Je bent boosquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:10 schreef Rickertman96 het volgende:
Serieus, Narsingh? Flikker op
Net als Bruma trouwens. Kut PSV.
Nah, boos.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.
Kan van Persie alweer een balletje trappen dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:29 schreef Kikopuz het volgende:
Ik dacht dat dit de vermoedelijke opstelling was:
--------------------- Cillessen ----------------------
Janmaat/vdWiel - Bruma - BMI - Willems
--------------- Wijnaldum - Blind ----------------
Narsing ------------------------------Depay
-------------- Huntelaar - RVP---------------------
sbs6 lijkt me?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:39 schreef Evertjan het volgende:
op welke prachtzender is dit allemaal te volgen vanavond?
op de camping kan je afstemmen op sbs6.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:39 schreef Evertjan het volgende:
op welke prachtzender is dit allemaal te volgen vanavond?
rond half 8 weten we hetquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:00 schreef Evertjan het volgende:
staat Freddy Adu in de basis bij team USA?
Ja erg vreemd idd de beste spelers van de kampioen met 88 punten laten spelenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:24 schreef Brammess het volgende:
Maar 4 (ex) PSV spelers ( Huntelaar meegerekend ) in de basis.
Guus leert het eindelijk af
je bent boosquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja erg vreemd idd de beste spelers van de kampioen met 88 punten laten spelen
Clasiequote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:21 schreef Brammess het volgende:
XI Netherlands | Cillessen; Janmaat, Bruma, Indi, Blind; Clasie, Promes, Wijnaldum; Huntelaar, Van Persie, Depay. #nedusa
GEEN NARSINGH![]()
twitter:ManUtd twitterde op vrijdag 05-06-2015 om 18:12:02Netherlands vs USA - See Depay, van Persie & Blind in action tonight on #MUTV from 19:00 BST: http://t.co/FK3eTPo8Af http://t.co/7fQ7Bl04wj reageer retweet
Mwoa, ik snap vooral niet wat die Bruma en Wijnaldum daar doen, maar het kon erger. Hoop op een fatsoenlijke generale, volgende week moet er toch een stap in de goede richting gezet worden met Letland - Oranje en IJsland - Tsjechië op het programma. Pflofkop Guus kan zich geen misstap meer veroorloven.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:21 schreef Brammess het volgende:
XI Netherlands | Cillessen; Janmaat, Bruma, Indi, Blind; Clasie, Promes, Wijnaldum; Huntelaar, Van Persie, Depay. #nedusa
GEEN NARSINGH![]()
Omdat Vlaar niet mee kan doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:41 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Mwoa, ik snap vooral niet wat die Bruma en Wijnaldum daar doen
geen Adu?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:22 schreef Brammess het volgende:
XI USA | Guzan; Chandler, Brooks, Beckerman, Johnson; Bradley, Shea, Alvarado, Morales; Jķhannsson, Zardes. #nedusa
Jij had graag Klaassen opgesteld?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:41 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Mwoa, ik snap vooral niet wat die Bruma en Wijnaldum daar doen, maar het kon erger. Hoop op een fatsoenlijke generale, volgende week moet er toch een stap in de goede richting gezet worden met Letland - Oranje en IJsland - Tsjechië op het programma. Pflofkop Guus kan zich geen misstap meer veroorloven.
Pröpper natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had graag Klaassen opgesteld?
Hahahahaga
Alleen naīeve sukkels dachten dat, ik riep meteen dat dat een lastige pot zijn zouquote:
Beide niet, Mexicano.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahahahaga
Ja gooi gelijk Room op doelquote:
Wie? Ik? Klaassen? Ik weet niet. Misschien. Als ik bondscoach was? Mogelijk. Geen Wijnaldum. Bah.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahahahaga
Op basis van wat?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:51 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Wie? Ik? Klaassen? Ik weet niet. Misschien. Als ik bondscoach was? Mogelijk. Geen Wijnaldum. Bah.
Klaassen heeft dit seizoen ook heeeeel matig gepresteerd, maar ik kan geen goed alternatief voor gini noemen hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:51 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Wie? Ik? Klaassen? Ik weet niet. Misschien. Als ik bondscoach was? Mogelijk. Geen Wijnaldum. Bah.
Schei uit zegquote:
Wie dan? Arjen is er niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schei uit zeg
We hebben toch 10 betere spellers die op zijn positie kunnen spelen
Wie dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schei uit zeg
We hebben toch 10 betere spelers die op zijn positie kunnen spelen
Robben, robben, robben, robben, robben, robben, robben, robben, robben en robben bedoel je?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schei uit zeg
Spanjetwitter:OnsOranje twitterde op vrijdag 05-06-2015 om 19:53:53Hiddink heeft zojuist de opstelling aan ons bekend gemaakt. Oranje start met de volgende 11 tegen Spanje: #NEDUSA http://t.co/bQxS0VrvYd reageer retweet
Hetzelfde geneuzel kregen we ook toen Hiddink Clasie geen kans gaf. Wacht het nou maar af. Misschien komt hij vaker dan 3x langs zijn mannetje, iets wat Narsingh niet lukt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schei uit zeg
Je bedoelt de winnaar van het WK vijf jaar terug? Leuke tegenstander wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Spanjetwitter:OnsOranje twitterde op vrijdag 05-06-2015 om 19:53:53Hiddink heeft zojuist de opstelling aan ons bekend gemaakt. Oranje start met de volgende 11 tegen Spanje: #NEDUSA http://t.co/bQxS0VrvYd reageer retweet
Noem mij 1 moment van Wijnaldum dat je is bijgebleven in Oranje (behalve zijn goal tegen Brazilië). Ik zou het niet weten.. Je kan net zo goed met 10 man gaan spelen, Wijnaldum heb je geen moer aanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Wijnaldem speelt tegen een zwakkere tegenstander dus dan speelt ie over het algemeen wel aardig
Huh? 5 jaar geleden een WKquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bedoelt de winnaar van het WK vijf jaar terug? Leuke tegenstander wel.
Nop. Blessa.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt robben tegen letland?
Anders schrijf ik daar ook effe verliespunten op
Ja, het WK van 2010 is vijf jaar terugquote:
Mij ook niet . Maar ach het is wel aardig als opvulling . Verzuipt kansloos als er een tegenstander is met weerstand . zowel bij PSV als NLquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Noem mij 1 moment van Wijnaldum dat je is bijgebleven in Oranje (behalve zijn goal tegen Brazilië). Ik zou het niet weten.. Je kan net zo goed met 10 man gaan spelen, Wijnaldum heb je geen moer aan
quote:
Vreemd, wie stonden er toen in de finale dan? :Squote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het WK van 2010 is vijf jaar terug
Davy is niet zo een helder lichtquote:
Volgens mij jij nietquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Davy is niet zo een helder licht
Zoek maar even op wikipedia.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Vreemd, wie stonden er toen in de finale dan? :S
Oei.quote:
Is toch zo? Wel triest helaas.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:58 schreef Brammess het volgende:
"De cruciale kwalificatie wedstrijd tegen Letland"
Het trieste is dat dat klopt...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:58 schreef Brammess het volgende:
Winnen wequote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof we die niet winnen. Net als de rest van de thuiswedstrijden.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mij ook niet . Maar ach het is wel aardig als opvulling . Verzuipt kansloos als er een tegenstander is met weerstand . zowel bij PSV als NL
Nee, doet pas mee in september tegen IJsland.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt robben tegen letland?
Anders schrijf ik daar ook effe verliespunten op
jij weerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Stijn, je leeft nog!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
We hebben Depay dus dat komt goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:58 schreef Brammess het volgende:
Dan zijn we al uitgeschakeldquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, doet pas mee in september tegen IJsland.
Slappe boycot dit hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee want ik ben weer weg, doei.
PowerLoungen gunde ik nog een pleziertje.
Hier nog één!
[ afbeelding ]
LIDL-fruit![]()
![]()
Doei.
Waar ga je heen? Heb je een leven?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee want ik ben weer weg, doei.
PowerLoungen gunde ik nog een pleziertje.
Hier nog één!
[ afbeelding ]
LIDL-fruit![]()
![]()
Doei.
Op naar het andere forum!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Heb je een leven?
Stijn voert een act opquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stijn heeft geforceerd geen topic voor deze wedstrijd geopend. Vandaar dat ik het moest doen.
Oei, hij is tegen het beleid van Danny.quote:
welke koers is er danquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, hij is tegen het beleid van Danny.
En overmorgen wel in het wielertopic posten. De rebel.
Dauphinequote:
Spelen we weer in die kut ufo?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik gok dat bloed zweet en tranen straks weer gespeeld wordt vlak na het volkslied...
Net als toen met nederland - walesquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als toen met nederland - wales
Heeft iemand daar nog een foto van?
Haha, een philipsschermquote:
Alleen Chielliniquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lees net dat juventus een groot deel van de verdediging mist?
Dat wordt dus echt een schijtwedstrijd morgen
Barzagli ook zeer twijfelachtigquote:
Hmm even wachten op de opstellingen danquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barzagli ook zeer twijfelachtig
En daarnaast Caceres
Je bent te vroeg, zometeen draaien ze andre pasquote:
De alternatieven waren Friedel, Keller en Howard.quote:
het Rijksmuseumquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, een philipsscherm
Weten jullie van wie dat de sponsor is?
Italie en Spanjequote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:29 schreef KingRoland het volgende:
Duitsland en Rusland hebben de beste volksliederen.
Duitsland en Ruslandquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:29 schreef KingRoland het volgende:
Duitsland en Rusland hebben de beste volksliederen.
TRquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:30 schreef Brammess het volgende:
Zie je die tyfus tokkies linksonder - arm om de schouder - meeschreeuwen met Andre Hazes?
Ophangen op de Dam, dat tokkievolk
Trquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:30 schreef Brammess het volgende:
Zie je die tyfus tokkies linksonder - arm om de schouder - meeschreeuwen met Andre Hazes?
Ophangen op de Dam, dat tokkievolk
Het is ook heel raar voor zo'n jongen als de mensen voor hem wel in de juiste lijnen lopen. Dat istie niet gewend.quote:
Ze spelen niet tegen syrie hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:34 schreef FoolWithMokey het volgende:
Lijkt alsof Nederlandse elftal een kogelwerende vest onder de tenue aan heeft.
je speelt tegen team USA dus de kans op een aanslag is wel iets groter als tegen Saarlandquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:34 schreef FoolWithMokey het volgende:
Lijkt alsof Nederlandse elftal een kogelwerende vest onder de tenue aan heeft.
tijdens het WK 94 hadden we ook witte shirtsquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:35 schreef Vasion het volgende:
De uitshirts van Feyenoord stralen meer Oranje uit
Bijna een weekjequote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zie nu pas dat je mod bent
Sinds wanneer?
Misschien kun je hard optreden tegen users die lopen te trollen omtrent de genialiteit van Hans Nijland en co?quote:
Als je daar je geld stort ben je het definitief kwijtquote:
FF serieus, zie jij het niet? Wat is dat?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je speelt tegen team USA dus de kans op een aanslag is wel iets groter als tegen Saarland
Thanksquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Feli
Ik heb onder een steen geleefd denk ik
Omdat voetbal een wijvensport isquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:38 schreef Paxcon het volgende:
Waarom is Amerika zo'n slecht voetballand
En China
Omdat men daar voor andere sporten kiest.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:38 schreef Paxcon het volgende:
En China
Heb je het WK niet gezien ofzo?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:38 schreef Paxcon het volgende:
En China
Ze houden liever van sport waar er 10 seconden iets gebeurt en dan weer een minuut moeten wachten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:38 schreef Paxcon het volgende:
En China
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat voetbal een wijvensport is
true story ditquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze houden liever van sport waar er 10 seconden iets gebeurt en dan weer een minuut moeten wachten.
Dan kunnen ze er reclame tussen flikkerenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze houden liever van sport waar er 10 seconden iets gebeurt en dan weer een minuut moeten wachten.
90 minuten strafschoppenserie zouden ze dan wel kunnen waarderen denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
leuke onderzoeksvraagquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:41 schreef Paxcon het volgende:
Maar zou het echt in de genen zitten of zou China een wereldteam kunnen hebben als er echt aandacht aan voetbal zou worden geschonken
Zeker een beter team dan nu jaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:41 schreef Paxcon het volgende:
Maar zou het echt in de genen zitten of zou China een wereldteam kunnen hebben als er echt aandacht aan voetbal zou worden geschonken
Dit ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat maakt ze wel interessanter om naar te kijken.
Hoe bedoel je? Aan het wereldkampioenschap football doen alleen Amerikaanse teams mee.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:38 schreef Paxcon het volgende:
En China
Ik heb niet gewed op deze pot, normaal zet ik graag een betjequote:
xDquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Aan het wereldkampioenschap football doen alleen Amerikaanse teams mee.
Same, meestal zet ik alleen als bepaalde spelers echt fit zijn of als Depay en Robben allebei beginnen met Sneijder dan zet ik wel eens in op Nederland.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb niet gewed op deze pot, normaal zet ik graag een betje
Ik vind Nederland onbetrouwbaar, maar niet zo onbetrouwbaar dat ik geld op de VS zou zetten
v Persie doet mee. Dan heb je dat.quote:
Dat is 2x gebeurdquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Same, meestal zet ik alleen als bepaalde spelers echt fit zijn of als Depay en Robben allebei beginnen met Sneijder dan zet ik wel eens in op Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |