Tjongejongejongejongequote:Op zondag 7 juni 2015 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
Heb er wel een badjas over hoor, want koud
Ik kom zo ook! Doen we em elite, krijg je tonnetje extraquote:Op zondag 7 juni 2015 12:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik moet wel. Mijn batterij is bijna leeg, dus als ik niet de monies van de heist haal kan ik geen nieuwe bodies halen.
Prairiewolf?quote:Op zondag 7 juni 2015 12:29 schreef Dqod het volgende:
Ik moet poepen, maar ik wil niet. Dat is wel zwaar hoor :$
Ik ken je struggles.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:29 schreef Dqod het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2015 12:29 schreef Dqod het volgende:
quote:
Maar waarom? :$quote:
Ik sta er niet alleen voor dusquote:
NOUquote:
En als ik moet wil ik niet, omdat het een pijnlijke zware bevalling gaat worden en ik een beetje bang ben voor wat er gaat komen.quote:
Livin' dat Hostilifequote:Op zondag 7 juni 2015 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ik hoef het huis niet meer uit, dadelijk grote bak pastasalade maken en all is good in Hostiworld
quote:Op zondag 7 juni 2015 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ik hoef het huis niet meer uit, dadelijk grote bak pastasalade maken en all is good in Hostiworld
Vieze hypocriet.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:33 schreef bamibij het volgende:
Vrouwen die over poepen praten
Vrouwen die poepen
Vrouwen![]()
Poepen![]()
Ik vind het vaak lekker ontspannend.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als ik moet wil ik niet, omdat het een pijnlijke zware bevalling gaat worden en ik een beetje bang ben voor wat er gaat komen.
Ontspannend? Ik val soms bijna flauw van het adem inhouden om harder te kunnen persen.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het vaak lekker ontspannend.
En het is het enige moment dat ik me slank voel :$
Benen die slapen als je er vanaf staptquote:Op zondag 7 juni 2015 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ontspannend? Ik val soms bijna flauw van het adem inhouden om harder te kunnen persen.
Zwarte vlekken bij het opstaan altijd.
Damn! Wat eet jij in vredesnaamquote:Op zondag 7 juni 2015 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ontspannend? Ik val soms bijna flauw van het adem inhouden om harder te kunnen persen.
Zwarte vlekken bij het opstaan altijd.
Klinkt als voor de spiegel staan ditquote:Op zondag 7 juni 2015 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het vaak lekker ontspannend.
En het is het enige moment dat ik me slank voel :$
Whehe dit heb ik vaak als ik brak ga schijten. Dan zit ik zolang dat idd m'n voet gaat slapen en dan flikker ik soms op de grond als ik ''opsta''quote:Op zondag 7 juni 2015 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
Benen die slapen als je er vanaf stapt
Daardoor je hoofd stoten
Ik heb dit al een jaar of 10, dieet aanpassen werkt wel een beetje maar niet gruwelijk veel.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Damn! Wat eet jij in vredesnaam
Vezels erin pleuren, heel veel ervan en snel een bietje!
Dit. Plus zwarte.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb rode, blonde en grijze haren in mijn baard
quote:Op zondag 7 juni 2015 12:33 schreef bamibij het volgende:
Vrouwen die over poepen praten
Vrouwen die poepen
Vrouwen![]()
Poepen![]()
Of een opvallende fascinatie voor piemels hebt.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op een gegeven moment kom je op zulke filmpjes uit:
En dan weet je dat je te lang op youtube zit.
Dat is een gegeven.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of een opvallende fascinatie voor piemels hebt.
Wie heeft dat nou niet?quote:Op zondag 7 juni 2015 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of een opvallende fascinatie voor piemels hebt.
Met mijn piemel? :$quote:Op zondag 7 juni 2015 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie heeft dat nou niet?
/dqod kom er maar in
Jij hebt geen fascinatie voor piemels zoals de meesten hier.quote:
Ja dat snapte ik.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij hebt geen fascinatie voor piemels zoals de meesten hier.
Dat is waar, het zijn fascinerende objecten.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie heeft dat nou niet?
/dqod kom er maar in
Niet uitleggen gewoon uitlachen, ik ben nog niet wakkerquote:Op zondag 7 juni 2015 12:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik.
Maar "kom er maar in"
Grappen moeten uitleggen
Ik zal m wel eens uit m'n broek slingeren :$quote:
Ik ben nooit wakker, wat wil je nouquote:Op zondag 7 juni 2015 12:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet uitleggen gewoon uitlachen, ik ben nog niet wakker
Ik zal geduldig wachten op dit moment.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal m wel eens uit m'n broek slingeren :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |