Je bent boosquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:10 schreef Rickertman96 het volgende:
Serieus, Narsingh? Flikker op
Net als Bruma trouwens. Kut PSV.
Nah, boos.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.
Kan van Persie alweer een balletje trappen dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:29 schreef Kikopuz het volgende:
Ik dacht dat dit de vermoedelijke opstelling was:
--------------------- Cillessen ----------------------
Janmaat/vdWiel - Bruma - BMI - Willems
--------------- Wijnaldum - Blind ----------------
Narsing ------------------------------Depay
-------------- Huntelaar - RVP---------------------
sbs6 lijkt me?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:39 schreef Evertjan het volgende:
op welke prachtzender is dit allemaal te volgen vanavond?
op de camping kan je afstemmen op sbs6.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:39 schreef Evertjan het volgende:
op welke prachtzender is dit allemaal te volgen vanavond?
rond half 8 weten we hetquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:00 schreef Evertjan het volgende:
staat Freddy Adu in de basis bij team USA?
Ja erg vreemd idd de beste spelers van de kampioen met 88 punten laten spelenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:24 schreef Brammess het volgende:
Maar 4 (ex) PSV spelers ( Huntelaar meegerekend ) in de basis.
Guus leert het eindelijk af
je bent boosquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja erg vreemd idd de beste spelers van de kampioen met 88 punten laten spelen
Clasiequote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:21 schreef Brammess het volgende:
XI Netherlands | Cillessen; Janmaat, Bruma, Indi, Blind; Clasie, Promes, Wijnaldum; Huntelaar, Van Persie, Depay. #nedusa
GEEN NARSINGH![]()
twitter:ManUtd twitterde op vrijdag 05-06-2015 om 18:12:02Netherlands vs USA - See Depay, van Persie & Blind in action tonight on #MUTV from 19:00 BST: http://t.co/FK3eTPo8Af http://t.co/7fQ7Bl04wj reageer retweet
Mwoa, ik snap vooral niet wat die Bruma en Wijnaldum daar doen, maar het kon erger. Hoop op een fatsoenlijke generale, volgende week moet er toch een stap in de goede richting gezet worden met Letland - Oranje en IJsland - Tsjechië op het programma. Pflofkop Guus kan zich geen misstap meer veroorloven.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:21 schreef Brammess het volgende:
XI Netherlands | Cillessen; Janmaat, Bruma, Indi, Blind; Clasie, Promes, Wijnaldum; Huntelaar, Van Persie, Depay. #nedusa
GEEN NARSINGH![]()
Omdat Vlaar niet mee kan doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:41 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Mwoa, ik snap vooral niet wat die Bruma en Wijnaldum daar doen
geen Adu?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:22 schreef Brammess het volgende:
XI USA | Guzan; Chandler, Brooks, Beckerman, Johnson; Bradley, Shea, Alvarado, Morales; Jóhannsson, Zardes. #nedusa
Jij had graag Klaassen opgesteld?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:41 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Mwoa, ik snap vooral niet wat die Bruma en Wijnaldum daar doen, maar het kon erger. Hoop op een fatsoenlijke generale, volgende week moet er toch een stap in de goede richting gezet worden met Letland - Oranje en IJsland - Tsjechië op het programma. Pflofkop Guus kan zich geen misstap meer veroorloven.
Pröpper natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had graag Klaassen opgesteld?
Hahahahaga
Alleen naïeve sukkels dachten dat, ik riep meteen dat dat een lastige pot zijn zouquote:
Beide niet, Mexicano.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had graag Klaassen opgesteld?
Hahahahaga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |