heeft ze de test gemistquote:Op zondag 7 juni 2015 00:04 schreef BB-King het volgende:
Die nummer 9 van China is volgens mij een man.
Die kop.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kaylyn Kyle van Canada
[ afbeelding ]
je had liever vuvuzela's?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:05 schreef Nober het volgende:
Verschrikkelijk dit met dat schreeuwwijvenpubliek.
Trap anders nog een open deur in.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:05 schreef Evertjan het volgende:
Keepster pakt de corners beter uit de lucht dan Cillessen
kijk je toch lekker nietquote:Op zondag 7 juni 2015 00:05 schreef Nober het volgende:
Verschrikkelijk dit met dat schreeuwwijvenpubliek.
[..]
Die kop.
Dan ontploffen de siliconen.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:06 schreef Evertjan het volgende:
bij damesvoetbal rollen ze in ieder geval niet zo veel over het veld als FC Barcelona
Goede billen heeft Morgan welquote:Op zondag 7 juni 2015 00:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die van sesselman. op die van Morgan wacht ik nog even
Technisch gezien winnen de vrouwen, maar fysiek lopen die vrouwen gewoon achterquote:Op zondag 7 juni 2015 00:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af of een Lienden ofzo hiervan zou winnen...m.a.w. wat is het niveau hier?
wint Serena Williams ook van Djokovic?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af of een Lienden ofzo hiervan zou winnen...m.a.w. wat is het niveau hier?
dat sobersoquote:Op zondag 7 juni 2015 00:07 schreef Groby het volgende:
Beide elftallen zijn prima in staat om van Nederland te winnen op dit moment
Nee, maar wel van Rowbin waarschijnlijkquote:Op zondag 7 juni 2015 00:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wint Serena Williams ook van Djokovic?
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Goede billen heeft Morgan wel
[ afbeelding ]
Baltechniek is bij 9 op de 10 vrouwen toch juist beroerd?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Technisch gezien winnen de vrouwen, maar fysiek lopen die vrouwen gewoon achter
Dat is een andere sportquote:Op zondag 7 juni 2015 00:08 schreef Evertjan het volgende:
speelt Kristina Groves nog mee bij Canada?
Dat snap ik, maar wint een Hoofdklasser hiervan? Ik denk het eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Technisch gezien winnen de vrouwen, maar fysiek lopen die vrouwen gewoon achter
Nee, natuurlijk niet. Fysiek verliezen vrouwen het altijd. Dat zegt verder niets over hoe goed dit team of Lienden kan voetballen.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja, ze winnen omdat ze fysiek voordeel hebbenquote:Op zondag 7 juni 2015 00:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar wint een Hoofdklasser hiervan? Ik denk het eigenlijk wel.
hebben ze dat bij het Hockey ook al niet eens getestquote:Op zondag 7 juni 2015 00:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, ze winnen omdat ze fysiek voordeel hebben
twitter:oranjevrouwen twitterde op zondag 07-06-2015 om 00:03:51Bedankt voor je succeswens @sneijder101010! We zijn klaar om onze #WKdroom waar te maken! #OranjeLeeuwinnen http://t.co/Vi7wIQBhU0 reageer retweet
Het hockeyelftal van de vrouwen oefent regelmatig tegen mannen (amateurs) en verliezen regelmatig puur door de fysiekquote:Op zondag 7 juni 2015 00:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hebben ze dat bij het Hockey ook al niet eens getest
En daar gaat vrijwel alles nog over de grond.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Het hockeyelftal van de vrouwen oefent regelmatig tegen mannen (amateurs) en verliezen regelmatig puur door de fysiek
Zit met Clara Hughes op de bank.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:08 schreef Evertjan het volgende:
speelt Kristina Groves nog mee bij Canada?
dm ffquote:Op zondag 7 juni 2015 00:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Hope Solo.
Ze heeft gelekte naaktfoto's
Dat had ik bij Noord-Korea in 2010quote:Op zondag 7 juni 2015 00:11 schreef Evertjan het volgende:
vrees het ergst voor de Chineesjes als ze 3 keer verliezen en bij de Grote Leider op het matje moeten komen
twitter:vkwillemvissers twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 20:46:29Spelers van finale Champions League hebben langer bij de kapper gezeten dan speelsters tijdens #WKvrouwen. #juvbar reageer retweet
Allemaal even lachen.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:15 schreef Evertjan het volgende:
twitter:vkwillemvissers twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 20:46:29Spelers van finale Champions League hebben langer bij de kapper gezeten dan speelsters tijdens #WKvrouwen. #juvbar reageer retweet
Hopelijk zit ie niet bij SV morgenquote:Op zondag 7 juni 2015 00:15 schreef Evertjan het volgende:
kan je niet stoppen met posten, vreselijk zegquote:Op zondag 7 juni 2015 00:15 schreef Rickertman96 het volgende:
kunnen ze niet stoppen met schreeuwen, vreselijk zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |