Doe het dan ook niet, mutsquote:Op zondag 7 juni 2015 12:15 schreef Californium het volgende:
Ik moet ook helemaal niet op Facebook familieleden / bekenden van vroeger gaan opzoeken! Raak er alleen maar gefrusteerd van...
Waarom? Ik vind het juist wel leukquote:Op zondag 7 juni 2015 12:15 schreef Californium het volgende:
Ik moet ook helemaal niet op Facebook familieleden / bekenden van vroeger gaan opzoeken! Raak er alleen maar gefrusteerd van...
Geen idee wat ze met haar ex heeft gedaan, maar ik heb 100% zeker geen sekstape. Niet van haar, ook niet van mij trouwens.quote:
Zoiets bestaat niet van mij.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wat ze met haar ex heeft gedaan, maar ik heb 100% zeker geen sekstape. Niet van haar, ook niet van mij trouwens.
Ben er inmiddels ook mee gestoptquote:
edit: net te laatquote:Op zondag 7 juni 2015 12:15 schreef Californium het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2015 12:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het juist wel leuk
quote:Op zondag 7 juni 2015 12:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben er inmiddels ook mee gestopt!
Maar alle hyves-plaatjes, "wijze woorden", dingen die je moet plakken op je tijdlijn omdat je anders niet om mensen geeft en niet-bestaande interpunctie blijven door mijn hoofd heen spoken
Ben jij wel helemaal lekker? :$quote:
Vrijdag was het lekker!quote:Op zondag 7 juni 2015 12:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker? :$
Heerlijk hier
Mwah, ik vind dit fijnerderderderquote:Op zondag 7 juni 2015 12:24 schreef rival het volgende:
[..]
Vrijdag was het lekker!
Nu leek het lekker maar toen ik met short de tuin in liep kroop ie zo in zijn schulp
Ik heb even een heist gedaan.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
Kon ik mooi mijn zonnebril aan hangen. Heb ik toch niet nodig.
Ik hou wel van die hitte van vrijdagquote:Op zondag 7 juni 2015 12:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dit fijnerderderder
En ik huppel ondertussen dan ook vrolijk in m'n ondergoed rond :$
quote:Op zondag 7 juni 2015 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou wel van die hitte van vrijdag
Oe ondergoedboks ouwe
Ik moet wel. Mijn batterij is bijna leeg, dus als ik niet de monies van de heist haal kan ik geen nieuwe bodies halen.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gisteren 2. 1 op 60% en 1 op 50%.
Had ik mooi 1.5M binnen
Ga je zo ook nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |