouden van een forum. En daar ben ik verrekte blij om, want dat houdt in dat jullie je gezin en je werk belangrijker vinden. Zoals het hoort.
Moeten we anders een bijleesverbod gaan instellen zodat mensen die niet bijlezen zich niet meer schuldig voelen als ze niet meer bijlezen? Of vinden we dan collectief weer iets anders om ons rot en minderwaardig over te voelen?
Nogmaals: het dagelijks op de voet bijhouden van alles wat hier neergeplempt wordt is niet alleen geen verplichting, het is verrekte onmogelijk. Dus streef er niet naar, het lukt je niet, het lukt niemand, en dan stel je jezelf dus bij voorbaat al teleur. Kom gewoon even buurten wanneer je wèl tijd en zin hebt, spam mooie foto's van leuke kindjes, kom een vraag stellen waar je het anwoord even niet op weet, iedereen is welkom en iedereen is geliefd. Of je nou 1 post of 1000 posts per maand doet. Maar laat dat schuldgevoel over niet alles lezen en niet overal op reageren alsjeblieft eens een keer afgelopen zijn. We doen er allemaal toe. En we doen het allemaal goed.
een veel gedragen tshirt is ook een optie.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:22 schreef Cholula het volgende:
Veel plezier Cactus!
Hier maakte een slaapzak echt een verschil!
Bedankt voor de adviezen, ik denk dat ik de komende weken de enige dag dat Frits naar het kdv gaat maar vrij neem. En ik slaap vannacht met een knuffel om mijn geur aan af te geven.
Wel opletten bij een te grote slaapzak dat de hoofdopening niet te groot is. Anders kan Sjaak met zijn hoofd in de slaapzak komen. Dat wist je vast wel, maar wilde het toch even zeggen.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:03 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik wil iedereen bedanken voor de goede tips voor het bedje van Sjaak. We zijn nu op vakantie (Center Parcs) dus ik ga het thuis proberen met een te grote slaapzak. Misschien hier een keer naar de Hema.
slordig aangehapt? Hoe ik hier michael ook aanleg, al is het ondersteboven, sinds de eerste week heb ik geen kloofjes meer gehad. Wel stuwing op dit moment, want meneer was gisteren en vandaag aan het regelen, en ligt nu sinds kwart voor zeven te maffen, waar hij normaal rond acht uur voor een voeding komtquote:Op maandag 8 juni 2015 20:07 schreef Risu het volgende:
Ik moet nu mijn kind voeden, maar ze heeft er weer eens een kloof in gezogen. Dus ik zie er tegenop. Maar ja, even doorbijten maar.
hoe oud is ze nu?? nog gefeliciteerd trouwens, dat had ik nog heul niet 'daan volgens mij!quote:Op maandag 8 juni 2015 21:49 schreef Selvaria het volgende:
Omg, ik durf niet te vroeg te juichen, maar mijn baby heeft bijna niet gehuild, goed gedronken en zelfs een uur (!!!) in de box geslapen op haar rug! Ik hoop zo op verbetering.![]()
Wat fijn!quote:Op maandag 8 juni 2015 21:49 schreef Selvaria het volgende:
Omg, ik durf niet te vroeg te juichen, maar mijn baby heeft bijna niet gehuild, goed gedronken en zelfs een uur (!!!) in de box geslapen op haar rug! Ik hoop zo op verbetering.![]()
dat kan heus geen kwaad voor een keer hoor. Pak dat beschuitje en geniet ervan. Je doet het toch niet elke dag?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:06 schreef Hilmo het volgende:
Oh shit, ff 'oh jee' momentje. Mijn man had de impuls aankoop van bevel pro active gekocht want hoog cholesterol (ik weet dat het eerder als medicijn moet worden gezien en ben er tegen). Ik eet altijd roomboter. Die is nu keihard want koelkast en ik kom uit sporten en heb hooooonger![]()
ik vreet FF snel drie beschuitjes met hagelslag naar binnen. Ik weet dat er veel te doen was over die boter. Ja hoor, ik google, wordt afgeraden voor borstvoeding
man zegt, drink of eet wat vets dus nu aan de chocomelk... Kan geen kwaad toch? Ik heb mijn beschuit nu maar laten staan.
We zitten in de Limburgse Peel. Prima park tot nu toequote:Op maandag 8 juni 2015 19:35 schreef Fannetje het volgende:
Fijn als dat kan Cholula!
Veel plezier op vakantie mevrCactud. Wij gaan over anderhalve week ookWelk park zitten jullie?
Zoe wat leuk met die foto's!
Hobbesje gefeliciteerd!
Ik snap wel wat de wat minder actieve mensen zich wat bezwaard voelen hier. Ik lees alles wel en leef met jullie allemaal mee, maar krijg het niet echt voor elkaar om me erin te mengen. En dan voelt het zo stom om af en toe wat te zeggen. Maar goed, SQ heeft ook wel gelijk en ik ga het dus gewoon ook maar weer doen
Hier zijn eigenlijk weinig bijzonderheden te melden. Ik heb officieel nog drie weken verlof voordat ik weer moet werkt (wel 3 weken tot de zomervakantie) maar ga donderdag alvast een dagje intakes van nieuwe kleuters doen. Wel weer zin in, eigenlijk!
4 weken morgen.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe oud is ze nu?? nog gefeliciteerd trouwens, dat had ik nog heul niet 'daan volgens mij!
Huh? Alcohol in de becel???quote:Op maandag 8 juni 2015 22:11 schreef kwakz0r het volgende:
ik vermoed dat er van drie beschuitjes met becel niet direct iets zidanig in de war is in je bloed en in de dv dat je niet kan voeden hoortenzij er 90%vol alcohol in zit misschien?
Zou he morgen niet nog even mogen en dan er maar bij blijven?quote:Op maandag 8 juni 2015 16:49 schreef Cholula het volgende:
Potverdorie, ik kon Frits vandaag, net zoals vrijdag, na een uur weer ophalen van het wennen op het kdv. Hij huilt vanaf het moment dat ik de deur achter me dicht trek totdat ik weer terug ben.
Ik hoop zo dat het woensdag beter gaat, dan gaat hij voor het eerst een hele dag.
Ze hadden geprobeerd om hem uit de fles te laten drinken, dat wilde ook niet. Thuis drinkt hij gelukkig wel uit een fles met een andere speen, dus die geef ik dan woensdag mee.
Conclusie van dit verhaal: ik voel me meh en ik zie er tegen op om straks weer aan het werk te gaan.
Heerlijk samen slapen met frummelquote:Op maandag 8 juni 2015 22:01 schreef BlueEyes het volgende:
Ik lees mee![]()
Tot zover de bijdrage van vandaag
Heb ook niks nuttigs te zeggen want alles is al gezegd!
Dus maar wat *aaienkusjekroel* in de rondte![]()
En ohjah, na lang wikken, wegen en berekenen; ik ga wel voor de nieuwe baan!
En nu ga ik heerlijk vroeg slapen op mijn oude kamertje bij mijn ouderd met mijn jochie naast me, gewoon omdat ik daar zin en behoefte aan heb en omdat het kan
Meerdal? Loohorst? Toevallig?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
We zitten in de Limburgse Peel. Prima park tot nu toe
De tip van Skittles neem ik ook mee met het hoofdgat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind 'm cool![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:57 schreef snoenk het volgende:
Kijk nou wat ik gisteren gekregen heb.
Over de top hysterische roze met bloemetjes elektrische auto
Zo fout dat het goed is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind 'm cool![]()
![]()
Ik ben woensdag nog vrij, dus als het niet gaat dan haal ik hem weer op.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:24 schreef ingee het volgende:
[..]
Zou he morgen niet nog even mogen en dan er maar bij blijven?
Wat zeggen ze op t kdv ervan? (Beroepsmatige interesse)quote:Op maandag 8 juni 2015 23:55 schreef Cholula het volgende:
[..]
Ik ben woensdag nog vrij, dus als het niet gaat dan haal ik hem weer op.
Het onhandige is dat mijn man niet makkelijk van zijn werk weg kan en ik ruim een uur van huis werk. Het zal uiteindelijk vast goed komen.![]()
Wat een heerlijk over the top ding snoenk!
Muts?? Nee johquote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:46 schreef kwakz0r het volgende:
even een snelle vraag, vanochtend naar CB (ja die afspraak die ik heel assertief ging affzeggen maar wil nu eigenlijk wel advies over of hij genoeg vocht binnenkrijgt) ik ga met de wandelwagen in de bus en nog even de stad in.
voetenzak ja of nee? mutsje ja of nee?
hij krijgt verder gewoon lange broek sokken, shirt en jasje aan... evt capuchon op.
Mutsje denk ik niet, voetenzak wel. Kan altijd open idd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:46 schreef kwakz0r het volgende:
even een snelle vraag, vanochtend naar CB (ja die afspraak die ik heel assertief ging affzeggen maar wil nu eigenlijk wel advies over of hij genoeg vocht binnenkrijgt) ik ga met de wandelwagen in de bus en nog even de stad in.
voetenzak ja of nee? mutsje ja of nee?
hij krijgt verder gewoon lange broek sokken, shirt en jasje aan... evt capuchon op.
Muggenbultjes? Warmte-uitslag?quote:Op maandag 8 juni 2015 11:58 schreef Chanty het volgende:
Is er een kinderziekte met jeukende bultjes die geen waterpokken is?
Kwak bedoel je met 'van de curve af' dat ie te zwaar zou zijn?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:33 schreef kwakz0r het volgende:
bikkelbaby. dat is ergens ook wel weer schattig
sterkte met Fruts en t KDV cho, komt vast goed
mijn masochistische gedachte om toch maar naar het CB te gaan is direct afgestraft. voor vertrek kind onder de poep, bussen gemist, vpk die zeurt over gewicht en dat hij naar twee flessen/300ml melk moet...(eerst zei ze dat hij dat nu al moet maar nee, het is een doel om naar toe te werken was het later), en die magere ipv volle yoghurt maar wel danoontje en nijntjekoekjes propageert.
whatever. ik moest zelfs huilen (van frustratie en boosheid overigens) toen ze zei dat hij maar 300 ml melk moet krijgen, dat hij al vanaf drie maanden hoort door te slapen zonder fles (ja dat deden mijn kinderen ook niet hoor zei ze- waarom dan zo stellig k*t!) en dat ze bang was dat hij van de curve zou schieten "en nou ja, ik vroeg het toch zelf?")
*nooit meer*
nu kijken of ik t met 9 maanden in Gouda beter tref.
Stats: 9,7 kilo en 71 cm![]()
nu slaapt hij in de wagen en ik drink thee bij de bijenkorf.en zo even naar mediamarkt want ik moet van mijn stresshormonen nu een babystomer/pureerder ook al eet hij inmiddels ook geprakt enzo want ik heb werk voor drie dagen liggen en melle's eetvoorraad is op.
Frans krijgt nog 5,5 fles hoor en m & m schelen ongeveer 3 weken. No worriesquote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:33 schreef kwakz0r het volgende:
bikkelbaby. dat is ergens ook wel weer schattig
sterkte met Fruts en t KDV cho, komt vast goed
mijn masochistische gedachte om toch maar naar het CB te gaan is direct afgestraft. voor vertrek kind onder de poep, bussen gemist, vpk die zeurt over gewicht en dat hij naar twee flessen/300ml melk moet...(eerst zei ze dat hij dat nu al moet maar nee, het is een doel om naar toe te werken was het later), en die magere ipv volle yoghurt maar wel danoontje en nijntjekoekjes propageert.
whatever. ik moest zelfs huilen (van frustratie en boosheid overigens) toen ze zei dat hij maar 300 ml melk moet krijgen, dat hij al vanaf drie maanden hoort door te slapen zonder fles (ja dat deden mijn kinderen ook niet hoor zei ze- waarom dan zo stellig k*t!) en dat ze bang was dat hij van de curve zou schieten "en nou ja, ik vroeg het toch zelf?")
*nooit meer*
nu kijken of ik t met 9 maanden in Gouda beter tref.
Stats: 9,7 kilo en 71 cm![]()
nu slaapt hij in de wagen en ik drink thee bij de bijenkorf.en zo even naar mediamarkt want ik moet van mijn stresshormonen nu een babystomer/pureerder ook al eet hij inmiddels ook geprakt enzo want ik heb werk voor drie dagen liggen en melle's eetvoorraad is op.
Dat in 1 zin: ONMOGELIJK!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:44 schreef Radyhyn het volgende:
Haha Snoenk lekker racen!
Cactus je ventje
Kwak hopelijk heb je straks een wat fijner CB! Ik neem altijd een grote korrel zout mee naar het bureau
Chanty hopelijk is kdv 2 helemaal wat jullie ervan verwachten en kan je daar met gerust hart je kind achterlaten volgende week
Crump arme W met z'n snot.. beterschap!
Hee Fee! Leuk om over je meisje te lezen.
Vanmiddag komt de fysio langs voor Vics hoofdje.
Al heeft hij sinds een week echt de rolleritis en ligt hij super veel op zijn buik ineens.
Es kijken wat ze ervan vindt (ben zelf niet thuis.. maar m'n man zal verslag uitbrengen).
En tandje 2 is ook aan het doorkomen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Amsel dus toch. Voel je niet schuldig (hoewel herkenbaar). Mijn oudste gaf en geeft nooit aan dat hij oorpijn heeft. Oorontstekingen geven bij hem ook geen koorts... nu hij ouder is klaagt hij over buikpijn maar dat is eigenlijk altijd oorpijn. Zo moeilijk om die ukjes te kunnen begrijpen. Niet willen liggen en onrustig slapen met gegil was bij mij altijd een bezoekje huisarts om in de oren te laten kijken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:16 schreef Amsel het volgende:
Oh wat leuk Nikooos! Hoe vond je het zelf?
Hier inderdaad oorontstekingMaar het ergste is waarschijnlijk al achter de rug. Oftewel: ik had dagen geleden al naar de huisarts moeten gaan
Bikkelbaby had gewoon meer moeten gillen, dan had ik het eerder doorgehad
Zelfde hier hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:56 schreef Skittles het volgende:
Lou is 'pas' 8 kilo bij 69 cm. Maakt je dat minder zenuwachtig?![]()
Vervelend van het cb Kwak![]()
Amsel beterschap voor d'r oorontstekinghet is al wel aan de betere hand begrijp ik?
Mnohh Twist wat een schatje![]()
![]()
Nee joh, ik ben niet echt zenuwachtigquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:56 schreef Skittles het volgende:
Lou is 'pas' 8 kilo bij 69 cm. Maakt je dat minder zenuwachtig?![]()
Vervelend van het cb Kwak![]()
Amsel beterschap voor d'r oorontstekinghet is al wel aan de betere hand begrijp ik?
mauw is gewoon geen obesibabyquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Amsel, wat zielig van de oorontsteking, maar ze is wel een stoer wijf! Hopelijk is ze snel beter!
Chanty, wat spannend, naar het kinderdagverblijf! Kan me voorstellen dat het toch een ander soort stress is, na bijna een jaar.
Kwak, tegen beter weten inMaar je kunt het relativeren, dat scheelt. En erg jammer dat je zo'n CB hebt, onnodig gedoe
Hij doet het hartstikke prima!
Ik word bijkans zenuwachtig van die stats van Mellie en L. trouwensMauw wordt aan alle kanten ingehaald (gewichtstechnisch, niet qua lengte).
En ik las eerder nog dat ingee d'r zen weer terug heeft sinds ze weer werkt. Wat fijn dat het zo goed bevalt weer!
Vrijdag terugkomen om te kijken of het dan beter is, in de tussentijd pcm voor het slapengaan. Waarschijnlijk is het ergste al achter de rug.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:56 schreef Skittles het volgende:
Ooh ja, ik zie het inderdaad!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:12 schreef Skittles het volgende:
8 kilo met deze leeftijd is precies gemiddeld volgens de cb-lijn.
Bij ons werd er totaal niet moeilijk over gedaan. Ze volgt de lijn al vanaf geboorte keurig, ziet er gezond uit en ontwikkelt zich prima. Dat vond de verpleegkundige veel belangrijker dan dat we er maar zoveel mogelijk (bij)voeding proberen in te stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |