wat is er mis met een van beide????????quote:Op zondag 7 juni 2015 16:36 schreef Mark031 het volgende:
TS denkt dat ze echt voor hem vallenHet zijn over het algemeen maar twee soorten vrouwen die jij aantrekt:
1) Vrouwen die opzoek zijn naar een beter bestaan.
2) Vrouwen met een dusdanige attitude dat ze alleen op blanke en Westerse mannen vallen en neerkijken op hun eigen Aziatische mannen. Dit zijn vooral die rijke Asians.
Yup. Lekker in april naar thailand. Lekker koel. Helemaal niet 43 graden oid.quote:Op zondag 7 juni 2015 08:30 schreef niels0 het volgende:
Maak er alsjbl geen misbruik van TS. Die meiden zijn allemaal op zoek naar een beter leven.
's-zomers naar Azie gaan vind ik trouwens niet zo slim.
Fillipijnen en Thailand ga je het best heen in january - april ivm het weer en de prijzen inzake hoog-/laagseizoen.
Hangt ervan af waar je heen gaat. Ik ga meestal in de richting Cambodia. Oktober laatste keer was echt heet.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Yup. Lekker in april naar thailand. Lekker koel. Helemaal niet 43 graden oid.
Zodra je de grens overgaat is het al beter.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:31 schreef Roces18 het volgende:
Ik ga dat ook maar eens doen, beter dan die passieve wijven in NL.
ja maar Spaanse meisjes zijn zo vies behaard en kleinquote:Op zondag 7 juni 2015 17:30 schreef James_R het volgende:
Krijg steeds meer het idee dat het gewoon ligt aan de Nederlandse vrouwen.
Was een paar maanden terug in Barcelona, en daar had ik me toch een zooitje lekkere matches. Hier in NL is het maar mondjesmaat en dan zijn het ook nog eens meiden met een uitstraling en/of uiterlijk van niks.
Heel thailand, behalve de heuvels in het noorden is een regelrechte hel in april. Daarom ook dat natspuit festival (songkran). Maar jan, feb en de eerste helft van maart is prima uit te houdenquote:Op zondag 7 juni 2015 17:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar je heen gaat. Ik ga meestal in de richting Cambodia. Oktober laatste keer was echt heet.
Ik ben 'ns eind maart, begin april geweest en toen was het goed uit te houden. In 2012 geloof ik.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:33 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Heel thailand, behalve de heuvels in het noorden is een regelrechte hel in april. Daarom ook dat natspuit festival (songkran). Maar jan, feb en de eerste helft van maart is prima uit te houden
Dit ja. Zuid Thailand is nog wel te doen in april maar in Chiang Mai wil je niet rondlopen overdag (tenzij songkranquote:Op zondag 7 juni 2015 17:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Yup. Lekker in april naar thailand. Lekker koel. Helemaal niet 43 graden oid.
Hee mijn droomvrouwquote:Op zondag 7 juni 2015 17:49 schreef Roces18 het volgende:
Zie welke lekkere dame ik net ben tegengekomen op tinder![]()
ik word nog eens een bn'er heren
[ afbeelding ]
Zijn genoeg aantrekkelijke Nederlandse dames, kan altijd beter maar geloof niet dat we mogen klagen hierquote:Op zondag 7 juni 2015 17:47 schreef ems. het volgende:
Wel aandoenlijk om hier allemaal bittere maagden te zien afgeven op Nederlandse vrouwen en dat het niet aan henzelf ligt enzo
daar gaat het niet om, gaat om dat passieve kutkarakter van de nederlandse dames.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:11 schreef ikeahotdog het volgende:
overigens, ga niet lopen ontkennen dat nl vrouwen kut zijn, want veel nl mannen zijn ook kut. hipsters..
Mja, dat doen ze hier ook wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:07 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Zo goed kende ik ze niet maar het leek er wel op. Klagen over hun eigen vriendinnen enz.
Lol, zou dat echt zijn?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:49 schreef Roces18 het volgende:
Zie welke lekkere dame ik net ben tegengekomen op tinder![]()
ik word nog eens een bn'er heren
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |