Zou kunnen betekenen dat alle energie nu richting die bui bij Brussel trekt...quote:
Nu is het 21,7quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Nu 24,0
Dat is bijna 10 graden daling in 1 uur.
En de eerste regendruppels vallen.
Hier gaat het ook steeds harder omlaagquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Nu is het 21,7
In nog geen 5 kwartier van 33,9 naar 21,7 En flitsen
Leiden idem, kon helaas niet meer de lucht inquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:16 schreef marcel-o het volgende:
Rotterdam
hele dikke druppels
en zo'n typisch geurtje.
meer winnd en wordt donker
Mja beetje regen hier. Zie niks spectaculairs aankomen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:08 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds teleurstellende verwachtingen voor Leiden, lijkt erop dat ik naar Katwijk moet om iets mee te maken
Nog een half uur geduldquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
Mja beetje regen hier. Zie niks spectaculairs aankomen.
Rij zo wel ff een rondje over de boulevard.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog een half uur geduld
En ik vrees dat ik dan net aan het eten ben.
Hier ook. Beneden dan ..... boven tegen de 25 ....quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:23 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe warm wordt het op zo'n dag bij jullie binnen? hier slechts van 21.5 naar 22.5 gegaan
24 hier.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:23 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe warm wordt het op zo'n dag bij jullie binnen? hier slechts van 21.5 naar 22.5 gegaan
Met de balkondeur en gordijnen (of zoiets) dicht heb ik het op 23.2 kunnen houden..quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:23 schreef VacaLoca het volgende:
En al die Bredanaren maar klagen... Er komt een gigantische bui op hen af.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:22 schreef Mani89 het volgende:
Het schild van Leiden is weer keihard aan het toeslaan, alles sterft voor de poort.
Ik wilde inderdaad net zeggen dat dat 'schild' bij Breda dit echt niet tegen gaat houden...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En al die Bredanaren maar klagen... Er komt een gigantische bui op hen af.
Die gaat nog missen vrees ik, krijgt weer Tilburg allesquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee hoor, wij krijgen tegelijkertijd de zweep erover...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaat nog missen vrees ik, krijgt weer Tilburg alles.
Van 21 naar 23,5. Heb dan ook alles potdicht gehouden vandaagquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:23 schreef VacaLoca het volgende:
Ik zit helaas iets westelijker (Moerdijk) dus alles gaat er zoals gewoonlijk weer eens langs. Het is hier soms net een Bermudadriehoek qua neerslagquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, wij krijgen tegelijkertijd de zweep erover...
19.5 naar 23.5. Deur heeft veel open gestaan anders was het wat minder geweest denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:23 schreef VacaLoca het volgende:
Nee er lijkt zich een lijn te gaan vormen tussen de drie buien, dan krijg je 'm vol op je bakkus...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit helaas iets westelijker (Moerdijk) dus alles gaat er zoals gewoonlijk weer eens langs. Het is hier soms net een Bermudadriehoek qua neerslag
Wind in breda nu!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
27 gradenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:23 schreef VacaLoca het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaat nog missen vrees ik, krijgt weer Tilburg alles.
Die moest ik effe quotenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee er lijkt zich een lijn te gaan vormen tussen de drie buien, dan krijg je 'm vol op je bakkus...
Zou ook wel een keer mogenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee er lijkt zich een lijn te gaan vormen tussen de drie buien, dan krijg je 'm vol op je bakkus...
Hier is het op dit moment 21 graden. Meestal heeft het een paar dagen nodig om op te warmen maar als de hitte éénmaal binnen is dan is het net een oven en gaat het ook niet zomaar weer weg. Slaapkamer met plat dak. Op de benedenverdieping is het ietsje koeler, rond de 20 graden.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:23 schreef VacaLoca het volgende:
Ik hoorde wel iets maar dat was volgens mij een vliegtuig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |