yo, zoveel bouwen ze niet om voor een trainingquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sport1
Schijnt ook dat met FP2 er een andere motor in komt.
Max kwam ook uit de Europese F3, ze is dus gewoon erg goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
GP3....
Zelfs niet tot GP2 geraakt....
Dat lijkt mij wel heel veel werk en moeite.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sport1
Schijnt ook dat met FP2 er een andere motor in komt.
Hoeft niet z'n motor te zijn he.quote:
Ze willen Max niet te snel laten lijken, zodat een ander team hem niet wegkaapt.quote:
Je doelt op Torro Rosso? Dat doen ze om de huidige motor te ontzien want echt kans op goede resultaten hebben ze hier niet echt.quote:
Eeh, maar op wat voor circuit hebben ze dan wel een kans op goede resultaten?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je doelt op Torro Rosso? Dat doen ze om de huidige motor te ontzien want echt kans op goede resultaten hebben ze hier niet echt.
Worden leuke beelden getoond inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Creatieve camera mensen aan de gang [ afbeelding ]
Monaco.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:28 schreef Yaku het volgende:
[..]
Eeh, maar op wat voor circuit hebben ze dan wel een kans op goede resultaten?
Ik zie het wat somber in als de kalender zo verder bekijk. Hungaroring misschien.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:28 schreef Yaku het volgende:
[..]
Haha dacht al, hoorde ik dat nou goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:32 schreef Yaku het volgende:
Blijkbaar is Jos Verstappen net gefinisht volgens de BBC.
Singapore waarschijnlijk ook wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik zie het wat somber in als de kalender zo verder bekijk. Hungaroring misschien.
Brazilië, Rusland en Singapore zijn ook wel gunstig hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik zie het wat somber in als de kalender zo verder bekijk. Hungaroring misschien.
gezien het aantal ronden zeker.quote:
Hongarije, mogelijk Singapore en Sochiquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:28 schreef Yaku het volgende:
[..]
Brazilië heeft wel een enorme straat waar inhalen heel goed mogelijk isquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Brazilië, Rusland en Singapore zijn ook wel gunstig hoor.
Renault heeft een motor update gepland voor de race in Spaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Sochi is toch ervan af?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hongarije, mogelijk Singapore en Sochi
Na 1 jaar?quote:
Nee, alleen de promotor is failliet. Wordt wel een andere voor gevonden.quote:
De andere teams komen ook nog wel met verbeteringen gok ik, en die hebben geen geplofte motoren op hun naam dus die kunnen er eerder een schepje bovenop doen met het vermogen dan Renault.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:34 schreef WEST het volgende:
[..]
Renault heeft een motor update gepland voor de race in Spa
Renault heeft meer tokens over dan Mercedes, Ferrari en Honda. Dus die kunnen meer aanpassen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
De andere teams komen ook nog wel met verbeteringen gok ik, en die hebben geen geplofte motoren op hun naam dus die kunnen er eerder een schepje bovenop doen met het vermogen dan Renault.
Denk niet dat Renault de achterstand nog gaan goedmaken dit seizoen.
Betrouwbaarheid kost geen tokens. Dus die houden ze over om het vermogen op te schroeven, maar dat bewaren ze tot later in het seizoen om er meer voordeel voor 2016 van te hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
De andere teams komen ook nog wel met verbeteringen gok ik, en die hebben geen geplofte motoren op hun naam dus die kunnen er eerder een schepje bovenop doen met het vermogen dan Renault.
Denk niet dat Renault de achterstand nog gaan goedmaken dit seizoen.
Als de leveranciers geen kosten in rekening brengen voor het aanpassen van de motoren, mogen ze alles aanpassen wat ze willen. Maar dat doen ze niet omdat Honda maar 1 team hoeft te leveren en Mercedes 4. Die willen de kosten door belasten.quote:
Ach, in principe ook van alle tijden toch.. In 1974 bijvoorbeeld reden er over het gehele seizoen 4 auto's met een V12; Ferrari en BRM. De overige ongeveer 40 auto's hadden een V8 Cosworth.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:13 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het hele idee gewoon belachelijk. Alleen al het feit dat iedereen met exact dezelfde V6 en ERS rijdt is eigenlijk belachelijk.
Ja dat probleem had ik ook, de rest volgens mij wel allemaal op BBC 1 of 2quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:53 schreef Sinister-D- het volgende:
O ja, BBC3. Als ik dan toch moet streamen, dan maar Sky
FilmOn.TV zendt trouwens redelijk goeie streams uit van openbare (inter)nationale kanalen. Toevallig had ik nog een add-on op de mediaplayer daarvan. Het is dus toch BBC3 gewordenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:59 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja dat probleem had ik ook, de rest volgens mij wel allemaal op BBC 1 of 2
Ik heb een brakke sky stream, de tijden zijn lesbaar dus voor de FP's volstaat dat welquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
FilmOn.TV zendt trouwens redelijk goeie streams uit van openbare (inter)nationale kanalen. Toevallig had ik nog een add-on op de mediaplayer daarvan. Het is dus toch BBC3 geworden
quote:
TIJDENS EEN TRAINING WAAR JE GEEN KUT AAN HEBT!quote:
Huilen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
TIJDENS EEN TRAINING WAAR JE GEEN KUT AAN HEBT!
Dan zit je daar lekker met je HD stream en niemand om naar te kijken
Heeft ook geen zin dan heb je banden met ongelijke slijtage.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:12 schreef Beach het volgende:
Je mag zeker niet meer de overige banden van zo'n lek setje gebruiken
sws hebben de banden vaak ongelijke slijtagequote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin dan heb je banden met ongelijke slijtage.
Als je achter twee verschillende hebt dan merk je dat wel denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:14 schreef opreis het volgende:
[..]
sws hebben de banden vaak ongelijke slijtage
Gewoon training achter de SC.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
TIJDENS EEN TRAINING WAAR JE GEEN KUT AAN HEBT!
Dan zit je daar lekker met je HD stream en niemand om naar te kijken
Nee, een andere knakker. Ben zijn naam kwijt maar hij is wel goed. Rick winkelman dacht ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:20 schreef Beach het volgende:
sport1 zit die van Dam er nog bij de vrije trainingen?
Bij van Dam moest ik altijd aan takeshis castle denken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:20 schreef Beach het volgende:
sport1 zit die van Dam er nog bij de vrije trainingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |