SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 06-06-2015 10:29:34 ]![]()
Ik heb zojuist dit broekje gekocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit geweldig! Had nog 35 eurootjes op mijn Runnersworld pasje staan, dus kostte bijna niks.
Nu had ik deze al, maar dan de kortere versie. In praktijk droeg ik die gewoon niet, omdat ik 'm te kort vind voor mijn benen. Bij deze dus tegen een aannemelijk bod dit broekje in de verkoop. Ik heb 'm 1x aangehad. Maat M.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:10 schreef Quoi het volgende:
Ik heb zojuist dit broekje gekocht:Oh, ik wil dus wel zoiets, maar dan ook met langere ondertight, want dat zit gewoon veel lekkerder! Welke is het precies die je nu hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit geweldig! Had nog 35 eurootjes op mijn Runnersworld pasje staan, dus kostte bijna niks.
Nu had ik deze al, maar dan de kortere versie. In praktijk droeg ik die gewoon niet, omdat ik 'm te kort vind voor mijn benen. Bij deze dus tegen een aannemelijk bod dit broekje in de verkoop. Ik heb 'm 1x aangehad. Maat M.Ja doei.![]()
Jij hebt vast geen economie gestudeerd he?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:10 schreef Quoi het volgende:
Had nog 35 eurootjes op mijn Runnersworld pasje staan, dus kostte bijna niks.
Ik denk dat je met slechts minieme aanpassingen in de tekst veel meer kans maakt op een ander soort websitequote:Bij deze dus tegen een aannemelijk bod dit broekje in de verkoop. Ik heb 'm 1x aangehad. Maat M.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
@Mo: Ja he? Ik heb er ook een tijdje naar gezocht. Op het kaartje staat: Womens Trail Fuel Twin Short.En jij zit zeker weer lekker daar, op je grapjesstoel?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:14 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen economie gestudeerd he?
[..]
Ik denk dat je met slechts minieme aanpassingen in de tekst veel meer kans maakt op een ander soort website![]()
Economie was het eerste vak dat ik ooit liet vallen. Toch begrijp ik ook dat alles geld kost. Maar vanmiddag even niet![]()
![]()
Speciaal vandaag mijn lolbroek aangetrokkenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:17 schreef Quoi het volgende:
@Mo: Ja he? Ik heb er ook een tijdje naar gezocht. Op het kaartje staat: Womens Trail Fuel Twin Short.
[..]
En jij zit zeker weer lekker daar, op je grapjesstoel?![]()
Economie was het eerste vak dat ik ooit liet vallen. Toch begrijp ik ook dat alles geld kost. Maar vanmiddag even niet
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik heb ook een 35 euro cadeaubon, dus straks ook gratis Runnersworld shoppingsVolgens mijn evil economie collega's moet ik het aangeven bij de belastingdienst, dus maar gauw uitgeven voor die erachterkomen
Ze waren er overigens nog niet over uit of het als kansspelbelasting of freelance inkomen belast zou moeten worden
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Kansspelbelasting sowieso niet. Neveninkomsten zou kunnen, maar na aftrek van reiskosten, inschrijfgeld, lidmaatschap AV en afschrijving hardloopgear blijft er niks meer over![]()
Nee, hij zit op die website te wachten tot je 'm aanbiedt!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:17 schreef Quoi het volgende:
En jij zit zeker weer lekker daar, op je grapjesstoel?
Ja doei.![]()
Ah, dat stelt me weer gerustquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kansspelbelasting sowieso niet. Neveninkomsten zou kunnen, maar na aftrek van reiskosten, inschrijfgeld, lidmaatschap AV en afschrijving hardloopgear blijft er niks meer over
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mmmm.... Meneer staat met autopech langs de kant van de weg. Al best even. En een drukke spits verwacht. Benieuwd of de Omloop Ter Heijde nog gaat lukken. Het is teveel gedoe voor mij om er met OV heen te gaan. Fingers crossed![]()
![]()
Mocht het je toch nog lukken: veel plezier! En zet je duikbril op.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:20 schreef Quoi het volgende:
Mmmm.... Meneer staat met autopech langs de kant van de weg. Al best even. En een drukke spits verwacht. Benieuwd of de Omloop Ter Heijde nog gaat lukken. Het is teveel gedoe voor mij om er met OV heen te gaan. Fingers crossed
Het zou me niet veel verbazen als het afgelast zou worden, trws.![]()
Wow er komt een rooie vlek op de radar aanschuiven, en gelukkig pakt ie Tilburg nog even mee
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Als het wordt afgelast zou ik dat serieus en officieel kut vinden. Zwabber moet lopen verdikkie!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:33 schreef pijll het volgende:
[..]
Mocht het je toch nog lukken: veel plezier! En zet je duikbril op.
Het zou me niet veel verbazen als het afgelast zou worden, trws.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Tot een uur of half negen droog hier, volgens de buienradar. Ik ben blij.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik stond 40 minuten in de file. En m'n airco bleek gesneuveld te zijn. Mooie timingquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:20 schreef Quoi het volgende:
Mmmm.... Meneer staat met autopech langs de kant van de weg. Al best even. En een drukke spits verwacht. Benieuwd of de Omloop Ter Heijde nog gaat lukken. Het is teveel gedoe voor mij om er met OV heen te gaan. Fingers crossed![]()
![]()
Jammer. Het wordt 'm niet. Meneer komt net pas met auto aanrijden, die met een klap en een donderwolk ermee stopte.
Dan niet.
En terwijl ik dit tik slaat de bliksem op twee plekken naast onze flat ergens teringhard in. Damn. Ik zat buiten en heb dit nog nooit meegemaakt. Mijn trommelvliezen!Aaaai. Minder.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik stond 40 minuten in de file. En m'n airco bleek gesneuveld te zijn. Mooie timing![]()
Wat balen Quoi
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ach ja. Scenario B. Als de regen stopt met de fiets de stad in en biertjes drinken
En: go go Zwabber![]()
![]()
Tis hier stevig aan het afkoelen nu, onder begeleiding van een mooie licht- en geluidshow
Ik zit nog op het balkon. Niks aan het handje hier
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wacht maar, komt vanzelf overtrekkenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit nog op het balkon. Niks aan het handje hier
Het waait een beetje nuquote:
Ik heb van mijn tegoedbon een startnr belt gekocht.. Ik wilde eigenlijk een heel minimalistisch riempje met veel plek voor gelletjes en liefst ook één klein waterflesje maar dat was er niet echt. Dus nu een startnrriem waar ook 8 gelletjes in kunnen of zo, ga ik die gebruiken tijdens de marathon, in principe hoef je met SIS gels ook geen water om het weg te spoelen en er zijn genoeg waterposten onderweg. Die rugzak was leuk de eerste keer, maar in Eindhoven wil ik toch minder ballast en geen warmte en geschuur op mijn rug.
Verder om het bedrag vol te maken nog sokken, cafeine/koolhydraat gums, en 3 zakjes poeder voor hersteldrank
Pfff, ik ging in lang-lang de deur uit en had het nog koud en was zeiknat, stelletje klagers daar in NLWel weer 55 minuten gelopen, wil het niet eens hardlopen noemen met een gemiddelde van 7:39 per km. Maar het voordeel was dat ik totaal niet buiten adem raakte
Edit: Even on topic toevoegen dat ik met Pincho de deur uit was. Vandaar ook een rare stop tijdens het eerste rondje: poep-pauze (voor de hond dan).Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Oh, goeie, die wil ik ook al een tijdje aanschaffen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb van mijn tegoedbon een startnr belt gekocht.. Ik wilde eigenlijk een heel minimalistisch riempje met veel plek voor gelletjes en liefst ook één klein waterflesje maar dat was er niet echt. Dus nu een startnrriem waar ook 8 gelletjes in kunnen of zo, ga ik die gebruiken tijdens de marathon, in principe hoef je met SIS gels ook geen water om het weg te spoelen en er zijn genoeg waterposten onderweg. Die rugzak was leuk de eerste keer, maar in Eindhoven wil ik toch minder ballast en geen warmte en geschuur op mijn rug.
Verder om het bedrag vol te maken nog sokken, cafeine/koolhydraat gums, en 3 zakjes poeder voor hersteldrankJa doei.![]()
gistermiddag ook even geld uit gegeven.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.straks meteen proberen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Je vergeet je startnummer!!quote:
gelukkig let er nog iemand op hier!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
gistermiddag ook even geld uit gegeven.....Hee de Bondi 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.straks meteen proberen!Heeft Yur ook.
![]()
Succes!quote:
Het lijkt toch best een mooi loopweekend te worden qua temperaturen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Horloge dan! Of ligt die aan de lader?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Die ligt morgen aan de start klaar, hoop ik.
Succes morgen
na mijn tevredenheid over de Stnson ATR besloten om ook maar een paar aan te schaffen voor op de weg.quote:
Dus de kortere afstanden loop ik nu op mijn Altra Intuition en de langere afstanden op Hoka. de mevrouw van Hoka NL rade het af om alle training op Hoka te doen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Aan de pols, opgeladen en van de nieuwste GPS-data voorzien.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Horloge dan! Of ligt die aan de lader?
Succes morgen
Thanks, ik ga als een toerist lopen en voorspel alvast geen wereldtijd.![]()
Dat hoeft niet, op een wereldafstand als de marathonquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Aan de pols, opgeladen en van de nieuwste GPS-data voorzien.
Thanks, ik ga als een toerist lopen en voorspel alvast geen wereldtijd.en de route loopt zich prima voor toerisme denk ik!
Devv, ik fiets morgen nog bijna door de Kwakel. Zwaai je even?
daar heb jij helemaal geen zeggenschap over, dat is Zwabber's taakquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Thanks, ik ga als een toerist lopen en voorspel alvast geen wereldtijd.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daar heb jij helemaal geen zeggenschap over, dat is Zwabber's taak![]()
![]()
Succes iedereen!
Gogo en ik hebben onszelf net een mooie beloning in het vooruitzicht gesteld voor het lopen van de HM van Eindhoven en de Kustmarathon. Lekker uit eten bij The Jane in Antwerpen!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: