iddquote:
http://www.vi.nl/nieuws/o(...)-aanloop-naar-wk.htmquote:Vivianne Miedema is het enige twijfelgeval voor de openingswedstrijd van de Oranje Leeuwinnen tegen Nieuw-Zeeland op het WK in Canada. De spits verliet de afsluitende training met hoofdpijn.
De achttienjarige Miedema was de hele week al niet fit en trainde met pijnstillers vanwege een voetblessure. Uit voorzorg hield bondscoach Roger Reijners haar vorige week al aan de kant in het verloren oefenduel met Zweden (2-1).
Ook al is de aanvaller van Bayern München nog niet helemaal de oude, tijdens het WK-debuut van de Oranje-vrouwen lijkt Reijners zijn sterspeelster wel het voordeel van de twijfel te gaan geven in de aanval.
Ik moet me behoorlijk inhouden om geen seksistische grap te maken.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/o(...)-aanloop-naar-wk.htm
helaas, heb geen modrechten hierquote:
kan ik niet. Geen rechten.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:04 schreef Susi het volgende:
WEST mag trouwens Oranjedames aan elkaar zetten. Anders lijkt het of de dames oranjegekleurd zijn.
luie kut hoerenquote:Op zondag 7 juni 2015 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet me behoorlijk inhouden om geen seksistische grap te maken.
Over vrouwen.
en hoofdpijn.
Hoe moet ik nu nog kijken of dat gebeurd is voor ik het vraag?quote:Op zondag 7 juni 2015 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk even of dat al gebeurd is voordat je het vraagt wil je.
Zie het als een tip voor de toekomst.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu nog kijken of dat gebeurd is voor ik het vraag?
Snoeks heeft er dan ook geen verstand van.quote:
Oké thanks.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zie het als een tip voor de toekomst.
Daar heeft FOK de goeiste aan.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In zijn bedje aan het klaarkomen op die kale uit Bedum
zeiden ze van wel ja.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zit Snoeks wel in het stadion?
Jazekerquote:Op zondag 7 juni 2015 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zit wsl in het NOS-bezemhok.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tering ik was vergeten hoe irritant dat wasquote:Op zondag 7 juni 2015 01:13 schreef showtimer het volgende:
was er bij dat EK destijds geen duo commentaar?
Dat is maar schijn, aldus Snoeks, omdat de stoeltjes de kleur hebben van de club die hier normaliter speelt.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die tribunes zitten toch wel redelijk goed vol
Volgens mij zat er zelfs een vrouw bij, maar geen idee meer wie.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tering ik was vergeten hoe irritant dat was
Die zit onder het bureau.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Volgens mij zat er zelfs een vrouw bij, maar geen idee meer wie.
Alleen weinig sfeerquote:Op zondag 7 juni 2015 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die tribunes zitten toch wel redelijk goed vol
Waarschijnlijk hadden de toeschouwers niet verwacht dat er nog steeds 0-0 op het bord zou staan.quote:
Denk het ook niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hadden de toeschouwers niet verwacht dat er nog steeds 0-0 op het bord zou staan.
aan tafeltennis hoorquote:Op zondag 7 juni 2015 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nummer 10 van China doet ook aan judo.
Jij klinkt als een kenner. Kun je iets over het team van Nieuw-Zeeland vertellen? Afgezien van het land van herkomst weet ik niets.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou gunstig voor NL zijn als het hier 0-0 blijft...van Nieuw Zeeland winnen, en je staat met anderhalf been in de volgende ronde.
China, Canada, Nieuw-Zeeland zijn geen voetballanden, we gaan dat makkelijk winnen.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou gunstig voor NL zijn als het hier 0-0 blijft...van Nieuw Zeeland winnen, en je staat met anderhalf been in de volgende ronde.
Nieuw-Zeeland uit is altijd lastig...ze hebben een goede mentaliteit en gaan er altijd 100% voor. Zeker niet onderschatten dus.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij klinkt als een kenner. Kun je iets over het team van Nieuw-Zeeland vertellen? Afgezien van het land van herkomst weet ik niets.
Jij ook niet dus. Lachen.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland uit is altijd lastig...ze hebben een goede mentaliteit en gaan er altijd 100% voor. Zeker niet onderschatten dus.
DOen ze ook de Haka zoals de rugby mannen?quote:Op zondag 7 juni 2015 01:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland uit is altijd lastig...ze hebben een goede mentaliteit en gaan er altijd 100% voor. Zeker niet onderschatten dus.
één van de redenen waarom wij mannen het vrouwen voetbal kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
quote:Op zondag 7 juni 2015 01:22 schreef WEST het volgende:
[..]
één van de redenen waarom wij mannen het vrouwen voetbal kijken.die eruit ging was ook best cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR voor spoileren.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze wedstrijd gaat beslist worden door een verdedigster die wordt opgejaagd, dan een enorme fout maakt waarop een aanvalster scoort.
spoiler bittequote:Op zondag 7 juni 2015 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze wedstrijd gaat beslist worden door een verdedigster die wordt opgejaagd, dan een enorme fout maakt waarop een aanvalster scoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |