Zelfs al zou dat zo zijn, het verandert niks aan het verhaalquote:Op zondag 7 juni 2015 13:39 schreef heywoodu het volgende:
-we gaan niet overal met "diagnoses" strooien, doei-
Nee, zeker niet. Ik bedoelde het ook niet als "diagnose" (en al helemaal niet als "haha FOK! dus autist") zoals motorbloempje schijnbaar dacht, maar meer 'gewoon' als een serieus idee. Ik kan mijzelf (iemand met (een vorm van) autisme) namelijk heel erg herkennen in het verhaal over de betreffende vriend. Van het niet mee willen naar kerst en dat soort gedoe tot en met het niet aan willen raken als het te heet is of als ik flink stress heb.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:55 schreef Skypuppy het volgende:
[..]
Zelfs al zou dat zo zijn, het verandert niks aan het verhaal
quote:
jullie komen er samen wel uit, denk ikquote:
Niet als hij gestresst is of als het warm is.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:04 schreef Deezertje het volgende:
Hij heeft toch 1 goede vriend waar hij wekelijks mee afspreekt? Beter dan geen vrienden toch? En misschien kiest hij wel letterlijk voor jou en zit hij gewoon niet te wachten op jou familie of vriendengroep. Hij is puur geļnteresseerd in jou.
quote:Op zondag 7 juni 2015 13:21 schreef undercover_lover het volgende:
Als we samen zijn en hij heeft stress of het is te warm dan raakt hij me niet aan. Ik heb meer behoefte aan knuffelen en intimiteit dan hij. Hij vindt me vaak opdringerig.
Dit zijn geen smoesjes, dit is gewoon hoe hij zich erbij voelt.quote:Allerlei smoesjes zoals; geen zin, te moe, ik ken ze niet, ik kan mezelf niet zijn.
Ja dat vond ik ook al (al zijn het normaal mannen die dit soort dingen als 'zeikwijf' zeggenquote:Op zondag 7 juni 2015 14:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Typisch weer Fok! om TS een zeikwijf te noemen, haar vriend zou best eens een klein beetje open kunnen staan voor wat contact met vrienden/familie van TS. Dat betekent natuurlijk niet dat je per se naar iedere dingetje samen hoeft te gaan.
Dat hij daar geen zin in heeft.quote:Ik weet ook gewoon niet wat ik tegen mensen moet zeggen. Bijvoorbeeld tegen de buren als ze ons een keer op de koffie vragen. Of tegen m'n moeder als ze ons uitnodigt voor kerst.
De feiten benoemen uitschelden noemen.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:29 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook al (al zijn het normaal mannen die dit soort dingen als 'zeikwijf' zeggen) geloof niet dat de modjes er net zo over denken.
Van iemand uitschelden is nog nooit een situatie verbeterd
Verschil tussen feiten en meningen niet wetenquote:Op zondag 7 juni 2015 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De feiten benoemen uitschelden noemen.
Been there done that, ik heb er ook zo eentje gehad. Je kunt zoals eerder gezegd je vriend niet veranderen, plus je weet ook niet of het erger zal worden of niet. De kans zit erin dat het een sleur zal worden. Weeg de voors en tegens eens af en bekijk of je de rest van je leven graag aan huis gekluisterd zit.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:00 schreef undercover_lover het volgende:
Hey bedankt voor alle reacties.
Accepteren of weggaan dus.
Ik praat er wel over met hem maar dan zegt hij dat ik hem een schuldgevoel probeer aan te praten, en loopt hij vervolgens weg.
Ik weet ook gewoon niet wat ik tegen mensen moet zeggen. Bijvoorbeeld tegen de buren als ze ons een keer op de koffie vragen. Of tegen m'n moeder als ze ons uitnodigt voor kerst.
Hij voelt zich 24x7 moe?quote:Op zondag 7 juni 2015 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
TS, je klinkt als een vreselijk vermoeiend persoon om bij in de buurt te zijn.
[..]
Dit zijn geen smoesjes, dit is gewoon hoe hij zich erbij voelt.
Ik had je willen aanraden om te proberen minder een zeikwijf te worden, maar mensen veranderen nu eenmaal niet, kijk maar naar je vriend.
quote:
quote:
quote:
Sorry, maar ik moest een beetje lachen om dit topic.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |