yo, zoveel bouwen ze niet om voor een trainingquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sport1
Schijnt ook dat met FP2 er een andere motor in komt.
Max kwam ook uit de Europese F3, ze is dus gewoon erg goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
GP3....
Zelfs niet tot GP2 geraakt....
Dat lijkt mij wel heel veel werk en moeite.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sport1
Schijnt ook dat met FP2 er een andere motor in komt.
Hoeft niet z'n motor te zijn he.quote:
Ze willen Max niet te snel laten lijken, zodat een ander team hem niet wegkaapt.quote:
Je doelt op Torro Rosso? Dat doen ze om de huidige motor te ontzien want echt kans op goede resultaten hebben ze hier niet echt.quote:
Eeh, maar op wat voor circuit hebben ze dan wel een kans op goede resultaten?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je doelt op Torro Rosso? Dat doen ze om de huidige motor te ontzien want echt kans op goede resultaten hebben ze hier niet echt.
Worden leuke beelden getoond inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Creatieve camera mensen aan de gang [ afbeelding ]
Monaco.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:28 schreef Yaku het volgende:
[..]
Eeh, maar op wat voor circuit hebben ze dan wel een kans op goede resultaten?
Ik zie het wat somber in als de kalender zo verder bekijk. Hungaroring misschien.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:28 schreef Yaku het volgende:
[..]
Haha dacht al, hoorde ik dat nou goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:32 schreef Yaku het volgende:
Blijkbaar is Jos Verstappen net gefinisht volgens de BBC.
Singapore waarschijnlijk ook wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik zie het wat somber in als de kalender zo verder bekijk. Hungaroring misschien.
Brazilië, Rusland en Singapore zijn ook wel gunstig hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik zie het wat somber in als de kalender zo verder bekijk. Hungaroring misschien.
gezien het aantal ronden zeker.quote:
Hongarije, mogelijk Singapore en Sochiquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:28 schreef Yaku het volgende:
[..]
Brazilië heeft wel een enorme straat waar inhalen heel goed mogelijk isquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Brazilië, Rusland en Singapore zijn ook wel gunstig hoor.
Renault heeft een motor update gepland voor de race in Spaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Sochi is toch ervan af?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hongarije, mogelijk Singapore en Sochi
Na 1 jaar?quote:
Nee, alleen de promotor is failliet. Wordt wel een andere voor gevonden.quote:
De andere teams komen ook nog wel met verbeteringen gok ik, en die hebben geen geplofte motoren op hun naam dus die kunnen er eerder een schepje bovenop doen met het vermogen dan Renault.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:34 schreef WEST het volgende:
[..]
Renault heeft een motor update gepland voor de race in Spa
Renault heeft meer tokens over dan Mercedes, Ferrari en Honda. Dus die kunnen meer aanpassen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
De andere teams komen ook nog wel met verbeteringen gok ik, en die hebben geen geplofte motoren op hun naam dus die kunnen er eerder een schepje bovenop doen met het vermogen dan Renault.
Denk niet dat Renault de achterstand nog gaan goedmaken dit seizoen.
Betrouwbaarheid kost geen tokens. Dus die houden ze over om het vermogen op te schroeven, maar dat bewaren ze tot later in het seizoen om er meer voordeel voor 2016 van te hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
De andere teams komen ook nog wel met verbeteringen gok ik, en die hebben geen geplofte motoren op hun naam dus die kunnen er eerder een schepje bovenop doen met het vermogen dan Renault.
Denk niet dat Renault de achterstand nog gaan goedmaken dit seizoen.
Als de leveranciers geen kosten in rekening brengen voor het aanpassen van de motoren, mogen ze alles aanpassen wat ze willen. Maar dat doen ze niet omdat Honda maar 1 team hoeft te leveren en Mercedes 4. Die willen de kosten door belasten.quote:
Ach, in principe ook van alle tijden toch.. In 1974 bijvoorbeeld reden er over het gehele seizoen 4 auto's met een V12; Ferrari en BRM. De overige ongeveer 40 auto's hadden een V8 Cosworth.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:13 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het hele idee gewoon belachelijk. Alleen al het feit dat iedereen met exact dezelfde V6 en ERS rijdt is eigenlijk belachelijk.
Ja dat probleem had ik ook, de rest volgens mij wel allemaal op BBC 1 of 2quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:53 schreef Sinister-D- het volgende:
O ja, BBC3. Als ik dan toch moet streamen, dan maar Sky
FilmOn.TV zendt trouwens redelijk goeie streams uit van openbare (inter)nationale kanalen. Toevallig had ik nog een add-on op de mediaplayer daarvan. Het is dus toch BBC3 gewordenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:59 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja dat probleem had ik ook, de rest volgens mij wel allemaal op BBC 1 of 2
Ik heb een brakke sky stream, de tijden zijn lesbaar dus voor de FP's volstaat dat welquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
FilmOn.TV zendt trouwens redelijk goeie streams uit van openbare (inter)nationale kanalen. Toevallig had ik nog een add-on op de mediaplayer daarvan. Het is dus toch BBC3 geworden
quote:
TIJDENS EEN TRAINING WAAR JE GEEN KUT AAN HEBT!quote:
Huilen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
TIJDENS EEN TRAINING WAAR JE GEEN KUT AAN HEBT!
Dan zit je daar lekker met je HD stream en niemand om naar te kijken
Heeft ook geen zin dan heb je banden met ongelijke slijtage.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:12 schreef Beach het volgende:
Je mag zeker niet meer de overige banden van zo'n lek setje gebruiken
sws hebben de banden vaak ongelijke slijtagequote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin dan heb je banden met ongelijke slijtage.
Als je achter twee verschillende hebt dan merk je dat wel denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:14 schreef opreis het volgende:
[..]
sws hebben de banden vaak ongelijke slijtage
Gewoon training achter de SC.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
TIJDENS EEN TRAINING WAAR JE GEEN KUT AAN HEBT!
Dan zit je daar lekker met je HD stream en niemand om naar te kijken
Nee, een andere knakker. Ben zijn naam kwijt maar hij is wel goed. Rick winkelman dacht ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:20 schreef Beach het volgende:
sport1 zit die van Dam er nog bij de vrije trainingen?
Bij van Dam moest ik altijd aan takeshis castle denken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:20 schreef Beach het volgende:
sport1 zit die van Dam er nog bij de vrije trainingen?
Jij support het tenminste nog om F1 in Nederland uit te zenden en dat is goed. Als ik dat kon deed ik dat ook.quote:
BBC is best prima. Beter dan Olav. Olav is wel lekker enthousiast maar moet het alleen doen em dat is best wel kut.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
BBC is bagger, sky is beter dan sport1 qua commentaar.
quote:
Pessimist.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:24 schreef opreis het volgende:
Ik hoop dat de tijden van de TRs zo tegenvallen omdat ze met een volledige racesetup rijden want dit wordt niks.
Plasma van 94cm. Groot zat.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:25 schreef VacaLoca het volgende:
Het ging niet om de zender. Potver, in 2006 was het nog bijzonder. Heeft nu iedereen een beamer ofzo?
2006quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:25 schreef VacaLoca het volgende:
Het ging niet om de zender. Potver, in 2006 was het nog bijzonder. Heeft nu iedereen een beamer ofzo?
Waar heb ik het over de expertise? BBC luistert gewoon niet lekker, sky en sport1 hebben veel betere commentatoren.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
De expertise van Alan Mcnish, David Coulthard en Lee McKenzie niet erkennen
Deze discussie weer
Sport1
Goh.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dit is 367cm, sindsdien ben ik half blind dus voldoet 94cm niet meer.
BBC en sky zijn beide Engels......quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar heb ik het over de expertise? BBC luistert gewoon niet lekker, sky en sport1 hebben veel betere commentatoren.
Oh die had al een virtual reality brilquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
2006![]()
Trulli
[ afbeelding ]
IOw nee wacht, dat was 2004![]()
Trulli, Toyota.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
2006![]()
Trulli
[ afbeelding ]
IOw nee wacht, dat was 2004![]()
Je deed een veralgemening door het bagger te noemen, dan had je maar duidelijk moeten zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar heb ik het over de expertise? BBC luistert gewoon niet lekker, sky en sport1 hebben veel betere commentatoren.
Ja en wat is daar mee?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
BBC en sky zijn beide Engels......
Mee eens, ik vind Coulthard goed in de voor en nabeschouwingen, maar als commentator word ik gek van het "Indeed" gebeuren van hem.. elke 5 minuten hoor je hem dat wel zeggen, alhoewel het over het iets heel anders zal gaan, klinkt het alsof hij steeds in herhaling treed. En Martin Brundle vind ik wel goed, maar saai en vrij meningloos tijdens zijn commentaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom luistert het ene dan wel lekker weg en het andere niet? Het is niet dat er een groot verschil in accenten zit.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:32 schreef Meike26 het volgende:
En Martin Brundle vind ik wel goed, maar saai en vrij meningloos tijdens zijn commentaar.
Wel een andere manier van vertellen, bij de BBC had ik het idee dat ze de helft missen. (Sport1 heeft daar soms oom een handje van) sky geeft veel meer details wat dat betreft. Ook met coureurs praten tijdens de race die zijn uitgevallen of teambazen etc.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom luistert het ene dan wel lekker weg en het andere niet? Het is niet dat er een groot verschil in accenten zit.
Karen op Molquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:35 schreef Beach het volgende:
Mol was vroeger leuk maar dat ben ik wel ontgroeid.
Dat is de bedoeling van een commentator ja.. ben ik het mee eens. Maar Olav vindt zichzelf ook geen commentator. Hij praat de race gewoon aan elkaar alsof hij thuis zit met wat vrienden. Juist die parttime-partijdigheid van hem af en toe mag ik wel, dat maakt hem mens en zet hem als 'commentator' dichter bij de fans.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
dat is de bedoeling dat een commentator neutraal moet overkomenMol met zijn anti-Duits commentaar en Hamilton adoreren
Je hebt maar twee ogen wat moet je met 6 schermen?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:41 schreef Bluurgh het volgende:
Pimpen met hoe je autosport kijkt
[ afbeelding ]
(+3 rechts buiten beeld)
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:41 schreef Bluurgh het volgende:
[ afbeelding ]
(+3 rechts buiten beeld)
Jaloersquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Je hebt maar twee ogen wat moet je met 6 schermen?
Ik zou heel graag Picture and Picture willen. Vind maar maf dat je 20-30 jaar geleden al dat soort dingen had en het nu op Horizon box helemaal niet heb. Zou graag bv 4 kanalen tegelijk tonen en dat je zelf de grootte van de schermen in kan stellen enzo.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:41 schreef Bluurgh het volgende:
[ afbeelding ]
(+3 rechts buiten beeld)
Gast....quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:41 schreef Bluurgh het volgende:
[ afbeelding ]
(+3 rechts buiten beeld)
Dit wordt ook niks, is puur power circuit net als Bahrein en daar waren ze ook niks.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:24 schreef opreis het volgende:
Ik hoop dat de tijden van de TRs zo tegenvallen omdat ze met een volledige racesetup rijden want dit wordt niks.
Joh..quote:
Bedankt Piet.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
Dit gaat nooit meer opdrogen binnen 34minuten natuurlijk.
Overdekte racebaanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
Dit gaat nooit meer opdrogen binnen 34minuten natuurlijk.
Hij moet nog finishen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:58 schreef hmmmz het volgende:
Is er ergens een overzichtje van de uitslag van deze vrije training?
Hamilton over de radio: "The tyres are not working!"quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Is er al een onderzoek ingesteld naar de bandenstapel omdat ie niet uit de weg ging voor Lewis?
...bedieningquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:04 schreef MaGNeT het volgende:
Het regent buiten en op TV, ondanks de afstand...
Gewoon alles Mercedes.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:04 schreef hmmmz het volgende:
kuttie, nu met een halve tweede vrije training heb ik geen goede data voor de manager
verwijderd door motorbloempjequote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:05 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook, maar dan kan ik niet op bevestigen drukken.
Serieusquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:06 schreef Beach het volgende:
[..]
dm Peterselieman dan voor extra budget
heb ik ook gedaan
Serieus, voor de vaste mensen van het F1 topic wordt een uitzondering gemaakt. Ik verwijder ook zo mijn bericht.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Serieus, voor de vaste mensen van het F1 topic wordt een uitzondering gemaakt. Ik verwijder ook zo mijn bericht.
Mooi hahaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Serieus, voor de vaste mensen van het F1 topic wordt een uitzondering gemaakt. Ik verwijder ook zo mijn bericht.
Rond de 24graden werd er gezegd voor morgen. Regen geen idee.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:18 schreef VacaLoca het volgende:
Wat is de weersvoorspelling voor morgen en zondag dan?
Ik heb een reactie terug van peterselieman, maar het is allemaal niet zo makkelijk als dat jij zegt.quote:
Pics van je vriendin benodigd maar die heb je niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik heb een reactie terug van peterselieman, maar het is allemaal niet zo makkelijk als dat jij zegt.
Wat heb ik niet? Pics of vriendin?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:46 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Pics van je vriendin benodigd maar die heb je niet?
Gezien zijn resultaten zover dit seizoen is die kans niet al te groot.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:51 schreef hmmmz het volgende:
Wat denken jullie, gaat Maldonado finishen of niet?
p5 of 6quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:51 schreef hmmmz het volgende:
Wat denken jullie, gaat Maldonado finishen of niet?
Volgens mij heeft elke commentator dat wel hoor. Op sky word ik aardig gek van de "...on this particular occasion."quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:32 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Mee eens, ik vind Coulthard goed in de voor en nabeschouwingen, maar als commentator word ik gek van het "Indeed" gebeuren van hem.. elke 5 minuten hoor je hem dat wel zeggen, alhoewel het over het iets heel anders zal gaan, klinkt het alsof hij steeds in herhaling treed.
'Banker lap' tijdens de kwalificatie, en bij de laatste race (Monaco) die ik met hem gezien heb kwam de kreet 'De vaart der volkeren' zeker vijf, zes keer voorbij.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:12 schreef twiFight het volgende:
Mol had zo ook een stuk of 2-3 uitspraken die je elke race meerdere malen voorbij hoorde komen. Het kutte is dat die mensen zelf dat vaak niet door hebben.
Mwah stor ik mij niet zo aan.. denk dat dat automatisch en onmerkbaar in je woordenschat sluipt. Ik stoorde mij in het begin aan Jos zijn Engels.. zegt wel heel vaak tussendoor 'you know' , maar als ik luister naar de BBC van vanavond, dan doet Jos het nog zuinig aan.. Die pief van Haas zei het ook vaak en McNish kon ik ook wel op een paar 'you know' tjes betrappen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 00:16 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
'Banker lap' tijdens de kwalificatie, en bij de laatste race (Monaco) die ik met hem gezien heb kwam de kreet 'De vaart der volkeren' zeker vijf, zes keer voorbij.
De BBC is prima, RTL ook niet slecht en logischerwijs zijn beiden op hand van hun landgenoten.
Rode vlag, de race wordt (tijdelijk) stilgelegd.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 02:02 schreef MakkieR het volgende:
Even een vraag in het algemeen van een newbie, Het zal vast niet gebeuren dat het zondag net zo hard zal regenen als de vrijdag. Maar in het geval dat het zou gebeuren, wat gaat er dan precies gebeuren als het tijdens de race net zo hard zal gaan regenen?
Het gaat niet regenen, maar als voorbeeld kan je de race in Canada van 2011 even zoeken...quote:Op zaterdag 6 juni 2015 02:02 schreef MakkieR het volgende:
Maar in het geval dat het zou gebeuren, wat gaat er dan precies gebeuren als het tijdens de race net zo hard zal gaan regenen?
nee tijdstraf tijdens de race begreep ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:10 schreef HerrFritz het volgende:
Als ze bij Max en motorwissel doen en hij pakt niet alle plekken penalty deze race, dan neemt hij ze toch mee naar de volgende?
dat zei ik dus ook alquote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:19 schreef MaGNeT het volgende:
Ik hoop dat Max achteraan moet starten, geeft de mooiste acties.
Starten van p20, stop en go in ronde 1 en dan met 30 seconden achterstand proberen in te halen? De Manors moet nog lukken maar voor de rest is ie volledig afhankelijk van een safetycar situatie.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:19 schreef MaGNeT het volgende:
Ik hoop dat Max achteraan moet starten, geeft de mooiste acties.
Ah jaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:15 schreef Simba het volgende:
Nee. Dan kan/zal hij een extra stop and go penalty krijgen in dezelfde race.
Time penalty dus niet zelfde als een stop and go.quote:- If a grid penalty is imposed, and the driver's grid position is such that the full penalty cannot be applied, the remainder of the penalty will be applied in the form of a time penalty during the race
1 to 5 grid places untaken - five-second time penalty
6 to 10 grid places untaken - 10-second time penalty
11 to 20 grid places untaken - drive-through penalty
Over 20 grid places untaken - 10-second stop/go penalty
Een s&g kost nog maar vijf secondenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:33 schreef aesop het volgende:
[..]
Starten van p20, stop en go in ronde 1 en dan met 30 seconden achterstand proberen in te halen? De Manors moet nog lukken maar voor de rest is ie volledig afhankelijk van een safetycar situatie.
Ik vind een stop en go trouwens relatief erg zwaar. De mindere teams worden zo strenger gestraft voor een extramotor wissel dan de topteams.
Behoorlijk zuur voor de Renault drivers, als je ziet hoeveel ze al gebruikt hebben en hoeveel races ze nog moeten.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:21 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]
Mercedes komt het seizoen wel door....
Bijna genoeg aan drie motoren voor het hele seizoen, hebben ze er nog eentje in reserve ook..quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:21 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]
Mercedes komt het seizoen wel door....
Ja als straks andere componenten 5de keer moeten is dat ook steeds weer 5 plekken straf.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Behoorlijk zuur voor de Renault drivers, als je ziet hoeveel ze al gebruikt hebben en hoeveel races ze nog moeten.
Beetje klein beeld als je het mij vraagt...quote:
idd, Canada wordt wel heel extreem dus ik reken nergens op maar bij de meeste circuits hoor je mij niet klagen als Max gedwongen moet inhalen. Hij moet ook niet naar een topteam willen eigenlijk 😉quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:29 schreef ZaZoe het volgende:
Eigenlijk werkt het gewoon averechts die straf om Max 5 plaatsen naar achteren te zetten. Komt ie in langzamer verkeer en begint hij met een inhaalrace, met alle gevolgen van dien.
Ik kijk er al naar uit,.
Go Max!
Die drive-through zou je op Silverstone wel willen hebben met de gunstige pitsstraat daar, maar voor dat circuit zal er wel weer iets op verzonnen worden om dat voordeel teniet te doenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:16 schreef VacaLoca het volgende:
Hmm
[..]
Time penalty dus niet zelfde als een stop and go.
Die wordt gewoon bij je tijd opgeteld? Al staat er 'during the race' dus dan bij je pitstop dan..
Iig kost het dan maar 5 of 10 seconden, en geen 30. Mag toch hopen dat Max iig top 15 kwalificeert
Gewoon een rekensom oplossen, anders gaat een deur niet open.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die drive-through zou je op Silverstone wel willen hebben met de gunstige pitsstraat daar, maar voor dat circuit zal er wel weer iets op verzonnen worden om dat voordeel teniet te doen
F1 Trivia: "hoe vaak werden Massa en Grosjean wereldkampioen F1"quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gewoon een rekensom oplossen, anders gaat een deur niet open.
Lijkt me wel wat.
Massa: voor 20 seconden.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
F1 Trivia: "hoe vaak werden Massa en Grosjean wereldkampioen F1"
Moet je voor de grap eens opletten bij coureurs die geinterviewd worden en de woorden "I mean".quote:Op zaterdag 6 juni 2015 00:24 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Mwah stor ik mij niet zo aan.. denk dat dat automatisch en onmerkbaar in je woordenschat sluipt. Ik stoorde mij in het begin aan Jos zijn Engels.. zegt wel heel vaak tussendoor 'you know' , maar als ik luister naar de BBC van vanavond, dan doet Jos het nog zuinig aan.. Die pief van Haas zei het ook vaak en McNish kon ik ook wel op een paar 'you know' tjes betrappen.
Snel weer uitgezet. Het leek wel heel erg op een trailer voor een extreem slechte film...quote:
Kon dat dus voor gewone tv maarquote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:53 schreef Fiorano het volgende:
Sport1 Go heeft vanaf nu een speciale F1 player. Kun je tot 4 schermen naast elkaar plaatsen. Dus de Race, de live timing, de hoogtepunten en de Pitlane.
Mijn moeder, terwijl sport van haar gestolen kan worden, juigde vroeger toen ik en mijn broers thuis woonden altijd mee met onze favoriet en juigde ook als de coureurs die wij niet mochten uitvielen. Best wel schattig eigenlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:08 schreef MaGNeT het volgende:
M'n moeder (in 1995) terwijl auto's banden opwarmen: "Wat slingeren ze":D
De race IS s'avondsquote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:15 schreef Meike26 het volgende:
Ik kan de race morgen niet live zien.. BBC opnemen en hopelijk savonds op tijd thuis voor wat vuurwerk op televisie ! Niet alleen Max, maar ik denk dat de ForceIndia's ook wel eens kunnen gaan knallen hier.. Eindelijk ! Hulkenberg zit er tot nu toe goed bij en Perez ligt dit baantje ook wel.
Sainz alleen al 5 keer of zo in 2 testsessiesquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:24 schreef VacaLoca het volgende:
Oke hoeveel keer zal er een wagen daar rechtdoor gaan in de race?
ik gok 19 keer
Idem voor Grosjean en Hamilton.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:24 schreef MaGNeT het volgende:
Sainz geen snelheid vandaag?
Achter de Manors...
Max lijkt snel een baan te leren kennen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:26 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Sainz voor de zoveelste keer rechtdoor dit weekend en moet de race nog beginnen. Lijkt alsof hij moeite met de baan heeft, was al aan het klagen dat hij de baan niet kent. Wat moet Max dan wel niet zeggen elke baan was nieuw voor hem
ham staat nog in de boxquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb even wat gekeken, zo ver mogelijk op het kutinternet op werk (draadloos voor klanten) en mis twee dingen:
Hamilton
4 anderen
en Sainz achteraan?![]()
![]()
Hamilton 1 rondje met weer een fout bij de hairpin, Alonso ook een motorwissel.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb even wat gekeken, zo ver mogelijk op het kutinternet op werk (draadloos voor klanten) en mis twee dingen:
Hamilton
4 anderen
Als Max morgen voor sainz eindigd komen de Max haters weer dat Max een betere motor heeft. Gebruik je dat excuus voor de eerste races waardoor Max veel punten heeft laten liggen door zijn slechte en geknepen motor heb je er opeens geen verstand vanquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:34 schreef Ferry_76 het volgende:
Sainz inderdaad continu 1,5-2 seconden trager dan Max. Werkt die nieuwe motor dus wel prima.
idd. beetje knulligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |