* Djeez leeft nog. Maar was voor ons niet zo erg voorspeld toch?quote:
verwachting, geen voorspellingquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
* Djeez leeft nog. Maar was voor ons niet zo erg voorspeld toch?
Voorspeld geen idee maar ik zag het wel al aankomen op buienradar.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
* Djeez leeft nog. Maar was voor ons niet zo erg voorspeld toch?
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:58 schreef Againzender het volgende:
De samenvatting vanuit Amsterdam voor vandaag: warm. Veel mensen die dat niet trokken (val dan ook eens af en stop met roken)
Maar ook kinderen die niet tegen deze plotseling hete dag konden. Het viel ze nogal rauw op hun dak.
Ik hoopte op knallend onweer, maar wist ook wel dat alles net even goed moest vallen.
Waarschuwingen KNMI volkomen terecht. Gezien de modellen had het echt erg link kunnen worden, en buiten de randstad gaat het er ook wel redelijk heftig aan toe geloof ik.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:03 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]Againzender !!!! haha, nog steeds bij de ontploffende reeks op fok. Hier in Nijmegen een gezapig regentje en af en toe een flits en nabije inslag. Nog niet het echte werk. Balen dat die cel net na Amsterdam onplofte. Maar goed de zomer duurt nog ff !! wie weet ploft het een keer goed in Amsterdam
kom gewoon weer vaker Oomquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:03 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]Againzender !!!! haha, nog steeds bij de ontploffende reeks op fok. Hier in Nijmegen een gezapig regentje en af en toe een flits en nabije inslag. Nog niet het echte werk. Balen dat die cel net na Amsterdam onplofte. Maar goed de zomer duurt nog ff !! wie weet ploft het een keer goed in Amsterdam
Paars? Dat zie je (in ieder geval ik) niet zo vaak.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:06 schreef Revanches het volgende:
Hier in Noord-Groningen ging het flink los![]()
overal paarse flitsen, enorme dreunen. Wat een genot. Zelfs nog een horizontale flits kunnen fotograferen.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij de persoon bent die deze reeks ooit begonnen bent, mijn dank hiervoorquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:03 schreef Oom_Agent het volgende:
haha idd ja!! 17 juli 2015 doen we t nog een keer overquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]Oom_Agent!! We zien wel, 17 juli 2004 zaten we eerste rang
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:07 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij de persoon bent die deze reeks ooit begonnen bent, mijn dank hiervoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |