Ook namens mij bedankt. Vind dit een van de leukste topics van Fokquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:12 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]graag gedaan !! Het blijft toch fascinerend die zwarte luchten en bijverschijnselen na een stralende dag
nicequote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:10 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]yep ga het proberen. Hoe vaker ik kom des te meer onweer
of andersom
dan zit ik in Frankrijk, maar wel op de plek waar ik de enige keer in mijn leven bang ben geweest voor het weerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:09 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
haha idd ja!! 17 juli 2015 doen we t nog een keer over
je zit dan ook in het leukste forum van fokquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ook namens mij bedankt. Vind dit een van de leukste topics van Fok.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ook namens mij bedankt. Vind dit een van de leukste topics van Fok.
Inderdaad. En er zit hier veel kennis. Vind het leuk hoe hier kennis en ervaring / waarnemingen worden uitgewisseldquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:16 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]ja he, het weer treft ons allemaal. Op die dag in 2002 was er noodweer in aantocht en ik zag geen een topic die daar aandacht aan schonk. Tegenwoordig gebruikt Helga van Leur zelfs de uitspraak de atmosfeer staat op ontploffen. Dan denk ik, hmmmm.......kijkt ze ook op FOK!
rond 23.15 uur komt dr pas regen denk ikquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:22 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Raar is altijd lekker
De wind is wel weer aan het optrekken, maar thats it so far..
Ik zit sinds 2002 op fok, al jaren niet meer actief. Maar voor dit topic keer ik telkens weer terugquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Inderdaad. En er zit hier veel kennis. Vind het leuk hoe hier kennis en ervaring / waarnemingen worden uitgewisseld.
Ah dan knal ik er zo nog lekker een serietje tegen aanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
rond 23.15 uur komt dr pas regen denk ik
dat topic was volgens mij voor mij de reden om mij te registreren op het forum. Da kon ik wat melden. In die tijd was er ook geen buienradar, dit topic was echt je radar destijds. Zie 17-7-2004quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:16 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]ja he, het weer treft ons allemaal. Op die dag in 2002 was er noodweer in aantocht en ik zag geen een topic die daar aandacht aan schonk. Tegenwoordig gebruikt Helga van Leur zelfs de uitspraak de atmosfeer staat op ontploffen. Dan denk ik, hmmmm.......kijkt ze ook op FOK!
Ik vind de foto's vooral erg leuk.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Inderdaad. En er zit hier veel kennis. Vind het leuk hoe hier kennis en ervaring / waarnemingen worden uitgewisseld.
De eerste DASOO meet?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:19 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik ben gevleid dat we al op deel 778 zitten!!! Deel 1000 zal wel vol met onweer zitten, zware storm of een dikke sneeuwstorm. We houden een feestje bij deel 1000![]()
Met zijn allen chasenquote:
Haha ja dat weet ik nog! Men kocht een buienradar code a 1,30 euro en kon dan 24 u buienradar kijken. Diegene plaatste dan om de 5 of 10 minuten een radarbeeld van Nederland met de stand van zaken. Nederland was nog geel op die radar. Wat is het toch allemaal veranderdquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat topic was volgens mij voor mij de reden om mij te registreren op het forum. Da kon ik wat melden. In die tijd was er ook geen buienradar, dit topic was echt je radar destijds. Zie 17-7-2004
Onze eigen TIVquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Met zijn allen chasen
Edit: dat is alleen altijd nogal kort dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |