Omweerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt me mee dat het nog geen nootweer is
2 klappen is niet echt heel "schokkend" inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:44 schreef Elvi het volgende:
In Gouda 2 flitsen en 2 klappen en wat regen. Maar niet echt schokkend.weer. De.ijscoman.rijdt gewoon nog door de straat
Ruikt het ook lekker buiten? Ik vind het altijd zo lekker ruiken na een regenbui op een zomerse dag.quote:
Geniet ervan zolang het nog kan.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:48 schreef Koelkastje het volgende:
Barbecue doet het goed, even een echt zomers gevoel!
yup het gaat hier lekker tekeerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:46 schreef Revanches het volgende:
Het gaat los in de kop van Noord- Holland op lightningmaps.
Van mij mag het hier vannacht los gaan. Camera ligt klaar met opgeladen accu.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, intensiteit lijkt af te nemen. Zul je altijd zien dat hier alles uitdooft en ze vannacht in NoordOost Duitsland weer tot hun knieen in de hagel staan...
Jaloersquote:
Yes en nu gaat het licht uit. Komt een onweersbui aan als ik ter hoogte van Utrecht zo zie.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Ruikt het ook lekker buiten? Ik vind het altijd zo lekker ruiken na een regenbui op een zomerse dag.
Succesquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:51 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Yes en nu gaat het licht uit. Komt een onweersbui aan als ik ter hoogte van Utrecht zo zie.
En we intensiveren weer inderdaad, bui lijkt rechts te trekken. Nu op koers Tilburg, maar zou ook nog tussen Tilburg en Eindhoven kunnen zijn...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:52 schreef LTVDK het volgende:
Als ik http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl moet geloven lijkt die boven Antwerpen weer aan kracht toe te nemen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Altijd leuk, onze gesynchroniseerde berichten.
Dat zei ik toch net alquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En we intensiveren weer inderdaad, bui lijkt rechts te trekken. Nu op koers Tilburg, maar zou ook nog tussen Tilburg en Eindhoven kunnen zijn...
Is 'nowcasting' geen heerlijke bezigheid?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |