abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2015 @ 11:38:27 #1
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_153322395
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 7 juni 2015 @ 11:47:40 #2
52229 Chanty
pi_153322571
Hij was dicht en ik kon geen nieuwe vinden dus was zo brutaal er een te openen.

Crump nacht from hell boks! Tot 5.30 heb ik af en toe een half uur kunnen slapen. Verder alleen bezig geweest met een huilende lucas in mijn bed :'( hij heeft nog nooit zoveel last gehad van tandjes. Misschien komt er toch eerst een kies.

Hoe lang duurt dit gemiddeld dat het zo heftig is? En hij begint keihard te huilen als hij (gepureerd) fruit eet. Misschien door zuren. Ben bang dat het betere eten teniet wordt gedaan door de pijnassociatie. Maar niks aanbieden voorlopig?

Sq met haar acht tanden monstertje *O*

En shop fijn dat ze het zo goed doen.
pi_153322800
Aaj dat klinkt idd heel heftig Chanty... arme L. Eten wil saar ook niet graag als ze last vd bakkes heeft... probeer eens iets kouds of een natte washand waar hij op kan kauwen..
S. 2014
J. 2016
pi_153322971
Een koude komkommer anders een idee Chanty?
pi_153323140
Oh ik zie nu dat ik het vorige topic sloot, dat had ik niet in de gaten.

Chanty, wat sneu voor L.
Soms vinden kindjes het juist wel fijn om ergens op te kunnen bijten, dus koude komkommer klinkt goed. Zo niet, dan inderdaad maar even laten en veel laten drinken. I heeft dan altijd extra behoefte aan bv, ik denk omdat het verzachtend werkt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 7 juni 2015 @ 12:16:41 #6
52229 Chanty
pi_153323169
Natte washand is wel een idee ja! Eten pleurt ie eigenlijk allemaal op de grond nu. Alleen fruit wil hij wel want lekker, maar dat doet kennelijk dus pijn. En iemand anders tipte me voor yoghurt, dat kunnen we ook proberen daar is hij ook dol op en laat hij zich meestal wel voeren.

Eerst op dentinox jacht nu.
  zondag 7 juni 2015 @ 12:17:24 #7
52229 Chanty
pi_153323188
quote:
2s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:15 schreef Franny_G het volgende:
Oh ik zie nu dat ik het vorige topic sloot, dat had ik niet in de gaten.

Chanty, wat sneu voor L.
Soms vinden kindjes het juist wel fijn om ergens op te kunnen bijten, dus koude komkommer klinkt goed. Zo niet, dan inderdaad maar even laten en veel laten drinken. I heeft dan altijd extra behoefte aan bv, ik denk omdat het verzachtend werkt.
Heb hem hier gisteren en vannacht ook veel aan de borst gehad ja.
pi_153323190
Chanty, boh dat is ook niks :* . Ik heb iig nog anderhalf uur geslapen tussen 1 en 2.30 :'). Wat ontzettend naar zeg, ik vind het hartverscheurend als mijn jongetje zo'n last heeft. Weer zo'n ding waar niemand je op kan voorbereiden.

Oh en qua eten: misschien kun je hem wat dingen aanbieden die niet zuur zijn? Aardappel, rijst? Beetje pasta? Vind het wel aannemelijk dat hij last heeft van zuren als hij een tand doorkrijgt.

Vanmorgen had W nog hogere temp ineens, maar nu lijkt het weer iets te zakken gelukkig. Inmiddels heb ik zelf ook keelpijn en moet niesen :')

Dank voor het meeleven dames :*

Shop fijn dat je meisjes het zo goed doen!
Verder weet ik het even niet. De oktoberbabies gaan hard, begrijp ik O+
  zondag 7 juni 2015 @ 12:45:55 #9
52229 Chanty
pi_153323777
Heb dentinox. Alleen geen idee welke tand/kies doorkomt dus maar meerdere plaatsen aanstippen. Op internet staat dat het maar een half uur werkt, klopt dat?
pi_153323980
Ik doe tegenwoordig een drup op mijn vinger en met gevaar voor eigen 'vinger' smeer ik het tandvlees in.
Zit regelmatig klem tussen de puntjes en het is even niet prettig maar vind dat fijner dan met een wattenstaafje waar ik geen gevoel bij heb en die leeggezogen wordt.
pi_153324069
:* voor de pittige nachten.

Aangestoken door W, crump? Beterschap!

Misschien watermeloen (geen idee of dat mag, want bijvoeding is hier nog lang niet aan de orde) proberen Chanty, minder zuur denk ik.

Frits kwam vannacht elk uur. Hij is weer verkouden, maar begraaft ook bij voorkeur zijn neus in mijn borst. Dus het is iedere keer piepen, slaan, loslaten, opnieuw aanhappen en weer piepen. En spugen natuurlijk. }:| Zelfs zijn vader kreeg de volle laag.
pi_153324135
Oké, hierbij nog 1x mijn excuses dat ik niet zoveel op anderen reageer :@ het is geen onwil, maar tegen de tijd dat ik bijgelezen ben, ben ik de helft al weer vergeten en zijn er al weer 20 nieuwe posts. Maar ik lees en leef wel met iedereen mee, ik beloof het! ;) En het gaat me vast een keer lukken om fatsoenlijk mee te praten

:* voor al het tandjesleed, zo zielig! Binnenkort ook alvast wat kinder pcm halen, kan het alvast maar in huis hebben (ook voor prikjes enzo).

Shop, wat fijn dat je meiden het zo goed doen! ^O^

Na mijn zeurpost van een paar dagen terug, nu gelukkig de andere kant:
Alles lijkt opeens een beetje op z'n plek te vallen! :) Flessen wat opgehoogd en mevrouw is nu echt veel tevredener. Ik was van de week na een paar huilbuien (van haar, niet van mij ;) ) ervan overtuigd dat ze pijn/krampjes had of dat ze echt wat mankeerde, waarop man opperde of het niet gewoon honger was.
Eerlijk is eerlijk: ik heb 'm niet heel vriendelijk toegebeten dat ik dat heus wel door zou hebben als het zoiets simpels was :@ maar dat blijkt het dus inderdaad te zijn geweest (alle credits voor manlief dus O+ )

En hoewel iedereen riep 'Dat komt vanzelf' geloofde ik er dus niks van dat er ooit een ritme qua slaapjes enzo zou komen en al helemaal niet dat ik dat door zou hebben. Maar sinds gisteren lijkt er toch echt een soort logica in te zitten qua fles-wakker-moe-slapen-fles :s)

Nou ja, i.v.m. Fok-wet enzo zal ik maar niet verder doorgaan ;) maar ik heb er weer volop vertrouwen in! En binnekort heb ik jullie vast weer nodig voor de 'Het-komt-goed's, dus wilde dit ook even met jullie delen!
  zondag 7 juni 2015 @ 13:11:59 #13
52229 Chanty
pi_153324381
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:53 schreef BlueEyes het volgende:
Ik doe tegenwoordig een drup op mijn vinger en met gevaar voor eigen 'vinger' smeer ik het tandvlees in.
Zit regelmatig klem tussen de puntjes en het is even niet prettig maar vind dat fijner dan met een wattenstaafje waar ik geen gevoel bij heb en die leeggezogen wordt.
Goeie idd ^O^
pi_153324893
Ik doe t idd ook op mn vingertop... en leg babydoekjes klaar want die zooi plakt altijd aan t flesje...
S. 2014
J. 2016
pi_153325373
Sneu van W en L en jullie nachten :*

Twist, fijn dat het toch beter gaat nu met meer in de flessen.
pi_153325891
Ik en mijn man moesten zo lachen om vorig topic, over de witte hond. Nu wil ik ook naar dierentuin/kinderboerderij :{
R herkent zichzelf wel in spiegel. Geven en nemen moeten we nu oefenen staat er. Hmm.

Oh de strandtent van aldi gekocht, winkel lag vol. *O*

Gister geshopt voor mezelf :) Beetje anders dan anders gekocht, wel gaaf.

En ik las dat sommige 7/8 maanden baby's al inzand hadden gespeeld? Wij hebben geen zandbak en in de tuin vind ik vies met kattenstront . nu al tijd voor zandbak?
  zondag 7 juni 2015 @ 14:27:02 #17
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_153325985
SQ, en misschien later op bed leggen :+ ;). Nee, serieus, soms kan het verschuiven van een dagslaapje veel betekenen voor de avond/nacht. Toen s nog 3x sliep mocht haar 3e slaapje echt niet na half 5 plaatsvinden. Dan was de avond en nacht heel.onrustig. Was het 3e slaapje vroeger dan was er niks aan de hand. Het maakte dan dus niet uit tot hoe laat ze sliep, gek genoeg. Nu 'dwing' ik haar tot maar 2 slaapjes per dag. Die drama avonden van afgelopen week waren allebei op dagen dat ze 3x had geslapen. Doen we dus niet meer. We moeten soms wel behoorlijk rekken maar het loont wel. De dagslaapjes gaan nu ook beter, duren langer. Naja, lang verhaal geworden :'). Succes :P Hoe is het met je moeder?

Shop, klinkt goed *O*

Twist, fijn dat het nu beter gaat!

Chanty, gos, arme L.. Hopelijk komt het gevaarte snel door
pi_153326072
Sjaak heeft een slaap-inhaaldag. Normaal slaapt hij overdag niet, maar vandaag slaapt hij van voeding tot voeding. Misschien voelt hij zich eindelijk wat beter.
pi_153326410
Sprong of regeldag, vandaag weer verder. Dag begon goed, ze heeft netjes geslapen. 22-5.30 en 6-9.30 maar daarna weer prut. Ben al twee uur bezig haar te laten slapen. Al twee keer aan de borst gehad ook. Dan is ze wel stil, maar loslaten is luid gekrijs. Nu loopt papa in de tuin met de wagen, want ik was er wel even klaar mee, en is ze wel stil. Kan ik even een klein ijsje eten. :9
pi_153327387
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:21 schreef Hilmo het volgende:
Ik en mijn man moesten zo lachen om vorig topic, over de witte hond. Nu wil ik ook naar dierentuin/kinderboerderij :{
R herkent zichzelf wel in spiegel. Geven en nemen moeten we nu oefenen staat er. Hmm.

Oh de strandtent van aldi gekocht, winkel lag vol. *O*

Gister geshopt voor mezelf :) Beetje anders dan anders gekocht, wel gaaf.

En ik las dat sommige 7/8 maanden baby's al inzand hadden gespeeld? Wij hebben geen zandbak en in de tuin vind ik vies met kattenstront . nu al tijd voor zandbak?
Belangrijkste vraag is: vind jij t tijd? Wij hebben sinds donderdag n zandbak en saar is ruim 10 maanden. Na n half uur is de lol er af en gaat ons zandmonster eruit klimmen... 7 mnd vind ik persoonlijk echt nog te vroeg
S. 2014
J. 2016
  zondag 7 juni 2015 @ 15:45:01 #21
52229 Chanty
pi_153327697
Fijn dat Het gelukt is met het tentje hilmo.
Lucas is bijna een jaar en was nog niet enthousiast over zand. Ga anders eerst naar het strand of een speeltuin om te testen.
pi_153327790
Hilmo
Ik zie E en S nog niet in de zandbak spelen hoor :9 onze oudste speelde pas rond 12mnd met zand (was in Mei. Eerder was het ook nog te koud buiten)
En wat chanty zegt, kijk eens of hij het leuk vind

Shop
O+ wat fijn om te lezen. En wat slapen ze goed! Veel beter dan E en S toen ze minimini waren. Wat fijn :)!

-O- Zieke kindjes, beterschap!

-O- Tandjesleed.. Zo zielig. E en S kwijlen en kauwen al een paar maanden maar er is nog geen tandje doorgekomen.
M gaat snel SQ :o

Razz :*
Je bent prachtig. Dat wilde ik even zeggen

Lekker genieten van het ijsje Risu

Pff heb m'n 3e weekenddienst op een rij. Migraine helpt ook niet echt. Heb gelukkig medicatie van Nurofen speciaal voor bij migraine ^O^

En }:| Ik ben nu 4kg zwaarder dan na de bevalling!
Ben ook futloos, moe, veel hoofdpijn..muh. Eet gezond, beweeg meer dan genoeg. Misschien te weinig rust..
Toen het goed ging met E en S en alles even in balans was viel ik in 1wk 1,5kg af. Daarna begonnen ze met flesweigeren enz sindsdien is het weer veel drukker thuis. Ze eten goed maar willen elke 2 uur wel eten/drinken
pi_153329048
Ik heb hier lol om Y. Ze zit al de hele tijd naar die halflege heliumballon te kijken. Heb er een filmpje van, maar de app doet weer eens moeilijk. Ze vindt hem helemaal geweldig. En dan te bedenken dat man hem weg wilde gooien. :{w
pi_153329895
Y met de ballon. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153330000
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 17:25 schreef Risu het volgende:
Y met de ballon. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk :D :D Half-kapotte/lege dingen zijn altijd het leukst om mee te spelen :D
pi_153330525
Aww, wat een leuk filmpje, Risu!

Ik zit dit weekend zo keihard te genieten. We zitten lekker buiten en hebben net een schaal fruit met yoghurt en slagroom gegeten, en I zat zó te smullen van de mango. En maar lachen. O+. Ik barst uit elkaar van liefde.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 7 juni 2015 @ 19:06:58 #27
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153332181
7 maanden te jong voor de zandbak? Suus speelt heel vaak in het zand! De speeltuin bij ons heeft een hele grote nette zandbak. En ach ze krijgt echt ooit wel wat korrels in haar mond maar ze vindt het fantastisch om met haar handjes in het zand te wroeten en om er doorheen te kruipen O+

Verder nog niks bijgelezen waarvoor een collectief pardon.
pi_153332249
Manlief weet het nog niet, maar wij gaan ook een zandbak kopen voor O. Ze zat er vorige week al even in op mijn werk. Ze vond het leuk, maar raar. Kan ook zijn omdat er 5 kinderen van 2-6 naar haar zaten te kijken en haar zaten te aaien en speelgoed te voeren O+ )

Ik denk dat zodra je kind een beetje kan zitten, een zandbak wel tof is. En als je zo'n schelp hebt, kun je het zand doodeenvoudig schoonhouden.
pi_153332425
Die schelp vind ik nu al fijn! Klep erop en klaar. Saar heeft zich er iig weer erg in vermaakt vandaag, ja ze vreet t zand op en gaat dan knarse ... :X }:| maar met een fles drinken ernaast spoel je t lekker door... :P

Saar speelde vandaag niet alleen :')

SPOILER
S. 2014
J. 2016
pi_153332499
Knarsen heeft de mijnes geen zand voor nodig :X Hoi kiesjes :X
pi_153332520
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 19:22 schreef Roomsnoes het volgende:
Knarsen heeft de mijnes geen zand voor nodig :X Hoi kiesjes :X
Nee zonder kan ze t ook idd... brrr
S. 2014
J. 2016
pi_153332530
Handjes die wroeten in het zand en de verwondering.
Met af en toe wat zand in het mondje omdat er een schepje/vormpje of hand ingaat.
Maar zekers plezier ermee.

Risu wat een popje O+
  zondag 7 juni 2015 @ 19:35:41 #33
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_153332762
Tip wbt een zandbak: koop zo'n schildpad!! (Van Little Tikes). Die schelp hebben wij gehad en als die een paar regenbuien heeft gezien, is het zand kleddernat. In de schildpad blijft het wel echt droog.
Nadeel van de schildpad vind ik wel dat je de deksel niet als badje kunt gebruiken... Dat vond ik van de schelp weer heel leuk.

Tevens: hoi! Ik ben nog steeds aan het meelezen :D.
pi_153333349
Risu! O+

Mijn man heeft al een plek in gedachten voor de zandbak, wel een met een klep want onze tuin is de vaste plek van alle hangkatten in de buurt.

Ik ben vandaag met mijn ouders, broertje, zusje en Frits naar het Sonsbeekpark geweest. Superleuk en het was voor het eerst sinds tijden dat we als gezin, zonder aanhang, bij elkaar waren. Uiteindelijk lag Frits heerlijk een halfuur te slapen in de schaduw met een draagdoek als deken.

tevens een verkapte ik-ben-zo-blij-met-mijn-nieuwe-doek-foto :@
  zondag 7 juni 2015 @ 20:30:02 #35
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153334472
awwww frits O+

hier ook nog geen zandbak want M zit nog niet los. wel in de tripp trapp dus hij is er bijna maar op de grond en op t bed compenseert hij nog niet genoeg en lazert dus steeds om. te snel om te kunnen spelen op zn kontje.

Offtopic, maar allejezus, ik ben sinds de bevalling alweer een paar keer ongesteld geweest en dat is wel heftiger dan vroeger (en korter), maar vandaag... ik voel me helemaal rillerig en slap. alsof ik elk moment kan flauwvallen. alsof ik in een. afl. van "Kill Bill" ben beland...
Kwak
  zondag 7 juni 2015 @ 21:00:13 #36
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153335550
Wat een lieve foto Cholula O+ en mooie kleur doek!
  zondag 7 juni 2015 @ 21:01:52 #37
250838 Fee-nix
pi_153335608
Soms denk ik, zal ik dan toch weer eens een poging doen om wat vaker mee te posten... Nu heb ik dus ook zo'n momentje :P. Maar dan voel ik me weer zo'n vreselijke spuit elf. En dan denk ik: de helft van de mensen hier weet vast niet eens meer wie ik ben.

Maargoed.

Ik las over tandjesleed en sprongen. Sterkte voor de mama's daarmee.

Ik zag een lief filmpje van Risu!
En meerdere leuke foto's.
Staande Saar! Jeumig wat gaat dat toch hard.
Heerlijk slapende Frits onder een erg mooie doek!

Ik las dat het met de tweeling van Shop zo goed gaat, fijn!
En dat Twist een lekker ritme te pakken lijkt te hebben!

Kwak wat rot nu met je ongesteldheid. Hoop dat het nog bijtrekt! De eerste (paar) keer zijn vaak wel wat heftiger. Maar dit klinkt echt niet fijn!
Bij mij is het ook echt prut met ongesteldheid. Maar dat is een lang verhaal. Heeft met de keizersnedes te maken. Ik ben elke maand zo'n beetje twee weken ongesteld. Morgen gesprek in het VU over een mogelijke operatie om mijn baarmoeder te verwijderen...

En korte L.aura update: het gaat fantastisch met haar O+ . Ze is zo vrolijk, lief, makkelijk O+ . Echt alles wat je maar van een baby kunt wensen :D . Ze tijgert de hele kamer rond (vaak onder luid gegil, hoe harder hoe beter). Ze heeft dikke pret om haar broers. Ze eet goed, drinkt goed, slaapt goed. Heb echt niks te klagen. O en die wiebelhouding is erg herkenbaar :D.
  zondag 7 juni 2015 @ 21:09:43 #38
250838 Fee-nix
pi_153335879
:@ Mag ik ook even spammen?

SPOILER
  zondag 7 juni 2015 @ 21:12:56 #39
52229 Chanty
pi_153336040
Fee fijn om weer eens iets van je te lezen! En fijn dat het goed gaat met je dame O+ hoe oud is ze nu?

Frits met zijn mooie doek! :D

Filmpjes moet ik morgen op de pc maar kijken.
  zondag 7 juni 2015 @ 21:13:52 #40
250838 Fee-nix
pi_153336079
Chanty, over een week is ze 8 maanden! En ik vind het ook altijd zo leuk om over jouw L te lezen! Die wordt ook al zo groooooot! Die foto in dat fietsstoeltje was O+ .
pi_153336101
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:13 schreef Fee-nix het volgende:
Over een week is ze 8 maanden!
Niet :o
Echt al "zo oud" ?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 juni 2015 @ 21:14:59 #42
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153336125
wat een pretletter Fee O+

Cho: wat ligt hij er heerlijk bij zo :Y

en Risu ook al zo'n liefje O+

verder nauwelijks bij gelezen maar wat zand betreft, ik zit één hoog dus lekker knoeien is er niet bij. Nou had ik mezelf maar bedacht om gewoon twee zakken speelzand a 25 kg op het balkon uit te strooien, maar of dat nou zo'n strak plan is? :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_153336126
Cholula daar mag je trots op zijn (x2) O+
  zondag 7 juni 2015 @ 21:15:57 #44
250838 Fee-nix
pi_153336160
Ja echt Blue! :D Bizar he! Ik zat net zelfs op mijn vingers na te rekenen of het nou echt zo is :') 8)7 .
pi_153336253
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:15 schreef Fee-nix het volgende:
Ja echt Blue! :D Bizar he! Ik zat net zelfs op mijn vingers na te rekenen of het nou echt zo is :') 8)7 .
Ze is leuk... en voor mijn gevoel is ze nog ergens onder de 6 mnd :')
  zondag 7 juni 2015 @ 21:21:08 #46
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153336364
quote:
Chanty, over een week is ze 8 maanden! En ik vind het ook altijd zo leuk om over jouw L te lezen! Die wordt ook al zo groooooot! Die foto in dat fietsstoeltje was O+ .
ohja jouwes is maar iets ouder dan mijnes O+ ik vind dr hilarisch en schattig en een snoepje op je foto's. Leuk om even te zien.

En heftig, je operatie (misschien). Hier ook KS, en ik weet niet of t kan maar heb echt t idee dat mn inwendige litteken pijn doet als ik ongesteld word... eerste paar keer al gehad... was na drie maanden weer ongesteld en melle is nu 7,5 maand... meh.

nou ja. het werkt in elk geval nog denk ik dan maar
Kwak
pi_153336428
Fee wat een Pretletter O+
En natuurlijk weten we nog wel wie je bent! Ik wilde dat Lou dezelfde dag geboren werd als L (want 14-10-14 bekt zo lekker) :+

Cholula wat een prachtige doek O+ en baby'tje natuurlijk O+

Over ongesteldheid.. Mja ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Zou voor mijn gevoel onderhand wel eens tijd moeten zijn. Ben zo bang dat ik niet meer functioneer ofzo, dat er al voor ons beslist wordt dat er nooit een broertje of zusje komt voor Lou als we dat zouden willen ;(
  zondag 7 juni 2015 @ 21:23:05 #48
250838 Fee-nix
pi_153336448
Kwak, over dat ks gebeuren PM ik je later nog wel even :). Ik moet van mijn man NU een serie met hem kijken :P.
  zondag 7 juni 2015 @ 21:24:26 #49
250838 Fee-nix
pi_153336502
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:22 schreef Skittles het volgende:
Fee wat een Pretletter O+
En natuurlijk weten we nog wel wie je bent! Ik wilde dat Lou dezelfde dag geboren werd als L (want 14-10-14 bekt zo lekker) :+

Cholula wat een prachtige doek O+ en baby'tje natuurlijk O+
Gelukkig! :D. Ja, ben nog steeds ook blij met die datum! Ok, ik word echt weggesleurd nu... :P. Ik zal proberen om wat vaker te posten. Toch wel gezellig :).
pi_153336569
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:24 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Gelukkig! :D. Ja, ben nog steeds ook blij met die datum!
Ghehe ik weet nog wel dat ik die dag 's ochtends weeën kreeg en al zat te *O* *O* -en tegen vriend over de datum. Komt ze opeens de volgende dag pas, eigenwijs. :( :P
  zondag 7 juni 2015 @ 21:29:04 #51
52229 Chanty
pi_153336646
quote:
Wow :o en wat is ze al groot! Die foto met haar broer O+ ze vindt het allemaal prima zo te zien
  zondag 7 juni 2015 @ 21:33:32 #52
52229 Chanty
pi_153336813
Hier ook nog niet ongesteld geweest. Wel sinds begin maart zowat elke dag bruinverlies :( zal wel door de borstvoeding komen ook dat het nog niet echt doorzet. Komt vast goed. Skittles jij geeft ook bv toch?
pi_153336925
Hier heeft de bv er geen effect op gehad, na 5 weken vol erin weer.
  zondag 7 juni 2015 @ 21:38:46 #54
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_153337037
Leuke foto Cholula, heerlijk slapen onder de doek! Lief!
Fee-nix, wat een vrolijkerd zeg! Leuke foto's!
Zandbak lijkt me ook leuk volgend jaar, alleen weet niet of dat gaat passen op ons balkon. We hebben een ruim balkon, maar ben bang dat hij gelijk vol is met een zandbak.
Ongesteld, helaas al 2x sinds de bevalling. De eerste keer was mega heftig. Tot doorlekken aan toe, terwijl ik dat nooit had. Gelukkig de 2e keer al minder.
Vandaag de meiden voor het eerst mee onder de douche genomen. Ze vonden het heerlijk. L is net mij mee gegaan en N met papa. N vindt een badje nog maar niks, maar douchen vindt ze dus wel leuk. L vindt een badje ook prima.
pi_153337092
Shop O+
pi_153337176
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:33 schreef Chanty het volgende:
Hier ook nog niet ongesteld geweest. Wel sinds begin maart zowat elke dag bruinverlies :( zal wel door de borstvoeding komen ook dat het nog niet echt doorzet. Komt vast goed. Skittles jij geeft ook bv toch?
Ja dat wel. Zal de boel ook waarschijnlijk tegenhouden.

SPOILER
Het is ook geen ramp om niet met een rode tsunami tussen de benen te lopen, maar tegelijkertijd zou een stukje zekerheid dat alles het nog doet wel fijn zijn.
pi_153337242
Kan me indenken dat je die zekerheid graag zou willen.
Op wat voor 'termijn', in hoeverre je daar van kan spreken natuurlijk, zouden jullie graag een 2e willen?
pi_153337309
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:14 schreef DJMO het volgende:
wat een pretletter Fee O+

Cho: wat ligt hij er heerlijk bij zo :Y

en Risu ook al zo'n liefje O+

verder nauwelijks bij gelezen maar wat zand betreft, ik zit één hoog dus lekker knoeien is er niet bij. Nou had ik mezelf maar bedacht om gewoon twee zakken speelzand a 25 kg op het balkon uit te strooien, maar of dat nou zo'n strak plan is? :')
Ik zit 6 hoog... s'avonds vegen en klaar...

Fee wat een vrolijkerd heb je daar! En ook alweer 8!! Maanden. Wat gaat het toch hard met alle babies... O+
S. 2014
J. 2016
pi_153337376
Hier na 6 weken gewoon ongesteld en sindsdien netjes met de pil... deze maand de pil gewoon 1.5 week vergeten dus nu maar n maand helemaal nie, maar voelde wel gelijk mn eisprong weer dus dat is wel weer geruststellend.

Shop wat heerlijk he dat douchen met mini.
S. 2014
J. 2016
pi_153337392
Na de studie gaan we verder kijken hoe we erin staan voor een tweede.
Ik zeg 'we', maar het komt vooral op mij aan. Vriend wil dolgraag een tweede en had het van de week al over 2,5 jaar tussen Lou en een volgende. Dat wordt 'm niet, met een beetje geluk minstens 3,5 of 4 jaar.

Zijn jullie er in gedachte al mee bezig om na te denken over een tweede?
pi_153337626
Wij gaan daar eerdaags de knoop in doorhakken.
Ik weet hoe mijn vriend er duidelijk in staat (=nee) maar hij wil wel met me er over hebben en ook mijn argumenten aanhoren.
Alleen ik schuif het zelf steeds voor me uit, ik ben bang voor de nee :@ en kan er steeds geen lekker moment voor vinden.
Vooralsnog doet het rubber zijn werk prima, maar als het een definitieve nee zou worden gaat er een knip komen bij vriend
pi_153337719
Wij willen allebei graag een 2e, maar nu nog niet :)
Eerst een ander huis met meer ruimte, en sowieso pas als saar een jaar of 3 is, eerder gaat de pil er niet uit.
S. 2014
J. 2016
pi_153337774
Ik snap je gevoel over de 'nee', Blue. :*
pi_153337879
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:54 schreef BlueEyes het volgende:
Wij gaan daar eerdaags de knoop in doorhakken.
Ik weet hoe mijn vriend er duidelijk in staat (=nee) maar hij wil wel met me er over hebben en ook mijn argumenten aanhoren.
Alleen ik schuif het zelf steeds voor me uit, ik ben bang voor de nee :@ en kan er steeds geen lekker moment voor vinden.
Vooralsnog doet het rubber zijn werk prima, maar als het een definitieve nee zou worden gaat er een knip komen bij vriend
Is er echt geen enkele kans ook dat je vriend van gedachte veranderd? Lijkt mij idd heel moeilijk en zo definitief, dus zou daar ook mee vooruit schuiven denk ik... :*
S. 2014
J. 2016
  zondag 7 juni 2015 @ 22:02:56 #65
52229 Chanty
pi_153337897
Kan me indenken dat je die zekerheid wilt dat heb ik ook. Maar me nu al druk maken heeft geen zin want voorlopig komt er nog geen tweede.

Blue spannend. Logisch dat je opziet tegen het gesprek en de eventuele uitkomst.
pi_153337923
Ik was toevallig van de week weer voor het eerst ongesteld. Het viel me alles mee! Mijn menstruatie duurde altijd ongeveer tien dagen, nu maar vijf. En de kraamverbanden die ik had bewaard hoefde ik ook niet te gebruiken. :+. Lijkt me heel rot als het steeds zo heftig is!
  zondag 7 juni 2015 @ 22:03:37 #67
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153337926
Lijkt me ook lastig om dan het gesprek aan te gaan Blue!

En skittles, lijkt me stom om daarover na te moetendenken -O-
pi_153337959
Ik durf het niet te zeggen of het een ja worden kan. Hij ziet voornamelijk de praktische bezwaren en denkt 'egoïstisch' omdat hij bepaalde vrijheden niet op wil geven.
Ik denk wat meer in oplossingen voor de praktische dingen en ben erg van het; Waar 1 is kunnen ook 2 zijn.
pi_153338019
Snap het wel blue, die nee is wel heel definitief.. :*

Hier denk ik wel dat er een tweede komt, maar dan willen we idd ook eerst verhuizen ed, en dat kan pas op zijn vroegst over een jaar oid.

:* voor kwak. Hier was de eerste klats ook heel heftig, nu is het weer semi normaal oid.

Skittles wat is dat, pof? :@

W heeft minder koorts *O* en ligt te slapen *O* dus. Ik ben intussen strontverkouden. Hoezee. Tijd voor mamaslaap, schnell! Voor hij weer huilt!!
pi_153338151
Ik kan me wel vinden in 1 van zijn argumenten, en dat is leeftijd., ik ben als we voor een 2e zouden gaan 39/40 en hij dan 44 /45.
  zondag 7 juni 2015 @ 22:12:11 #71
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153338190
nu wij gaan verhuizen zie ik in de toekomst echt wel een tweede ( :o ) maar t zal nog wel even duren want ik ben eigenlijk heel bang voor weer zwanger zijn en weer bevallen :@ dat is nog niet gesleten (hoewel de zwangerschap zelf best prima verliep en er zijn heus ergere bevallingen, maar na de KS vind ik t een eng idee)...

duurt sowieso nog wel even. mag op zn vroegst in november weer zwanger worden maar ik wil dan nog niet hoor. wil eerst meer afvallen ook om complicaties te voorkomen. tegelijkertijd wil ik ook liever niet na mijn vijfendertigste nog...

dus ergens tussen november 2015 en februari 2017 zal t dan moeten gebeuren he... dan zit er 1 jaar en 9 maanden tot 3 jaar en 2 maanden tussen...
Kwak
pi_153338278
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:06 schreef Crumpette het volgende:
Snap het wel blue, die nee is wel heel definitief.. :*

Hier denk ik wel dat er een tweede komt, maar dan willen we idd ook eerst verhuizen ed, en dat kan pas op zijn vroegst over een jaar oid.

:* voor kwak. Hier was de eerste klats ook heel heftig, nu is het weer semi normaal oid.

Skittles wat is dat, pof? :@

W heeft minder koorts *O* en ligt te slapen *O* dus. Ik ben intussen strontverkouden. Hoezee. Tijd voor mamaslaap, schnell! Voor hij weer huilt!!
In de overgang komen voor je 40e.
Nicht kwam er al in na haar eerste, toen was ze voor zover ik me herinner 24. Ze is tot nu toe de jongste en ik wil dat stokje niet van haar over nemen :+

Wat fijn dat W wat minder verkouden is! Slaap lekker!
  zondag 7 juni 2015 @ 22:15:40 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_153338324
Skittles, heb jij niet ook pcos?
disclaimer
pi_153338372
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:04 schreef BlueEyes het volgende:
Ik durf het niet te zeggen of het een ja worden kan. Hij ziet voornamelijk de praktische bezwaren en denkt 'egoïstisch' omdat hij bepaalde vrijheden niet op wil geven.
Ik denk wat meer in oplossingen voor de praktische dingen en ben erg van het; Waar 1 is kunnen ook 2 zijn.
Bij ons zijn de rollen eigenlijk omgedraaid hierin. Maar mijn vriend vindt het niet erg als ik geen tweede wil, hij is erg van 'go with the flow', hij zou het alleen wel echt leuk vinden. Ik worstel er in ieder geval een stuk meer mee dan hij, vooral omdat ik I gewoon het leukste/beste gun en haar niet een broertje of zusje wil onthouden en bang ben dat ze die zal missen. En ook wel omdat ik het een moeilijk idee vind dat het echt een eenmalige ervaring was.. pfff. Aan de andere kant zie ik er echt tegenop om met twee kindjes steeds bezig te zijn en lijkt het me gewoon zwaar. En dit is nu zo goed gegaan maar wat als...Lastig.

Succes met het gesprek! :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_153338390
Ja dat ook nog. Zie eerdere spoiler :P
  zondag 7 juni 2015 @ 22:18:40 #76
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153338453
ohja dat speelt hier.ook mee: M is echt best makkelijk en wat vónd ik het zwaar... durf ik dat nog een keer aan? word ik nog labieler van de hormonen misschien?
Kwak
  zondag 7 juni 2015 @ 22:19:53 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_153338501
Oh sorry, ik had niet zo ver teruggelezen :@

Doe ik morgen, nu schlaap!
disclaimer
  zondag 7 juni 2015 @ 22:20:56 #78
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153338542
en lastig hoor Blue...

En Franny, dat gevoel van je kind een broertje of zusje gunnen speelt hier ook mee.

Fijn dat t beter gaat met W Crump.

Skittles dat lijkt me ook spannend met zoiets in de familie.
Kwak
pi_153338626
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:10 schreef BlueEyes het volgende:
Ik kan me wel vinden in 1 van zijn argumenten, en dat is leeftijd., ik ben als we voor een 2e zouden gaan 39/40 en hij dan 44 /45.
Ik zou 40/41 zijn als we voor een tweede gaan, mijn vriend 48/49 en wij zien dat dus niet als een argument. Omdat, als we het echt allebei graag willen, een jaartje ouder/jonger ook niet veel uitmaakt (voor ons dan!). Wel kans op meer complicaties uiteraard. Ik zou wel bang zijn voor een miskraam bijvoorbeeld.
pi_153338777
Herkenbare angsten voor een tweede! Wij hebben het aangedurfd en het viel me echt enorm mee! Ervaring maakte bij mij 100% verschil :Y.

Fee :W. 8 maanden alweer bijna!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_153338799
quote:
2s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:23 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ik zou 40/41 zijn als we voor een tweede gaan, mijn vriend 48/49 en wij zien dat dus niet als een argument. Omdat, als we het echt allebei graag willen, een jaartje ouder/jonger ook niet veel uitmaakt (voor ons dan!). Wel kans op meer complicaties uiteraard. Ik zou wel bang zijn voor een miskraam bijvoorbeeld.
De complicaties idd, en gezien ik geen flitsende zwangerschap gehad heb gaat dat er ouder er ook niet beter op worden.

't Zijn een hoop gedachtes en zal een pittig gesprek worden.
1 ding is het me niet waard, ik wil het niet op de spits drijven en het een ding laten zijn dat tussen ons in zou staan als er definitief geen tweede mag komen.

En dan is het ook nog, wat doet mijn lichaam zelf?
Ik zou het zuur vinden als we wel een ja zouden hebben, en mijn lichaam dan ermee stoppen zou. Maar dan is het ook nu eenmaal zo en heeft het moeten zijn.
pi_153339159
Ik zou nu al wel weer zwanger willen zijn :@ . Vond het heerlijk, en A. is zo'n lieverd, daar wil ik er wel 10 van O+ . Al weet je natuurlijk niet of een tweede ook zo'n makkelijke zal zijn. Of dat A. zo makkelijk zal blijven. Eigenlijk weet je niks, dus de enige manier om er achter te komen is om het maar gewoon te doen :+ . Het enige dat ik nu als tegenargument zou inbrengen is als we nu alweer voor een tweede gaan we misschien wel wat weinig meekrijgen van A.'s eerste jaren en dat we dan twee kinderen hebben die niet zo mobiel zijn en nog in de luiers zitten. Maar ach. Alles gaat voorbij.
pi_153339579
Daar ben ik ook wel eens "bang" voor... saar is zo makkelijk en altijd blij en lief en en en daar kan ik er nog wel 10 van hebben, maar heb bij onze beste vrienden gezien dat het ook heeel anders kan met nr 2... :X
S. 2014
J. 2016
pi_153340258
Ik weet niet over er hier ooit een tweede komt. We kijken eerst hoe dit gaat en hoe we er over twee jaar in staan. Dan hebben we weer meer spaargeld en daarnaast is het werktechnisch fijner om mijn lichaam de tijd te geven om weer in vorm te komen.
Vooralsnog is het bij mijn man 'nee' en bij mij 'weet ik niet'.
pi_153341213
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Daar ben ik ook wel eens "bang" voor... saar is zo makkelijk en altijd blij en lief en en en daar kan ik er nog wel 10 van hebben, maar heb bij onze beste vrienden gezien dat het ook heeel anders kan met nr 2... :X
Of veeeeeeeel makkelijker bij nr 2 :D

Ik wil trouwens heel graag nog een derde... Maar om het onszelf makkelijker te maken moeten we nog 3 jaar wachten...

[ Bericht 6% gewijzigd door Loj op 07-06-2015 23:47:56 ]
pi_153341398
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:21 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ohja jouwes is maar iets ouder dan mijnes O+ ik vind dr hilarisch en schattig en een snoepje op je foto's. Leuk om even te zien.

En heftig, je operatie (misschien). Hier ook KS, en ik weet niet of t kan maar heb echt t idee dat mn inwendige litteken pijn doet als ik ongesteld word... eerste paar keer al gehad... was na drie maanden weer ongesteld en melle is nu 7,5 maand... meh.

nou ja. het werkt in elk geval nog denk ik dan maar
Ik herken het Kwak! Na peuter was ik ook snel weer netjes ongesteld, maar had altijd een zeurende pijn bij het ks litteken als ik ongesteld was. Is eigenlijk pas weggegaan toen ik zwanger was van Js....
Sorry, dat wou je vast niet horen ;)

Ik zit nu nog steeds te wachten op m'n eerste ongesteldheid :(
pi_153344750
Ik kon echt niet bewust kiezen voor een 2e na 2+jr BI (tijdens en na de zwangerschap )
gelukkig was daar onze verrassing :9 nr2 en nr3. Gelukkig geen BI en bijna mn baan kwijt :+ maar gelukkig is dat allemaal goed gekomen

Oudste zus is 8jr ouder en heeft het pas aangedurfd voor een 2e te gaan toen ik zwanger was. Toen was ze binnen korte tijd zwanger en nu zit er maar 4mnd tussen neefje en E en S.
En 1wk tussen S en nichtje :9 maar dat wisten we niet van elkaar(dat we aan het proberen waren)
  maandag 8 juni 2015 @ 07:18:45 #88
360012 Shopaholic1984
pi_153344765
Leuk is dat als neefjes en nichtjes niet heel veel schelen! N en L schelen 2 dagen met hun neefje. Mijn schoonzus 3 weken te vroeg bevallen en ik 9. Zo toevallig. Bij mijn broer is er ook een kleine onderweg. In oktober, dus wel iets meer verschil. Wij hebben altijd 2 kinderen gewild en hebben er gelijk 2. Toch gooien we de deur nog niet dicht. Wie weet ooit een derde.
pi_153344877
Shop
Leuk O+
Hier ook nog niet hoor. Al wil ik wel eerst kijken hoeveel eitjes er springen. Mijn moeder was namelijk 2x zwanger van een tweeling en 1x drieling. Mijn eisprong is zo pijnlijk..dat ik me afvraag wat daarbinnen allemaal gebeurd.

Ongesteld / BV
Na de geboorte van S werd ik na 12mnd voor het eerst ongesteld.
pi_153344898
Wij willen geen tweede kindje, we vinden het zo goed. Sjaak krijgt in oktober een buurjongetje en wat vrienden van me hebben ook net kinderen of zijn nu zwanger, dus dat komt wel goed. Ik heb geen behoefte aan de MMM weer, dat viel me erg zwaar en ik wil het niet nog een keer moeten doorlopen.

Sjaak sliep weer in zijn ledikantje. Hij wordt 's ochtends een stuk naar boven wakker. Ik stop hem lekker onder en hij 'tijgert' naar boven tot hij met zijn voeten ook hoger ligt dan de lakens. Hij wordt dus koud wakker. Is een slaapzakje dan handiger? Of het bed anders opmaken?
pi_153344934
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 07:57 schreef MevrouwCactus het volgende:

Sjaak sliep weer in zijn ledikantje. Hij wordt 's ochtends een stuk naar boven wakker. Ik stop hem lekker onder en hij 'tijgert' naar boven tot hij met zijn voeten ook hoger ligt dan de lakens. Hij wordt dus koud wakker. Is een slaapzakje dan handiger? Of het bed anders opmaken?
Matrozenbedje een optie?

Anders is slaapzak ook wel een goede optie.
pi_153344994
Kan het zijn dat sjaak het warm heeft? Als die van mij naar boven migreert probeert hij meestal te ontsnappen aan zijn deken..

W is koortsvrij! *O* en heeft meteen een ouderwetse W-slaap gedaan. O+
pi_153345036
Wat fijn Crump!

Ik zou gewoon eens een slaapzakje proberen. Waarom niet :)

Js slaapt nog steeds de nachten door :) maar begint z'n ochtend wel om 5.00-6.00. Vanochtend ff meegenomen ons bed in en hij werd 7.45 wakker!! :D (maar nu haasten, moeten om 9.00 op het cb zijn :') )
  maandag 8 juni 2015 @ 08:14:57 #94
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_153345047
Crump wat fijn *O* Hoop dat W. Nu ook koortsvrij blijft en jij ook snel weer de oude bent.

Shop, leuk om wat van je te horen. Vroeg me van de week al af hoe het met jullie en de meisjes ging.

2x ongesteld geweest tot nu toe. Niet heel anders dan voor de zwangerschap duurt alleen veel langer -O-
En een 2de heel graag. Zo denken we er beide over
pi_153345483
Een tweede over een paar jaar :Y zelfs vriend begint er al voor op te warmen. Maar we willen eerst een huis kopen en ik wil afgestudeerd zijn.. Zou ook fijn zijn als ik werk kan vinden na m'n studie, maar voor mijn gevoel moet ik dan nog zo lang wachten voor we kunnen beginnen :')

Lijkt me ook zo bijzonder om het hele proces mee te maken. Besluiten om voor een 2e te gaan, de spanning voor je ongesteld moet worden O+ Bij S. Was het een kwestie van 'voor de zekerheid even een testje doen, maar hij is toch ne- oh :o '
pi_153345740
Derde nacht op rij met weinig slaaps :O
Overdag gelukkig wel een blij ei. Gister verjaardag van schoonvader gevierd in hun huisje @ Wijk aan Zee, met lunch, naar het strand en uit eten. Smurf gedroeg zich voorbeeldig, heeft 2x getukt in de doek en verder gelachen, verwonderd rondgekeken en gespeeld met nichtje van 9 O+ Zij wilde niet in de auto naar huis want dan ging ze Lucas zó missen want hij is zó lief en zacht en zwijmel kwijl :D

En 2e: jaaa! Ondanks ivf, niet makkelijke zwangerschap en best pittige eerste tijd ondanks makkelijke baby. We willen heel graag een broertje/zusje voor uk en vertrouwen er op dat we er samen ook een 2e x goed doorheen komen.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 8 juni 2015 @ 09:22:19 #97
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_153345823
Liv heeft gister ook haar vermaanddag gevierd door lekker lang op te blijven. Hele dag vrijwel niet geslapen en 's nachts pas na de voeding van 12 uur eindelijk weggevallen. Gelukkig heeft mama ook nog een een zware keelverkoudheid. Gelukkig ging het vanochtend iets beter en kon ik wel gewoon gaan werken vanochtend.

Van die dagen waarvan je de foto's bewaard, maar de verhalen verwijderd :+
pi_153345827
Plaatjes bij het praatje:
SPOILER
  maandag 8 juni 2015 @ 09:27:57 #99
360012 Shopaholic1984
pi_153345899
Leuke foto's JM! Heerlijk dagje strand.
pi_153346015
Een tweede, ja graag. :Y over een jaar of twee.

Lief kind, twee dagen regeldag, lekker productie weer opkrikken. Ja dat is wel gelukt, mevrouw slaapt weer de hele nacht door en mama zit met de stuwing. Bedankt he. }:| :')
Als 'straf' heb ik haar lekker onder de melk gespoten toen ze wakker werd. (Oeps)
  maandag 8 juni 2015 @ 09:50:11 #101
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_153346214
Leuke foto's JM! En wat jammer dat ze slechte nachten maakt momenteel :*

Wij wilden oorspronkelijk wel 3 of 4 kinderen. Nadat de eerste toch best pittig was wat betreft zwangerschap en verder ook zeer actief vonden we een tweede wel spannend, toch maar wel voor gegaan (gelukkig!). Daarna weer een zeer pittige tijd waardoor we het eigenlijk wel begonnen af te sluiten, de wens voor een derde ondanks dat we als gezin nog niet compleet voelden. Maar toen kregen we een verrassing O+ . Nu is het wel klaar, deze zwangerschap was het zwaarst, ik wil echt niet meer.
Ik vind het vooral zo leuk om de verschillen tussen kinderen te zien, en te zien hoe ze geweldig samen kunnen spelen en elkaar soms niet uit kunnen staan. Ik kom zelf uit een gezin van 7 en man uit een gezin van 4, 1 vonden we sowieso zelf wel heel alleen.

MC mijn zoontje tijgerde altijd naar boven en werd vervolgens wakker van de kou. Dat kort opmaken was hier dus heel snel over :')
pi_153346395
Leuke foto's Juf!

Ik mocht vannacht Frits vijf keer de borst geven. O+ :O
Nu ligt hij gefrustreerd op zijn buik te spartelen en ligt hij met zijn voeten daar waar eerst zijn hoofd lag.
pi_153346769
quote:
99s.gif Op maandag 8 juni 2015 09:22 schreef Nikooos het volgende:

Van die dagen waarvan je de foto's bewaart, maar de verhalen verwijdert :+
Dit vind ik een mooie Nikooos!

Ik moest wel even de taalnazi uithangen, sorry :@ .

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2015 10:19:32 ]
pi_153346790
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 10:00 schreef Cholula het volgende:
Leuke foto's Juf!

Ik mocht vannacht Frits vijf keer de borst geven. O+ :O
Nu ligt hij gefrustreerd op zijn buik te spartelen en ligt hij met zijn voeten daar waar eerst zijn hoofd lag.
Als z'n hoofd ook maar meegedraaid is :o :D
pi_153346851
Nikoos, jullie meisje al weer een maand joh! O+ Onze kleine meid had gisteren ook een beetje een zeurdagje en sliep eigenlijk alleen op één van ons :+ maar vannacht deed ze het supergoed en ze kwam vanmorgen lachend uit bed; hopelijk gaat het bij jullie ook zo vandaag! :*

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 10:17 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

+1! :Y

Poeh, serieus nadenken over een tweede is hier voorlopig nog niet aan de orde hoor :+
Maar ik weet eigenlijk wel vrij zeker dat ik nog wel een broertje/zusje voor E. wil O+ Man riep tijdens de zwangerschap regelmatig dat 1 wat hem betreft genoeg is, maar ik vermoed dat hij het gewoon 1 voor 1 wil bekijken en nu nog niet zover vooruit kan kijken.
De band met mijn zus en zijn broers (en alle aanhang) is ontzettend goed en hoewel ik weet dat dat ook totaal anders kan zijn, 'gun' ik onze E. dat ook.
'Gunnen' is het verkeerde woord, want zo klinkt het alsof ouders met maar 1 kind hun kind iets misgunnen en dat bedoel ik zeker niet! Maar kan geen beter woord bedenken.

E. liet vannacht gewoon 6,5u tussen 2 voedingen! :o Echt doorslapen wil ik het niet noemen, want het was tussen 21.30u-4.00u omdat we een beetje vervelend uitkwamen met de laatste fles, maar toch!
En na die voeding van 4.00u is ze uiteindelijk ook gewoon weer in slaap gevallen tot vanmorgen 07.30u *O* Én ze viel net gewoon uit zichzelf in slaap in de box!
  maandag 8 juni 2015 @ 10:22:21 #106
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_153346859
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 10:17 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik moest wel even de taalnazi uithangen, sorry :@ .

Dankje...

het was in ieder geval consequent :+

Twist, het gaat ook best hard :Y
Hoewel ik ergens ook wel een beetje het gevoel heb dat het niet heel hard gaat, maar dat komt omdat de dagen nu een stuk langer zijn dan voorheen denk ik :P

Vanochtend lagen al mijn dames nog druk te slapen toen ik vertrok, dus ik hoop dat het goed gaat vandaag ja :)

Ik moet momenteel ook nog even niet aan een volgende denken. Eerst maar even onze rust vinden, de afgelopen tijd vielen we van het een in het ander, dus eerst een rustiger vaarwater aub. Maar denk dat een tweede nog wel gaat komen.
pi_153346917
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 10:18 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nee, hoezo? Ik ben hem nu aan het africhten zodat hij lenig blijft en in het circus kan werken als slangenmens als hij wat groter is.
pi_153346945
TVTIP (Voor als je alle afleveringen Kerels met een Kleintje hebt gezien, kuch :@ ): Ik kijk nu Birth Day, wat een mooie documentaires! Heel bijzonder om te zien hoe er in verschillende culturen met zwangerschap, geboorte en baby's om wordt gegaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2015 10:30:10 ]
pi_153347008
Goedzo Cho, toekomstgericht denken!

Mooie uitspraak Nikooos O+ en je meisje is ook pas een maand oud, kan me voorstellen dat het nu niet echt de tijd is om daar al serieus over na te denken :D

Goede slaap voor Twist *O*

JM prachtige foto's zoals altijd! Babyvoetjes O+
  maandag 8 juni 2015 @ 10:32:50 #110
250838 Fee-nix
pi_153347032
JM leuke foto's! Die doek is ook echt heel erg mooi! En wat lief van dat nichtje zeg.

Nikooos beterschap voor je vriendin/vrouw. Ik moest gniffelen om wat je zei over de foto's bewaren en de verhalen weggooien. Heel herkenbaar :D. Dat ik weleens zwijmelend naar oude (vakantie)foto's zit te kijken en dat als ik dan echt goed ga nadenken, ik best wel weet dat het niet allemaal zo rooskleurig was als op de foto :P.
Ook de foto's bijv. waarop L met haar grote broer speelt, dat is meestal zo'n vijf minuten leuk en schattig. En daarna gaat hij op haar zitten/aan haar arm of been trekken/haar speelgoed afpakken.

Crump, fijn *O* .

Mevr Cactus die van mij doen dat ook heel erg zonder slaapzak. Slaapzak is ideaal ^O^ . Zelf heb ik nu een heel dunne, te grote slaapzak. De onderkant stop ik dan in onder het matras. Ze kan zich nog wel omdraaien oid, maar niet meer zo ver omhoog schuiven. Dekentje erover en tukken maar!

Spannend hoor, nadenken over een tweede etc. Ik word daar best een beetje weemoedig van... Voor mij is het nu echt zo definitief afgesloten, dat hoofdstuk. Mijn lijf kan een volgende zwangerschap gewoon niet meer hebben.
Nou wil mijn man ook absoluut niet meer, hoor. En ik denk ook niet dat ik echt voor een vierde zou willen gaan, maar toch. Ik denk dat het bij mij gewoon voor altijd blijft kriebelen :P . Misschien dat het gevoel minder wordt als ze allemaal naar school zijn en we weer in een nieuwe fase zitten :). Verder ben ik uiteraard gewoon superblij met onze 3(!) kinders! Ons gezin van vijf O+ .

Broertjes en zusjes zijn zo leuk. Iemand zei dat je toch niet kan weten hoe het de tweede keer gaat (of de derde keer) en dat is helemaal waar. Wij hebben het geluk gehad van allemaal makkelijke baby's. Maar wij wisten dan weer niet dat onze oudste zo ontzettend veel zorg en aandacht zou gaan behoeven. Dat werd pas duidelijk toen hij maar niet ging praten. (Diagnose: autisme spectrum stoornis). En toch zou ik alles precies zo weer overdoen :).
  maandag 8 juni 2015 @ 10:36:27 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_153347103
Ik kom ook even niet bijgelezen want druk weekend en vannacht snotspuitende koortsbaby, dus even alleen de plaatjes en de laatste pagina!

Risu, wat een supercute filmpje van je meisje O+ :D

Zandbaksaar met hondjes! Jij liever dan ik :')

Kleine Frits onder z'n haute couture kleedje O+

Fee-nix, leuk om jouw meisje weer eens te zien! Wat een blijo O+

Oh JM, wat ziet dat er heerlijk knus uit op het strand!
disclaimer
  maandag 8 juni 2015 @ 10:36:52 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_153347115
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 10:18 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

O+ _O-
disclaimer
pi_153347163
Fee-nix, drie kinderen, dat lijkt me zo gaaf O+ . Bijna al mijn vriendinnen komen uit gezinnen met 3 kinderen en ik vond het als enig kind altijd heerlijk om daar aan te schuiven. Lekker luisteren naar alle verhalen van iedereen, beetje meeruziemaken met de kleine broertjes en zusjes, en samen vanalles ondernemen. Thuis als enig kind was vaak maar saai :@ al kon ik me goed vermaken, dat wel. Daarom wil ik ook heel graag twee of drie kinderen.
pi_153347165
Beterschap voor Mauw :*

Hij had ook iets aan zijn schildklier toch, Fee? Gaat het daar nu goed mee?
En je hebt gelijk. Je weet nooit wat voor baby een tweede, derde, vierde zal zijn.
pi_153347201
Beterschap Mauwtje :* spuitsnot is niet tof!
  maandag 8 juni 2015 @ 10:41:47 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_153347224
Ja, na een zetpil vanmorgen daalde het al snel hoor, ze is nu gewoon naar het kdv ;)
Ik zit alleen ongeveer zo op kantoor:

disclaimer
  maandag 8 juni 2015 @ 10:42:06 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_153347235
En ik wil ook best drie babies. Nu mijn man nog overtuigen.
disclaimer
pi_153347296
Gelukkig kun je straks met een kopje koffie erbij even lekker uitrusten. In de vensterbank. Met een blaadje. En blote voeten. En de luxaflex open.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2015 10:46:08 ]
  maandag 8 juni 2015 @ 10:49:05 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_153347375
quote:
6s.gif Op maandag 8 juni 2015 10:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Gelukkig kun je straks met een kopje koffie erbij even lekker uitrusten. In de vensterbank. Met een blaadje. En blote voeten. En de luxaflex open.

[ afbeelding ]
ja, gelukkig wel! Da's echt even "me-time" O+
disclaimer
pi_153347510
quote:
6s.gif Op maandag 8 juni 2015 10:44 schreef Razztwizzle het volgende:

[ afbeelding ]
Gnorf
pi_153347572
:D :D Razz & SQ _O-

En idd ook nog O+ O+ O+ voor Frits met geweldige doek en de plaatjes van Fee en jullie allemaal eigenlijk *; En :* voor de slechte nachten
pi_153347724
Oeps :D Anders druk je met je slaaphoofd eerst op 'invoeren' ipv op het smiliemenu.. _O-
  maandag 8 juni 2015 @ 11:10:53 #123
250838 Fee-nix
pi_153347820
Ahw SQ beterschap voor M!

quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 10:38 schreef Skittles het volgende:
Beterschap voor Mauw :*

Hij had ook iets aan zijn schildklier toch, Fee? Gaat het daar nu goed mee?
En je hebt gelijk. Je weet nooit wat voor baby een tweede, derde, vierde zal zijn.
Ja klopt, goed onthouden zeg :D. Hij is geboren zonder schildklier. Moet dus zijn hele leven elke dag Thyrax (=schildklierhormoon) slikken. Gaat goed daarmee, hoor. Alleen is het dus niet iets dat overgaat. En het kan ook invloed hebben (gehad) op zijn ontwikkeling.

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
En ik wil ook best drie babies. Nu mijn man nog overtuigen.
Waarom? Gewoon stiekum zwanger worden toch! *Surprise! *) :+
pi_153348259
Ook goedemorgen! :O

Heftige dagen achter de rug hier. N. is eigenlijk de laatste twee weken al erg mopperig en ze slaapt ook nergens anders meer dan op papa of mama (een enkele uitzondering daargelaten). Wegleggen is hysterisch krijsen. :'( Afgelopen vrijdag begon ze ineens ook heel hard te huilen nadat ze de borst had gehad, echt ontroostbaar. Bij (opnieuw) aanleggen heel druk drinken, trappen, tepeltrekken, echt niet te doen zo. Die avond en nacht alle voedingen maar gekolfd en in een flesje gegeven, ging prima! Zaterdag de LK gebeld en die zei dat we dat best even door mochten zetten die dag om mij ook even wat rust te gunnen en dan in de avond weer de borst aan te bieden. 's Avonds ging het eigenlijk nog niet zo heel goed, maar ze sliep vervolgens wel redelijk (piepen bij het in slaap vallen naast mij, maar wel 4 uur aan een stuk geslapen).

Zondagochtend gestopt met flesjes aanbieden (voor mij geen doen meer, vooral niet als man doordeweeks gewoon moet werken) en hoppa, weer aan de borst. Na het drinken gelijk weer hysterisch krijsen, dus ik heb huilend weer de LK gebeld en die kwam gelukkig een half uur later gelijk langs. Gelukkig was er bij N. zelf niks te vinden in de mond (spruw, tongriempje etc.) en toen ik haar aanlegde deed ze alles ook ineens perfect en heel rustig. :') Ik heb wel veel handvatten en tips gekregen en eigenlijk gingen alle voedingen sindsdien wel redelijk tot goed. Af en toe nog erg wild aan de borst, maar bij afkoppelen en opnieuw aanleggen weer rustig. Ik heb haar in ieder geval al een tijdje niet meer hysterisch zien worden.

Wegleggen in bed/box/alles dat niet beweegt/mama of papa is blijft echter wel drama. Ik vind het niet erg dat ze bij mij wil slapen (lekker knus *; ) maar ik vind het wel lastig dat even wegleggen echt zorgt voor Heel Hard Huilen, en dan ook lang. Van het consultatiebureau en de LK de tip gekregen om een osteopaat in te schakelen omdat ze best heftig ter wereld is gekomen (1,5 uur persweeën tegengehouden, uiteindelijk met een rotvaart met de vacuüm gekomen), dus wie weet kan die iets doen. Ik wil zo graag dat mijn meisje lekker tevreden is. :'( Huiltjes en bij mama willen zijn is allemaal niet erg, maar ze is zo duidelijk uit haar hum. :'( Nu hebben we dus vanmiddag om 12:15 een afspraak bij de osteopaat, hopelijk haalt dat iets uit!

On a brighter note: in alles dat beweegt slaapt ze heerlijk! Zaterdag bij feest schoonzus & zwager geweest, anderhalf uur rijden verderop (OMG spannend! :D ) en ze deed het werkelijk perfect. *; Lekker tukken in de maxi-cosi onderweg en later bij mij in de doek (als ik die toch niet had!). Geen kind aan gehad toen. *;

Zondag eerst even de stad ingelopen (lekker tukken in de wagen :Y) ) en toen door naar het park waar het food truck festival gehouden werd, wat een heerlijk sfeertje! Lekker eten, leuke muziek en een lief meisje bij ons in de wagen. O+ Enorm genieten zo!

Oké, nu eens kijken wat ik allemaal onthouden heb:

De meisjes van Shop doen het goed! *O*
Zomerkindjes in zandbakken. O+
Ritme voor twist! *O*
Eerste vermaanddag voor Nikooos' meisje! *O*
Goede en slechte nachten! *O* & :*
Shipwreck SQ :*
Lounge-kolven ftw! :D
Fee-nix en haar gezinnetje. O+

@Gaan voor een tweede: ik heb altijd gezegd dat ik twee kinderen wilde, maar dat was toen ik nog totaal niet nadacht over dat daar ook nog een zwangerschap en bevalling en (heftige) babytijd aan vooraf moeten / kunnen gaan. :') We hebben het nu behoorlijk pittig met N. en ik weet niet of ik dat straks nog een keer zou trekken terwijl er al een dreumes / peuter / kleuter rondkruipt/tijgert/loopt. Hopelijk gaat het snel beter met mijn lieve lieve N. en kan ik zeggen 'achteraf viel het wel mee' of 'HET WORDT ÉCHT BETER!' aan nieuwe moeders. Voor nu bikkelen we nog even door en komt het uiteindelijk vast goed. *;
  maandag 8 juni 2015 @ 11:34:47 #125
250838 Fee-nix
pi_153348434
Klinkt zwaar, Selvaria... Hoop dat de osteopaat veel voor jullie kan betekenen.
  maandag 8 juni 2015 @ 11:58:51 #126
52229 Chanty
pi_153349103
Is er een kinderziekte met jeukende bultjes die geen waterpokken is?
pi_153349141
Beterschap voor M, SQ! :* En sterkte voor jou vandaag! ;)

Razz, ik O+ jouw gevoel voor humor!

Zo ziet dat kolven er inderdaad wel relaxed uit! _O-

Poeh, klinkt inderdaad heftig Selvaria! Zo zielig als die kleintjes zo ontroostbaar zijn! ;( Snap wel wat je zegt over bij/op jou slapen; in principe alleen maar heerlijk met zo'n mini, maar inderdaad niet te doen als al het andere echt dikke paniek oplevert.

Hoop dat de osteopaat wat voor jullie kan doen! :*

Word trouwens steeds nieuwsgieriger naar de stats van onze mini morgen! :s) Heb gewoon al 2 pakjes maat 50 die ze echt niet meer fatsoenlijk aan kan, dus heb het idee dat ze goed groeit!
Al twijfel ik nu een beetje of ze die pakjes ooit wel fatsoenlijk aan kon :@ en of ik daar in het begin niet gewoon doorheen heb gekeken want "Baby O+ omg-kijk-nou-hoe-schattig!"
  maandag 8 juni 2015 @ 12:00:19 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_153349156
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 11:58 schreef Chanty het volgende:
Vijfde ziekte?

En eventueel:

http://thuisarts.nl/kinderziekten-met-vlekjes
disclaimer
  maandag 8 juni 2015 @ 12:05:22 #129
52229 Chanty
pi_153349262
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
X
[..]

Vijfde ziekte?

En eventueel:

http://thuisarts.nl/kinderziekten-met-vlekjes
Ff gegoogled maar dat ziet er anders uit. Ff die link bekijken ^O^
pi_153349459
Krentenbaard?
Ik dacht hier waterpokken, maar bleek krentenbaard te zijn...

En hier weer een soort van goedgekeurd op het cb. Met 8 maanden 68 cm en 7400 gram. Ik zeg prima, maar ze vonden z'n lijntje nog steeds wat vlak.
Nou, bij een tweede word je wat eigenwijzer, ik heb vriendelijk bedankt voor een afspraak over 6 weken. 11 maanden is vroeg genoeg.
Oh en de diksap ipv water heb ik ook afgeslagen ;)
  maandag 8 juni 2015 @ 12:54:30 #131
344469 Amsel
zonder t
pi_153350412
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:01 schreef Fee-nix het volgende:
Soms denk ik, zal ik dan toch weer eens een poging doen om wat vaker mee te posten... Nu heb ik dus ook zo'n momentje :P. Maar dan voel ik me weer zo'n vreselijke spuit elf. En dan denk ik: de helft van de mensen hier weet vast niet eens meer wie ik ben.

Precies dit :') Ik lees alles, maar tegen de tijd dat ik kan reageren zijn we alweer drie onderwerpen verder en ben ik de helft alweer vergeten. Hallo, ik ben Amsel, aangenaam 8-)

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 11:27 schreef Selvaria het volgende:
Nu hebben we dus vanmiddag om 12:15 een afspraak bij de osteopaat, hopelijk haalt dat iets uit!
De osteopaat is voor ons een life saver geweest. Hoop dat het bij jullie ook helpt!

En hoewel ik de eerste paar maanden superzwaar vond, en het nog steeds af en toe flink pittig is, zijn de kriebels al wel weer toegeslagen. Eerst maar eens verhuizen, maar daarna... :@ Maargoed, eerst maar eens kijken of het lijf dan weer wil doen wat het moet doen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 juni 2015 @ 13:10:42 #132
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153350832
*binnen zonder kloppen*

5 euro bij de appie :) (de bril dan, niet het kind :P )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

maandag 8 juni 2015 @ 13:18:41 #133
52229 Chanty
pi_153351021
Hmm nee het lijkt er allemaal niet op. Ik denk zelf sowieso niet dat het een ziekte is, maar mijn man wel :') Die wil nu naar de huisarts en ik vind dat nergens voor nodig nog. Nou ja… Hij belt maar :P
Een ziekte zou nu ook totaal niet handig zijn want….

IK HEB EEN BAAN! *O*

Weliswaar tijdelijk voor in ieder geval 3 maanden. Maar wel een toffe baan en wie weet waar dat me weer brengt. Nu dus als een speer kinderopvang regelen :D
  maandag 8 juni 2015 @ 13:20:47 #134
344469 Amsel
zonder t
pi_153351088
Wat fijn Chanty!!

Wat voor baan, waar, hoe?? Vertel! :)
  maandag 8 juni 2015 @ 13:21:52 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_153351116
Jaaaa chanty *O*
disclaimer
  maandag 8 juni 2015 @ 13:22:01 #136
52229 Chanty
pi_153351123
Onderzoeker bij de reclassering :) Ben daar als ziektevervanging (iemand overspannen) in eerste instantie voor 3 maanden. Maar goed, mooi tijd om contacten te leggen en wie weet komt er weer wat uit voort.
pi_153351135
Yeah chanty congratz *O*
S. 2014
J. 2016
  maandag 8 juni 2015 @ 13:22:51 #138
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_153351140
Jaaaa, Chanty *O*!
pi_153351147
Chanty jeej! *O*

DJ beetje groot :D
pi_153351227
Wat goed Chanty! *O*
  maandag 8 juni 2015 @ 13:28:28 #141
73386 Fazz
onderweg
pi_153351300
Gefeliciteerd Chanty!! *O*
  maandag 8 juni 2015 @ 13:36:03 #142
259886 pessie
pi_153351540
Chanty super nieuws *O*
  maandag 8 juni 2015 @ 13:37:20 #143
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_153351589
Ik ga er gewoon weer eens een glittersticker voor uitdelen :+

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 juni 2015 @ 13:38:40 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153351636
wat fijn chanty *O*
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:23 schreef BlueEyes het volgende:
DJ beetje groot :D
Hij groeit er vanzelf in :Y :D

maandag 8 juni 2015 @ 13:39:26 #145
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_153351661
Chanty gefeliciteerd! *O*

Selvaria ik hoop dat osteopaat werkt. Het klinkt zwaar :*
  maandag 8 juni 2015 @ 13:39:27 #146
52229 Chanty
pi_153351663
quote:
99s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:37 schreef Nikooos het volgende:
Ik ga er gewoon weer eens een glittersticker voor uitdelen :+

[ afbeelding ]
Whaha nice *)
  maandag 8 juni 2015 @ 13:40:10 #147
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_153351689
Jeeej glitterstickers :D

En nikoos je meisje gewoon al een maand :o
  maandag 8 juni 2015 @ 13:43:07 #148
259886 pessie
pi_153351776
Selvaria Heb je wel eens nagedacht over eenmanueel therapeut ivm KISS ? Dit wellicht eens iets om naar te kijken? Zeker als ik je bevalling zo hoor...

[ Bericht 20% gewijzigd door pessie op 08-06-2015 13:56:29 ]
pi_153352155
Jeej Chanty!!! Wat fijn!!! *O*
pi_153352208
Gefeliciteerd Chanty *O* !
pi_153352225
Poeh Selvaria, het klinkt vermoeiend allemaal. Het wordt beter hoor, écht, maar als je er zo middenin zit dan kan het heel zwaar zijn. Dikke kus :*
pi_153353093
Een baan voor Chanty *O*

Glitters van Nikoos O+

Heel lastig gesprek voor Blue :*

Selvaria; klinkt zo zwaar maar je klinkt zo liefdevol O+

Hier gaat het best lekker, rolt als een dolle door de kamer en heeft totaal geen intentie om wat anders te gaan doen zoals optrekken oid :')
Eet als bootwerker en wil steeds minder de fles :{ gister alleen in de ochtend en 's avonds. Ik dacht ze rond de negen maanden nog drie flessen dronken. Zo een keer in de week nog een nachtvoeding, maar dan pit ze goddank door :z
Voor de rest is ze hartstikke lief en rustig totdat ze pissig wordt :X kijkt vol verbazing naar de mattende poezen en vindt grote zus hilarisch O+
Ze is zo cool tegenwoordig!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_153353719
Geppie O+
Chanty *O*
DJ 8-)
Selvaria :*
pi_153353895
Jeej! Een baan voor Chanty!

Selvaria, klinkt zwaar zeg, hopelijk kan de osteopaat helpen.

Klinkt heerlijk Geppie...

En als er nog iemand twijfelt aan een tweede...

Verder een beetje wat Amsel en Fee-nix zeggen.... Ik voel me ook spuit 11 en probeer iedere keer weer netjes mee te schrijven. Want dat vind ik wel heel leuk. Maar het lukt niet en ik reageer zeer selectief.
Dus sommige van jullie zullen me vast een egoïstische arrogante moeder vinden. Dat ben ik niet, dus zal hier niet veel meer van me laten horen... Voordat jullie me echt stom gaan vinden :)
Misschien dat ik, als het hier weer wat rustiger wordt,
SPOILER
ik weer gezellig kan worden. Maar voorlopig lees ik gewoon wel als een lurker mee :* voor alle toffe moeders
pi_153354110
Hey Loj, niet voor ons in gaan vullen wat we van je vinden hoor. Ik geloof niet dat iemand hier zulke ideeën heeft over jou. De één post de hele dag door, de ander één keer per maand. Maakt toch niet uit? We horen er allemaal bij. Kumbajaaaaa. Sterkte thuis :*, en niet wegblijven "omdat we je toch wel stom zullen vinden" }:| . Als je er één keer per maand zo'n lieve foto van je mannen tussengooit is dat al een waardevolle toevoeging aan het topic O+ .

.
pi_153354142
Wat razz zegt ^ O+
  maandag 8 juni 2015 @ 15:09:55 #157
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_153354200
Chanty gefeliciteerd!

Hier waren bij de oudste zijn vlekjen/bultjes het bijgevolg van zijn eerste bacyeriele infecteie. Een dubbele oorontsteking die we hadden gemist. Al wat wijzer ondertussen?

Ik heb ook meer gelurkt dan gepost. Want drie kids en druk enzo.
Ik zwaai hier gedag want mijn meisje is geen baby meer :(

maandag 8 juni 2015 @ 15:14:29 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_153354333
Sorry Loj, hier moet ik toch echt even op reageren... Dit is niet persoonlijk tegen jou, maar naar iedereen die dit soort dingen zegt.

quote:
Ik voel me ook spuit 11 en probeer iedere keer weer netjes mee te schrijven. Want dat vind ik wel heel leuk. Maar het lukt niet en ik reageer zeer selectief. Dus sommige van jullie zullen me vast een egoïstische arrogante moeder vinden. Dat ben ik niet, dus zal hier niet veel meer van me laten horen... Voordat jullie me echt stom gaan vinden :)
Wat zijn dit nou voor rare uitspraken? Wie vindt jou een egoïstische arrogante moeder omdat je weinig post? En daarom dus helemaal niet meer posten? Ik snap het ècht niet, hoe dat optelt.

Echt, ik lees dit soort rare uitspraken hier zo ontzettend vaak en het breekt echt mijn hart. -O- Waarom denken veel dames zo ontzettend naar over zichzelf? Waarom gaat men er van uit dat alle andere mensen ze vast wel ontzettend stom vinden en dat ze daarom maar niet meer moeten komen hier?

We zijn allemaal jonge hardwerkende moeders, en hebben ALLEMAAL hogere prioriteiten dan het bijhouden van een forum. En daar ben ik verrekte blij om, want dat houdt in dat jullie je gezin en je werk belangrijker vinden. Zoals het hoort.
Moeten we anders een bijleesverbod gaan instellen zodat mensen die niet bijlezen zich niet meer schuldig voelen als ze niet meer bijlezen? Of vinden we dan collectief weer iets anders om ons rot en minderwaardig over te voelen?
Nogmaals: het dagelijks op de voet bijhouden van alles wat hier neergeplempt wordt is niet alleen geen verplichting, het is verrekte onmogelijk. Dus streef er niet naar, het lukt je niet, het lukt niemand, en dan stel je jezelf dus bij voorbaat al teleur. Kom gewoon even buurten wanneer je wèl tijd en zin hebt, spam mooie foto's van leuke kindjes, kom een vraag stellen waar je het anwoord even niet op weet, iedereen is welkom en iedereen is geliefd. Of je nou 1 post of 1000 posts per maand doet. Maar laat dat schuldgevoel over niet alles lezen en niet overal op reageren alsjeblieft eens een keer afgelopen zijn. We doen er allemaal toe. En we doen het allemaal goed.
disclaimer
pi_153354348
Oh Loj prachtig stel zo O+
vervelend nieuws onder je spoiler -O- :*
en +1 op de andere dames

Verder een :* en knuff voor wie het nodig heeft

Ik ben vanmorgen bezig geweest voor vaderdagcadeau :P en voor Pake
SPOILER
pi_153354367
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:09 schreef Hobbesje het volgende:
Chanty gefeliciteerd!

Hier waren bij de oudste zijn vlekjen/bultjes het bijgevolg van zijn eerste bacyeriele infecteie. Een dubbele oorontsteking die we hadden gemist. Al wat wijzer ondertussen?

Ik heb ook meer gelurkt dan gepost. Want drie kids en druk enzo.
Ik zwaai hier gedag want mijn meisje is geen baby meer :(

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
Wat een knapperd!
  maandag 8 juni 2015 @ 15:16:03 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_153354378
Loj, rot van je moeder, ik kan me voorstellen dat dat een hoop onrust met zich mee brengt. Wat spelen je mannekes lief samen! O+

Hobbes al aan de dreumes! Wat is het snel gegaan :o Gefeliciteerd *O*
disclaimer
  maandag 8 juni 2015 @ 15:16:35 #162
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_153354427
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:14 schreef Zoë23 het volgende:
Oh Loj prachtig stel zo O+
vervelend nieuws onder je spoiler -O- :*
en +1 op de andere dames

Verder een :* en knuff voor wie het nodig heeft

Ik ben vanmorgen bezig geweest voor vaderdagcadeau :P en voor Pake
SPOILER
Ja, dit idee ga ik schaamteloos van je jatten O+
pi_153354428
Wat leuk zoë! Ik ga morgen vingerverven met saar... op een canvas hart... ben erg benieuwd
S. 2014
J. 2016
pi_153354429
quote:
99s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:16 schreef Nikooos het volgende:
Wat leuk Zoë! O+
Dankje!

Babys lijken wel groot zo naast peuter :D terwijl peuter al best wel lang is.
Zal de baby's ook eens opmeten :P
pi_153354446
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:18 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, dit idee ga ik schaamteloos van je jatten O+
Leuk! Vast ook superleuk met jou mooie meisje O+

Leuk GM :)
  maandag 8 juni 2015 @ 15:19:49 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_153354460
Zoë, wat lijkt jouw grote al wijs zeg! Ik zou niet zeggen dat ze nog zo klein is! Knappe meiden, lieve foto's!
disclaimer
  maandag 8 juni 2015 @ 15:21:14 #168
73386 Fazz
onderweg
pi_153354488
Leuk idee Zoe!! Ik ga het denk ook zo doen (beter goed gejat dan slecht verzonnen toch? O-) )
pi_153354626
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zoë, wat lijkt jouw grote al wijs zeg! Ik zou niet zeggen dat ze nog zo klein is! Knappe meiden, lieve foto's!
dankjewel!
SPOILER
O+ leuk om fotos terug te zien en om te vergelijken

Fazz
:D ik heb het idee ook gejat hoor haha
  maandag 8 juni 2015 @ 15:28:43 #170
52229 Chanty
pi_153354657
Volgens de huisarts kon het een reactie zijn op de koorts. Hij is verder redelijk vrolijk dus ik maak me geen zorgen :)

Moet nog bijlezen sorry allemaal voor de egoposts!

Maar wel nog een gefeliciteerd voor hobbes met haar mooie dreumes O+
pi_153354769
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:43 schreef pessie het volgende:
Selvaria Heb je wel eens nagedacht over eenmanueel therapeut ivm KISS ? Dit wellicht eens iets om naar te kijken? Zeker als ik je bevalling zo hoor...
Bedankt! Ga ik zeker onthouden als de osteopaat niet voldoende blijkt!

Osteopaat gaf aan dat ze deze problemen veel vaker ziet en dat het te verhelpen moet zijn! Ze constateerde dat N.'s middenrif en nekwervels behoorlijk vast zaten en dat ze daarom niet op haar rug wil liggen ivm constante pijnprikkels en juist altijd in een bolle houding (doek, kikkerhouding op schoot). Ze heeft zacht geprobeerd wat weg te masseren (niet het juiste woord) voor zover N. dat toeliet. Als het goed is moeten we in de loop van deze week verbetering merken en sowieso over 2 weken terugkomen. Ik hoop zo dat het wat doet, m'n lieve meisje. :'(
  maandag 8 juni 2015 @ 15:33:29 #172
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_153354771
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:28 schreef Chanty het volgende:
Volgens de huisarts kon het een reactie zijn op de koorts. Hij is verder redelijk vrolijk dus ik maak me geen zorgen :)

Moet nog bijlezen sorry allemaal voor de egoposts!

Maar wel nog een gefeliciteerd voor hobbes met haar mooie dreumes O+
Dat is duidelijk ;)

Fijn dat er verder niks met L. is :)

Hobbes, gefeliciteerd!

Leuk gedaan zo Zoe :)

Selvaria, hopelijk helpt het je kleine meisje! Als ze pijn hebben is zo rot ;(

Loj, sterkte met alles. En ik ben het wel eens met SQ. Ik ben ook echt absoluut niet de meest attente user hier, ik lees niet goed bij, vergeet dingen en reageer echt niet op alles. Maar dat ga ik echt niet elke x melden, dat merken jullie zelf wel ;) :*
pi_153354781
O ja, vergeet ik helemaal Chanty, een baan, hoera! *O*
  maandag 8 juni 2015 @ 15:35:39 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_153354816
Ja, als ik iets raars zeg mogen jullie het ook gewoon zeggen tegen me. Maar het gaat me gewoon echt aan het hart dat zoveel mensen dit zichzelf constant zo hard aanrekenen. Dat is zo zonde. -O-
disclaimer
  maandag 8 juni 2015 @ 15:39:24 #175
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_153354908
Zoë wat een mooie foto's O+ heel erg leuk idee
  maandag 8 juni 2015 @ 15:40:03 #176
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_153354921
Helemaal met je eens. Haalt ook de lol van het forum af lijkt mij, als je er zo in staat.

Ik ben een egoistische fokker en i'm proud of it :7
  maandag 8 juni 2015 @ 15:40:35 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_153354926
quote:
14s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
Helemaal met je eens. Haalt ook de lol van het forum af lijkt mij, als je er zo in staat.

Ik ben een egoistische fokker en i'm proud of it :7
gelukkig, houden zo ;)
disclaimer
pi_153354983
Eigenlijk heb je ook helemaal gelijk, SQ! :Y

Maar ik merk ook dat ik mezelf soms lullig voel :@ Ik 'ken' al jullie baby's niet en het lukt gewoonweg niet om het allemaal bij te houden. Maar ik kom wel mijn eigen verhalen spuien en vragen stellen, waar jullie dan wél op reageren. Dan voelt het soms als eenrichtingsverkeer en dat is niet 'eerlijk' ofzo...

Aan de andere kant weet ik ook wel dat je niet overal op hoeft te reageren en ik heb simpelweg ook niet overal wat zinnigs op te zeggen ;) dus ik sluit me aan bij Soesa!

Chanty een baan, gefeliciteerd! *O* Ik begon ook ooit tijdelijk, als opvang van verlof en heb nu een vast contract, dus wie weet!

Zoë, wat een rijkdom zo! O+

Iemand trouwens nog tips voor het eerste cb-bezoek morgen?
Las hier laatst de tip om een wikkeldoek ofzo mee te nemen, en daar zou ik zelf dus nooit bij stil gestaan hebben :@ dus meer tips zijn welkom! ;)
pi_153354995
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gelukkig, houden zo ;)
Even inbreken. Maar iedereen die niet in meer of mindere mate het egoïstische trekje heeft om dingen over zichzelf te vertellen was waarschijnlijk nooit op een forum beland ;)
  maandag 8 juni 2015 @ 15:44:31 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_153355012
Schrijf je vragen op. Er hangt daar een soort geheugenwisgas in de lucht die maken dat je je vragen pas weer weet als je weer buiten staat.
disclaimer
pi_153355013
Die enooooorme bijleesposts zijn toch ook niet nodig als iedereen dat doet. Dan lees je 20 keer hetzelfde en wordt het bijlezen alleen maar langer (en saaier :+ )

Loj en Zoë wat een lieve foto's O+
Leuk idee Zoë!
pi_153355074
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:43 schreef twist02 het volgende:
Eigenlijk heb je ook helemaal gelijk, SQ! :Y

Maar ik merk ook dat ik mezelf soms lullig voel :@ Ik 'ken' al jullie baby's niet en het lukt gewoonweg niet om het allemaal bij te houden. Maar ik kom wel mijn eigen verhalen spuien en vragen stellen, waar jullie dan wél op reageren. Dan voelt het soms als eenrichtingsverkeer en dat is niet 'eerlijk' ofzo...

Aan de andere kant weet ik ook wel dat je niet overal op hoeft te reageren en ik heb simpelweg ook niet overal wat zinnigs op te zeggen ;) dus ik sluit me aan bij Soesa!

Chanty een baan, gefeliciteerd! *O* Ik begon ook ooit tijdelijk, als opvang van verlof en heb nu een vast contract, dus wie weet!

Zoë, wat een rijkdom zo! O+

Iemand trouwens nog tips voor het eerste cb-bezoek morgen?
Las hier laatst de tip om een wikkeldoek ofzo mee te nemen, en daar zou ik zelf dus nooit bij stil gestaan hebben :@ dus meer tips zijn welkom! ;)
Schone luier, luierzak voor als ze gepoept heeft, wikkeldoek, briefje met dingen die je wil vragen en voor de rest kan je daar vol trots vertellen hoe het gaat.
  maandag 8 juni 2015 @ 15:47:34 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_153355082
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:44 schreef Skittles het volgende:
Die enooooorme bijleesposts zijn toch ook niet nodig als iedereen dat doet. Dan lees je 20 keer hetzelfde en wordt het bijlezen alleen maar langer (en saaier :+ )

Loj en Zoë wat een lieve foto's O+
Leuk idee Zoë!
dit ook!
En als mening xx al zes keer is gegeven zal iemand de zevende herhaling ook niet missen ;)
En een dag later nog op discussies reageren voegt ook lang niet altijd wat toe.
En dertig posts per topic met een verklaring en een sorry voor het niet bijgelezen zijn / niet overal op reageren leest evenmin prettig ;)
disclaimer
pi_153355087
Twist
Ik weet zo niet of je bv geeft of fv :@ maar bij cb bezoek nam ik een flesje mee. Ook bij s.ara die bv kreeg. Voeden in het openbaar vond ik niet zo fijn op het cb.
Vaak waren ze wat overstuur/moe/hongerig na cb bezoek. .Het omkleden vonden ze ook niet zo tof. Flesje hielp dan altijd wel.

Oja en makkelijke kleding! Zodat het omkleden soepel gaat.

Soms vind ik het jammer dat ik E en S niet elke keer laat wegen/meten..maar tis zo'n gedoe en niemand helpt. Het hele proces duurt daar 1,5u en dan zit ik met huilende kindjes (vloer is te vies om ze daar te laten spelen/kruipen vind ik)
pi_153355088
Sorry, ik had niets moeten zeggen...

Ik wou niet zomaar wegblijven...
En ik hoef echt niet op iedereen te reageren, maar ik reageerde de laatste maand echt nergens meer op.. Dus vandaar...
Sorry, het gaat hier ook gewoon niet zo lekker, maar dat is dus helemaal off-topic.

Dus sorry... Ik zal het weghalen
  maandag 8 juni 2015 @ 15:48:50 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_153355107
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:47 schreef Loj het volgende:

En ik hoef echt niet op iedereen te reageren, maar ik reageerde de laatste maand echt nergens meer op.. Dus vandaar...
Sorry, het gaat hier ook gewoon niet zo lekker, maar dat is dus helemaal off-topic.

nee lieverd, dat is niet offtopic. Je moet jezelf gewoon niet zo neerhalen. Dat heb je namelijk niet verdiend. :* ik hoop dat het snel allemaal weer wat beter gaat!
disclaimer
pi_153355169
quote:

:* maak je geen zorgen!
Vervelend om te lezen dat het zo gaat. Schrijf van je af dat helpt, is helemaal niet erg.
pi_153355277
Thanks voor de tips! ^O^

@Zoë: ik geef fv, dus neem inderdaad een flesje mee! En makkelijke kleding is inderdaad ook een goeie; sta soms nog best te klooien met die kleine armpjes en da's toch nog net iets irritanter als anderen meekijken ;)
pi_153355366
Loj :* hopelijk gaat het gauw beter bij jou! En ik vind het altijd leuk van je te lezen trouwens. En die foto van je jongetjes O+

En wijze woorden van Stormqueen.

Ik lees ook veel liever verhalen en ervaringen dan bijleesposts trouwens. En ik post helemaal nauwelijks maar vind lezen nog steeds leuk.
pi_153355401
Twist, behalve luiers ook billendoekjes. Speentje? Groeiboekje?
pi_153355474
Triple check! ^O^
pi_153355558
Ik was eens bij het cb en naast mij stond een vader zijn dochtertje weer aan te kleden. Tegen de tijd dat ik terug was van de arts was hij nog steeds uit alle macht een armpje in een mouwtje aan het frotten. Zo schattig. :D.
  maandag 8 juni 2015 @ 16:10:02 #193
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_153355577
Ik doe daar ook zo lang over. Fuck de lange mouwen! :r
pi_153355670
Hmm, kan 'r natuurlijk ook expres een romper én truitje met lange mouwen aantrekken en het dan aan papa overlaten... >:) die wilde graag mee bij de eerste afspraak
pi_153355777
Haha lange mouwen fiasco - check. En dan verwoed tellen of je uiteindelijk alle vingertjes wel mee hebt gekregen. En dan nog trots zijn ook. :D
  maandag 8 juni 2015 @ 16:23:45 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_153355836
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:20 schreef Selvaria het volgende:
Haha lange mouwen fiasco - check. En dan verwoed tellen of je uiteindelijk alle vingertjes wel mee hebt gekregen. En dan nog trots zijn ook. :D
O+
disclaimer
pi_153356056
Ik O+ langemouwrompers.

Loj :* :*
pi_153356122
Chanty *O*

SS SQ, gaat het nog een beetje op kanteur? En eens met je post over bijgelezen zijn.

Fee :W hai! Leuk om wat van je te lezen en dat het zo goed gaat!wat een droppie, je meisje O+

W gaat lekker, zelf ben ik inmiddels een snotfontein. :').

Evil mouwen bij babies :7 ik herinner me nog de paniek bij mijn vriend in het begin als ik vroeg om omkleden :D

[ Bericht 32% gewijzigd door Crumpette op 08-06-2015 16:42:11 ]
  maandag 8 juni 2015 @ 16:36:32 #199
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_153356123
EGOPOST!

Ik ben het eensch met SQ wat betreft de egoposten :P ;)
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_153356140
Eerst bij de kinderarts vertellen hoe lief ze is en hoe goed ze het doet, en dan daarna 20 minuten lang een krijsend! en gillend! kind die de hele wachtruimte doorgalmd tijdens het weer aankleden :@ :')

Nu L trouwens 2 tandjes heeft die op elkaar komen is ze sinds gisteren aan het tandenknarsen :X

Chanty, gefeliciteerd! *O*
pi_153356153
O+ langemouwenfruts-papa's (ik had al wel 's verteld dat Lucas' allereerste x aankleden op dag 3 een faliekante oeps-ervaring was van papa die de romper achterstevoren aantrok he? ;) (en bij de betreffende romper zat wat extra komt-/luierruimte aan de achterkant, dus moest echt uit en opnieuw, arme smurf :+

En _O_ voor de spijkeropznkop-post van sq.
pi_153356195
Oh en nou ga ik toch weer bijleespost maken speciaal voor de meiden van Zoë want rammeldebammel wat zijn het toch leukerts en die foto's O+ O+ O+
pi_153356271
quote:

3x sorry in een mini stukje, Dat is toch helemaal niet nodig meid, ik kan het niet beter verwoorden dan SQ, en sluit mij daar dan ook bij aan.
en mocht je een x eruit willen oid, volgens mij wonen we aardig bij elkaar in de buurt, so let me know

Mijn dochter kletst... het krijgt nog geen schoonheidsprijs maar ze kent "aai" en "uit" en zo zuiver klinkt het nog niet natuurlijk maar overduidelijk dat ze dat bedoelt.
Ze gebruikt "uit" nml alleen bij box/bed/kinderstoel en aai bij de poes en de hondjes... O+
S. 2014
J. 2016
  maandag 8 juni 2015 @ 16:41:58 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_153356273
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:37 schreef Dyre het volgende:
Eerst bij de kinderarts vertellen hoe lief ze is en hoe goed ze het doet, en dan daarna 20 minuten lang een krijsend! en gillend! kind die de hele wachtruimte doorgalmd tijdens het weer aankleden :@ :')

Nu L trouwens 2 tandjes heeft die op elkaar komen is ze sinds gisteren aan het tandenknarsen :X

Chanty, gefeliciteerd! *O*
Houd moed, hier is het weer vervlogen. Ik denk dat het de noviteit was ofzo :')
disclaimer
pi_153356474
Potverdorie, ik kon Frits vandaag, net zoals vrijdag, na een uur weer ophalen van het wennen op het kdv. Hij huilt vanaf het moment dat ik de deur achter me dicht trek totdat ik weer terug ben.
Ik hoop zo dat het woensdag beter gaat, dan gaat hij voor het eerst een hele dag.
Ze hadden geprobeerd om hem uit de fles te laten drinken, dat wilde ook niet. Thuis drinkt hij gelukkig wel uit een fles met een andere speen, dus die geef ik dan woensdag mee.
Conclusie van dit verhaal: ik voel me meh en ik zie er tegen op om straks weer aan het werk te gaan. :{
  maandag 8 juni 2015 @ 16:53:20 #206
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_153356552
Owh chocula wat klote :*
Misschien iets van een doekje of knuffeltje meenemen van thuis wat naar jou of thuis ruikt?
pi_153356693
He bah Cho, wat rot ;(
En idd hartjes voor de dames van Zoë!
En :* voor Loj

En en en! Ik zie een puntje/deukje in Lucas' tandvlees! Zou het?? *) En zouden daar de lekkere nachten ook iets mee te maken hebben?
  maandag 8 juni 2015 @ 17:19:59 #208
344469 Amsel
zonder t
pi_153357151
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:09 schreef Hobbesje het volgende:

:o Dit triggert iets bij mij. Hier een baby met vlekjes (maar ik dacht dat het door de warmte kwam) die al een paar dagen niet lekker in haar vel zit en veel moet huilen bij het slapengaan en 's nachts opeens huilend wakker wordt. Zou het...? De huisarts is al dicht, is dit iets waarmee je langs de huisartsenpost zou gaan? Nog zo'n nacht zou ik heel zielig vinden als het iets is wat ik over het hoofd heb gezien :{
  maandag 8 juni 2015 @ 17:25:55 #209
140412 Danaa
🍎
pi_153357303
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry Loj, hier moet ik toch echt even op reageren... Dit is niet persoonlijk tegen jou, maar naar iedereen die dit soort dingen zegt.

[..]

Wat zijn dit nou voor rare uitspraken? Wie vindt jou een egoïstische arrogante moeder omdat je weinig post? En daarom dus helemaal niet meer posten? Ik snap het ècht niet, hoe dat optelt.

Echt, ik lees dit soort rare uitspraken hier zo ontzettend vaak en het breekt echt mijn hart. -O- Waarom denken veel dames zo ontzettend naar over zichzelf? Waarom gaat men er van uit dat alle andere mensen ze vast wel ontzettend stom vinden en dat ze daarom maar niet meer moeten komen hier?

We zijn allemaal jonge hardwerkende moeders, en hebben ALLEMAAL hogere prioriteiten dan het bijhouden van een forum. En daar ben ik verrekte blij om, want dat houdt in dat jullie je gezin en je werk belangrijker vinden. Zoals het hoort.
Moeten we anders een bijleesverbod gaan instellen zodat mensen die niet bijlezen zich niet meer schuldig voelen als ze niet meer bijlezen? Of vinden we dan collectief weer iets anders om ons rot en minderwaardig over te voelen?
Nogmaals: het dagelijks op de voet bijhouden van alles wat hier neergeplempt wordt is niet alleen geen verplichting, het is verrekte onmogelijk. Dus streef er niet naar, het lukt je niet, het lukt niemand, en dan stel je jezelf dus bij voorbaat al teleur. Kom gewoon even buurten wanneer je wèl tijd en zin hebt, spam mooie foto's van leuke kindjes, kom een vraag stellen waar je het anwoord even niet op weet, iedereen is welkom en iedereen is geliefd. Of je nou 1 post of 1000 posts per maand doet. Maar laat dat schuldgevoel over niet alles lezen en niet overal op reageren alsjeblieft eens een keer afgelopen zijn. We doen er allemaal toe. En we doen het allemaal goed.
Mooi!
pi_153357430
Amsel, klinkt alsof je zelf geruster bent als je iig even belt. Kunnen ze je altijd nog naar morgen verwijzen.

Cholula wat rot :*
  maandag 8 juni 2015 @ 17:43:15 #211
344469 Amsel
zonder t
pi_153357625
Ben nu onderweg naar het kdv om haar op te pikken en dan hoor ik hoe de dag gegaan is. Daar laat ik het even van afhangen.

Of nee dat is niet waar, ik ga sowieso bellen, maar wil wel van tevoren even van het kdv horen hoe ze het daar vandaag heeft gehad.
pi_153358307
Chocula, kan me je zorgen voorstellen.

Chanty, joepiee!!
Amsel, hopelijk is het niks. Hier ook paar bultjes op de rug, en op gezicht had hij paar, maar de opvang dacht muggenbult en dat kan best. Die rotbeesten komen weer.

Nou ja, vandaag voor 2e keer bloemkool aangeboden. Eerste keer was alleen erop meppen. Net weer aangeboden, rechtstreeks uit koelkast. Bunkeren was het :? :9 echt zo heerlijk om te zien hoe hij het naar binnen werkte. Steeltje of niet O+ Wij eten het zelf niet maar heb ingevroren dus vaak porties.
pi_153359533
Ik wil iedereen bedanken voor de goede tips voor het bedje van Sjaak. We zijn nu op vakantie (Center Parcs :') ) dus ik ga het thuis proberen met een te grote slaapzak. Misschien hier een keer naar de Hema.
  maandag 8 juni 2015 @ 19:10:49 #214
250838 Fee-nix
pi_153359766
Amsel, hoi! Ik herinner me jou ook nog hoor ;). Leuk dat het al kriebelt voor een tweede!
En beterschap voor de kleine!

DJMO die bril :D. En dat hoofd wat hij er ook bij trekt, haha.

Chanty van harte! *O*

Geppie leuk is dat he, die adoratie van die kleintjes naar een grotere broer/zus. IK kan daar zo van genieten. Laura lacht om niemand zo hard als om haar broers <3.

Loj <3 voor je foto en een dikke knuf voor jou. Niemand vindt je stom! Sterkte met de situatie met je moeder.

Verder eens idd met SQ. Ik weet niet of ik 'verontschuldigend' overkwam in mijn post over dat ik me vaak een spuit elf voel en niet de tijd heb om goed mee te posten, maar zo was het niet bedoeld.
Ik bedoel meer dat ik het zelf gewoon niet leuk vind om mee te posten als ik niet de tijd er aan kan besteden die ik eraan zou willen besteden. Het echte contact en meeleven met elkaar vind ik juist zo leuk aan het forum. En dat mis ik als ik alleen af en toe kom binnenwaaien met een foto of verhaal. Dus vandaar nu weer een echte poging om aan te haken :).

Hobbesje gefeliciteerd!! Mooie dame zeg <3.

Zoë lief idee! Leuke foto's zeg.

Selvaria, ik hoop van harte dat het snel helpt!

Lol DaD, stuntelende vader bij het cb..

Dyre, o heerlijk die momentjes dat je kind in een klap al je lovende woorden teniet doet :P.

Cho dat is idd ruk zeg. Hoop dat hij het snel wel leuk/minder erg gaat vinden.

Zo, toch lekker een keer weer een megabijleespost :P.
pi_153360170
Veel plezier Cactus!
Hier maakte een slaapzak echt een verschil!

Bedankt voor de adviezen, ik denk dat ik de komende weken de enige dag dat Frits naar het kdv gaat maar vrij neem. En ik slaap vannacht met een knuffel om mijn geur aan af te geven.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 juni 2015 @ 19:30:00 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153360397
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 19:22 schreef Cholula het volgende:
Veel plezier Cactus!
Hier maakte een slaapzak echt een verschil!

Bedankt voor de adviezen, ik denk dat ik de komende weken de enige dag dat Frits naar het kdv gaat maar vrij neem. En ik slaap vannacht met een knuffel om mijn geur aan af te geven.
een veel gedragen tshirt is ook een optie.

pi_153360536
Fijn als dat kan Cholula!
Veel plezier op vakantie mevrCactud. Wij gaan over anderhalve week ook ;) Welk park zitten jullie?
Zoe wat leuk met die foto's!
Hobbesje gefeliciteerd!

Ik snap wel wat de wat minder actieve mensen zich wat bezwaard voelen hier. Ik lees alles wel en leef met jullie allemaal mee, maar krijg het niet echt voor elkaar om me erin te mengen. En dan voelt het zo stom om af en toe wat te zeggen. Maar goed, SQ heeft ook wel gelijk en ik ga het dus gewoon ook maar weer doen 8-)

Hier zijn eigenlijk weinig bijzonderheden te melden. Ik heb officieel nog drie weken verlof voordat ik weer moet werkt (wel 3 weken tot de zomervakantie :')) maar ga donderdag alvast een dagje intakes van nieuwe kleuters doen. Wel weer zin in, eigenlijk!
pi_153360727
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 19:03 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik wil iedereen bedanken voor de goede tips voor het bedje van Sjaak. We zijn nu op vakantie (Center Parcs :') ) dus ik ga het thuis proberen met een te grote slaapzak. Misschien hier een keer naar de Hema.
Wel opletten bij een te grote slaapzak dat de hoofdopening niet te groot is. Anders kan Sjaak met zijn hoofd in de slaapzak komen. Dat wist je vast wel, maar wilde het toch even zeggen.
pi_153360757
Wij gaan btw midden september een weekje naar Center Parcs! Weet vriend nog niet, dat hoort ie pas als we er zijn :+
pi_153360816
Lief eetdagboek. Yoghurt poging 4. Nog steeds niet enthousiast :{w (na het filmpje werd het vies kijken nog erger, tot kokhalzen aan toe :') )
https://vimeo.com/130123376
pi_153361164
Hij heeft zo'n sprekend gezichtje! O+.

- hier stonden twee niet-werkende filmpjes -

[ Bericht 63% gewijzigd door DevilsAndDust op 08-06-2015 21:21:23 ]
pi_153361370
Ik lees altijd wel bij, maar om dan overal op te reageren is een beetje ondoenlijk, met wiebelbaby op schoot.
Dus :* voor de vefvelende dingen
en *O* voor de super dingen
en O+ Voor de foto's

Ik moet nu mijn kind voeden, maar ze heeft er weer eens een kloof in gezogen. Dus ik zie er tegenop. Maar ja, even doorbijten maar.
  maandag 8 juni 2015 @ 20:22:26 #223
259886 pessie
pi_153361861
Volledig achter de actualiteit aan maar ik wilde toch even zeggen Zoë dat ik dit zo ontzettend leuk bedacht vind!

SQ, fijn om te weten :D hoef ik niet meer bij te lezen :D

M. voelt zich echt niet lekker -O- 37.6 , dus ik snap het ook wel, maar hij huilt zo zielig.
pi_153363734
Dat steeds minder enthousiaste slaan van L voor de yoghurt, te schattig!

Ik kan je filmpjes niet zien DAD.

Arme M. Ook enig idee waarom hij ziek is?

Ik heb geen kloven gehad tot nog toe (afkloppen). Lijkt me naar!

Mijn baby wil alleen nog maar in slaap gewiegd worden (dat krijg je hè met al dat dragen, raken ze verwend door ;) . Voordat mijn man naar zijn werk ging (om 20.00 uur) lag Frits bij hem en hij heeft hem heul voorzichtig op de bank gelegd. Daar ligt de uk nog steeds te slapen en ik durf/wil hem niet in bed liggen want dan wordt het van piepenstijn.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 juni 2015 @ 21:14:28 #225
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153364012
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 20:07 schreef Risu het volgende:
Ik moet nu mijn kind voeden, maar ze heeft er weer eens een kloof in gezogen. Dus ik zie er tegenop. Maar ja, even doorbijten maar.
slordig aangehapt? Hoe ik hier michael ook aanleg, al is het ondersteboven, sinds de eerste week heb ik geen kloofjes meer gehad. Wel stuwing op dit moment, want meneer was gisteren en vandaag aan het regelen, en ligt nu sinds kwart voor zeven te maffen, waar hij normaal rond acht uur voor een voeding komt :')

ik zie je filmpjes ook niet DaD ..

En SQ: wijze woorden :*

pi_153364477
Komt door de stuwing van afgelopen nacht. Dan lukt het aanhappen slechter. Ook heeft ze een tijdje steeds losgelaten en meteen weer gehapt voor ik haar goed kon aanleggen weer. Volgens mij liet ze los wegens dwarszittende boer, maar kwam ik later pas achter. Ze is ook vrij ongeduldig. Dat armpje ligt ook enthausiast te zwaaien en ze kijkt helemaal blij en gaat er sneller van ademen zodra ze in de bv positie ligt. Best schattig. Tussendoor even laten boeren doe ik ook nu, en dan gaat ze altijd huilen want aaah eten, wat doe je? En dan laat ze een gigaboer waarbij ze dus even stil is, maar daarna hapt ze gulzig weer aan en dan blijft ze wel langer liggen.
Het gaat wel al beter hoor. Mijn tepel raakt er ook aan gewend, ik zag er tegen op, maar eigenlijk voelde ik het niet zo erg meer.
pi_153364630
Oh ja, mijn baby was gisteren voor het eerst in de box in slaap gevallen. :o
Meestal gaat ze huilen als ze moe is, en dan vis ik haar uit de box en hup in bed. Of eigenlijk eerder al, want huilen is dan eigenlijk te laat. Maar deze keer was het een tijd dat ze altijd in de box ligt, alleen had ze nu al de hele dag slecht geslapen. Dus ja, toen vond ze haar duim ineens en zzzzzzz. Dus heb een lakentje over haar heen gelegd en lekker laten liggen. Ze huilde niet hoor. En ik was met eten bezig, dus ik zag het te laat. Maar boeiend, ze sliep heerlijk.
pi_153365405
Omg, ik durf niet te vroeg te juichen, maar mijn baby heeft bijna niet gehuild, goed gedronken en zelfs een uur (!!!) in de box geslapen op haar rug! Ik hoop zo op verbetering. *O* O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 juni 2015 @ 21:59:56 #229
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153365979
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 21:49 schreef Selvaria het volgende:
Omg, ik durf niet te vroeg te juichen, maar mijn baby heeft bijna niet gehuild, goed gedronken en zelfs een uur (!!!) in de box geslapen op haar rug! Ik hoop zo op verbetering. *O* O+
hoe oud is ze nu?? nog gefeliciteerd trouwens, dat had ik nog heul niet 'daan volgens mij!

pi_153366021
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 21:49 schreef Selvaria het volgende:
Wat fijn!
pi_153366061
Ik lees mee *O*
Tot zover de bijdrage van vandaag
Heb ook niks nuttigs te zeggen want alles is al gezegd!

Dus maar wat *aaienkusjekroel* in de rondte :+

En ohjah, na lang wikken, wegen en berekenen; ik ga wel voor de nieuwe baan!

En nu ga ik heerlijk vroeg slapen op mijn oude kamertje bij mijn ouderd met mijn jochie naast me, gewoon omdat ik daar zin en behoefte aan heb en omdat het kan O+
pi_153366338
Oh shit, ff 'oh jee' momentje. Mijn man had de impuls aankoop van bevel pro active gekocht want hoog cholesterol (ik weet dat het eerder als medicijn moet worden gezien en ben er tegen). Ik eet altijd roomboter. Die is nu keihard want koelkast en ik kom uit sporten en heb hooooonger :Y) :9~ ik vreet FF snel drie beschuitjes met hagelslag naar binnen. Ik weet dat er veel te doen was over die boter. Ja hoor, ik google, wordt afgeraden voor borstvoeding :{ man zegt, drink of eet wat vets dus nu aan de chocomelk... Kan geen kwaad toch? Ik heb mijn beschuit nu maar laten staan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 juni 2015 @ 22:10:46 #233
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153366505
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 22:06 schreef Hilmo het volgende:
Oh shit, ff 'oh jee' momentje. Mijn man had de impuls aankoop van bevel pro active gekocht want hoog cholesterol (ik weet dat het eerder als medicijn moet worden gezien en ben er tegen). Ik eet altijd roomboter. Die is nu keihard want koelkast en ik kom uit sporten en heb hooooonger :Y) :9~ ik vreet FF snel drie beschuitjes met hagelslag naar binnen. Ik weet dat er veel te doen was over die boter. Ja hoor, ik google, wordt afgeraden voor borstvoeding :{ man zegt, drink of eet wat vets dus nu aan de chocomelk... Kan geen kwaad toch? Ik heb mijn beschuit nu maar laten staan.
dat kan heus geen kwaad voor een keer hoor. Pak dat beschuitje en geniet ervan. Je doet het toch niet elke dag?

pi_153366519
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 19:35 schreef Fannetje het volgende:
Fijn als dat kan Cholula!
Veel plezier op vakantie mevrCactud. Wij gaan over anderhalve week ook ;) Welk park zitten jullie?
Zoe wat leuk met die foto's!
Hobbesje gefeliciteerd!

Ik snap wel wat de wat minder actieve mensen zich wat bezwaard voelen hier. Ik lees alles wel en leef met jullie allemaal mee, maar krijg het niet echt voor elkaar om me erin te mengen. En dan voelt het zo stom om af en toe wat te zeggen. Maar goed, SQ heeft ook wel gelijk en ik ga het dus gewoon ook maar weer doen 8-)

Hier zijn eigenlijk weinig bijzonderheden te melden. Ik heb officieel nog drie weken verlof voordat ik weer moet werkt (wel 3 weken tot de zomervakantie :')) maar ga donderdag alvast een dagje intakes van nieuwe kleuters doen. Wel weer zin in, eigenlijk!
We zitten in de Limburgse Peel. Prima park tot nu toe :)

De tip van Skittles neem ik ook mee met het hoofdgat :)
  maandag 8 juni 2015 @ 22:11:52 #235
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153366560
ik vermoed dat er van drie beschuitjes met becel niet direct iets zidanig in de war is in je bloed en in de dv dat je niet kan voeden hoor :D tenzij er 90%vol alcohol in zit misschien?
Kwak
pi_153366605
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 21:59 schreef DJMO het volgende:

[..]

hoe oud is ze nu?? nog gefeliciteerd trouwens, dat had ik nog heul niet 'daan volgens mij!
4 weken morgen. :)
pi_153366626
Daar zou ik helemaal niet bij stilstaan. Ik weet dat je het niet moet pakken als je geen hoge cholesterol hebt, maar een keertje kan toch geen kwaad?
pi_153366764
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 22:11 schreef kwakz0r het volgende:
ik vermoed dat er van drie beschuitjes met becel niet direct iets zidanig in de war is in je bloed en in de dv dat je niet kan voeden hoor :D tenzij er 90%vol alcohol in zit misschien?
Huh? Alcohol in de becel???

SPOILER
pi_153366772
Oké bedankt :9 eet ik deze toch nog even op en ga dan slapen. Eet het normaal nooit nee en wil ook niet dat we dat hierna weer kopen. Het staat er in hele kleine letters op maar geen mens die dat leest natuurlijk. Welterusten :Z
  maandag 8 juni 2015 @ 22:17:29 #240
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153366799
sterker nog, even doorgegoogled, wordt afgeraden omdat langdurig gebruik de ooname van betacaroteen (provitamine A) kan remmen en dat isnniet de bedoeling boor kinderen en zwangere en zogende vrouwen.

of je eet ter compensatie een extra broosje lever. helot je cholesterol lekker ook weer wat omhoog :')

ik zou me er echt niet zo druk om maken hoor Hilmo.
Kwak
pi_153366972
En hoi!

Vanalles gelezen net, superleuk al die baby's enzo! :)
Tot zover mijn bijlees :D

Heerlijk weekend gehad, feest van het werk, meer dan 50 pagina's uit een boek gelezen voor het eerst sinds tweeduizendnogwat, vandaag heerlijk gewerkt, nu een gezellige huilavond (baby, niet ik), maar boeiend! Want sinds ik weer werk is m'n zen weer helemaal terug!

O dat las ik wel: Chanty, hoera! Zet hem op!
pi_153367126
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:49 schreef Cholula het volgende:
Potverdorie, ik kon Frits vandaag, net zoals vrijdag, na een uur weer ophalen van het wennen op het kdv. Hij huilt vanaf het moment dat ik de deur achter me dicht trek totdat ik weer terug ben.
Ik hoop zo dat het woensdag beter gaat, dan gaat hij voor het eerst een hele dag.
Ze hadden geprobeerd om hem uit de fles te laten drinken, dat wilde ook niet. Thuis drinkt hij gelukkig wel uit een fles met een andere speen, dus die geef ik dan woensdag mee.
Conclusie van dit verhaal: ik voel me meh en ik zie er tegen op om straks weer aan het werk te gaan. :{
Zou he morgen niet nog even mogen en dan er maar bij blijven? :*
pi_153367397
4 pampers midpakken voor 25 euro, is dat wat?

Ik heb altijd kruidvatmerk, dus geen idee of dit een redelijke actie is voor pampers.
pi_153368016
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 22:01 schreef BlueEyes het volgende:
Ik lees mee *O*
Tot zover de bijdrage van vandaag
Heb ook niks nuttigs te zeggen want alles is al gezegd!

Dus maar wat *aaienkusjekroel* in de rondte :+

En ohjah, na lang wikken, wegen en berekenen; ik ga wel voor de nieuwe baan!

En nu ga ik heerlijk vroeg slapen op mijn oude kamertje bij mijn ouderd met mijn jochie naast me, gewoon omdat ik daar zin en behoefte aan heb en omdat het kan O+
Heerlijk samen slapen met frummel O+
hoef ik met Boaz echt niet meer te doen.. die gaat over me heen kruipen enzo :')
pi_153368046
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 22:10 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

We zitten in de Limburgse Peel. Prima park tot nu toe :)

De tip van Skittles neem ik ook mee met het hoofdgat :)
Meerdal? Loohorst? Toevallig? :s)
  maandag 8 juni 2015 @ 22:57:59 #246
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_153368677
Kijk nou wat ik gisteren gekregen heb.
Over de top hysterische roze met bloemetjes elektrische auto O+
SPOILER
Ik vind 'm cool B-)
pi_153368797
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 22:57 schreef snoenk het volgende:
Kijk nou wat ik gisteren gekregen heb.
Over de top hysterische roze met bloemetjes elektrische auto O+
SPOILER
Ik vind 'm cool B-)
Zo fout dat het goed is! ;) O+
pi_153370386
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 22:42 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Meerdal? Loohorst? Toevallig? :s)
Nee, het park ernaast, Limburgse Peel. Meerdal ligt hier wat verderop.
pi_153370751
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 22:24 schreef ingee het volgende:

[..]

Zou he morgen niet nog even mogen en dan er maar bij blijven? :*
Ik ben woensdag nog vrij, dus als het niet gaat dan haal ik hem weer op.
Het onhandige is dat mijn man niet makkelijk van zijn werk weg kan en ik ruim een uur van huis werk. Het zal uiteindelijk vast goed komen. :Y

Wat een heerlijk over the top ding snoenk!
pi_153370787
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 23:55 schreef Cholula het volgende:

[..]

Ik ben woensdag nog vrij, dus als het niet gaat dan haal ik hem weer op.
Het onhandige is dat mijn man niet makkelijk van zijn werk weg kan en ik ruim een uur van huis werk. Het zal uiteindelijk vast goed komen. :Y

Wat een heerlijk over the top ding snoenk!
Wat zeggen ze op t kdv ervan? (Beroepsmatige interesse)
S. 2014
J. 2016
pi_153371174
Op het kdv denken ze, net als ik, dat hij gewoon even minder goed in zijn vel zit. De eerste keer wennen ging prima, was hij lekker ontspannen. Mocht het woensdag weer drama zijn, dan gaan we kijken of die dag van de rekening gehaald kan worden.
Ze dachten aan oorontsteking, maar ik heb vanochtend zijn oren (en ook zijn keel) laten checken bij de huisarts en dat is niet het geval.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cholula op 09-06-2015 10:52:37 ]
pi_153372957
Ik hoorde een hoop gesteun en gekreun naast me. Toen ik in Sjaak z'n bed keek, zag ik dit... Straks toch maar een slaapzak gaan kopen, want dit werkt niet...

SPOILER
  dinsdag 9 juni 2015 @ 06:14:47 #253
360012 Shopaholic1984
pi_153373101
Hihi, ziet er wel grappig uit Cactus!
Ik ga ook een slaapzak kopen, want ondanks het laag opmaken en strak instoppen, draait N scheef in bed. Heb haar nu al 2x onder de deken gevonden. Niet echt een fijn idee!
  dinsdag 9 juni 2015 @ 06:46:56 #254
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153373175
even een snelle vraag, vanochtend naar CB (ja die afspraak die ik heel assertief ging affzeggen maar wil nu eigenlijk wel advies over of hij genoeg vocht binnenkrijgt :@ ) ik ga met de wandelwagen in de bus en nog even de stad in.

voetenzak ja of nee? mutsje ja of nee?

hij krijgt verder gewoon lange broek sokken, shirt en jasje aan... evt capuchon op.
Kwak
  dinsdag 9 juni 2015 @ 06:50:20 #255
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_153373185
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 06:46 schreef kwakz0r het volgende:
even een snelle vraag, vanochtend naar CB (ja die afspraak die ik heel assertief ging affzeggen maar wil nu eigenlijk wel advies over of hij genoeg vocht binnenkrijgt :@ ) ik ga met de wandelwagen in de bus en nog even de stad in.

hij krijgt verder gewoon lange broek sokken, shirt en jasje aan... evt capuchon op.
Muts?? Nee joh

Voetenzak, kan.. afhankelijk van materiaal. Die kan nl gewoon open en dan zit hij lekker fluffy. Is overigens geen must. Frans gaat altijd zonder, maar bij jullie waait het meer.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_153373222
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 06:46 schreef kwakz0r het volgende:

Mutsje denk ik niet, voetenzak wel. Kan altijd open idd.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_153373226
Mevr cactus :D

Kwakz0r
Hier geen voetenzak/mutsje oid. Neem altijd een xxl hydrofiel mee zodat ik als er veel wind is toch een soortvan dekentje heb.
(E zit achterin de tandembuggy dus die zit wel knus maar S niet)
Succes @ het cb!
pi_153373268
Hier geen muts en geen voetenzak hoor kwak! Ik doe altijd gewoon een jasje/stevig broekje/schoentjes. Mijn voetenzak is warm dus ook open haal ik hem daar nu bezweet uit, heb altijd een dekentje bij me voor als het toch heel koud waait oid.

Snoenk die auto!! O+

Hier weer een interessante nacht :( zo veel snot dat hij uiteindelijk voor het eerst heeft gebuikslaapd! Met wings :') ik deed geen oog dicht :')
  dinsdag 9 juni 2015 @ 07:18:47 #259
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153373275
edit: toch teveel gedoe, moet dat ding ook nog in de zitting doen en heb al een baby om twee ttappen af te zeulen :') probeer wel een los dekentje. thanks.
Kwak
pi_153373390
Toitoitoi Kwak!
pi_153373473
Succes kwak :) Overigens heb ik een los dekentje in het mandje voor als het nou heel hard waait.. Maar de afgelopen dagen heb ik S steeds meer kleren uit moeten doen omdat het zo warm was :P
pi_153373681
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 11:58 schreef Chanty het volgende:
Muggenbultjes? Warmte-uitslag?

Edit: sorry voor de late reactie, probeer een beetje bij te lezen :+
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 9 juni 2015 @ 09:05:41 #263
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_153374095
Vrouw had gisteravond voor het eerst een terugkomavond van de pufclub (autocorrect maakt er sufclub van :D ). Zonder baby!!! :o

Natuurlijk ging alles prima, voor het eerst de draagdoek geprobeerd als papa tijdens het uitlaten van de hond. Zag er superhip uit 8-)

En vrouw schaamde zich een beetje dat ze het heerlijk vond om even zonder baby te zijn. Of ze een slechte moeder was. :+

MevrouwC, lekkere draaikont heb je :P
pi_153374335
Oh nikoos, vind ik ook heerlijk hoor, een avondje zonder baby O+
  dinsdag 9 juni 2015 @ 09:36:31 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_153374622
Sjaak de carrousel O+

En snoenkbaby op dr roze quad :D met dr blije hooft O+

En oooh nikooos, draagpapa O+! Foto?
disclaimer
  dinsdag 9 juni 2015 @ 09:39:02 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_153374686
En ik hoop dat fritske het morgen beter naar zijn zin heeft, cho ;( kan me voorstellen dat je er tegenop ziet nu :*
mauwtje ging uiteindelijk wel uit de fles drinken na een week, ik hoop Frits ook. En Omg, is jouw verlof alweer op??
disclaimer
  dinsdag 9 juni 2015 @ 10:16:42 #267
344469 Amsel
zonder t
pi_153375477
Oh wat leuk Nikooos! Hoe vond je het zelf?

Hier inderdaad oorontsteking :{ Maar het ergste is waarschijnlijk al achter de rug. Oftewel: ik had dagen geleden al naar de huisarts moeten gaan :{ Bikkelbaby had gewoon meer moeten gillen, dan had ik het eerder doorgehad :(
pi_153375666
Aww amsel :* wat sneu. Kan iedereen gebeuren hoor, zeker als je zo'n bikkelbaby hebt. O+

Hier was het weer totale kak gisteravond. Snuitje kan niet in slaap komen want te veel snot voor speen en weinig lucht op zijn rug. :(

Chanty hoe is het met L en de tandjes?
pi_153375752
DraagNikoos O+
  dinsdag 9 juni 2015 @ 10:33:17 #270
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153375859
bikkelbaby. dat is ergens ook wel weer schattig O+

sterkte met Fruts en t KDV cho, komt vast goed :*

mijn masochistische gedachte om toch maar naar het CB te gaan is direct afgestraft. voor vertrek kind onder de poep, bussen gemist, vpk die zeurt over gewicht en dat hij naar twee flessen/300ml melk moet...(eerst zei ze dat hij dat nu al moet maar nee, het is een doel om naar toe te werken was het later), en die magere ipv volle yoghurt maar wel danoontje en nijntjekoekjes propageert.

whatever. ik moest zelfs huilen (van frustratie en boosheid overigens) toen ze zei dat hij maar 300 ml melk moet krijgen, dat hij al vanaf drie maanden hoort door te slapen zonder fles (ja dat deden mijn kinderen ook niet hoor zei ze- waarom dan zo stellig k*t!) en dat ze bang was dat hij van de curve zou schieten "en nou ja, ik vroeg het toch zelf? :? ")

*nooit meer* *O*

nu kijken of ik t met 9 maanden in Gouda beter tref.

Stats: 9,7 kilo en 71 cm :7

nu slaapt hij in de wagen en ik drink thee bij de bijenkorf. O+ en zo even naar mediamarkt want ik moet van mijn stresshormonen nu een babystomer/pureerder ook al eet hij inmiddels ook geprakt enzo want ik heb werk voor drie dagen liggen en melle's eetvoorraad is op.
Kwak
pi_153376012
Huh, kwak hij zit dan toch gewoon op +2? Wat nou van de curve af? :? Ik vind het maar rare adviezen, op zo een momentopname. -O- ben benieuwd of ik ook weer zulke dingen te horen ga krijgen :')
  dinsdag 9 juni 2015 @ 10:44:41 #272
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_153376090
Owh kwak -O- gelukkig heb je gewoon een blij vrolijk kereltje waar mijn inziens niets mis mee is O+ En er gewoon lekker uitziet

Draagpapa's O+ En ik vind het ook wel eens lekker om even zonder baby te zijn hoor!

Arme W. :*

En slaapsjaak O+ zo ligt het natuurlijk ook veel lekkerder
  dinsdag 9 juni 2015 @ 11:09:04 #273
52229 Chanty
pi_153376602
Ik zag iets over niet meer mogen verontschuldigen dat je niet bent bijgelezen dus dat ga ik bij deze niet doen :P Ik ben wel bij gekeken :D

JM met L. lekker in doek op het strand O+

Loj staat je mannen goed dat roze!

Zoe, zag op facebook ook al van die mooie foto's van je meiden maar deze zijn ook O+ O+ Wat zijn ze leuk samen!

Snoenk heeft een racemonster :D

Hier net rondleiding gehad bij KDV 1 en vanmiddag naar KDV 2. Op basis van de website neigen mijn man en ik naar nr 2, ook al is die net wat verder weg. Op basis van de rondleiding is dat gevoel nog niet veranderd, dus ben benieuwd vanmiddag. Ik vind het wel spannend allemaal. Ineens gaat het nu heel snel. Een week geleden had ik nog nooit mijn kind bij iemand anders dan bij papa gelaten en nu ga ik hem deze of volgende week al bij vreemde mensen achter laten :o Ik moet er ook maar niet over nadenken :')
pi_153376643
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 10:33 schreef kwakz0r het volgende:

mijn masochistische gedachte om toch maar naar het CB te gaan is direct afgestraft. voor vertrek kind onder de poep, bussen gemist, vpk die zeurt over gewicht en dat hij naar twee flessen/300ml melk moet...(eerst zei ze dat hij dat nu al moet maar nee, het is een doel om naar toe te werken was het later), en die magere ipv volle yoghurt maar wel danoontje en nijntjekoekjes propageert.

whatever. ik moest zelfs huilen (van frustratie en boosheid overigens) toen ze zei dat hij maar 300 ml melk moet krijgen, dat hij al vanaf drie maanden hoort door te slapen zonder fles (ja dat deden mijn kinderen ook niet hoor zei ze- waarom dan zo stellig k*t!) en dat ze bang was dat hij van de curve zou schieten "en nou ja, ik vroeg het toch zelf? :? ")

*nooit meer* *O*

nu slaapt hij in de wagen en ik drink thee bij de bijenkorf. O+ en zo even naar mediamarkt want ik moet van mijn stresshormonen nu een babystomer/pureerder ook al eet hij inmiddels ook geprakt enzo want ik heb werk voor drie dagen liggen en melle's eetvoorraad is op.
Kwak bedoel je met 'van de curve af' dat ie te zwaar zou zijn?

Ik heb hier twee flessen geprobeerd want te zwaar maar dat zorgde voor nachtelijk drama. Weer terug naar drie zorgde weer voor een tevreden ventje ^O^

Doe lekker waar jij ke goed bij voelt en hen mooi laten kletsen :*
  dinsdag 9 juni 2015 @ 11:18:15 #275
360012 Shopaholic1984
pi_153376789
Jeetje Kwak, wat een gezeur bij het CB. Ieder kind is toch anders en ieder kind heeft andere behoeftes.
En de curve is toch ook maar een gemiddelde. Er zullen altijd kinderen zijn die er onder zitten en kinderen die er boven zitten. Grr, snap je frustratie heel goed! Geniet van je kopje thee!
  dinsdag 9 juni 2015 @ 11:22:19 #276
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_153376880
Dragen is wel prettig, moet alleen nog iets beter knopen, want ze begon te hoog en eindigde te laag. :P

Voor iedereen beter dan er geen foto's van zijn :+
  dinsdag 9 juni 2015 @ 11:36:26 #277
250838 Fee-nix
pi_153377128
Morning!

Fannetje maar 3 weken werken straks tot de zomervakantie? :D Nice!

JM ik ging automatisch meedoen met vies kijken door dat yoghurtfilmpje :D.

Pessie gaat t al beter met M?

Blue, feli dan met je nieuwe baan! *O*

Snoenk, die auto :D. Ik vind 'm ook cool!

Mevr. Cactus, noh Sjaakje helemaal omgedraaid. Het ziet er schattig uit, maar echt warm is het idd niet ;).

Nikooos stoer van het dragen! Ik denk niet dat mijn vent dat in z'n eentje zou uitproberen. En logisch dat je vrouw genoot van avondje zonder baby. Is toch ook heerlijk af en toe!

Amsel, arme bikkelbaby! Gelukkig is het ergste nu achter de rug.

Kwak, klinkt als een rotbezoekje. Laura krijgt zelfs nog vier flessen... En hoe bedoelt ze doorslapen zonder fles? Zonder fles voor het slapengaan, of zonder fles in de nacht? Nouja, honger is honger denk ik altijd hoor. En voor je het weet hebben ze weer een groeispurtje/gaan ze meer bewegen. Trekt allemaal vanzelf weer bij in mijn ervaring.

Chanty spannend idd van het KDV! Ben benieuwd naar rondleiding nr2.

O en ik las gister nog dat Saar van GM al babbelt! Supergoed zeg! En lief <3.

Hier een wat pieperige L.aura vanochtend. Heb haar maar vroeg voor haar ochtendslaapje in bed gegooid. Bedje hebben we trouwens een paar dagen geleden op z'n laagste stand gezet. Nu lijkt ze weer heel klein in dat grote, diepe ledikant <3.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 11:37:09 #278
52229 Chanty
pi_153377143
Lol cactus _O- hij ligt ook op alle fronten verkeerd om in bed :+

Phaidra tnx voor je input nog :D Maar dat is het niet. Waterpokken zien er toch anders uit. En muggenbulten zijn het ook niet tenzij het een meesterlijke mug is die door deken en slaapzak steekt. Daarbij zijn er ook nog wat rare rode vlekjes. Maar het wordt niet erger en hij is weer redelijk vrolijk en koortsvrij. Dus zal wel zijn wat de huisarts zei.

Crump: Beterschap voor W.! :*
Nog geen nieuwe tanden gespot maar hij is weer aardig zichzelf. Alleen wil hij niet eten :{ ben echt heel bang dat alle goede effort nu teniet gedaan is. En melk drinken wil hij ook al niet meer echt overdag… nou ja zal wel loslopen. Vriendin van me zei dat het best een tijd kan duren voor de tanden doorkomen en dat ze dus toch al periodes met flink wat pijn kunnen hebben daarvoor ;(

Amsel een baby met oorpijn ;( Hopelijk is ze snel weer de oude :*

Nikoos draagpapa ^O^ O+ Ik wil ook een draagpapa O+

Kwak vervelend gezeur weer. Gewoon bij jezelf blijven maar dat doe je geloof ik al :* Mooie stats wel! :D

Oh en Blue ook een nieuwe baan zie ik! Gefeliciteeerd! (ik ga toch maar even verder terug lezen dan de laatste pagina, ik mis teveel) :')
  dinsdag 9 juni 2015 @ 11:39:58 #279
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_153377196
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 10:33 schreef kwakz0r het volgende:

*nooit meer* *O*

Frans krijgt nog 5,5 fles hoor en m & m schelen ongeveer 3 weken. No worries 8-)
  dinsdag 9 juni 2015 @ 11:44:51 #280
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_153377281
Haha Snoenk lekker racen! :D
Cactus je ventje O+
Kwak hopelijk heb je straks een wat fijner CB! Ik neem altijd een grote korrel zout mee naar het bureau :P
Chanty hopelijk is kdv 2 helemaal wat jullie ervan verwachten en kan je daar met gerust hart je kind achterlaten volgende week :)
Crump arme W met z'n snot.. beterschap!
Hee Fee! Leuk om over je meisje te lezen.

Vanmiddag komt de fysio langs voor Vics hoofdje.
Al heeft hij sinds een week echt de rolleritis en ligt hij super veel op zijn buik ineens.
Es kijken wat ze ervan vindt (ben zelf niet thuis.. maar m'n man zal verslag uitbrengen :P).

En tandje 2 is ook aan het doorkomen!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 9 juni 2015 @ 11:47:23 #281
250838 Fee-nix
pi_153377333
Rady hai :D. tandje nr 2, woohoo *O*. Tandjes geven ze zo'n ander koppie. Ik vind het zo cute.

Oja en Crump, arme snotterige W. Sliep hij wel lekker op z'n buik?
Al mijn kinderen zijn buikslapers. Ik vind t echt totaal niet meer eng. L.aura sliep vanaf dag 2 op haar buik.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 11:48:48 #282
52229 Chanty
pi_153377361
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 11:44 schreef Radyhyn het volgende:
Haha Snoenk lekker racen! :D
Cactus je ventje O+
Kwak hopelijk heb je straks een wat fijner CB! Ik neem altijd een grote korrel zout mee naar het bureau :P
Chanty hopelijk is kdv 2 helemaal wat jullie ervan verwachten en kan je daar met gerust hart je kind achterlaten volgende week :)
Crump arme W met z'n snot.. beterschap!
Hee Fee! Leuk om over je meisje te lezen.

Vanmiddag komt de fysio langs voor Vics hoofdje.
Al heeft hij sinds een week echt de rolleritis en ligt hij super veel op zijn buik ineens.
Es kijken wat ze ervan vindt (ben zelf niet thuis.. maar m'n man zal verslag uitbrengen :P).

En tandje 2 is ook aan het doorkomen!
Dat in 1 zin: ONMOGELIJK! :+ Ik kijk er echt naar uit om aan de slag te gaan maar ik weet ook dat ik het heel zwaar ga krijgen. En nu las ik ook net de wenmoeilijkheden van Cho… pfffff hopelijk gaat het hier gewoon goed.

En twee tandjes al? Hij is toch net uit zijn ei pas? :+ *O*
pi_153378123
Ff geknutseld voor papa!

SPOILER
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 9 juni 2015 @ 12:26:59 #284
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_153378229
Gm :D
  dinsdag 9 juni 2015 @ 12:44:37 #285
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_153378715
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 10:16 schreef Amsel het volgende:
Oh wat leuk Nikooos! Hoe vond je het zelf?

Hier inderdaad oorontsteking :{ Maar het ergste is waarschijnlijk al achter de rug. Oftewel: ik had dagen geleden al naar de huisarts moeten gaan :{ Bikkelbaby had gewoon meer moeten gillen, dan had ik het eerder doorgehad :(
Amsel dus toch. Voel je niet schuldig (hoewel herkenbaar). Mijn oudste gaf en geeft nooit aan dat hij oorpijn heeft. Oorontstekingen geven bij hem ook geen koorts... nu hij ouder is klaagt hij over buikpijn maar dat is eigenlijk altijd oorpijn. Zo moeilijk om die ukjes te kunnen begrijpen. Niet willen liggen en onrustig slapen met gegil was bij mij altijd een bezoekje huisarts om in de oren te laten kijken.

Dank voor alle felicitaties. Ga nu toch echt proberen naar het peutertopic te verhuizen. :W
pi_153378986
Cactus ik moest echt 3x kijken wat waar hoorde! :D slaapzakje lijkt me een goed idee ;)

GM wat heerlijk creatief zo! O+

Nikooos draagpapa O+ mijn man wilde ook wel gaan dragen zei ie vooraf, binnenkort toch eens proberen!

snoenk in vind 'm ook gaaf! :D

Kwak, geen fijn bezoek dus :N
Ben door alle verhalen over cb's wel heel benieuwd hoe het bij ons gaat :@ maar ik probeer er wel zo open mogelijk in te staan

Werken moet ik voorlopig nog niet aan denken (maar is gelukkig ook pas over 9 weken)... Al maak ik me geen zorgen over de opvang, aangezien onze mini 2 dagen per week naar m'n zus (=gastouder) gaat, dus dat is tegen die tijd hopelijk al lekker vertrouwd :)
En 1 dag naar de oma's, dat komt vast ook goed (al maak ik me daar meer zorgen om qua verwennen als ze wat ouder is :P )

Vanmorgen lekker geshopt (al merk je dan pas hoe slecht/ontoegankelijk sommige stoepen en winkels zijn met een kinderwagen :{ ), mini ligt nog steeds te tukken in de wagen O+
Volgens mij hoor ik wat pruttelen, zal gauw de fles eens gaan klaarzetten ;)

Oh en help, ik ben nu al zo'n moeder die denkt dat d'r kind in allerlei opzichten voorloopt op de gemiddelde ontwikkeling! :') ;)
Lees ik vanmorgen toevallig ergens dat baby's rond 4 weken "misschien wel een voorzichtig eerste glimlachje laten zien". Mijn baby ligt gewoon al hardop te lachen/kraaien in de box ja! :{w

SPOILER
pi_153379229
Pfff Kwak, wat een geze*k }:|
En Chanty, het zal best even pittig worden, maar komt vast goed hoor!

En knutsel-Saar O+

Wij waren vanmorgen voor apk in het zkh. De arts is meer dan tevreden, zag een goed doorvoed hollandsch welvaren (zei hij grinnikend :D ) en we hoeven niet meer terug te komen.
Stats: 9280 / 70cm

En daarna theedate met Blue & Mr Stuiterbal O+ Ondanks 2 moeie mannetjes heel leuk! En foto's gemaakt van F, die mag Blue zelf delen als ze wil ;)
  dinsdag 9 juni 2015 @ 13:13:58 #288
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153379507
thanks voor de lieve reacties dames. ik heb een blaadje (incomic sans :')) meegekregen over voeding bij kv en daar staat weer iets anders in dan zij zei. dus whatever.

@twinkle: nee geen overgewicht. hij gaat qua gewicht iets omhoog nu van de +1 richting (nog niet eens op) de +2 lijn en blijft qua lengte op +1. ofwel: zijn gewicht is net iets hoger dan gemiddeld voor zijn lengte. ik zag in de hroeigragiek voor wat grotere kinderen (met bmi erin) dat hij als hij dezelfde lengte/gewichtverhouding als nu blijft houden (lijntje doortrekken) hij gewoon in een gezonde gewichtsklasse zit. ik snap het gezeik echt niet.

vpk gooide zijn gewicht (kijk t.lijntje gaat omhoog en als ik m doortrek gaat ie buiten de curve) op t feit dat hij nu 450 ml opvolgmelk per dag drinkt en 100 ml yoghurt erbij. dat moet volgens haar 300ml zijn en dan eigenlijk inclusief yoghurt. hij moet immers met een jaar van de fles af zijn (haar woorden). maar wel met mate koekjes geven. dussss.

op t schema wat ik van haar kreeg (en waarmee ik mijn reet zometeen ga afvegen) staat vanaf zeven maanden 1-2 flesvoedingen en daarbij nog twee keer een beker opvolgmelk bij de boterham. meer dan zij zegt dus. (zelfde schema wil ook dat je met 6 maanden nog 4-5 keer de fles geeft en dan ineens bij 7 maanden nog maar 2 keer. oh en vanaf acht maanden geen flessen meer, alleen twee bekers opvolgmelk. yeah right.)

ik kwam met de vraag of M niet te weinig ml vocht binnen kreeg als hij (wat regelmatig gebeurt) na zijn avondeten in slaap balt en niet zelf komt om een fles. op.die dagen drinkt hij dus maar 350 ml melk, eet 100 ml yoghurt en drinkt een paar slokken water en thee.

ik ben er gewoon weer ingetrapt. ik ga er steeds heen met t geveol "nou, nu gaat t zo goed, ik doe vast al meer dan ze verwachten / nu zullen er wel geen aanmerkingen zijn". :') stom van me. moet ik niet doen.
Kwak
  dinsdag 9 juni 2015 @ 13:16:11 #289
259886 pessie
pi_153379569
Fee, lief dat je het vraagt. Hij was vannacht ook niet helemaal zichzelf, gisteravond toch maar een pcm (60mg) gegeven. Vannacht wilde ik weer 1 geven maar bleek zn temperatuur gewoon 37.1. Gelukkig niet gegeven want ik zag vanmorgen dat degene die ik klaar had gelegd 240mg was :X . Hij was gewoon niet happy en leek pijn te hebben. Gelukkig gaat het vandaag weer beter met hem!

JM ziet er goed uit!

Kwak inderdaad niet meer gaan! Melk is hoofdvoeding het eerste jaar en dat geld net zo goed voor flesvoeding!
GM ook al zo creatief! Wat een leuke dingen komen er hier voorbij O+
  dinsdag 9 juni 2015 @ 13:35:59 #290
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153380116
zo genoeg gezeurd.

wat lief je knutsel GM! en ze herft er zelf ook lol mee gehad volgens mij.
Kwak
  dinsdag 9 juni 2015 @ 13:53:38 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_153380668
Amsel, wat zielig van de oorontsteking, maar ze is wel een stoer wijf! Hopelijk is ze snel beter! :*

Chanty, wat spannend, naar het kinderdagverblijf! Kan me voorstellen dat het toch een ander soort stress is, na bijna een jaar.

Kwak, tegen beter weten in :P Maar je kunt het relativeren, dat scheelt. En erg jammer dat je zo'n CB hebt, onnodig gedoe :N Hij doet het hartstikke prima!

Ik word bijkans zenuwachtig van die stats van Mellie en L. trouwens :') Mauw wordt aan alle kanten ingehaald (gewichtstechnisch, niet qua lengte).

En ik las eerder nog dat ingee d'r zen weer terug heeft sinds ze weer werkt. Wat fijn dat het zo goed bevalt weer! *O*

Filmpje van twist kijk ik later, als ik niet meer op kantoor zit :+
disclaimer
pi_153380744
Lou is 'pas' 8 kilo bij 69 cm. Maakt je dat minder zenuwachtig? :+

Vervelend van het cb Kwak :*

Amsel beterschap voor d'r oorontsteking :* het is al wel aan de betere hand begrijp ik?

Mnohh Twist wat een schatje O+ O+
  dinsdag 9 juni 2015 @ 14:02:13 #293
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_153380913
Amsel, oorontsteking is zo sneu. Ik heb het ook zo meegemaakt bij peuter, zaten we bij de huisarts voor uitslag; bleek ze 2 ontstoken oren te hebben ;(

Chanty, spannend!

Cholula, wat balen dat het tot nu toe niet zo lekker liep op het KDV. Gelukkig is het maar voor 1 dag in de week. Hopelijk gaat het snel beter.

Wat een goeie stats van de jongetjes! Kwak, EOIAOU. Volgens mij doet 'ie het hartstikke prima. Suus krijgt ook nog 4 flessen meestal, komt echt vanzelf is mijn ervaring. Maar vervelend is het wel, van het cb. Ignore them!

SQ, Suus doet ook een Mauwtje qua stats. Ging in den beginne als een raket omhoog en zakt nu langzaam in :'). Met 7,5 maand woog ze net geen 8 kg bij 68 cm, precies gemiddeld. Nu mag ik donderdag weer. Ben benieuwd!
  dinsdag 9 juni 2015 @ 14:02:23 #294
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153380919
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 13:56 schreef Skittles het volgende:

Amsel beterschap voor d'r oorontsteking :* het is al wel aan de betere hand begrijp ik?

Mnohh Twist wat een schatje O+ O+
Zelfde hier hoor :) ok maar dan 68.5 cm, gisteren gemeten.

Kwak wat een naar gesprek zo zeg bij het cb -O-
  dinsdag 9 juni 2015 @ 14:03:20 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_153380953
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 13:56 schreef Skittles het volgende:

Nee joh, ik ben niet echt zenuwachtig :D En mauw schat ik ook op 8 kilo ongeveer. Maar goed, de laatste keer wegen was precies twee maanden geleden en toen woog ze 7,5 kilo.
Ik heb toen M een week of 4 was eens in de wachtkamer gezeten daar. Was een moeder met een baby van 8,5 maand (die me wel 18 keer vertelde dat ze AL 8,5 MAAND BORSTVOEDING GAF alsof ik haar ter plekke veren in d'r derriere moest prikken ofzo). En die was met de 8 maanden afspraak "maar 500 gram aangekomen in 2 maanden". Toen heeft ze dus twee weken moeten experimenteren met olie en roomboter en ze kwam toen weer om te wegen en toen was dat kindje 250 gram aangekomen.
En ik ben dus ergens "bang" dat als ik Mauw weer laat wegen, ik precies hetzelfde te horen ga krijgen. Nu heb ik wel een weerwoord, maar toch. Terwijl ik toch wel nieuwsgierig ben naar het gewicht /dilemma's -O-
disclaimer
  dinsdag 9 juni 2015 @ 14:03:42 #296
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153380965
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Amsel, wat zielig van de oorontsteking, maar ze is wel een stoer wijf! Hopelijk is ze snel beter! :*

Chanty, wat spannend, naar het kinderdagverblijf! Kan me voorstellen dat het toch een ander soort stress is, na bijna een jaar.

Kwak, tegen beter weten in :P Maar je kunt het relativeren, dat scheelt. En erg jammer dat je zo'n CB hebt, onnodig gedoe :N Hij doet het hartstikke prima!

Ik word bijkans zenuwachtig van die stats van Mellie en L. trouwens :') Mauw wordt aan alle kanten ingehaald (gewichtstechnisch, niet qua lengte).

En ik las eerder nog dat ingee d'r zen weer terug heeft sinds ze weer werkt. Wat fijn dat het zo goed bevalt weer! *O*
mauw is gewoon geen obesibaby :P

ik heb zn curve nu beter gezien en de lengte dipt wat waar t gewicgt stijgt. samen loopt t nu wel uit de pas.

maar goed, meer dan mn best kan ik niet doen. vind het jammer dat de jvpk mijn opmerking dat ik met tegenzin kom en nog nooit met een goed gevoel ben weggegaan blijkbaar niet kon plaatsen. en ik ben blij dat ik ter referentie andere babies zie hier. en weet dat die bijvoorbeeld nog meer melk drinken.

nu ligt mn lieve baby lekker een fles te drinken O+
Kwak
  dinsdag 9 juni 2015 @ 14:04:54 #297
344469 Amsel
zonder t
pi_153381012
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 13:56 schreef Skittles het volgende:

Vrijdag terugkomen om te kijken of het dan beter is, in de tussentijd pcm voor het slapengaan. Waarschijnlijk is het ergste al achter de rug.

Ik vind het vooral rot dat ik het niet eerder doorhad. Dacht dat ze slecht sliep door een sprongetje ofzo - terwijl ik niet eens in sprongetjes geloof :')
  dinsdag 9 juni 2015 @ 14:06:36 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_153381073
oh, soesje en SuzyQ doen het dus ook!
disclaimer
pi_153381274
8 kilo met deze leeftijd is precies gemiddeld volgens de cb-lijn.

Bij ons werd er totaal niet moeilijk over gedaan. Ze volgt de lijn al vanaf geboorte keurig, ziet er gezond uit en ontwikkelt zich prima. Dat vond de verpleegkundige veel belangrijker dan dat we er maar zoveel mogelijk (bij)voeding proberen in te stoppen :P
  dinsdag 9 juni 2015 @ 14:15:23 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_153381348
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 14:12 schreef Skittles het volgende:
8 kilo met deze leeftijd is precies gemiddeld volgens de cb-lijn.

Bij ons werd er totaal niet moeilijk over gedaan. Ze volgt de lijn al vanaf geboorte keurig, ziet er gezond uit en ontwikkelt zich prima. Dat vond de verpleegkundige veel belangrijker dan dat we er maar zoveel mogelijk (bij)voeding proberen in te stoppen :P
Ooh ja, ik zie het inderdaad!
Hier heb ik ze ook wel eens horen zeggen: het lijntje buigt wat af, maar ze is nog steeds boven gemiddeld, dus je hoeft niets te veranderen. Of is dat TE relaxed? :D
disclaimer
pi_153381836
Neuh vind ik niet te relaxed, juist goed :Y Gewoon naar Mauw kijken en niet naar de cijfertjes. En ze is gewoon een lange slanke O+ Wanneer mag je weer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')