Hmm, als je van melee houdt, is Fallout denk ik niet zo geschikt.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:41 schreef Typisch het volgende:
Ik heb zowel Fallout 3 als New Vegas liggen en ook digitaal op Steam, best vaak geprobeerd maar op de één of andere manier pakt het mij niet zo.Terwijl ik het stijltje dig en ook de gameplay zou mij moeten liggen gezien ik de Elder Scrolls bijvoorbeeld wel geweldig vindt om te spelen.
Dus er is hier 0 hype.
Rip
Val je toevallig op mannen?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:41 schreef Typisch het volgende:
Ik heb zowel Fallout 3 als New Vegas liggen en ook digitaal op Steam, best vaak geprobeerd maar op de één of andere manier pakt het mij niet zo.Terwijl ik het stijltje dig en ook de gameplay zou mij moeten liggen gezien ik de Elder Scrolls bijvoorbeeld wel geweldig vindt om te spelen.
Dus er is hier 0 hype.
Rip
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:49 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als je de geruchten mag geloven komt Threeeeee Dawg terug
Melee? Ik houd totaal niet van melee.quote:Op zondag 7 juni 2015 06:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hmm, als je van melee houdt, is Fallout denk ik niet zo geschikt.
Ik merk trouwens wel dat ik op PC en op console heel anders speel. Op de console ging ik vooral voor lasers omdat je daarmee ook buiten VATS nog redelijk kunt schieten met controller. Op de PC doe ik meer met wapens op lange afstand omdat je met muis veel preciezer kunt aimen. En dan gewoon veel skill points in Guns zodat je weinig beweging hebt bij aimen. In NV als je dan Boone hebt als companion (goede schutter en spotting perk) kun je veel van afstand uitschakelen. Alleen deathclaws blijven ruk omdat die zelfs bij critical hits niet altijd neergaan. En de cazadors zijn klote omdat die snel bewegen waardoor je enorm veel geduld moet hebben bij het aimen.
Die cazadors zijn sowieso wel klote, had een keer gesaved waar ik dacht dat het veilig was, aan de westzijde van de mijn met deathclaws. Blijkt het een spawn point voor cazadors te zijn. Bij elke respawn gelijk dood.Pas na tig keer proberen weten te ontsnappen en gelijk nieuwe save gemaakt.
Paarthunax krijg ik wel een nerdboner van ja.quote:
Ik heb nu deze:quote:
Dat blauwe van de outfit is iets te saturated imo.quote:
Ik denk sowieso dat er meer kleur in zit. Beetje om die bruin / groene kleur van vorige deel te compenseren.quote:Op maandag 8 juni 2015 09:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat blauwe van de outfit is iets te saturated imo.
Sowieso veel betere gameplay mechanics/balance.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:49 schreef Jeff89 het volgende:
Ik hoop dat Bethesda goed naar New Vegas kijkt voor het verhaal en de gameplay van 4. Fallout 3 was wel aardig, maar speelde een beetje te veel als een Elder Scrolls game: Je wordt geboren als uitverkorene en het middelpunt van de spelwereld, en alles en iedereen lijkt er alleen maar te zijn om jou als speler bezig te houden. Tevens is het onderscheid tussen goed en kwaad vaak behoorlijk zwart wit.. In New Vegas ben je een nietsbetekenende naamloze sukkel die in de eerste minuut van het spel in een ondiep graf wordt gepleurt. Als speler ben je maar een kleine factor in de meeste verhalen, en de echte focus ligt op het grote plaatje (de verhoudingen tussen de facties, en de geschiedenis van de wereld in het algemeen).. De keuzes waar je in NV voor kwam te staan waren ook leuker vond ik. Minder zwart/wit als in 3, maar veel meer morele grijze gebieden.
Zo werkt het niet, helaasquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
Obsidian moet het gewoon maken, heb je meteen een betere setting + gameplay
Het mooie van nv vond in dat je om met een gerust hart voor het kwaad kon kiezen omdat er ook een goede gedachte achter zat met Caesar en dat de NCR ook niet zo goed bleek te zijn uiteindelijk als op eerste blikveld leek.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:49 schreef Jeff89 het volgende:
Ik hoop dat Bethesda goed naar New Vegas kijkt voor het verhaal en de gameplay van 4. Fallout 3 was wel aardig, maar speelde een beetje te veel als een Elder Scrolls game: Je wordt geboren als uitverkorene en het middelpunt van de spelwereld, en alles en iedereen lijkt er alleen maar te zijn om jou als speler bezig te houden. Tevens is het onderscheid tussen goed en kwaad vaak behoorlijk zwart wit.. In New Vegas ben je een nietsbetekenende naamloze sukkel die in de eerste minuut van het spel in een ondiep graf wordt gepleurt. Als speler ben je maar een kleine factor in de meeste verhalen, en de echte focus ligt op het grote plaatje (de verhoudingen tussen de facties, en de geschiedenis van de wereld in het algemeen).. De keuzes waar je in NV voor kwam te staan waren ook leuker vond ik. Minder zwart/wit als in 3, maar veel meer morele grijze gebieden.
Inderdaad.. De NCR en Caesar hebben beide vrij nare dictatoriale trekken, en de NCR heeft een hele dubieuze geschiedenis.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:03 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Het mooie van nv vond in dat je om met een gerust hart voor het kwaad kon kiezen omdat er ook een goede gedachte achter zat met Caesar en dat de NCR ook niet zo goed bleek te zijn uiteindelijk als op eerste blikveld leek.
Ik ben 'm nu weer aan het spelen.. Net een paar opdrachten voor 'the King' gedaan. Blijft hilarisch. Hij is misschien wel de sympathiekste faction-leader in het hele spel, ondanks dat hij wordt gepresenteerd als bendeleider.quote:Maar ook de rollen van de andere facties vond ik goed uitgewerkt. Nog steeds voor mij NV>F3.
quote:The King: Near as I can tell, [this building] was some sort of religious institution. Oh, I know it says "school" out front, but everything in here seems to be related to the worship of some guy from back in the day. People used to come here to learn about him, to dress like him, to move like him. To BE him. If that's not worship, I don't know what is.
Yep maar ik ga het maandag pas kijken. Vind 4 uur wel erg laat.quote:
Wekkertje zetten en gaanquote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:05 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Yep maar ik ga het maandag pas kijken. Vind 4 uur wel erg laat.
Ben wel echt benieuwd hoor wat we te zien gaan krijgen.
Een echte Vault-Boy is er live bij.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:05 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Yep maar ik ga het maandag pas kijken. Vind 4 uur wel erg laat.
Ben wel echt benieuwd hoor wat we te zien gaan krijgen.
quote:Op zondag 14 juni 2015 05:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een echte Vault-Boy is er live bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |