Aldus onze xenofobe pseudo-wetenschapper. Het wordt pas echt gevaarlijk wanneer mensen dit soort verbale diarree serieus gaan nemen. Bah.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er zijn onderzoeken die claimen dat te transgender ziekte objectief waar te nemen is in de hersenen.
Maar dat neemt niet weg dat je kinderen veel kunt aanpraten. Als je een jongen vanaf zijn geboorte alleen maar met barbie poppen laat spelen gaat het natuurlijk mis.
Als de AI geboren wordt dan is de mensheid binnen een jaar onsterfelijk of uitgeroeid.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
En waar baseer je deze doemdenkerij op?
ALS inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:11 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Als de AI geboren wordt dan is de mensheid binnen een jaar onsterfelijk of uitgeroeid.
Ja, da's gewoon jammer... Dat zij dan weer het voorbeeld moet zijn.quote:
Het zal vast gebeuren, hoewel Musk en Gates het beide tegen willen houden. Maar of dat binnen 50 jaar is of over 150 jaar weet je niet, en ook het effect weet je niet.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het zal vast gebeuren, hoewel Musk en Gates het beide tegen willen houden. Maar of dat binnen 50 jaar is of over 150 jaar weet je niet, en ook het effect weet je niet.
Ik hou ook van science fiction, maar hou in je achterhoofd dat dat wat overdreven drastisch en pessimistisch is gemaakt om het simpele doel om mensen te vermaken.
Een AI film waarin alles goed gaat zal weinig kijkers trekken.
Oh, sorry, ik had geen idee dat ik in gesprek ben met een persoon die blijkbaar alle ins and outs weet van de progressie in de AI wereld. En daarom maar met smileys en one liners komt om zijn punt duidelijk te maken.quote:
Waarom zou ik over iets gaan etaleren als ik daar geen zin in heb aangezien ik lekker aan het zuipen ben en helemaal niet zit te wachten op een discussie met een of ander persoon op het internet die op letterlijk alles serieus reageert in een troll-subforum en denkt overal een mening over te moeten hebben?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik had geen idee dat ik in gesprek ben met een persoon die blijkbaar alle ins and outs weet van de progressie in de AI wereld. En daarom maar met smileys en one liners komt om zijn punt duidelijk te maken.
Oh, dus je praat gewoon bullshit, dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Waarom zou ik over iets gaan etaleren als ik daar geen zin in heb aangezien ik lekker aan het zuipen ben en helemaal niet zit te wachten op een discussie met een of ander persoon op het internet die op letterlijk alles serieus reageert in een troll-subforum en denkt overal een mening over te moeten hebben?
Deze conclusie altijd als iemand geen zin heeft in een discussie met vervelende mensen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh, dus je praat gewoon bullshit, dat dacht ik al.
Moet jij niet "lekker zuipen"?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:36 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Deze conclusie altijd als iemand geen zin heeft in een discussie met vervelende mensen.![]()
Wellicht kom ik er morgen op terug.
Dat is juist het punt; er zijn amper nog echte freaks!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:36 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat is niet eens een echte freak
[ afbeelding ]
Nou ja, net een klein stukje van die wiki gelezen en dat is gewoon compleet gestoord wat daar gebeurd is. Die Money heeft die tweeling gewoon seksuele handelingen met elkaar laten uitvoeren e.d.. Die geforceerde poging er een meisje van te maken met manieren die best weleens traumatisch kunnen zijn geweest hebben denk ik wel wat invloed op de zaak gehad.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was een reactie op iemand die postte dat het niet vreemd was dat jongentjes denken dat ze een meisje willen worden als je ze met Barbies laat spelen.
Deze zaak bewijst zijn ongelijk op alle fronten, het jongentje is opgevoed als meisje, en dan ook nog eens als een meisje-meisje, maar toch wist hij dat hij een jongen was, zonder dat het hem verteld was, met Barbies spelen maakt je dus geen meisje, net als met auto's spelen je geen jongen maakt (als je een meisje bent).
er gebeuren wel meer geschifte dingen in naam van de wetenschapquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou ja, net een klein stukje van die wiki gelezen en dat is gewoon compleet gestoord wat daar gebeurd is. Die Money heeft die tweeling gewoon seksuele handelingen met elkaar laten uitvoeren e.d.. Die geforceerde poging er een meisje van te maken met manieren die best weleens traumatisch kunnen zijn geweest hebben denk ik wel wat invloed op de zaak gehad.
Als die jongen wel een meisje was geweest bij geboorte was het waarschijnlijk ook fout gelopen met deze manier van doen. Alleen misschien anders.
Naar mijn idee bewijst deze zaak vrij weinig door de bizarheid eromheen. Wat ze met dat kind hebben gedaan, vanaf de beslissing er een meisje van te maken, is gewoon gekkenwerk.
Ik denk dat het geen ene bal uitmaakt. Dit soort mensen zijn er altijd al geweest en er is geen enkele aanwijzing dat het toeneemt.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:32 schreef Monopoly het volgende:
Het positieve is dat er hierdoor minder kinderen worden geboren, en minder kinderen = minder mensheid. Mensen zijn wandelende kankergezwellen op deze aarde. Nog een jaar of 50 en we hebben onszelf haast uitgeroeid. Gelukkig maar.
Over dat de hersenen van transgenders van man naar vrouw meer op vrouwenhersenen lijken dan op mannelijke hersenen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:03 schreef ccs het volgende:
[..]
Welke Indianen? De Azteken, de Guarani? Ik vind het verder maar onzin wat je schrijft natuurlijk, maar wil desondanks graag een bronvermelding.
WTF, wat heeft hybrides tussen mens en dier te maken met transgenders?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:43 schreef Fushia2 het volgende:
Transgenders, het moet niet gekker worden.
Binnen 100 jaar kweken we pratende honden en paarden die ooit gekruist werden met een mens. Omdat het kan en iedereen gerespecteerd moeten worden.
Gekke wereld![]()
Och, je weet hoe de meeste kneusjes op FOK! zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
WTF, wat heeft hybrides tussen mens en dier te maken met transgenders?![]()
En transgenders hebben altijd al bestaan, er waren zelfs tijden dat het heel normaal was en geaccepteerd, alleen dankzij de kerk werden ze weer net als homo's in het verdomhoekje gestopt.
Zelfs in Nederland was het geaccepteerd.
''A number of prehistoric graves from Scandinavia, Holland and England challenge traditional assumptions about gender roles in the Viking Age. These prehistoric graves contain men buried in women's clothes and with what we perceive as typical female grave goods; and in death women have been supplied with weapons for their journey to the other side.''
Waarom zou ik iets moeten accepteren omdat het al tijden bestaat en als "normaal" beschouwd wordt. Van geslacht veranderen vind ik niet normaal en getuigen van een zeker psychologisch onderliggend probleem.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
WTF, wat heeft hybrides tussen mens en dier te maken met transgenders?![]()
En transgenders hebben altijd al bestaan, er waren zelfs tijden dat het heel normaal was en geaccepteerd, alleen dankzij de kerk werden ze weer net als homo's in het verdomhoekje gestopt.
Zelfs in Nederland was het geaccepteerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |