De DVD ligt ongeopend in de kast en mijn kind doet het nog!quote:Op zondag 7 juni 2015 22:03 schreef GotC het volgende:
Dit gaat de verkeerde kant op
Oke, nieuwe:
Dunstan babytaal: Yay or nay?
je zou mod moeten wordenquote:Op zondag 7 juni 2015 22:11 schreef amaranta het volgende:
En nu haal ik deze weer uit m'n at.
Discussieer ze! En hou het leuk!
Hehehehehe truequote:Op zondag 7 juni 2015 22:15 schreef kwakz0r het volgende:
ze zij niks gewend in OUD geloof ik. ik kom oorspronkelijk uit het wespennest van LIF (de dieettopics) oeioeioei, vind t hier wel meevallen hoor.
Gister toevallig gekeken. Vandaag zat ik Sjaak de fles te geven en ik haalde hem even uit zijn mond om te kijken wat hij me ging vertellen. Hij begon met "WAAAAA". Ik heb hem nog heel ecologisch verantwoord gevraagd of hij neh of eh bedoelde maar hij luisterde niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:06 schreef kwakz0r het volgende:
dunstan is analyse van huiltjes, dwars door alle culturen heen.
neh neh is honger
hooo hoo is moe
aigh aigh is kramp etc.
Ik stond laatste in de Hema die hier in een winkelcentrum zit en toen dacht ik dat Eva achter mij stond rond te kijken en ineens hoorde ik haar keihard overstuur huilen. BUITEN de winkel! Ik kreeg een hartslag van 200 en paniek all over the place. Dus ik laat alles uit mijn handen vallen en ren naar buiten. Geen Eva te bekennen.. Ging ik weer naar binnen, stond ze precies op de plek waar ze de hele tijd al stond. Ik hoorde een heel ander kind huilenquote:Op zondag 7 juni 2015 22:27 schreef Franny_G het volgende:
Voelde me eens een slechte moeder toen ik een keer bij het kdv kwam, een baby hoorde huilen en echt niet goed wist of het nu I was of een andere baby..
Beter zo... dan andersomquote:Op zondag 7 juni 2015 22:44 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik stond laatste in de Hema die hier in een winkelcentrum zit en toen dacht ik dat Eva achter mij stond rond te kijken en ineens hoorde ik haar keihard overstuur huilen. BUITEN de winkel! Ik kreeg een hartslag van 200 en paniek all over the place. Dus ik laat alles uit mijn handen vallen en ren naar buiten. Geen Eva te bekennen.. Ging ik weer naar binnen, stond ze precies op de plek waar ze de hele tijd al stond. Ik hoorde een heel ander kind huilen![]()
En dan is mijn kind twee he, ik schaam me kapot
Liga met sinaasappelsap kan wel, maar niet bij babies van 12 wekenquote:Op maandag 8 juni 2015 10:20 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb het nooit gegeven, maar wat is er slecht aan liga met sinaasappelsap?
Niet??quote:Op maandag 8 juni 2015 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Liga met sinaasappelsap kan wel, maar niet bij babies van 12 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |