Die krijgt van mij een 10.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:44 schreef Franny_G het volgende:
Dat je als student dan een essay moet schrijven en in plaats van een betoog alleen maar 'Bob Boulder' opschrijft..
Ah, je bent een connaisseur! Ik zal "Ik heb geen zin om op te staan" eens op de iPod van iMax zetten. Die kan dat vast wel waarderen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch kan ik Bouber wel waarderen
Maar ergens eind jaren 70 is het mis gegaan.
Ha, ik wilde net zeggen. Zo'n banale proletariėr is het levende bewijs tegen smaakrelativisme.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zal volgend jaar Bob Boulder draaien tijdens m'n colleges. Eens kijken of er aan het einde van de rit nog (moreel) relativisten in de zaal zitten.
Ik vind spat niet met pap leuker van Het trouwensquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, je bent een connaisseur! Ik zal "Ik heb geen zin om op te staan" eens op de iPod van iMax zetten. Die kan dat vast wel waarderen.
Zo keek mijn vader altijd neer op de verfijnde keuken, met de belachelijk kleine porties. Hij had liever een bord ouderwetse zuurkool. Tja.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:52 schreef Mainport het volgende:
Overigens zijn conservatieve, volkse relativisten een bijzondere soort. Het pretentieuze wordt afgestraft: 'Een ander moet niet denken dat hij beter is dan ik.' Maar zodra iets zich in den vreemde bevindt is het geaccepteerd om zulks minderwaardig te vinden. Het buitenland dus, en eigenlijk elk abstract concept dat ze niet begrijpen.
Ik ben niet overtuigd, waarde Bosbeetle.quote:
Sperziebonen dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd, waarde Bosbeetle.
Uit het leven gegrepen, hč, die muziek.quote:
Kijk naar je eigen sjaalquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:16 schreef Ringo het volgende:
Aan mijn liefde voor Elvis Presley, Johnny Cash en Meindert Talma is trouwens niks ironisch.
quote:
Meindert Talma - er komt een dagquote:maar een mens is nu eenmaal zoals ie is
de mensen zeggen vaak tegen mij: 'hé asociaal!'
maar dan zeg ik: 'kijk naar je eigen sjaal'
ik had een vriendin die niet heel erg mooi was
maar ze praatte niet veel en dat vind ik al heel wat
Jup toffe plaat is datquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bosbeetle is gewoon heel Biet Het aan het spammen hier. Met die klassiekers (die ik via sebbo kende) heb ik menig studentenfeestje opgeleukt/verpest.
Gelukkig maar. De liefde voor Cash deel ik wel met je. Maar die andere twee toch niet. Van Elvis heb ik alleen een groot zwak voor Love me Tender.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:16 schreef Ringo het volgende:
Aan mijn liefde voor Elvis Presley, Johnny Cash en Meindert Talma is trouwens niks ironisch.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:04 schreef Franny_G het volgende:
Gelukkig maar. De liefde voor Cash deel ik wel met je.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:34 schreef Mainport het volgende:
Zij die de hoop op liefde en seks hebben opgegeven, klampen zich doorgaans vast aan geld: de grote, anarchistische gelijkmaker, het begeerlijke alternatief.
Enige maanden geleden sprak ik hem voor het laatst, toen vrij goed. De promotie gaat langzaam maar gestaag voorwaarts.quote:
Gespijbeld van zijn werk? Of ging hij op zaterdag naar school?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:26 schreef Franny_G het volgende:
Mijn vriend is zo oud dat hij heeft gespijbeld om naar de demonstratie tegen kruisraketten te gaan in 1983.
Dat zijn altijd leuke dingen om te kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn vriendin was bij het legendarische optreden van Hole in Paradiso.
Dat is een leukere versie.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:12 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb het even nagevraagd maar ik heb het dus verkeerd onthouden.. Hij had posters opgehangen op zijn school om medeleerlingen op te roepen ook te gaan en toen is hij (als voorzitter van de leerlingenraad) op het matje geroepen en moesten de posters verwijderd worden en dat heeft hij toen geweigerd. De held.
.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Enige maanden geleden sprak ik hem voor het laatst, toen vrij goed. De promotie gaat langzaam maar gestaag voorwaarts.
Ik weet het niet, Bosbeetle, is het zoveel moeite dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Is in cold blood van Truman Capote eigenlijk de moeite waard, ik heb natuurlijk alleen maar de film "Capote" gezien.
Nee, * Bosbeetle zet in cold blood op moet nog een keer lezen lijstje.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:47 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Bosbeetle, is het zoveel moeite dan?
Om kort te gaan: ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Is in cold blood van Truman Capote eigenlijk de moeite waard, ik heb natuurlijk alleen maar de film "Capote" gezien.
Ik vrees voor vinexgeluk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb Gellius al een hele tijd niet gezien. Hij zou na z'n verhuizing toch niet in een Vinexdepressie beland zijn?
Vorig jaar overleden persoon was 2 uur geleden online... haar vriend kijkt nog af en toe in haar telefoonquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:33 schreef Claudia_x het volgende:
Op social media hebben we het eeuwige leven.
Over twee dagen is het zeven jaar geleden dat mijn vader overleed en ik kan nog steeds geen foto van hem in huis hebben. Filmpjes heb ik ook niet meer teruggezien. Het verbaast me dat mensen het kunnen verdragen om die confrontatie aan te gaan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vorig jaar overleden persoon was 2 uur geleden online... haar vriend kijkt nog af en toe in haar telefoonSchijnt dat hij ook wel eens haar voicemail belt om haar stem te horen...
Heb wel een foto van mij pa thuis staan maar wel eentje waar hij niet naar de camera kijkt maar je hem op zijn rug ziet terwijl hij in de tuin aan het werk is. Vind het wel wat hebben...quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Over twee dagen is het zeven jaar geleden dat mijn vader overleed en ik kan nog steeds geen foto van hem in huis hebben. Filmpjes heb ik ook niet meer teruggezien. Het verbaast me dat mensen het kunnen verdragen om die confrontatie aan te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |