Oh?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen hebben liever een mooie man die ze passievol tegen de muur aan kapot neukt dan een zingende troubadour onder aan het raam is mijn ervaring
Had je em eruit hangen en was je bezig dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:38 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ik wist niet wat te zeggen en had mijn handen vol..
Ze bleef ook niet lang.. heel raar dat..
Ik geloof niet dat ze vanaf 11 jaar elke keer je kamer binnenkomen en verwachtten dit te zien?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:39 schreef All-out het volgende:
[..]
en elke vrouw die ooit moeder wordt moet het toch aan hebben zien komen, het komt echt niet uit het niets
Beide krijgen een baksteen op/tegen hun hoofd :$quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen hebben liever een mooie man die ze passievol tegen de muur aan kapot neukt dan een zingende troubadour onder aan het raam is mijn ervaring
Nee, maar een romanticus doet zoiets ook als hij/zij niet kan zingen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus als je niet kunt zingen ben je geen romanticus? :$
you know it's gonna happenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:40 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze vanaf 11 jaar elke keer je kamer binnenkomen en verwachtten dit te zien?
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beide krijgen een baksteen op/tegen hun hoofd :$
Ik had geen broek aan in ieder geval.. en.. erm.. jaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je em eruit hangen en was je bezig dan?
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:41 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, maar een romanticus doet zoiets ook als hij/zij niet kan zingen.
hehequote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb een oudere zus, ik vond op mijn 18e een meisje heel erg leuk en knap, zo knap dat ik er van dicht sloeg en verlegen en er uitermate onzeker van raakte, mijn zus zei toen; Gewoon er naar toe lopen en vol op haar mond pakken, kijken wat er gebeurt.......ze had nog gelijk ook, ik ben zeven jaar bij haar gebleven na die nachtquote:
Liever niet. Dan wordt het een veldkei ipv een baksteen :$quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:41 schreef yats het volgende:
[..]
Wil jij onder mijn raam komen zingen en me daarna tegen de muur aan drukken met grof geweld? :$quote:
Ken jezelf. Laat een SWOT-analyse op jezelf los en dan weet je..... just don't.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:41 schreef yats het volgende:
[..]
Twee van die kleintjesquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil jij onder mijn raam komen zingen en me daarna tegen de muur aan drukken met grof geweld? :$
Hahaha die kutmoeders ook altijd, totaal geen verstand van puberjongensquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:41 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ik had geen broek aan in ieder geval.. en.. erm.. ja
Fijn zo'n zus. Zelfvertrouwen is een handig iets om te hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een oudere zus, ik vond op mijn 18e een meisje heel erg leuk en knap, zo knap dat ik er van dicht sloeg en verlegen en er uitermate onzeker van raakte, mijn zus zei toen; Gewoon er naar toe lopen en vol op haar mond pakken, kijken wat er gebeurt.......ze had nog gelijk ook, ik ben zeven jaar bij haar gebleven na die nacht
*noteert*quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Liever niet. Dan wordt het een veldkei ipv een baksteen :$
Ik scoorde wel lekker bij de SWAG-analysequote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ken jezelf. Laat een SWOT-analyse op jezelf los en dan weet je..... just don't.
Secretly we are gay analyse?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik scoorde wel lekker bij de SWAG-analyse
Nou mijn zelfvertrouwen is door dit soort ervaringen in de loop van de jaren flink toegenomen maar toen ik 14 was durfde ik echt helemaal niks, zo verlegen als de pest, dus 't valt wel te leren...denk ik dan.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:44 schreef yats het volgende:
[..]
Fijn zo'n zus. Zelfvertrouwen is een handig iets om te hebben.
Wowowowquote:
Zingen zal ik je niet aan doen, even duwen ...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil jij onder mijn raam komen zingen en me daarna tegen de muur aan drukken met grof geweld? :$
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:47 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Zingen zal ik je niet aan doen, even duwen ...
Ach ja.. Als goed gebruik in mijn familie hebben we er nooit meer over gepraat.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha die kutmoeders ook altijd, totaal geen verstand van puberjongens
Zou het?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou mijn zelfvertrouwen is door dit soort ervaringen in de loop van de jaren flink toegenomen maar toen ik 14 was durfde ik echt helemaal niks, zo verlegen als de pest, dus 't valt wel te leren...denk ik dan.
Nou met dit weer.quote:
Nou ik werd er om voor de gek gehouden, toen mijn moeder mijn trekmateriaal vond zei ze dat er twee blokken verderop een meisje woonde dat leek op het meisje in het boekje dat het meeste plakte.......alsof ik dat niet al lang wistquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:48 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ach ja.. Als goed gebruik in onze familie hebben we er nooit meer over gepraat.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik werd er om voor de gek gehouden, toen mijn moeder mijn trekmateriaal vond zei ze dat er twee blokken verderop een meisje woonde dat leek op het meisje in het boekje dat het meeste plakte.......alsof ik dat niet al lang wist
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik werd er om voor de gek gehouden, toen mijn moeder mijn trekmateriaal vond zei ze dat er twee blokken verderop een meisje woonde dat leek op het meisje in het boekje dat het meeste plakte.......alsof ik dat niet al lang wist
Ja, maar voornamelijk omdat ik op mijn werk zit zonder aircoquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
1 dag mooi weer en men klaagt alweer
Het is echt lekker buiten
Nee.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
Mijne geeft aan, 26 gradenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:50 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Hier vanmorgen alle activiteiten gedaan en nu thuis met de gordijnen dicht, 20graden
Zie ik meteen al die belmeisjes voor me zonder airco!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar voornamelijk omdat ik op mijn werk zit zonder airco.
Mij hoor je niet klagenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ja...uitstraling (geen geintje), het gaat niet echt om je uiterlijk bij vrouwen, wel om je zelfverzekerdheid, je charisma en dat je gewoon lekker vol middenin in het leven staat....nou dat kan iedereen zich toch wel een beetje aanleren lijkt me.quote:
Nou. Dat is dan duidelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:52 schreef Dqod het volgende:
Ik wil niet weten hoe warm het in mijn sleurhutje is en hoe warm het gaat worden wanneer het echt zomer wordt
Vorig jaar was het minimaal 35 graden binnenquote:
Jij zit lekker in het bos zekerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagenHeerlijk onder de boompjes
Binnen zou ik wel klagen tho
Hoef je ook geen kleren aan in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vorig jaar was het minimaal 35 graden binnen
Op m'n 'erfje' onder de boompjesquote:
Als ik ooit een echt huis krijg koop ik een vaatwasserquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:53 schreef Californium het volgende:
Afwas gedaan. To do or not to do laundry…
Te… Warm…
Denk het niet dus
Nou ja, die zitten ook maar gewoon het warm te hebben, al zijn er wel een paar in zomerkleding, maar het valt mee/tegenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Zie ik meteen al die belmeisjes voor me zonder airco!
Zo slecht heb je het niet
Nee, zeker niet!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:53 schreef DamagedBrain het volgende:
Ben ik dan enige die ooit betrapt is?
Ik kom bij jou zitten zie ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:50 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Hier vanmorgen alle activiteiten gedaan en nu thuis met de gordijnen dicht, 20graden
Ik klaag altijd bij deze temperaturen hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
Die draag ik uberhaupt al nauwelijks.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:54 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Hoef je ook geen kleren aan in ieder geval.
ik heb vast ergens ook nog wel wat onderdrukte herinneringen zittenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:53 schreef DamagedBrain het volgende:
Die goeie leefquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op m'n 'erfje' onder de boompjes
Vanavond wellicht nog wel ff lekker t bos in ja
Ik kom alleen bij jou op bezoek wanneer het koud is dan.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:52 schreef Dqod het volgende:
Ik wil niet weten hoe warm het in mijn sleurhutje is en hoe warm het gaat worden wanneer het echt zomer wordt
Door mijn moeder naast die boekjes niet echt maar wel ooit door mijn vrouw -----> einde huwelijk maar goed dat ging verder dan wat aftrekkenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:53 schreef DamagedBrain het volgende:
Swsquote:
Hartje winter zou ik dan ook niet aanraden hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kom alleen bij jou op bezoek wanneer het koud is dan.
Maar dan bevries je er.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Buiten zo'n zwembadje, chillen in het water, drank er bij, Dqod als gek gezelschap. Uber!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:55 schreef aeque het volgende:
[..]
oeiquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door mijn moeder naast die boekjes niet echt maar wel ooit door mijn vrouw -----> einde huwelijk maar goed dat ging verder dan wat aftrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
Bij deze temperaturen?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kom bij jou zitten zie ik.
[..]
Ik klaag altijd bij deze temperaturen hoor.
Datquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar dan bevries je er.Soort extreem landklimaat daar.
Valt tegen hoor, met (op toetsenbord rammende) peuter op schoot en k3 ellende opquote:
Ik moet nog weer een zwembadje aanschaffenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Buiten zo'n zwembadje, chillen in het water, drank er bij, Dqod als gek gezelschap. Uber!
Ik ookquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als ik ooit een echt huis krijg koop ik een vaatwasser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |