Gvd ja, ik baal er bijna van dat ik niet voor 13 euro tickets heb gekocht via vakantieveiligen.nl.quote:
Vindt Mexicano niet leukquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:48 schreef Intellectueel het volgende:
Wijnaldum.Meest overschatte speler die hier in NL rondloopt.
hypequote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn mensen die vinden dat depay er niks van kan
Hahahahaha
Ja, met als voorwaarde dat niemand een liedje zingt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:50 schreef WethouderHekking het volgende:
Zo,n plichtmatige wedstrijd waar niemand op zit te wachten hoewel het stadion wel vol zit, mocht je gratis naar binnen ofzo ?
Talentloos dravertje.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahahahaha
En terecht.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahahahaha
Davy, Mexicano en ik vinden dat hij het nog steeds goed doet.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:51 schreef Rickertman96 het volgende:
Depay godverdomme, tijd om op te staan en dit in je eentje op te lossen
Peter Beense is de enige die mag zingen in de Arena.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:51 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, met als voorwaarde dat niemand een liedje zingt.
Ik voel een afstandsschot aankomen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Davy, Mexicano en ik vinden dat hij het nog steeds goed doet.
Het is wachten op DE goal.
Hij doet het ook goedquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Davy, Mexicano en ik vinden dat hij het nog steeds goed doet.
Het is wachten op DE goal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje zoals Nederland dus?quote:
Op dit moment is het 21 graden in mijn woonkamer.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Op dit moment is het 20 graden in Amsterdam
Hier was het vanmiddag 34quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Op dit moment is het 20 graden in Amsterdam
Gek héquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hier 31 graden. Vondelpark was drukmaar het was een leuke dag.
Credits naar Memphis hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:58 schreef Loserkid het volgende:
Nou, die Huntelaar kan er helemaal niets van he?
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahahahaha
quote:
Allemaal even lachenquote:
Mijn postquote:
Kazim welquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:59 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wat een onzin, Siggy had m niet gemaakt
Die is doodquote:
Goed gedaan hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
Ik was net op tijd thuis voor de 1-0.
donaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:01 schreef opperkleurder het volgende:
Niet haten op Promessi. De Maradonna van Moskou.
Als ook Reus naar United gaat dan zijn ze niet te stoppen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://twitter.com/searc(...)cal=default&f=tweets
#genieten
dan bankt Depayquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ook Reus naar United gaat dan zijn ze niet te stoppen.
TRquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:05 schreef NoNickOne het volgende:
Wat zijn we kanker slecht, die derde plaats op het WK sloeg werkelijk waar helemaal nergens op.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:05 schreef NoNickOne het volgende:
Wat zijn we kanker slecht, die derde plaats op het WK sloeg werkelijk waar helemaal nergens op. was met Robben.![]()
TR gemacht.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:05 schreef NoNickOne het volgende:
Wat zijn we kanker slecht, die derde plaats op het WK sloeg werkelijk waar helemaal nergens op.![]()
Zonder de man uit Bedum, stelt het niet zoveel voor.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:05 schreef NoNickOne het volgende:
Al jaren zoquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voorin gaat het wel, achter is het bras
Kwam door Louisgodquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:05 schreef NoNickOne het volgende:
Het ligt niet aan de keeper nuquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat we v/d Sar hadden,
Jaap stamquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat we v/d Sar hadden,
Wel. Want Van Gaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:05 schreef NoNickOne het volgende:
Cil zag er net slecht uitquote:
foxquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:08 schreef Monolith het volgende:
Die verslaggever op Fox doet net alsof de VS de hele wedstrijd domineert.
Wat een geweldige tijd was het onder hem.quote:
Ik kijk SBSquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:08 schreef Monolith het volgende:
Die verslaggever op Fox doet net alsof de VS de hele wedstrijd domineert.
optyfen hoganquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:08 schreef Anoonumos het volgende:
I am a real American
fight for the rights of every man
De ploeg met de meeste uitgoalsquote:
Mwah een keeper kan niet alle ballen hebben, deze was onverwacht en laag ingeschoten, moeilijke bal..quote:
Komt door het gasquote:
v/d Wiel naar PSV?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah, de toekomstige PSV'er loopt ook warm.
Wordt dus tijd dat Louis hem een tijdje onder zijn hoede krijgt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Overhyped kut ventje die Depay.. zijn acties lukken te vaak net niet
Louis krijgt nog wel spijtquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wordt dus tijd dat Louis hem een tijdje onder zijn hoede krijgt.
Of als Giggs hem een keer aan de oren trekt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:12 schreef Rickertman96 het volgende:
Onder Louis zal ie dat vast minder doen
Ach met. Robben lopen we ook weg die kostte ons ook ooit een golquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:10 schreef Vasion het volgende:
Die Depay gaat ons ooit nog een goal kosten in een cruciale wedstrijd
Weet jij toevallig welke goal?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach met. Robben lopen we ook weg die kostte ons ook ooit een gol
Loopt 180 km per wedstrijd.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:12 schreef Rickertman96 het volgende:
Die Bradley lijkt echt op van Gerwen zeg
Op weg naar...quote:
Oooooooh Michael van Bradley.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:12 schreef Rickertman96 het volgende:
gastquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:13 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Wk Finale, hoe kan je hem missen
Mwah, Robben had geen opties behalve zelf schieten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach met. Robben lopen we ook weg die kostte ons ook ooit een gol
Wel net iets afgetrainder.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:12 schreef Rickertman96 het volgende:
WE zijn derde geworden hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:13 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Wk Finale, hoe kan je hem missen
2010 poeperdquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:14 schreef muzas het volgende:
[..]
WE zijn derde geworden hoordan speel je geen finale
sukkel
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:14 schreef muzas het volgende:
[..]
sukkel
Hoooooooooooooooquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:14 schreef muzas het volgende:
[..]
sukkel
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:48 schreef Intellectueel het volgende:
Wijnaldum.Meest overschatte speler die hier in NL rondloopt.
Waarom zei je nou cruciale wedstrijd? anders had je wel een leuke post gemaakt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:10 schreef Vasion het volgende:
Die Depay gaat ons ooit nog een goal kosten in een cruciale wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |