Dan hoop ik dat die 2 powerbanks van banggood wel bij je aankomenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:27 schreef dodge_911 het volgende:
WTF? Volgens TinyDeal verzend PostNL geen powerbanks meer?
Ah, zag de 28K nu ¤52 was. Dat leek wel redelijk, vandaarquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
18.000 19V versie, maar ik heb te vroeg gejuigd. Vandaag was hij binnen een paar uur gebruik compleet leeg, dus heb een ticket verstuurd. Beware
Nee, gewoon armoedig goedkoop en ontzettend brakke kwaliteit. Zou me niks verbazen als het 0,0 bescherming biedt.quote:
Juist wel, door de goedkope materialen (van plastic).quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee, gewoon armoedig goedkoop en ontzettend brakke kwaliteit. Zou me niks verbazen als het 0,0 bescherming biedt.
Kan ook gewoon een nummer zijn voor de forwarder, dus dat het niet een actief tracking nummer is maar meer gewoon een administratienummer ofzo. 17track ook geen uitsluitsel?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:46 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand ervaring mee? Waar ik deze kan tracken?
Nee, zal dus inderdaad een 'intern' nummer zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een nummer zijn voor de forwarder, dus dat het niet een actief tracking nummer is maar meer gewoon een administratienummer ofzo. 17track ook geen uitsluitsel?
Zal er wel weer eentje bij logistiek hebben zitten klooien. TD verstuurd gewoon powerbanksquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:27 schreef dodge_911 het volgende:
WTF? Volgens TinyDeal verzend PostNL geen powerbanks meer?
Toch bezweken voor de scale-craze en er 1tje besteld
En 'n OVEVO BT headsetje bij TD.
Wirecutter raadde lange tijd de Panasonic RP-TCM125 oordopjes aan...quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:04 schreef Tjacka het volgende:
welke oordopjes moet ik hebben rond de 15 euro
dat topic is weg? of niet actief?
Of de Pistons V2quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:04 schreef Tjacka het volgende:
welke oordopjes moet ik hebben rond de 15 euro
dat topic is weg? of niet actief?
Wellicht een refferentienummer totdat ze de tracking hebben (of trackingloos / bulkpostnummer). Is het iets groots? of gewoon iets kleinsquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:46 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb bij Allbuy een pakketje laten versturen, maar ze geven TNT aan als verzender en de tracking begint als: L008515060******
Iemand ervaring mee? Waar ik deze kan tracken?
Nog niet eerder gehad in mijn jarenlange ervaring
Als je hem nu besteld krijg je er 5 extra accu's bijquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:11 schreef Fipotje het volgende:
1 bestelling 2 pakketjes, helaas duurde het 2de pakketje een week langer maar whoohoo deze fucker is binnen:
[ afbeelding ]
In het begin nog wel ff lastig maar begin het al onder de knie te krijgen lachen man!
Voor 8 euro best leuk. Het is geen metaal maar plastic. voelt wel ok aan, en het is geen troepquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:36 schreef RobertNL het volgende:
Kenzi, is dat aftermarket leren bandje voor de Mi band wat? Of ziet dat metaal er niet zo mooi uit (op de foto niet echt naar mijn idee).
Goed, maar even besteld danquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:40 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Voor 8 euro best leuk. Het is geen metaal maar plastic. voelt wel ok aan, en het is geen troep
TDCPC
TDES
met de 2de code is ie 8 euro als het goed is
Zou wel moeten eigenlijk. Maar hij is wel voornamelijk voor Android gemaakt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:02 schreef dodge_911 het volgende:
Crap, Xiaomi gamecontroller binnen, wordt'ie niet herkend door iOS-devices
Dan maar met m'n mac mini connecten in de woonkamer...
Connect wel, maar games besturen ho maar
Daar doet'ie 't dan ook voortreffelijk opquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zou wel moeten eigenlijk. Maar hij is wel voornamelijk voor Android gemaakt.
Heb nog steeds geen game gevonden waarbij de rummble het doetquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:16 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Daar doet'ie 't dan ook voortreffelijk op
Ik heb dan ook maar 2 games op mijn Nexus7 staanquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen game gevonden waarbij de rummble het doet
De prijs ligt aanzienlijk hoger dan bij BG of niet ?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:31 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Als je hem nu besteld krijg je er 5 extra accu's bij![]()
![]()
Overigens is het dezelfde als de JJRC
http://www.tinydeal.com/n(...)teries-p-151644.html
ik heb dat bandje ook, is geen top kwaliteit en bij mij was het deel waar je het originele deel in plaatst champagne kleurig in plaats van zilver grijs. Maar nu verlies ik dat kreng in ieder geval niet meerquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:36 schreef RobertNL het volgende:
Kenzi, is dat aftermarket leren bandje voor de Mi band wat? Of ziet dat metaal er niet zo mooi uit (op de foto niet echt naar mijn idee).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |