Je weet wat dat betekent toch.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen met een hoofd dat op het mijne lijkt worden niet bekend, dus ik heb geen celeb look-alike.
Je bedoelt dat je nog moet kiezen uit alle awesome dingen waar je bekend mee zou kunnen worden.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog even ontdekken wat ik kan waarmee ik bekend zou kunnen worden.
En waarmee ik bekend zou willen worden, sommige dingen wil je gewoon niet achter je naam hebben staan.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nog moet kiezen uit alle awesome dingen waar je bekend mee zou kunnen worden.
There's no such thing as ..quote:Op zondag 7 juni 2015 12:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En waarmee ik bekend zou willen worden, sommige dingen wil je gewoon niet achter je naam hebben staan.
Sextape.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog even ontdekken wat ik kan waarmee ik bekend zou kunnen worden.
Hij heeft het.quote:
Ik ken je maten niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je dat mensen hierop zitten te wachten ja?
Je wil niet in een chantabele positie komen, begrijpelijk.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard niet.
[..]
Lijkt me niet handig.
Er zijn mensen die betaald hebben voor de seksvideo's van Erodome.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je dat mensen hierop zitten te wachten ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |