Heb hem hier gisteren en vannacht ook veel aan de borst gehad ja.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:15 schreef Franny_G het volgende:
Oh ik zie nu dat ik het vorige topic sloot, dat had ik niet in de gaten.
Chanty, wat sneu voor L.
Soms vinden kindjes het juist wel fijn om ergens op te kunnen bijten, dus koude komkommer klinkt goed. Zo niet, dan inderdaad maar even laten en veel laten drinken. I heeft dan altijd extra behoefte aan bv, ik denk omdat het verzachtend werkt.
Goeie iddquote:Op zondag 7 juni 2015 12:53 schreef BlueEyes het volgende:
Ik doe tegenwoordig een drup op mijn vinger en met gevaar voor eigen 'vinger' smeer ik het tandvlees in.
Zit regelmatig klem tussen de puntjes en het is even niet prettig maar vind dat fijner dan met een wattenstaafje waar ik geen gevoel bij heb en die leeggezogen wordt.
Belangrijkste vraag is: vind jij t tijd? Wij hebben sinds donderdag n zandbak en saar is ruim 10 maanden. Na n half uur is de lol er af en gaat ons zandmonster eruit klimmen... 7 mnd vind ik persoonlijk echt nog te vroegquote:Op zondag 7 juni 2015 14:21 schreef Hilmo het volgende:
Ik en mijn man moesten zo lachen om vorig topic, over de witte hond. Nu wil ik ook naar dierentuin/kinderboerderij![]()
R herkent zichzelf wel in spiegel. Geven en nemen moeten we nu oefenen staat er. Hmm.
Oh de strandtent van aldi gekocht, winkel lag vol.![]()
Gister geshopt voor mezelfBeetje anders dan anders gekocht, wel gaaf.
En ik las dat sommige 7/8 maanden baby's al inzand hadden gespeeld? Wij hebben geen zandbak en in de tuin vind ik vies met kattenstront . nu al tijd voor zandbak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2015 17:25 schreef Risu het volgende:
Y met de ballon.
Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half-kapotte/lege dingen zijn altijd het leukst om mee te spelen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Nee zonder kan ze t ook idd... brrrquote:Op zondag 7 juni 2015 19:22 schreef Roomsnoes het volgende:
Knarsen heeft de mijnes geen zand voor nodigHoi kiesjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is leuk... en voor mijn gevoel is ze nog ergens onder de 6 mndquote:Op zondag 7 juni 2015 21:15 schreef Fee-nix het volgende:
Ja echt Blue!Bizar he! Ik zat net zelfs op mijn vingers na te rekenen of het nou echt zo is
![]()
.
ohja jouwes is maar iets ouder dan mijnesquote:Op zondag 7 juni 2015 21:13 schreef Fee-nix het volgende:
Chanty, over een week is ze 8 maanden! En ik vind het ook altijd zo leuk om over jouw L te lezen! Die wordt ook al zo groooooot! Die foto in dat fietsstoeltje was.
Gelukkig!quote:Op zondag 7 juni 2015 21:22 schreef Skittles het volgende:
Fee wat een Pretletter![]()
En natuurlijk weten we nog wel wie je bent! Ik wilde dat Lou dezelfde dag geboren werd als L (want 14-10-14 bekt zo lekker)
Cholula wat een prachtige doeken baby'tje natuurlijk
![]()
Ghehe ik weet nog wel dat ik die dag 's ochtends weeën kreeg en al zat tequote:Op zondag 7 juni 2015 21:24 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Gelukkig!. Ja, ben nog steeds ook blij met die datum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |