tsjaquote:Op zondag 7 juni 2015 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
Na 5 jaar gaan klagen over karakter van je vriend.
R&P / vriend niet sociaal
quote:Op zondag 7 juni 2015 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
Na 5 jaar gaan klagen over karakter van je vriend.
R&P / vriend niet sociaal
Ik krijg altijd de neiging om in dit soort topics te posten dat de TS een zeikwijf is, maar dat is niet constructief en onvriendelijk.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
/Gelezen, klinkt als een man die ze nooit mag laten schieten, lotje uit de loterij
ach, een beetje trollen wordt iedereen beter vanquote:Op zondag 7 juni 2015 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging om in dit soort topics te posten dat de TS een zeikwijf is, maar dat is niet constructief en onvriendelijk.
Subtiel vragen wat ze afgelopen jaren gedaan heeft om hem te veranderen?quote:Op zondag 7 juni 2015 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging om in dit soort topics te posten dat de TS een zeikwijf is, maar dat is niet constructief en onvriendelijk.
Als jij dat toch wil? Lekker doen danquote:Op zondag 7 juni 2015 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik notes. :$quote:Op zondag 7 juni 2015 14:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Als jij dat toch wil? Lekker doen dan
Klinkt inderdaad als een saai zeikstelletje, niet mijn kopje theequote:Op zondag 7 juni 2015 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon doen, deed ik ook altijd.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2015 14:07 schreef All-out het volgende:
[..]
ach, een beetje trollen wordt iedereen beter van
Sowieso krijg ik het laatste jaar ongeveer altijd die neiging in R&P.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat ze ineens graag dingen willen doen op het moment dat je net lekker tevreden zit te chillen.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat ineens iedereen je belt, en wil komen hangen en dat je eigenlijk helemaal geen zin hebt om je vrienden te zien, maar gewoon lekker je eigen ding wil doen
Dat ja. Ik heb vrijdag en zaterdag al lekker sociaal gedaan, vandaag is ff mijn tijdquote:Op zondag 7 juni 2015 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat ze ineens graag dingen willen doen op het moment dat je net lekker tevreden zit te chillen.
quote:Op zondag 7 juni 2015 14:10 schreef UitStraling het volgende:
Of even met zijn allen trollen in dat topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.next
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
kluizenaar-mode, heb ik ook vaak. prima toch, ff qualitytime met je rechterhandquote:Op zondag 7 juni 2015 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ja. Ik heb vrijdag en zaterdag al lekker sociaal gedaan, vandaag is ff mijn tijd
Hoe was het gisteren my man?quote:Op zondag 7 juni 2015 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat ineens iedereen je belt, en wil komen hangen en dat je eigenlijk helemaal geen zin hebt om je vrienden te zien, maar gewoon lekker je eigen ding wil doen
Vooral dat laatste, ja.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso krijg ik het laatste jaar ongeveer altijd die neiging in R&P.
Wat een ontiegelijke zaadtopics.
Alleen maar blokken tekst waarin ze huilen over hoe vervelend anderen wel niet zijn of hoe achterlijk ze zelf hebben gehandeld.
Some good shitquote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Subtiel vragen wat ze afgelopen jaren gedaan heeft om hem te veranderen?
Ik word bijna nooit gebeld. Betekent dit dat ik beter zelf ook niet kan gaan bellen?quote:Op zondag 7 juni 2015 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
Nee wel dat ik niks heb gepland en nu toch allerlei shit aan het regelen benquote:Op zondag 7 juni 2015 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
Top!quote:Op zondag 7 juni 2015 14:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Some good shit![]()
Heerlijk weer, bier, goede muziek, lekker sfeertje, top festivalletje
quote:Op zondag 7 juni 2015 14:12 schreef All-out het volgende:
[..]Hahaha, of subtiel doch galant vragen of ze aan haar kut wil ruiken na de seks want vrouwen ruiken 't daar aan als een relatie niet meer goed zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.next
Maar het is de komende tijd erg warm... Dan raakt hij haar niet aan.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha, of subtiel doch galant vragen of ze aan haar kut wil ruiken na de seks want vrouwen ruiken 't daar aan als een relatie niet meer goed zit.
quote:Op zondag 7 juni 2015 14:12 schreef All-out het volgende:
[..]Haha zat ik ook al aan te denken. Of niet vreemdgaan, maar een open relatie beginnen en even een profiel aanmaken op www.sdc.com .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nextWin voor beiden
Ik voel mij neger
Dat is hoe mijn leven is... Intermenselijk contact is moeilijk namelijkquote:Op zondag 7 juni 2015 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2015 14:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is hoe mijn leven is... Intermenselijk contact is moeilijk namelijk
Juist ja :$quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 14:28 schreef pluff het volgende:
Gewoon veel katten nemen tegen de eenzaamheid.
fokken voor de social skillz jeweet. lekker representatiefquote:Op zondag 7 juni 2015 14:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is hoe mijn leven is... Intermenselijk contact is moeilijk namelijk
Mondays. Bwehehehequote:
Facebook.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:55 schreef pluff het volgende:
[..]
Heb jij je relatie ook op facebook officieel gemaakt?
Ik in theorie ook niet. Maar in de praktijk wil ik altijd tijd voor mezelfquote:Op zondag 7 juni 2015 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb niet echt gebrek aan 'tijd voor mezelf' over het algemeen.
Lijkt me zo raar om op fb te zeggen dat je relatie hebt.quote:
Als je bij prostituees je shirt uittrekt gaan ze volgen door ook kleren uit te trekkenquote:
Ik geloof je nietquote:Op zondag 7 juni 2015 14:59 schreef pluff het volgende:
[..]
Als je bij prostituees je shirt uittrekt gaan ze volgen door ook kleren uit te trekken
Me tooquote:
Heb ooit mijn status naar 'verloofd' gezet. Dat leverde wel een aantal verbaasde berichtjes op.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me zo raar om op fb te zeggen dat je relatie hebt.
Al die rare berichtjes dan
Dat bleekquote:Op zondag 7 juni 2015 15:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
New Year's resolution: No more you!
Is het ook. Ex kreeg alleen maar kuttrollreacties weet ik nog.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me zo raar om op fb te zeggen dat je relatie hebt.
Al die rare berichtjes dan
Rond de tijd dat je de deur uitstapt en er werk van maakt, doorgaansquote:Op zondag 7 juni 2015 15:02 schreef pluff het volgende:
belangrijker. Rond welke tijd in het jaar is het het makkelijkst om een date te krijgen?
Ook vlak voor de feestdagen denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:02 schreef pluff het volgende:
belangrijker. Rond welke tijd in het jaar is het het makkelijkst om een date te krijgen?
Lentequote:Op zondag 7 juni 2015 15:02 schreef pluff het volgende:
Nee dat niet. Zal daar wel aan liggen dan denk ikquote:Op zondag 7 juni 2015 15:01 schreef pluff het volgende:
[..]
Dan moet je ze natuurlijk wel al hebben betaalt art. Daar ook ervaring mee?
Hehehe. Trolletje.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb ooit mijn status naar 'verloofd' gezet. Dat leverde wel een aantal verbaasde berichtjes op.
quote:Op zondag 7 juni 2015 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het ook. Ex kreeg alleen maar kuttrollreacties weet ik nog.
Ik had ze gelezenquote:Op zondag 7 juni 2015 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het ook. Ex kreeg alleen maar kuttrollreacties weet ik nog.
Of najaar, als alles weer wat grauwer en sneller donker wordt en de verlangens naar romantisch knuffelen bij kaarslicht komen.quote:
Enige juiste antwoord.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Rond de tijd dat je de deur uitstapt en er werk van maakt, doorgaans
oudjequote:Op zondag 7 juni 2015 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
Of mijn hele aanrecht moet hoger of ik moet wat kleiner worden, heb last van mijn rug omdat ik net een uurtje aan het snijden ben geweest en shit, wtfIk word oud.
Wat zeiden ze dan?quote:Op zondag 7 juni 2015 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet het knapste meisje ben, maar dat was gewoon nergens voor nodig.
Ik zal mijn familieleden altijd teleur moeten stellen.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Trolletje.
[..]
Ik denk meer aan familieleden die gaan zeggen: "O, want ontzettend leuk voor je <3 " ofzo.
Maar dan op zo'n typische ouderen manier.
Beauty is in the eye of the beholder. En daarnaast; je ziet er meer dan prima uitquote:Op zondag 7 juni 2015 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet het knapste meisje ben, maar dat was gewoon nergens voor nodig.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |