Best wel, eigenlijk.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is jouw geluk zo afhankelijk van externe factoren?![]()
Ja, dies weg nu. Stressbeestenquote:
Dat klinkt eerlijk gezegd best een beetje ..... verdrietig....quote:Op zondag 7 juni 2015 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Best wel, eigenlijk.
Troostvoedsel. :$
Mijn hele levensstijl klinkt een beetje verdrietig.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt eerlijk gezegd best een beetje ..... verdrietig....
Wow, we zijn redelijk in sync. Eng wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik een negermeisje was, en mijn ouders een varkentjesopvangtehuis hadden.
Hey, zullen we het daar eens over hebben!quote:Op zondag 7 juni 2015 10:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn hele levensstijl klinkt een beetje verdrietig.
Laten we het daar niet over hebben vandaag.
Liedje voor jou danquote:Op zondag 7 juni 2015 10:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn hele levensstijl klinkt een beetje verdrietig.
Laten we het daar niet over hebben vandaag.
Ja, best raar.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, we zijn redelijk in sync. Eng wel.
Nee.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hey, zullen we het daar eens over hebben!
awww heerlijk!quote:Op zondag 7 juni 2015 11:12 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen allen
De zon is er weer
Straks op de motor weg
De batterijen in de afstandsbediening zijn op. Nu kan ik geen film kijken.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, best raar.
Ik had een moeder die meedeed aan een of andere zangwedstrijd met negermuziek. Ze was best goed.
Jazekerquote:
Dan moet je even naar de winkel gaan.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De batterijen in de afstandsbediening zijn op. Nu kan ik geen film kijken.
Geen zin om te bewegen.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je even naar de winkel gaan.
quote:Op zondag 7 juni 2015 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De batterijen in de afstandsbediening zijn op. Nu kan ik geen film kijken.
Is tijdens de lewdness ook zo of is het nog altijd celibaat?quote:Op zondag 7 juni 2015 11:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je even naar de winkel gaan.
Wij zijn te lui om te beginnen aan lewdness.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is tijdens de lewdness ook zo of is het nog altijd celibaat?
Loop je weer te vissen?quote:Op zondag 7 juni 2015 11:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is tijdens de lewdness ook zo of is het nog altijd celibaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |