abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2015 @ 21:15:07 #101
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153336132
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:12 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Uiteraard. Anders mogen ze niet meedoen met toddlers & tiara's :D
En spraytanning?
KuikenGuppy
pi_153336155
Oorbellen. Ik pak vast popcorn!
pi_153336169
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

En spraytanning?
Als je het niet meer dan twee keer per week doet kan dat helemaal geen kwaad :+
  zondag 7 juni 2015 @ 21:16:27 #104
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153336176
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:14 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jeetje, hoeveel moet je dan wel niet in stock hebben? :o
Het is natuurlijk een investering, het zal nooit zoveel kosten als 2/3 jaar wegwerp.
Maar toch..

Het trekt mij niet in ieder geval ;)

Oh en ik blijf even hangen voor de ''oorbellen'' c_/
Twintig ofzo? Valt mee.
KuikenGuppy
  zondag 7 juni 2015 @ 21:17:23 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_153336206
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Twintig ofzo? Valt mee.
maar elke 2/3 dagen luierwassen. Daar heb ik écht geen tijd en energie voor.
disclaimer
pi_153336209
quote:

[..]

Twintig ofzo? Valt mee.
Ook in verschillende maten? Of zijn ze rekbaar/verstelbaar?
  zondag 7 juni 2015 @ 21:20:56 #107
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153336354
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ook in verschillende maten? Of zijn ze rekbaar/verstelbaar?
Ze zijn inderdaad verstelbaar! Alleen voor newborns passen die verstelbare iets minder goed, daar kan je kleinere voor kopen (maar wij hebben de eerste maanden wegwerp gedaan).
KuikenGuppy
pi_153336398
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:20 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ze zijn inderdaad verstelbaar! Alleen voor newborns passen die verstelbare iets minder goed, daar kan je kleinere voor kopen (maar wij hebben de eerste maanden wegwerp gedaan).
Aah duidelijk ^O^
pi_153336413
quote:
19s.gif Op zondag 7 juni 2015 20:58 schreef Burdie het volgende:
Ik snap overigens niet zo goed waarom wasbare luiers en babygebaren niet populairder zijn. Zo ideaal!
Babygebaren idd! :Y
Wasbaar ben ik niet van overtuigd. Wel qua milieu, maar voor Ellie werkte 't niet lekker.

Mw Cactus, ja, werkt prima onder de dikke matras. Hij registreert de minste aanraking. Alleen toen ze een tijdje helemaal boven- of onderin haar bed ging liggen, ging het alarm soms vals af.

Oorbellen? Ik vind het niet nodig.
Home is where the O+ is...
  zondag 7 juni 2015 @ 21:23:32 #110
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153336466
quote:
19s.gif Op zondag 7 juni 2015 20:58 schreef Burdie het volgende:
Ik snap overigens niet zo goed waarom wasbare luiers en babygebaren niet populairder zijn. Zo ideaal!
ja! leuk! babygebaren! (ik heb teveel smetvrees vior de luiers :@)

wij doen t nu een week of twee dus nog niet veel kunnen zeggen over of hij t oppikt. hij kijkt wel heel geinteresseerd naar ons als we gebaren.
Kwak
  zondag 7 juni 2015 @ 21:26:09 #111
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153336561
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja! leuk! babygebaren! (ik heb teveel smetvrees vior de luiers :@)

wij doen t nu een week of twee dus nog niet veel kunnen zeggen over of hij t oppikt. hij kijkt wel heel geinteresseerd naar ons als we gebaren.

Terug gebaren kwam hier pas met een maand of negen, en nu (15 mnd) is het hek echt van de dan en leert hij er een paar per dag.
KuikenGuppy
  zondag 7 juni 2015 @ 21:26:21 #112
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153336572
quote:

[..]

Twintig ofzo? Valt mee.
ik vind twintig piercings anders best veel voor een jongetje van nog geen jaar. -O-

het houdt niet op, niet vanzelf.

oh en potjes: M is DOL op alles van Ella's kitchen. Ik vind dat qua ingredientem ook top. qua prijs vind ik het voor nood onderweg heel geschikt :X
Kwak
pi_153336584
Ik heb me wel verdiept in babygebaren, maar kreeg het op de een of andere manier niet in mijn systeem. Ben denk ik heel verbaal aangelegd of zo, maar het voelde te onnatuurlijk voor me.

En ik zie nu moeders voor me die flessen in hun baby's proberen te proppen, en op de een of andere manier vind ik dat een raar en onwaarschijnlijk beeld, op welke manier ik het ook interpreteer. :+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 7 juni 2015 @ 21:27:51 #114
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153336614
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:26 schreef Burdie het volgende:

[..]

Terug gebaren kwam hier pas met een maand of negen, en nu (15 mnd) is het hek echt van de dan en leert hij er een paar per dag.
wat cool. wij zijn nu begonnen met tien gebaren maar die gebruiken we niet allemaal conseequent genoeg. hij is nu nog geen acht maanden, maar zodra er een gebaar terugkomt kan er weer iets bij.

ik ken vijftig gebaren nu maar wil t echte boekje ook kopen.

ohja we gebruiken dus consequent papa, mama, eten, drinken, lamp (aan), nog meer/nog een hapje, poes en bal. kindgeorienteerde gebaren vind ik lastiger. hij is nu namelijk naast poes vooral geobsedeerd door zijn bijtringen, eten, een schilderij en ramen... die hebben we nog niet geleerd maar misschien dat ik die kan opzoeken.
Kwak
pi_153336634
Ik ''ken'' iemand wiens kind met 4 weken (4!!! fucking!!! weken!!!) al gouden oorknopjes kreeg ingeschoten.
:N

Zulke ''verminkingen'' (zegt zij met 10 piercings) hoor je aan het kind zelf over te laten. Maar dat vind ik dan ook weer van besnijdenissen.
pi_153336670
Jaaa babygebaren! Man, wat is dat ideaal! Het scheelde zo ontzettend veel frustratie. Eva is nu 2 en gebruikt het nog steeds, wel minder. Vooral als ze boos begint te worden omdat ik iets niet begrijp pakt ze snel de gebaren erbij om het te verduidelijken. Ik kan het echt iedereen aanraden.
En de dvd's van Lotte en Max ook inderdaad. Eva kijkt ze met heel veel plezier, heb gisteren op de ON beurs nog twee missende dvd's bijgekocht.
E.
  zondag 7 juni 2015 @ 21:29:48 #117
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_153336677
Scroll dit topic even snel door en zie dat de babybjörn tegenwoordig in ongenade is gevallen. Toen mijn dochter 12 jaar geleden baby was, had ik een draagdoek en een Babybjörn en ging zodra het kon geheel over op de Babybjörn. Zoon van 10 is er ook prima groot mee geworden. In die tijd had niemand er nog moeite mee.

Wipstoel en box kwamen van de kringloop.
Kinderwagen had ik er verschillende van, maar zodra ze een beetje konden lopen zijn we daar ook mee gestopt.
Mijn kinderen aten zowel potjes als wat de pot schaft.
Ze hebben borst en fles gekregen.

En het zijn gelukkige kinderen.

Samenvatting: hou toch eens op elkaar gek te maken en je door anderen gek te laten maken :+ Je hebt net zo gelijk en ongelijk als ieder ander. Echt, ze worden vanzelf groot, welke keuzes je ook maakt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 7 juni 2015 @ 21:30:09 #118
73386 Fazz
onderweg
pi_153336685
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 19:45 schreef kwakz0r het volgende:
wmb overrated: opwarmen van gekolfde melk en van prakkies. kint hier lust t prima koud/kamertemperatuur. we hebben geen magnetron dus ben blij toe dat ik eerst koud geprobeerd heb.

Dit! Wat een heerlijkheid toen we hier achter kwamen tijdens onze kampeer vakantie _O_
Scheelde een hoop gedoe met water in thermosflesjes e.d. oO<
pi_153336731
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:27 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wat cool. wij zijn nu begonnen met tien gebaren maar die gebruiken we niet allemaal conseequent genoeg. hij is nu nog geen acht maanden, maar zodra er een gebaar terugkomt kan er weer iets bij.

ik ken vijftig gebaren nu maar wil t echte boekje ook kopen.

ohja we gebruiken dus consequent papa, mama, eten, drinken, lamp (aan), nog meer, poes en bal. kindgeorienteerde gebaren vind i :7
Die kregen wij ook in de eerste cursus. Eva vindt nu het gebaar Kom heel nuttig om te gebruiken, een beetje rond commanderen. En mama gebaarde ze echt veel eerder dan het zeggen O+
E.
pi_153336788
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
Scroll dit topic even snel door en zie dat de babybjörn tegenwoordig in ongenade is gevallen. Toen mijn dochter 12 jaar geleden baby was, had ik een draagdoek en een Babybjörn en ging zodra het kon geheel over op de Babybjörn. Zoon van 10 is er ook prima groot mee geworden. In die tijd had niemand er nog moeite mee.

Kinderwagen had ik er verschillende van, maar zodra ze een beetje konden lopen zijn we daar ook mee gestopt.

Samenvatting: hou toch eens op elkaar gek te maken en je door anderen gek te laten maken :+ Je hebt net zo gelijk en ongelijk als ieder ander. Echt, ze worden vanzelf groot, welke keuzes je ook maakt.
Je zou zo een van mijn oudere zussen kunnen zijn, die hebben ook altijd dit soort relativerende, nuchtere verhalen. :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_153336812
Oorbellen: bij een meisje, niet voordat ze naar groep drie gaat.
Bij jongens: op z'n vijftiende, eerder valt er niet over te praten!

Ik vind het echt niet mooi bij baby's :)

Babygebaren: bij peuter had ik andere zaken aan m'n hoofd en mezelf voorgenomen om het bij ze tweede wel te gaan proberen: op m'n to do lijstje :D

Wasbare luiers: klinkt allemaal fantastisch, maar past niet bij mij..
  zondag 7 juni 2015 @ 21:34:56 #122
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_153336867
Eens wat betreft besnijdenissen.

Mijn 3 zoons zijn Joods omdat ik dat ben.
Maar dat zie je verder niet aan ze ;)
.... met gevoel voor drama....
pi_153336911
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:34 schreef Kersjes het volgende:
Eens wat betreft besnijdenissen.

Mijn 3 zoons zijn Joods omdat ik dat ben.
Maar dat zie je verder niet aan ze ;)
Dat zie je niet omdat...? Ze niet besneden zijn?
  zondag 7 juni 2015 @ 21:39:24 #124
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153337070
edit: ik heb denk ik teveel erin gelezen want t meeste wat je schrijft ben ik t gewoon mee eens. alleen de babybjorns niet :+
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:29 schreef Tinkepink het volgende:

eens met het laatste, maar ik vind het wel gek om voortschrijdend inzicht per definitie af te doen met "vroeger werden ze ook gezond groot". :? dat is precies de reactie die veel vrouwen krijgen van hun moeders en kennissen als ze iets doen wat nu gezien wordt als beter terwijl die moeders het anders deden. waarom de noodzaak om dan af te geven op een nieuw inzicht?

beetje cognitieve dissonantie vind ik dat.

overigens zijn er gradaties van "erg" idd. (en is babybjorn al jaren uit de gratie volgens mij). mijn moeder droeg mij er ook mee. met heupdysplasie die nog niet ontdekt was maar dat kon ze ook niet weten. ik.kies ervoor om het niet te doen omdat er betere dingen zijn.
Kwak
  zondag 7 juni 2015 @ 21:39:50 #125
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_153337093
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:36 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat zie je niet omdat...? Ze niet besneden zijn?
Klopt.
Zo'n ingreep bij een pasgeborene, die niet ongedaan kan worden gemaakt... Ik vond het niet aan mij om zoiets ingrijpends voor ze te bepalen.
Zijn ze straks oud en wijs genoeg om zelf te bepalen dat ze graag besneden willen worden?
Prima, ik breng ze met alle liefde naar het ziekenhuis toe! Maar dan moet het wel hún beslissing zijn. En niet de mijne of een eeuwenoude opvatting over wat zou "horen".

Moet ik er wel bij zeggen dat mijn man niet Joods of besneden is. En dat heeft ook een beetje meegespeeld, want waarom ziet papa er naakt zo anders uit dan ik?
pi_153337126
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:39 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Klopt.
Zo'n ingreep bij een pasgeborene, die niet ongedaan kan worden gemaakt... Ik vond het niet aan mij om zoiets ingrijpends voor ze te bepalen.
Zijn ze straks oud en wijs genoeg om zelf te bepalen dat ze graag besneden willen worden?
Prima, ik breng ze met alle liefde naar het ziekenhuis toe! Maar dan moet het wel hún beslissing zijn. En niet de mijne of een eeuwenoude opvatting over wat zou "horen".
O+ Ik vind je een super moeder!
  zondag 7 juni 2015 @ 21:43:25 #127
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_153337235
:@
  zondag 7 juni 2015 @ 21:44:18 #128
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_153337264
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nee hoor, het is nog tot 3 jaar nuttig voor de taalontwikkeling en daarna gewoon leuk. Hoeft ook niet veel tijd of moeite te kosten, gewoon bijv. wat Lotte & Max dvd's aanschaffen en hij (en jij) leert het spelenderwijs.
Ik duik er van de week eens in dan ^O^
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_153337286
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
edit: ik heb denk ik teveel erin gelezen want t meeste wat je schrijft ben ik t gewoon mee eens. alleen de babybjorns niet :+

[..]

eens met het laatste, maar ik vind het wel gek om voortschrijdend inzicht per definitie af te doen met "vroeger werden ze ook gezond groot". :? dat is precies de reactie die veel vrouwen krijgen van hun moeders en kennissen als ze iets doen wat nu gezien wordt als beter terwijl die moeders het anders deden. waarom de noodzaak om dan af te geven op een nieuw inzicht?

beetje cognitieve dissonantie vind ik dat.

overigens zijn er gradaties van "erg" idd. (en is babybjorn al jaren uit de gratie volgens mij). mijn moeder droeg mij er ook mee. met heupdysplasie die nog niet ontdekt was maar dat kon ze ook niet weten. ik.kies ervoor om het niet te doen omdat er betere dingen zijn.
Die inzichten veranderen elke 10 jaar. Dat zie je bijvoorbeeld ook met fruithapjes/groentehapjes.
Dat gaat ook van 3 naar 6 naar 4 naar 6 naar 9 naar hoeveel maand dan ook.

Wie moeten we daar op vertrouwen? De artsen die misschien wel onder contract staan bij Olvarit? :') Of volg je je gevoel wbt je kind?
Ieder kind is daarin anders. De mijne kreeg vanaf 4 maand al fruit en groente, maar dat was puur omdat hij het niet redde op melk alleen. Te druk, te bewegelijk. Kan allemaal meespelen.
  zondag 7 juni 2015 @ 21:45:24 #130
47102 Elvi
miemkwien
pi_153337316
Oorbellen mag pas bij een kind van 5 (of 6, het is al.een tijdje geleden sinds ik met die regelgeving in aanraking kwam :') ) dus juweliers die oorbellen schieten kunnen een boete krijgen. Behalve de Claire's; die valt buiten de regelgeving.

De reden is dat de.oortjes nog niet volgroeit zijn en de kans dat de gaatjes gaan 'reizen' is groot.Heb vaak genoeg bij volwassen gaatjes moeten.schieten op de juiste plek in de oorlel omdat het echte eerste gaatje nu een stuk hoger zat.

En de kans dat het gaat ontsteken, dat de oorbel losraakt en het kind het inslikt, en dat de oorbel eruit getrokken.wordt is.natuurlijk ook een stuk hoger bij jonge kinderen. Owja en tegelijk schieten bestaat niet want de 1 is altijd sneller dan de.ander.en.het apparaat zal maar blijven hangen...dan zit je met scheve gaatjes.

Maar goed als.mensen het.nog.steeds willen bij hun baby: ga naar Claire's. Waar ze overigens niet schieten maar de oorbel met de hand door de oorlel drukken. :P
  zondag 7 juni 2015 @ 21:45:25 #131
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153337318
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

O+ Ik vind je een super moeder!
Idem!
KuikenGuppy
  zondag 7 juni 2015 @ 21:46:31 #132
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153337347
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:44 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik duik er van de week eens in dan ^O^
Er staan ook leuke filmpjes op YouTube, als je niet meteen iets wilt kopen.
KuikenGuppy
  zondag 7 juni 2015 @ 21:53:10 #133
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_153337558
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:44 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Die inzichten veranderen elke 10 jaar. Dat zie je bijvoorbeeld ook met fruithapjes/groentehapjes.

Wie moeten we daar op vertrouwen? De artsen die misschien wel onder contract staan bij Olvarit? :') Of volg je je gevoel wbt je kind?
Naast wat ik zelf schreef, dit ook. En echt, probeer woorden aks beter en slechter te vermijden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_153337604
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Naast wat ik zelf schreef, dit ook. En echt, probeer woorden aks beter en slechter te vermijden.
Zijn we niet allemaal groot geworden met liga en sinaasappelsap? :+
  zondag 7 juni 2015 @ 21:56:29 #135
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153337668
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:44 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ieder kind is daarin anders. De mijne kreeg vanaf 4 maand al fruit en groente, maar dat was puur omdat hij het niet redde op melk alleen. Te druk, te bewegelijk. Kan allemaal meespelen.
nee daar volgde ik ook mijn eigen gevoel bij. maar ik heb me wel ingelezen in argumenten van beide kanten.

m.i. zijn vwb bepaalde zaken nu toch echt wel meer onderzoeken die bv. optie A ondersteunen ipv optie B. dan heb ik het over ergonomisch dragen, lang bv geven (ook al heb ik dat zelf nirt gedaan) dat je kunt zeggen dat het objectief gewoon beter is. geen kwestie van geloven of niet geloven.

dat iedereen dan alsnog een eigen keuze maakt is uiteraard prima.
Kwak
  zondag 7 juni 2015 @ 21:58:41 #136
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153337742
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

ik snap dat dus echt niet. sorry. sommige dingen zíjn toch gewoon beter.of slechter? waarom daar omheem draaien? we zeggen toch ook zonder problemen dat niet-roken beter is dan wel roken? waarom.doen alsof er geen objectieve feiten bestaan?

ik zie dat los van hoe een goeie moeder je wel of niet bent. dat ben ik echt helemaal met je eens.
Kwak
pi_153337756
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:56 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee daar volgde ik ook mijn eigen gevoel bij. maar ik heb me wel ingelezen in argumenten van beide kanten.

m.i. zijn vwb bepaalde zaken nu toch echt wel meer onderzoeken die bv. optie A ondersteunen ipv optie B. dan heb ik het over ergonomisch dragen, lang bv geven (ook al heb ik dat zelf nirt gedaan) dat je kunt zeggen dat het objectief gewoon beter is. geen kwestie van geloven of niet geloven.

dat iedereen dan alsnog een eigen keuze maakt is uiteraard prima.
Ik lurk wel eens in de topics hier in OUD en merk toch elke keer weer dat er heel erg een ''goed/slecht'' heerst, vooral in het babytopic. En dat jij op een of andere manier élke keer weer de lul bent :N
Je kreeg zelfs commentaar toen je M wat meer variatie op brood wou geven. Kom op zeg, hoe maak je iemand onzeker?!
  zondag 7 juni 2015 @ 21:59:29 #138
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_153337766
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:54 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Zijn we niet allemaal groot geworden met liga en sinaasappelsap? :+
Ja ik wel! Geprakt he. Met drie maanden! Las het laatst in zo'n boekje over mijn eerste jaar dat mijn moeder had meegenomen. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153337822
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:59 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ja ik wel! Geprakt he. Met drie maanden! Las het laatst in zo'n boekje over mijn eerste jaar dat mijn moeder had meegenomen. :D
Ik ook. Maar dan ook nog eens geen BV gehad hè, m'n moeder vertelde me eens dat ze geen uitgezakte tetten wou krijgen :')
Nou kijk dr nou eens!

En mij trouwens ook. BV is best, maar het zegt absoluut niet dat FV slecht is.
pi_153337847
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:59 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik lurk wel eens in de topics hier in OUD en merk toch elke keer weer dat er heel erg een ''goed/slecht'' heerst, vooral in het babytopic. En dat jij op een of andere manier élke keer weer de lul bent :N
Je kreeg zelfs commentaar toen je M wat meer variatie op brood wou geven. Kom op zeg, hoe maak je iemand onzeker?!
Dat ervaar ik totaal niet zo :? In ieder geval niet dat Kwak elke keer de lul is.

Maar goed, daar gaat dit topic ook niet over.
  zondag 7 juni 2015 @ 22:02:06 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_153337870
Jongens, dit was nou precies niét de bedoeling ;)
disclaimer
pi_153337873
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:01 schreef Skittles het volgende:

[..]

Dat ervaar ik totaal niet zo :? In ieder geval niet dat Kwak elke keer de lul is.

We hebben het wel over een periode van een aantal maanden, maar toch.
Het viel mij in ieder geval op :)
  zondag 7 juni 2015 @ 22:02:12 #143
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153337874
quote:

[..]

:D dat gevoel heb ik zelf niet zo.

ik ben ook niet (meer) zo onzeker. hij is keurig qua gewicht en groei, ontwikkelt zich goed en eet gezond. ik sta 100% achter de keuzes die ik maak.

ik merk dat ik heb moeten groeien in de flessenwereld en de snellere overgang op vast dan ik van plan was. maar als ik mijn lieve gezonde manneke nu zie smullen van een bruime boterham met avocado of een stukje paprika (en als hij doorslaapt op 2.5 fles en een bakje yoghurt waar hij ooit met moeite onder de liter bleef) dan ben ik heel gelukkig dat ik op mijn manier ben doorgegaan :Y

nu dat stomme CB nog opzouten met hun extra afspraken over zijn voeding omdat ík dik ben.
Kwak
  zondag 7 juni 2015 @ 22:02:26 #144
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_153337883
quote:

[..]

Dat is forum eigen. En niet alleen in het babytopic.
Ach, het is niet alleen forum eigen. Het gebeurt ook gewoon in het dagelijks leven.
  zondag 7 juni 2015 @ 22:02:55 #145
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_153337896
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:01 schreef Skittles het volgende:

[..]

+1
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_153337900
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:D dat gevoel heb ik zelf niet zo.

ik ben ook niet (meer) zo onzeker. hij is keurig qua gewicht en groei, ontwikkelt zich goed en eet gezond. ik sta 100% achter de keuzes die ik maak.

ik merk dat ik heb moeten groeien in de flessenwereld en de snellere overgang op vast dan ik van plan was. maar als ik mijn lieve gezonde manneke nu zie smullen van een bruime boterham met avocado of een stukje paprika dan ben ik heel gelukkig :Y

nu dat stomme CB nog opzouten met hun extra afspraken over zijn voeding omdat ík dik ben.
Oh dat is super om te horen :)
  zondag 7 juni 2015 @ 22:03:14 #147
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_153337910
Dit gaat de verkeerde kant op :P

Oke, nieuwe:

Dunstan babytaal: Yay or nay?
  zondag 7 juni 2015 @ 22:04:44 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_153337962
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:03 schreef GotC het volgende:

Oke, nieuwe:

Ik weet niet wat dat is.
Maar gewoon doen waar je je goed bij voelt.
pi_153337964
quote:

Oke, nieuwe:

Geen idee wat het is :D
Kan er niks over zeggen.

Ik praat gewoon ABN tegen m'n zoon, of Fries.
  zondag 7 juni 2015 @ 22:04:57 #150
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153337972
quote:

Oke, nieuwe:

mnoh volgens mij houden we t netjes toch?

ik vond dunstan alleen de eerste week handig. maar goed. eigenlijk elk huiltje was honger toen dus ja :')
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')