Wink wink nudge nudgequote:Op zondag 7 juni 2015 12:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zal geduldig wachten op dit moment.![]()
![]()
EN GARDEquote:Op zondag 7 juni 2015 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom hier gaan we zwaardvechten met onze piemels
Alsof jij op een dickpic zit te wachtenquote:Op zondag 7 juni 2015 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n geval veel woorden weinig daden he.
Ik denk eerder op een dickpic dan een foto van mijn micropenerquote:Op zondag 7 juni 2015 12:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof jij op een dickpic zit te wachten
Alle fokkers tochquote:Op zondag 7 juni 2015 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n geval veel woorden weinig daden he.
Hehe, ik denk dat ik wel blij moet zijn dat mijn image in deze richting veranderd is op FOK!.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof jij op een dickpic zit te wachten
Goed punt, weet iig zeker dat de mijne groter is dan de jouwe.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk eerder op een dickpic dan een foto van mijn micropener
FML
Niet bij iedereen. :$quote:Op zondag 7 juni 2015 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, ik denk dat ik wel blij moet zijn dat mijn image in deze richting veranderd is op FOK!.
Denken dat ik geen dickpics naar fokkers stuurquote:
Heb ik met jou gekeken.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de film waar dat gifje vandaan komt
Dat denk jij maarquote:Op zondag 7 juni 2015 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed punt, weet iig zeker dat de mijne groter is dan de jouwe.
quote:
ik ook. Knorrend achter m'n laptopjequote:
Het leven vliegt aan ons voorbij. :$quote:Op zondag 7 juni 2015 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ik alweer vergeten.
We daten al zo lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |