heeft ze de test gemistquote:Op zondag 7 juni 2015 00:04 schreef BB-King het volgende:
Die nummer 9 van China is volgens mij een man.
Die kop.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kaylyn Kyle van Canada
[ afbeelding ]
je had liever vuvuzela's?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:05 schreef Nober het volgende:
Verschrikkelijk dit met dat schreeuwwijvenpubliek.
Trap anders nog een open deur in.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:05 schreef Evertjan het volgende:
Keepster pakt de corners beter uit de lucht dan Cillessen
kijk je toch lekker nietquote:Op zondag 7 juni 2015 00:05 schreef Nober het volgende:
Verschrikkelijk dit met dat schreeuwwijvenpubliek.
[..]
Die kop.
Dan ontploffen de siliconen.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:06 schreef Evertjan het volgende:
bij damesvoetbal rollen ze in ieder geval niet zo veel over het veld als FC Barcelona
Goede billen heeft Morgan welquote:Op zondag 7 juni 2015 00:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die van sesselman. op die van Morgan wacht ik nog even
Technisch gezien winnen de vrouwen, maar fysiek lopen die vrouwen gewoon achterquote:Op zondag 7 juni 2015 00:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af of een Lienden ofzo hiervan zou winnen...m.a.w. wat is het niveau hier?
wint Serena Williams ook van Djokovic?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af of een Lienden ofzo hiervan zou winnen...m.a.w. wat is het niveau hier?
dat sobersoquote:Op zondag 7 juni 2015 00:07 schreef Groby het volgende:
Beide elftallen zijn prima in staat om van Nederland te winnen op dit moment
Nee, maar wel van Rowbin waarschijnlijkquote:Op zondag 7 juni 2015 00:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wint Serena Williams ook van Djokovic?
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Goede billen heeft Morgan wel
[ afbeelding ]
Baltechniek is bij 9 op de 10 vrouwen toch juist beroerd?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Technisch gezien winnen de vrouwen, maar fysiek lopen die vrouwen gewoon achter
Dat is een andere sportquote:Op zondag 7 juni 2015 00:08 schreef Evertjan het volgende:
speelt Kristina Groves nog mee bij Canada?
Dat snap ik, maar wint een Hoofdklasser hiervan? Ik denk het eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Technisch gezien winnen de vrouwen, maar fysiek lopen die vrouwen gewoon achter
Nee, natuurlijk niet. Fysiek verliezen vrouwen het altijd. Dat zegt verder niets over hoe goed dit team of Lienden kan voetballen.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |