heeft ze de test gemistquote:Op zondag 7 juni 2015 00:04 schreef BB-King het volgende:
Die nummer 9 van China is volgens mij een man.
Die kop.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kaylyn Kyle van Canada
[ afbeelding ]
je had liever vuvuzela's?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:05 schreef Nober het volgende:
Verschrikkelijk dit met dat schreeuwwijvenpubliek.
Trap anders nog een open deur in.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:05 schreef Evertjan het volgende:
Keepster pakt de corners beter uit de lucht dan Cillessen
kijk je toch lekker nietquote:Op zondag 7 juni 2015 00:05 schreef Nober het volgende:
Verschrikkelijk dit met dat schreeuwwijvenpubliek.
[..]
Die kop.
Dan ontploffen de siliconen.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:06 schreef Evertjan het volgende:
bij damesvoetbal rollen ze in ieder geval niet zo veel over het veld als FC Barcelona
Goede billen heeft Morgan welquote:Op zondag 7 juni 2015 00:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die van sesselman. op die van Morgan wacht ik nog even
Technisch gezien winnen de vrouwen, maar fysiek lopen die vrouwen gewoon achterquote:Op zondag 7 juni 2015 00:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af of een Lienden ofzo hiervan zou winnen...m.a.w. wat is het niveau hier?
wint Serena Williams ook van Djokovic?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af of een Lienden ofzo hiervan zou winnen...m.a.w. wat is het niveau hier?
dat sobersoquote:Op zondag 7 juni 2015 00:07 schreef Groby het volgende:
Beide elftallen zijn prima in staat om van Nederland te winnen op dit moment
Nee, maar wel van Rowbin waarschijnlijkquote:Op zondag 7 juni 2015 00:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wint Serena Williams ook van Djokovic?
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Goede billen heeft Morgan wel
[ afbeelding ]
Baltechniek is bij 9 op de 10 vrouwen toch juist beroerd?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Technisch gezien winnen de vrouwen, maar fysiek lopen die vrouwen gewoon achter
Dat is een andere sportquote:Op zondag 7 juni 2015 00:08 schreef Evertjan het volgende:
speelt Kristina Groves nog mee bij Canada?
Dat snap ik, maar wint een Hoofdklasser hiervan? Ik denk het eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Technisch gezien winnen de vrouwen, maar fysiek lopen die vrouwen gewoon achter
Nee, natuurlijk niet. Fysiek verliezen vrouwen het altijd. Dat zegt verder niets over hoe goed dit team of Lienden kan voetballen.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja, ze winnen omdat ze fysiek voordeel hebbenquote:Op zondag 7 juni 2015 00:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar wint een Hoofdklasser hiervan? Ik denk het eigenlijk wel.
hebben ze dat bij het Hockey ook al niet eens getestquote:Op zondag 7 juni 2015 00:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, ze winnen omdat ze fysiek voordeel hebben
twitter:oranjevrouwen twitterde op zondag 07-06-2015 om 00:03:51Bedankt voor je succeswens @sneijder101010! We zijn klaar om onze #WKdroom waar te maken! #OranjeLeeuwinnen http://t.co/Vi7wIQBhU0 reageer retweet
Het hockeyelftal van de vrouwen oefent regelmatig tegen mannen (amateurs) en verliezen regelmatig puur door de fysiekquote:Op zondag 7 juni 2015 00:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hebben ze dat bij het Hockey ook al niet eens getest
En daar gaat vrijwel alles nog over de grond.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Het hockeyelftal van de vrouwen oefent regelmatig tegen mannen (amateurs) en verliezen regelmatig puur door de fysiek
Zit met Clara Hughes op de bank.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:08 schreef Evertjan het volgende:
speelt Kristina Groves nog mee bij Canada?
dm ffquote:Op zondag 7 juni 2015 00:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Hope Solo.
Ze heeft gelekte naaktfoto's
Dat had ik bij Noord-Korea in 2010quote:Op zondag 7 juni 2015 00:11 schreef Evertjan het volgende:
vrees het ergst voor de Chineesjes als ze 3 keer verliezen en bij de Grote Leider op het matje moeten komen
twitter:vkwillemvissers twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 20:46:29Spelers van finale Champions League hebben langer bij de kapper gezeten dan speelsters tijdens #WKvrouwen. #juvbar reageer retweet
Allemaal even lachen.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:15 schreef Evertjan het volgende:
twitter:vkwillemvissers twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 20:46:29Spelers van finale Champions League hebben langer bij de kapper gezeten dan speelsters tijdens #WKvrouwen. #juvbar reageer retweet
Hopelijk zit ie niet bij SV morgenquote:Op zondag 7 juni 2015 00:15 schreef Evertjan het volgende:
kan je niet stoppen met posten, vreselijk zegquote:Op zondag 7 juni 2015 00:15 schreef Rickertman96 het volgende:
kunnen ze niet stoppen met schreeuwen, vreselijk zeg
trquote:Op zondag 7 juni 2015 00:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan je niet stoppen met posten, vreselijk zeg
zo kijkt de gemiddelde fokker ook naar Barcaquote:Op zondag 7 juni 2015 00:16 schreef Joezi het volgende:
Best wennen, met een keiharde piemel voetbal kijken
Klopt, maar Edmond, Oklahoma, Verenigde Staten was dus 17h15quote:Op zondag 7 juni 2015 00:16 schreef WEST het volgende:
[..]
http://www.timeanddate.com/worldclock/canada/edmonton
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:15 schreef Rickertman96 het volgende:
kunnen ze niet stoppen met schreeuwen, vreselijk zeg
twitter:
zijn er nietquote:Op zondag 7 juni 2015 00:19 schreef BB-King het volgende:
Waarom geen vrouwelijke commentator eigenlijk?
Marcella Mesker zit in Parijsquote:Op zondag 7 juni 2015 00:19 schreef BB-King het volgende:
Waarom geen vrouwelijke commentator eigenlijk?
maar jij bent een vrouwquote:Op zondag 7 juni 2015 00:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Het valt mij ook alles mee. Canada is leuk om te zien spelen.
Canadese sporters zijn altijd leuk om naar te kijkenquote:Op zondag 7 juni 2015 00:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Het valt mij ook alles mee. Canada is leuk om te zien spelen.
Neequote:Op zondag 7 juni 2015 00:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die dochter van Frits zou het wel kunnen.
of de dochter van Evert ten Napelquote:Op zondag 7 juni 2015 00:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die dochter van Frits zou het wel kunnen.
juichen.rarquote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Die bal was echt niet over de lijn, Snoeks
Dat zei hij toch ook?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Die bal was echt niet over de lijn, Snoeks
wacht even totdat hij het volledige lijstje met anekdotes uit de laatste 20 jaar vrouwenvoetbal heeft afgewerkt.quote:
alles kan bij Snoeksquote:Op zondag 7 juni 2015 00:25 schreef Van_Poppel het volgende:
hoe kan de bal via lat en paal en over de lijn zijn gegaan...natuurkundig onmogelijk!
Natuurkundig zeker mogelijk want effect aan de balquote:Op zondag 7 juni 2015 00:25 schreef Van_Poppel het volgende:
hoe kan de bal via lat en paal en over de lijn zijn gegaan...natuurkundig onmogelijk!
zit ie straks ook bij oranje?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:24 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
wacht even totdat hij het volledige lijstje met anekdotes uit de laatste 20 jaar vrouwenvoetbal heeft afgewerkt.
Fijn dat je je grapje even uitlegtquote:Op zondag 7 juni 2015 00:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die was partijdig dus mocht niet.
Hij is nou eenmaal een Witte Chinees
heb je al een krat op?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb al de nodige biertjes op, dus het is wel prettig ja
Snoeks doet gewoon allesquote:Op zondag 7 juni 2015 00:28 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Maar volgens Teletekst doet hij beide wedstrijden :s
is in het zelfde stadionquote:Op zondag 7 juni 2015 00:28 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Maar volgens Teletekst doet hij beide wedstrijden :s
Barca vertegenwoordigt niet het gehele mannenvoetbal.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:30 schreef Susi het volgende:
Dit voetbal is wel een verademing vergeleken met die aanstellerige mannen.
Ja je hebt wat dat betreft gelijk... Barcelona spande weer de kroon vanavond...quote:Op zondag 7 juni 2015 00:30 schreef Susi het volgende:
Dit voetbal is wel een verademing vergeleken met die aanstellerige mannen.
Dat was vrij walgelijk jaquote:Op zondag 7 juni 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je hebt wat dat betreft gelijk... Barcelona spande weer de kroon vanavond...
4 daarvan strafkampquote:Op zondag 7 juni 2015 00:30 schreef Sked het volgende:
Chinezen kunnen er niet zoveel van, ondanks 6 maanden trainingskamp
In die wijk is het dus heel normaal om 's ochtends half 11 met een Radler Mandarijn in de voortuin te zitten.quote:
Daarna bingo spelen met Rinusquote:Op zondag 7 juni 2015 00:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In die wijk is het dus heel normaal om 's ochtends half 11 met een Radler Mandarijn in de voortuin te zitten.
Kost veel tijd dat editten hoor, maar Noord-Korea wint elk WK en elke OS medaille wel jaquote:Op zondag 7 juni 2015 00:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Noord korea doet niet mee toch? daar zijn de dames vermoedelijk al als kampioen gehuldigd
4-2quote:Op zondag 7 juni 2015 00:36 schreef Evertjan het volgende:
Kaanaadaa had al met 4-0 voor moeten staan
In de Fjes speel je niet met 22quote:Op zondag 7 juni 2015 00:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker met 22 man achter een bal draven...dat waren nog 's tijden
nee dat is 7x7. Maar zo zag het er in het 16 meter gebied wel uit net.quote:
Alleen toen werd het 7-12 als einduitslag i.p.v. ditquote:Op zondag 7 juni 2015 00:38 schreef WEST het volgende:
[..]
nee dat is 7x7. Maar zo zag het er in het 16 meter gebied wel uit net.
7x7quote:Op zondag 7 juni 2015 00:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee?Weet wel dat het een half veld is, maar geen idee met hoeveel ze daar spelen...
quote:
de coach gaf Chinese cijfersquote:
snoeks moet je gewoon kunstgras in zijn mond duwen.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:47 schreef Susi het volgende:
Echt Snoeks...
Geeft mij de kans om over het gras te praten...
Heb het over vreemde wissel en dan ook de doelvrouw die een vrije trap op de helft van de tegenstander gaat nemenquote:
Ik vind het vooral zuur dat RTL7 de rechten niet heeft...quote:Op zondag 7 juni 2015 00:50 schreef Sked het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar de analyse van Daphne Koster
Alsof Derksen en Gijp zich hieraan willen brandenquote:Op zondag 7 juni 2015 00:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zuur dat RTL7 de rechten niet heeft...
Was een mooie kans geweest voor Marcel Maijer.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Alsof Derksen en Gijp zich hieraan willen branden
Ze staan onder contract van RTL7, ze hebben maar op te dravenquote:Op zondag 7 juni 2015 00:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Alsof Derksen en Gijp zich hieraan willen branden
Dan ben ik blij dat het bij NOS zitquote:Op zondag 7 juni 2015 00:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Was een mooie kans geweest voor Marcel Maijer.
Zo werkt dat nietquote:Op zondag 7 juni 2015 00:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze staan onder contract van RTL7, ze hebben maar op te draven
3 uur reken ik op een dolle boel hierquote:Op zondag 7 juni 2015 00:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Echte mietjes
Overigens zijn er uit dit topic ook de nodige users verdwenen
Van Canada - China ga je in elk geval niet op het puntje van je stoel zitten.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna iedereen dan in slaap is gekukeld
Vooral van die Chinezen nietquote:Op zondag 7 juni 2015 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Canada - China ga je in elk geval niet op het puntje van je stoel zitten.
Nee joh. Oranje scoort wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:58 schreef showtimer het volgende:
Best denkbaar dat het gewoon 2x 0-0 gaat worden
Miedemaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |