iddquote:
http://www.vi.nl/nieuws/o(...)-aanloop-naar-wk.htmquote:Vivianne Miedema is het enige twijfelgeval voor de openingswedstrijd van de Oranje Leeuwinnen tegen Nieuw-Zeeland op het WK in Canada. De spits verliet de afsluitende training met hoofdpijn.
De achttienjarige Miedema was de hele week al niet fit en trainde met pijnstillers vanwege een voetblessure. Uit voorzorg hield bondscoach Roger Reijners haar vorige week al aan de kant in het verloren oefenduel met Zweden (2-1).
Ook al is de aanvaller van Bayern München nog niet helemaal de oude, tijdens het WK-debuut van de Oranje-vrouwen lijkt Reijners zijn sterspeelster wel het voordeel van de twijfel te gaan geven in de aanval.
Ik moet me behoorlijk inhouden om geen seksistische grap te maken.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/o(...)-aanloop-naar-wk.htm
helaas, heb geen modrechten hierquote:
kan ik niet. Geen rechten.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:04 schreef Susi het volgende:
WEST mag trouwens Oranjedames aan elkaar zetten. Anders lijkt het of de dames oranjegekleurd zijn.
luie kut hoerenquote:Op zondag 7 juni 2015 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet me behoorlijk inhouden om geen seksistische grap te maken.
Over vrouwen.
en hoofdpijn.
Hoe moet ik nu nog kijken of dat gebeurd is voor ik het vraag?quote:Op zondag 7 juni 2015 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk even of dat al gebeurd is voordat je het vraagt wil je.
Zie het als een tip voor de toekomst.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu nog kijken of dat gebeurd is voor ik het vraag?
Snoeks heeft er dan ook geen verstand van.quote:
Oké thanks.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zie het als een tip voor de toekomst.
Daar heeft FOK de goeiste aan.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In zijn bedje aan het klaarkomen op die kale uit Bedum
zeiden ze van wel ja.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zit Snoeks wel in het stadion?
Jazekerquote:Op zondag 7 juni 2015 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zit wsl in het NOS-bezemhok.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tering ik was vergeten hoe irritant dat wasquote:Op zondag 7 juni 2015 01:13 schreef showtimer het volgende:
was er bij dat EK destijds geen duo commentaar?
Dat is maar schijn, aldus Snoeks, omdat de stoeltjes de kleur hebben van de club die hier normaliter speelt.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die tribunes zitten toch wel redelijk goed vol
Volgens mij zat er zelfs een vrouw bij, maar geen idee meer wie.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tering ik was vergeten hoe irritant dat was
Die zit onder het bureau.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Volgens mij zat er zelfs een vrouw bij, maar geen idee meer wie.
Alleen weinig sfeerquote:Op zondag 7 juni 2015 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die tribunes zitten toch wel redelijk goed vol
Waarschijnlijk hadden de toeschouwers niet verwacht dat er nog steeds 0-0 op het bord zou staan.quote:
Denk het ook niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hadden de toeschouwers niet verwacht dat er nog steeds 0-0 op het bord zou staan.
aan tafeltennis hoorquote:Op zondag 7 juni 2015 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nummer 10 van China doet ook aan judo.
Jij klinkt als een kenner. Kun je iets over het team van Nieuw-Zeeland vertellen? Afgezien van het land van herkomst weet ik niets.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou gunstig voor NL zijn als het hier 0-0 blijft...van Nieuw Zeeland winnen, en je staat met anderhalf been in de volgende ronde.
China, Canada, Nieuw-Zeeland zijn geen voetballanden, we gaan dat makkelijk winnen.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou gunstig voor NL zijn als het hier 0-0 blijft...van Nieuw Zeeland winnen, en je staat met anderhalf been in de volgende ronde.
Nieuw-Zeeland uit is altijd lastig...ze hebben een goede mentaliteit en gaan er altijd 100% voor. Zeker niet onderschatten dus.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij klinkt als een kenner. Kun je iets over het team van Nieuw-Zeeland vertellen? Afgezien van het land van herkomst weet ik niets.
Jij ook niet dus. Lachen.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland uit is altijd lastig...ze hebben een goede mentaliteit en gaan er altijd 100% voor. Zeker niet onderschatten dus.
DOen ze ook de Haka zoals de rugby mannen?quote:Op zondag 7 juni 2015 01:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland uit is altijd lastig...ze hebben een goede mentaliteit en gaan er altijd 100% voor. Zeker niet onderschatten dus.
één van de redenen waarom wij mannen het vrouwen voetbal kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
quote:Op zondag 7 juni 2015 01:22 schreef WEST het volgende:
[..]
één van de redenen waarom wij mannen het vrouwen voetbal kijken.die eruit ging was ook best cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR voor spoileren.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze wedstrijd gaat beslist worden door een verdedigster die wordt opgejaagd, dan een enorme fout maakt waarop een aanvalster scoort.
spoiler bittequote:Op zondag 7 juni 2015 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze wedstrijd gaat beslist worden door een verdedigster die wordt opgejaagd, dan een enorme fout maakt waarop een aanvalster scoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en de tv kan weer uit, bédánkt johannes.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
dat wordt dan een chinese kool.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Net de Champions League-finale gekeken, waar zes verschillende spelers uitgleden omdat het veld zo glad was. Mascherano ging zelfs zijn schoenen wisselen, zo zat was hij hetquote:Op zondag 7 juni 2015 01:27 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Twee WK-wedstrijden achter elkaar in hetzelfde stadion is best hip toch?
mogen de supporters ook blijven zittenquote:Op zondag 7 juni 2015 01:27 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Nou idd. Nog net niet zo erg als toen in Moskou Man Utd - Chelsea, maar scheelde niet veel.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Net de Champions League-finale gekeken, waar zes verschillende spelers uitgleden omdat het veld zo glad was. Mascherano ging zelfs zijn schoenen wisselen, zo zat was hij het
Dat zal wel maar het blijft kunstgras.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:27 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
ja dag magquote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 01:29 schreef Makamba_ het volgende:
Alsof je naar 12 jarige jongetjes aan het kijken bent. Al heb ik nog niemand theatraal Messi-stijl naar de grond zien gaan, best een verademing
Ik heb ook nog geen meisjes om kaarten vragen gezien, wat een verademing.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:29 schreef Makamba_ het volgende:
Alsof je naar 12 jarige jongetjes aan het kijken bent. Al heb ik nog niemand theatraal Messi-stijl naar de grond zien gaan, best een verademing
Die moet zich bezig houden met de huidige wedstrijd... Nederlands commentaar op voetbalquote:Op zondag 7 juni 2015 01:31 schreef Frutsel het volgende:
snoeks is wel overtuigd van de aanstaande Nederlandse zege.
De liefde bedrijven is ook een balsport.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:31 schreef Tchock het volgende:
Dit is geen reclame voor het damesvoetbal. Dit is überhaupt geen reclame voor welke balsport dan ook.
Net als dit topic. Helaas, ik moet mij aanpassen.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je posts zijn niet echt van hoog niveau vanavond.
quote:Op zondag 7 juni 2015 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De liefde bedrijven is ook een balsport.
Onttrek je er maar aan.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net als dit topic. Helaas, ik moet mij aanpassen.
Naar aanleiding van deze wedstrijd ga ik dan toch liever voor een vrouw uit Canada dan eentje uit China. Man, wat loopt daar voor gekkigheids dat als vrouw door moet gaan.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De liefde bedrijven is ook een balsport.
ah dat niveau weerquote:Op zondag 7 juni 2015 01:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net als dit topic. Helaas, ik moet mij aanpassen.
Waarom zou je sowieso voor een vrouw uit China gaan?quote:Op zondag 7 juni 2015 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze wedstrijd ga ik dan toch liever voor een vrouw uit Canada dan eentje uit China. Man, wat loopt daar voor gekkigheids dat als vrouw door moet gaan.
Als je niet van maple syrup houdt.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom zou je sowieso voor een vrouw uit China gaan?
Goed punt.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Eh, zijn er mensen die daar niet van houden :s. vink goorquote:Op zondag 7 juni 2015 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je niet van maple syrup houdt.
Elke dag een bakje rijst bij thuiskomstquote:Op zondag 7 juni 2015 01:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beter dan een prakje met aardappelen, dat dan weer wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Elke dag een bakje rijst bij thuiskomst
picsquote:Op zondag 7 juni 2015 01:37 schreef chufi het volgende:
Ik ben nog nooit bij de Canadees geweest... De Chinees woont hier om de hoek en is best wel lekker
nog zo onschuldigquote:Op zondag 7 juni 2015 01:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik ga haar geven.
[ afbeelding ]
Ik twijfel bij sommige chinese vrouwen of dat toevallig geen kerels zijnquote:Op zondag 7 juni 2015 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze wedstrijd ga ik dan toch liever voor een vrouw uit Canada dan eentje uit China. Man, wat loopt daar voor gekkigheids dat als vrouw door moet gaan.
welk kanaal is erbij gekomenquote:Op zondag 7 juni 2015 01:36 schreef chufi het volgende:
Maar het positieve is dat het nu op 3 kanalen te bekijken is ..
dat nieuwe blondje Leon kan ookquote:Op zondag 7 juni 2015 01:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik ga haar geven.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juni 2015 01:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
En thailand is vergeten dat het vrouwenvoetbal is.
[ afbeelding ]
En ze zijn van nature al erg onderdanig,zwaai met een rood boekje en ze dansen naar je pijpenquote:Op zondag 7 juni 2015 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beter dan een prakje met aardappelen, dat dan weer wel.
Bij de pisbakken het rokje omhoog.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
haha pijpenquote:Op zondag 7 juni 2015 01:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En ze zijn van nature al erg onderdanig,zwaai met een rood boekje en ze dansen naar je pijpen
22 zaadpotjesquote:Op zondag 7 juni 2015 01:40 schreef TheVulture het volgende:
Het is misschien geen geschikte term voor vrouwenvoetbal, maar wat een zaadpot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal je net zien dat het de enige vent is.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:42 schreef gijsman het volgende:
Alleen "dame" nr 3 zou een geboren vrouw kunnen zijn.
quote:Op zondag 7 juni 2015 01:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Live long and prosper!
[ afbeelding ]
haha nou hé zoquote:Op zondag 7 juni 2015 01:44 schreef WEST het volgende:
Heeft die nr13 van Canada nou een tampon op d'r hoofd gelegd ??
Sung al gezien?quote:Op zondag 7 juni 2015 01:44 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zal je net zien dat het de enige vent is.
Doen ze bij hockey toch ook niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:45 schreef chufi het volgende:
Kort haar is wel praktischer... Anders krijg je haartrek acties...
quote:Op zondag 7 juni 2015 01:45 schreef chufi het volgende:
Kort haar is wel praktischer... Anders krijg je haartrek acties...
ohquote:Op zondag 7 juni 2015 01:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
hoi typisch
Je had al een keer op me gereageerd maar oké
niet juichen.rarquote:
Daphne lult dit uurtje wel vol.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk heeft de NOS een uur lang analyse
Nee, andere tijden sport over vrouwenvoetbal.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doen de jeugspelertjes wel gratis toch, zo was ik eens ballenjongen bij het grote Vitessequote:Op zondag 7 juni 2015 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al het geld van de Fifa is opgegaan aan steekpenningen.
En de hoogtepunten niet te vergeten.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Nederland krijgt een Mexicaanse. Die willen revanche op vorig jaar.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:53 schreef superniger het volgende:
Heb nu al geen zin meer in de rest van het WK.
Is wel een soort van gelijkheid, of zoquote:Op zondag 7 juni 2015 01:53 schreef Tchock het volgende:
Een gastland dat een onterechte penalty krijgt in de openingswedstrijd van het WK...Tering. Dat zou je bij de mannen echt nooit zien.
Nee, die staat nu juist gegarandeerd in de finale.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:56 schreef Susi het volgende:
Zo. Die fluit niet meer de rest van het toernooi.
nee 10 minuten reclame. 5 minuten Analyse 10 minuten reclame andere tijden sport en 10 minuten reclamequote:
De CL en EL hebben ze al niet meer, dus echt veel meer kan er niet afgepakt worden.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:57 schreef Susi het volgende:
Wat bizar eigenlijk dat Snoeks dat zo openlijk roept. De NOS zit nog niet onder de FIFA-duim?
Leef je eens een dagje uit in Artis.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:58 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Ik wil die leeuwinnen allemaal doggy geven.
Ze loopt er zelf hard tegenop inderdaad. Ze had ook de keeper omver kunnen lopen en een strafschop kunnen meekrijgen wegens obstructiequote:
Pm JR-Style-93, die heeft daar ook een bepaalde fetisj voor.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:58 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
twitter:pascalvanwissen twitterde op zondag 07-06-2015 om 01:39:06Kijken naar damesvoetbal is als kijken naar de Formule 1 in slow motion. #WKvrouwen. #Canada @NOSvoetbal reageer retweet
quote:Op zondag 7 juni 2015 01:58 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
De beste man heeft ook helemaal geen zin om dit soort wedstrijden te verslaan johquote:Op zondag 7 juni 2015 01:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
De CL en EL hebben ze al niet meer, dus echt veel meer kan er niet afgepakt worden.
Alsof de CL-finale net wel van een hoog niveau wasquote:Op zondag 7 juni 2015 01:59 schreef WEST het volgende:
twitter:pascalvanwissen twitterde op zondag 07-06-2015 om 01:39:06Kijken naar damesvoetbal is als kijken naar de Formule 1 in slow motion. #WKvrouwen. #Canada @NOSvoetbal reageer retweet
F1 is ook geen hol meer aan, Mercedes 1-2 vanavond.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:59 schreef WEST het volgende:
Die wil met de leeuwinnen naar bed, en dan de leeuwinnen links laten liggen.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pm JR-Style-93, die heeft daar ook een bepaalde fetisj voor.
Ik snap ook niet zo goed waarom ik er naar zit te kijken eigenlijk. Eindelijk eens vroeg thuis en dan ga ik deze nonsense kijken.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De beste man heeft ook helemaal geen zin om dit soort wedstrijden te verslaan joh
Valt wel mee. Vorig jaar waren ze ook heer en meester en gingen ze ook kaduk in Canada.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:01 schreef Nober het volgende:
[..]
F1 is ook geen hol meer aan, Mercedes 1-2 vanavond.
De Leeuwinnen zouden Feyenoord verslaan.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom ik er naar zit te kijken eigenlijk. Eindelijk eens vroeg thuis en dan ga ik deze nonsense kijken.En nu wil ik Oranje ook wel checken.
ik
V6 motoren, DRS, van racen is geen sprake meer.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:02 schreef WEST het volgende:
[..]
Valt wel mee. Vorig jaar waren ze ook heer en meester en gingen ze ook kaduk in Canada.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |