Ja, met als voorwaarde dat niemand een liedje zingt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:50 schreef WethouderHekking het volgende:
Zo,n plichtmatige wedstrijd waar niemand op zit te wachten hoewel het stadion wel vol zit, mocht je gratis naar binnen ofzo ?
Talentloos dravertje.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn mensen die vinden dat depay er niks van kan
Hahahahaha
En terecht.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn mensen die vinden dat depay er niks van kan
Hahahahaha
Davy, Mexicano en ik vinden dat hij het nog steeds goed doet.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:51 schreef Rickertman96 het volgende:
Depay godverdomme, tijd om op te staan en dit in je eentje op te lossen
Peter Beense is de enige die mag zingen in de Arena.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:51 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, met als voorwaarde dat niemand een liedje zingt.
Ik voel een afstandsschot aankomen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Davy, Mexicano en ik vinden dat hij het nog steeds goed doet.
Het is wachten op DE goal.
Hij doet het ook goedquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Davy, Mexicano en ik vinden dat hij het nog steeds goed doet.
Het is wachten op DE goal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje zoals Nederland dus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |