Wat liefquote:Op zondag 7 juni 2015 08:30 schreef niels0 het volgende:
Maak er alsjbl geen misbruik van TS. Die meiden zijn allemaal op zoek naar een beter leven.
's-zomers naar Azie gaan vind ik trouwens niet zo slim.
Fillipijnen en Thailand ga je het best heen in january - april ivm het weer en de prijzen inzake hoog-/laagseizoen.
quote:Op zondag 7 juni 2015 08:50 schreef Roces18 het volgende:
Dat is wel een groot verschil met Nederland waar 90% van de dames alleen op zit om hun ego verder te laten groeien. En de overige 10% is spam.
supply en demandquote:Op zondag 7 juni 2015 09:21 schreef WJMW het volgende:
Gast wat ben je triest. Die vrouwen vallen niet op je maar zoeken een uitweg uit een hopeloze situatie. En jij fapt daar dan lekker op. Triestheid ten top.
Wat een bullshit. De chicks waar ik mee heb gesproken praten allemaal nog beter engels dan ik en zijn hoog opgeleid en hebben gewoon een baan. In verhouding zullen ze natuurlijk een stuk minder verdienen dan mensen hier in Europa, maar naar de maatstaven daar hebben ze gewoon een prima leven en wonen ze niet in een of andere sloppenwijk ofzo..quote:Op zondag 7 juni 2015 09:21 schreef WJMW het volgende:
Gast wat ben je triest. Die vrouwen vallen niet op je maar zoeken een uitweg uit een hopeloze situatie. En jij fapt daar dan lekker op. Triestheid ten top.
quote:Op zondag 7 juni 2015 09:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
supply en demand
dat is alsof je haat op de begrafenisondernemer omdat die geld verdient aan dode mensen??????
doe liever russische dames dan zon vies thais hoertjequote:Op zondag 7 juni 2015 09:42 schreef r0dawa het volgende:
Gozer met fake gps kan het ook. Hoef je niet te betalen. Ik weet nog een plaats in php waar je lekkere chicks scoort op tinder
Die filipijnse zijn soms best lekker.quote:Op zondag 7 juni 2015 09:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
doe liever russische dames dan zon vies thais hoertje
Geloof het niet, het gaat om geld voor zichzelf en voor de familie.quote:Maar dan nog, die aziatische meisjes vallen ook gewoon op lange en westerse mannen..
Is echt zo. Zij vallen op europesen. De meeste zijn tevreden met hun levenquote:Op zondag 7 juni 2015 09:57 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Geloof het niet, het gaat om geld voor zichzelf en voor de familie.
Het Engels van de meeste Russen is van hetzelfde niveau als de beheersing van chinees bij ons.quote:Op zondag 7 juni 2015 09:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
doe liever russische dames dan zon vies thais hoertje
als ze maar de taal van sex begrijpenquote:Op zondag 7 juni 2015 09:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het Engels van de meeste Russen is van hetzelfde niveau als de beheersing van chinees bij ons.
Ja, dus mag TS niet zijn Westerse levensstandaard aan Thaise/Filipijnse dames aanbieden?quote:Op zondag 7 juni 2015 09:57 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ik heb een chick uit Thailand gehad die in Londen studeerde voor 3 jaar (kostte tienduizenden euro's), voor haar verjaardag de nieuwste iPhone kreeg, zoveel mogelijk zelf wou betalen en alsnog helemaal gek van me was omdat ik blond haar en blauwe ogen heb.quote:Op zondag 7 juni 2015 09:57 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Hoe heb je haar ontmoet dan?quote:Op zondag 7 juni 2015 10:48 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik heb een chick uit Thailand gehad die in Londen studeerde voor 3 jaar (kostte tienduizenden euro's), voor haar verjaardag de nieuwste iPhone kreeg, zoveel mogelijk zelf wou betalen en alsnog helemaal gek van me was omdat ik blond haar en blauwe ogen heb.Het is gewoon 'nieuw' voor beide kanten en ik vind het heel tof om op die manier mensen van de andere kant van de wereld te leren kennen.
Had haar jaren geleden keer op 'tagged'quote:Op zondag 7 juni 2015 10:51 schreef ulq het volgende:
[..]
Hoe heb je haar ontmoet dan?
Gewoon uit nieuwsgierigheid
Ah oké, en nu zijn jullie getrouwd?quote:Op zondag 7 juni 2015 10:55 schreef Donnis het volgende:
[..]
Had haar jaren geleden keer op 'tagged'gevonden, via facebook en msn contact gehouden en uiteindelijk paar keer afgesproken, onder andere in Amsterdam toen ze al tijdje in Londen studeerde.
Terechte klachtquote:Op zondag 7 juni 2015 08:14 schreef Sheldon. het volgende:
Klacht: mensen die dit kansloos vinden, terwijl het veel kutter is om hier in NL te gaan tinderen met al die arrogante festivalkutten met hun grote hoeden op en hoogmoedige gedrag.
Altijd hè. En een foto met een paar negertjes zodat we kunnen zien wat een wereldverbeteraars het zijn. En een foto met vriendinnen zodat we weten dat ze vriendinnen heeft.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja of dat de helft color run heeft als profielfoto
er waarom moet je als man altijd het gesprek openenquote:Op zondag 7 juni 2015 11:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Altijd hè. En een foto met een paar negertjes zodat we kunnen zien wat een wereldverbeteraars het zijn. En een foto met vriendinnen zodat we weten dat ze vriendinnen heeft.
Uit medelijden.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:46 schreef DrDentz het volgende:
En waarom moet je als man altijd vragen stellen en geven zij kortaf antwoord? Waarom like je dan?
en een mh17 fotoquote:Op zondag 7 juni 2015 11:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Altijd hè. En een foto met een paar negertjes zodat we kunnen zien wat een wereldverbeteraars het zijn. En een foto met vriendinnen zodat we weten dat ze vriendinnen heeft.
quote:Op zondag 7 juni 2015 08:21 schreef hugecooll het volgende:
Creatieve manier om aan je trekken te komen
mh17-foto doelt hij op het vliegtuig mh17..quote:Op zondag 7 juni 2015 12:51 schreef DrDentz het volgende:
Lol. Wat is een mh17 foto? Ik heb al lang niet getinderd.
Maar hoe zou je dat in je tinderprofiel kunnen verwerken?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:46 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
mh17-foto doelt hij op het vliegtuig mh17..
En? Veel cliches die waar zijn daar? Zie ze altijd als zo heel competitief tegenover andere vrouwen, elkaar niks gunnen.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:14 schreef TheMechanic het volgende:
Heb ooit gesproken met wat dames uit de Verenigde Staten. Als je een uur niets tegen ze zegt voelen ze zich al meteen afgewezen.
Zo goed kende ik ze niet maar het leek er wel op. Klagen over hun eigen vriendinnen enz.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En? Veel cliches die waar zijn daar? Zie ze altijd als zo heel competitief tegenover andere vrouwen, elkaar niks gunnen.
wat is er mis met een van beide????????quote:Op zondag 7 juni 2015 16:36 schreef Mark031 het volgende:
TS denkt dat ze echt voor hem vallenHet zijn over het algemeen maar twee soorten vrouwen die jij aantrekt:
1) Vrouwen die opzoek zijn naar een beter bestaan.
2) Vrouwen met een dusdanige attitude dat ze alleen op blanke en Westerse mannen vallen en neerkijken op hun eigen Aziatische mannen. Dit zijn vooral die rijke Asians.
Yup. Lekker in april naar thailand. Lekker koel. Helemaal niet 43 graden oid.quote:Op zondag 7 juni 2015 08:30 schreef niels0 het volgende:
Maak er alsjbl geen misbruik van TS. Die meiden zijn allemaal op zoek naar een beter leven.
's-zomers naar Azie gaan vind ik trouwens niet zo slim.
Fillipijnen en Thailand ga je het best heen in january - april ivm het weer en de prijzen inzake hoog-/laagseizoen.
Hangt ervan af waar je heen gaat. Ik ga meestal in de richting Cambodia. Oktober laatste keer was echt heet.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Yup. Lekker in april naar thailand. Lekker koel. Helemaal niet 43 graden oid.
Zodra je de grens overgaat is het al beter.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:31 schreef Roces18 het volgende:
Ik ga dat ook maar eens doen, beter dan die passieve wijven in NL.
ja maar Spaanse meisjes zijn zo vies behaard en kleinquote:Op zondag 7 juni 2015 17:30 schreef James_R het volgende:
Krijg steeds meer het idee dat het gewoon ligt aan de Nederlandse vrouwen.
Was een paar maanden terug in Barcelona, en daar had ik me toch een zooitje lekkere matches. Hier in NL is het maar mondjesmaat en dan zijn het ook nog eens meiden met een uitstraling en/of uiterlijk van niks.
Heel thailand, behalve de heuvels in het noorden is een regelrechte hel in april. Daarom ook dat natspuit festival (songkran). Maar jan, feb en de eerste helft van maart is prima uit te houdenquote:Op zondag 7 juni 2015 17:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar je heen gaat. Ik ga meestal in de richting Cambodia. Oktober laatste keer was echt heet.
Ik ben 'ns eind maart, begin april geweest en toen was het goed uit te houden. In 2012 geloof ik.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:33 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Heel thailand, behalve de heuvels in het noorden is een regelrechte hel in april. Daarom ook dat natspuit festival (songkran). Maar jan, feb en de eerste helft van maart is prima uit te houden
Dit ja. Zuid Thailand is nog wel te doen in april maar in Chiang Mai wil je niet rondlopen overdag (tenzij songkranquote:Op zondag 7 juni 2015 17:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Yup. Lekker in april naar thailand. Lekker koel. Helemaal niet 43 graden oid.
Hee mijn droomvrouwquote:Op zondag 7 juni 2015 17:49 schreef Roces18 het volgende:
Zie welke lekkere dame ik net ben tegengekomen op tinder![]()
ik word nog eens een bn'er heren
[ afbeelding ]
Zijn genoeg aantrekkelijke Nederlandse dames, kan altijd beter maar geloof niet dat we mogen klagen hierquote:Op zondag 7 juni 2015 17:47 schreef ems. het volgende:
Wel aandoenlijk om hier allemaal bittere maagden te zien afgeven op Nederlandse vrouwen en dat het niet aan henzelf ligt enzo
daar gaat het niet om, gaat om dat passieve kutkarakter van de nederlandse dames.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:11 schreef ikeahotdog het volgende:
overigens, ga niet lopen ontkennen dat nl vrouwen kut zijn, want veel nl mannen zijn ook kut. hipsters..
Mja, dat doen ze hier ook wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:07 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Zo goed kende ik ze niet maar het leek er wel op. Klagen over hun eigen vriendinnen enz.
Lol, zou dat echt zijn?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:49 schreef Roces18 het volgende:
Zie welke lekkere dame ik net ben tegengekomen op tinder![]()
ik word nog eens een bn'er heren
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |