abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2015 @ 12:19:10 #151
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_153349615
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 11:54 schreef CRWD het volgende:
Er staat na 14 maanden nog een slordige ¤ 167.200 aan resterend saldo open van de 250 K. Ze stellen voor om nog 20K te betalen en daarmee basta. Als ik naar het voorstel kijk dwingen ze je feitelijk om te kiezen voor de afkoopsom die iets meer is dan twee maand termijnen. Een snel gerekend betaalde ze ¤ 7.950 per maand. Ik vind het schandalig, maar goed.....

Inzicht in cashflow krijg je natuurlijk niet. Weet jij veel wat de DGA zichzelf uit heeft betaald.

Ik lees daarnaast nog: Note GVE: De Graydonrating AAA heeft betrekking op de management-, investeringsmaatschappij van de DGA. Deze vennootschap is medeaansprakelijk voor de aan te trekken lening.

Is er geen hoofdelijke aansprakelijkheid in deze? kennelijk niet? Je hebt ook nog niet eens 2 volledige dagen om goed na te denken over je mogelijkheden, en het juridische kader te bekijken
Maar ze zeggen wel iets van nu 20k verdelen over iedereen en daarnaast wordt 80% van de eventuele opbrengst van die schuldbekentis op QB Australia ook nog verdeeld, vooral dat 2de lijkt me van belang maar ik heb geen idee hoe en wat en of dat kans van slagen heeft.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_153349683
Eerst stukken overleggen door GvE.
Dit is absurd; een voorstel voorleggen zonder deugdelijke onderbouwing.
Die DGA uiteraard ook aanpakken.
  maandag 8 juni 2015 @ 12:23:12 #153
332574 µ
alt-m
pi_153349721
Kreeg 'm ook van Quickboats...
జ్ఞ‌ా
pi_153349999
Ik heb ook de mail van Quickboats gekregen. Even heel snel doorgelezen, ik ben nu op m'n werk. Ze geven het idee dat alleen optie 1 een kans geeft om nog iets terug te zien.

Vanavond ga ik de mail nog eens wat aandachtiger lezen. Ik ben ook benieuwd wat jullie conclusie is.
  maandag 8 juni 2015 @ 12:46:07 #155
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_153350216
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 09:48 schreef bleyenburg het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er een dashboard is bij Aygodutch? en zo ja, hoe dat werkt en waar te vinden?
Ik heb zelf wel een Aygodutch account maar op dit moment nog niet geïnvesteerd. Ik wacht even tot project Infra Unie iets voller is, voor ik er daadwerkelijk in ga investeren.
Als ik kijk bij "mijn account" dan zie ik nog niet bepaald iets van een dashboard, maar ik kan mij voorstellen dat deze pas beschikbaar komt nadat eerste investering is gedaan. Heb jij al wel geïnvesteerd?
pi_153350244
Zit er zelf ook in, en weet nog niet wat te doen

In original pitch staat dat terugbetaling altijd kan geschieden zelfs bij negatief scenario omdat het vooral in voorraden gaat zitten. Alleen laat nu net het geval zijn teruggestuurde boten door Australië entiteit niet vergoedt kunnen worden ...

Vordering op Australie bedraagt +/- USD 100k; maar ze geven wel aan dat het 18 maanden kan duren voordat dit evt. geregeld is (als ze er tenminste in slagen om rechten te verkopen aan een ander e.d.). Anders waarschijnlijk niets meer dan 20k terug.

Momenteel staat er 175k uit; en bedraagt vordering op Australië USD 100k. Waar zal restant gebleven zijn?
pi_153350357
en in aanvulling: wel jammer dat we nu pas als investeerders geinformeerd worden terwijl dit bij GvE al lang bekend was (gezien de zin dat ze samen met ondernemer al maanden bezig geweest met afbetalen van diverse partijen ...)
pi_153350574
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:52 schreef Javio het volgende:
en in aanvulling: wel jammer dat we nu pas als investeerders geinformeerd worden terwijl dit bij GvE al lang bekend was (gezien de zin dat ze samen met ondernemer al maanden bezig geweest met afbetalen van diverse partijen ...)
Maar stel dat ze er samen met de ondernemer uitgekomen waren en de ondernemer had op een of andere manier wel weer geld kunnen krijgen. En ze hadden wel jou al verteld dat het bedrijf problemen heeft, dan vertrouw je ze ook niet meer als ze zeggen dat het nu geregeld is (met uitleg hoe dat gedaan is). Dan krijg je minder vertrouwen in het bedrijf, negatieve aandacht en kan het bedrijf cliënten mislopen en loop jij je betalingen mis.

Ik denk dat de timing van wanneer wel of wanneer niet vertellen heel erg moeilijk is en ik denk ook niet dat je dit als negatief punt op GvE kunt noemen, dat ze weinig info verstrekken betreft Talimini?? wel. Maar daar hebben zij dan ook actief voor besloten om dat niet te delen.
  maandag 8 juni 2015 @ 13:05:42 #159
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_153350711
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:00 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
Ik denk dat de timing van wanneer wel of wanneer niet vertellen heel erg moeilijk is en ik denk ook niet dat je dit als negatief punt op GvE kunt noemen, dat ze weinig info verstrekken betreft Talimini?? wel. Maar daar hebben zij dan ook actief voor besloten om dat niet te delen.
Mee eens! Open communicatie kan soms ook meer kapot maken dan je lief is, in ons geval de bedrijven waarin we geïnvesteerd hebben.
pi_153350762
Het komt mij voor dat GvE relatief weinig tijd en moeite besteedt bij problemen om de investeerderskant tevreden te houden.
pi_153350779
@ InvestEerder: Nog niks in Aygodutch gedaan, behalve account aangemaakt
pi_153350838
klopt dat het soms beter is niets te zeggen. Maar reactie termijn is nu met 2 dagen wel erg kort; dit hadden ze bijv. ook op kunnen rekken naar 1 week (zeker omdat het al zo lang bekend was)
pi_153350893
Zit er zelf niet in maar als we optie 1 accepteren zet dat de deur voor anderen ook open, gewoon een klein bedrag aanbieden als het niet lukt en daarna ben je van alles af. Bij een bank kun je je ook blauw betalen totdat je je schuld hebt afgelost. Als hij een baan heeft kan hij ook aflossen, anders zegt mij hoofdelijke aansprakelijkheid niets meer en stop ik ook met investeren, veel van mijn projecten zitten tussen 5% en 30% van de aflossing en op deze manier kunnen we nog vele problemen tegemoet zien.
pi_153350939
GvE moet zeer snel een ervaren risk- en crisismanager aannemen.
Het belang van de investeerder wordt met een ergerlijk gemak terzijde geschoven.
Over het punt communicatie wil ik het al niet eens meer hebben. Dat is ronduit beschamend.
  maandag 8 juni 2015 @ 13:18:54 #165
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_153351025
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:13 schreef snoopy40 het volgende:
Zit er zelf niet in maar als we optie 1 accepteren zet dat de deur voor anderen ook open, gewoon een klein bedrag aanbieden als het niet lukt en daarna ben je van alles af. Bij een bank kun je je ook blauw betalen totdat je je schuld hebt afgelost. Als hij een baan heeft kan hij ook aflossen, anders zegt mij hoofdelijke aansprakelijkheid niets meer en stop ik ook met investeren, veel van mijn projecten zitten tussen 5% en 30% van de aflossing en op deze manier kunnen we nog vele problemen tegemoet zien.
Die 20k is wel een fooi ja, het zal gaan zitten in die schuldbekentenis van Quickboot Australie. Als ze daar de boel weer enigzins op de rit kunnen krijgen dan kunnen we nog wel een aardig bedragje ontvangen.

Het jammere is dat het om relatief weinig geld gaat per inleg dus daarvoor rij ik daar niet heen om de stukken in te zien enz enz.
pi_153351298
Er zitten minstens een paar honderd investeerders in de quickboat. Je kunt er dan ook wel vanuit gaan dat niet iedereen akkoord gaat met optie 1.
  maandag 8 juni 2015 @ 13:49:35 #167
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_153352013
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:28 schreef Justme7005 het volgende:
Er zitten minstens een paar honderd investeerders in de quickboat. Je kunt er dan ook wel vanuit gaan dat niet iedereen akkoord gaat met optie 1.
Dat is idd ook een ding ja.

En optie 1 is dan alsnog wel 18 maanden wachten of er uberhaupt nog wat terug komt daarna.
  maandag 8 juni 2015 @ 14:31:19 #168
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_153353183
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:08 schreef bleyenburg het volgende:
@ InvestEerder: Nog niks in Aygodutch gedaan, behalve account aangemaakt
@Bleyenburg; Ik heb inmiddels een investering gedaan in Infra Unie. Er is nu inderdaad een dashboard zichtbaar geworden. Dat is nu nog summier want ik moet gelukkig pas betalen als project vol is. Ze werken met derdengeldrekening, lijkt redelijk solide.
  maandag 8 juni 2015 @ 14:45:28 #169
444556 RavigotteSaus
aka Ravigotte
pi_153353538
Volgens mij staat het antwoord van Quickboats al in de mail van GVE.
De investeerders hebben recht op BEIDE opties:

• Laat hem die 20k maar vast overmaken. Blij dat de ondernemer zelf aangeeft dat er al 20k beschikbaar is.
en
• Leg de rest van de vordering bij een deurwaarder zodat die die overgebleven 200k kan innen en kan controleren of er niet meer dan 20k beschikbaar is.
en
• Laat de deurwaarder in elk beslag leggen op de lening van Australie.

Kortom niet kiezen maar beide paden. Inversteerders bepalen de mogelijkheden, niet de ondernemer. Ik ben bang dat als de lening van Australie wordt terugbetaald niemand zich meer kan herinneren dat dat naar de Investeerders moet.

(zelf niet geinversteerd)
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_153354228
Dank je wel InvestEerder voor de info.
pi_153355015
Eén ding is wel duidelijk: de zeepbel begint langzaamaan wat te ontploffen. De kleine belletje ploffen al. De afgelopen anderhalve maand komen de eerste negatieve berichten over diverse projecten duidelijk binnen, waarmee het risico van crowdfunding evident wordt. Nu nog een manier vinden om alles publiekelijk te krijgen, want het lijkt nu nog hosanna en dat is terug te zien in de geboden rentes. Mijn investeringen gaan voorlopig echt even op pauze, behoudens de 'zekerheidjes'. Hooguit dat ik nog wat Lendahand doe voor de gunfactor, maar de projecten met enig risico laat ik de komende tijd gaan.
Schip ahoy!
  maandag 8 juni 2015 @ 15:48:20 #172
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_153355094
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 15:44 schreef Piet__Piraat het volgende:
Eén ding is wel duidelijk: de zeepbel begint langzaamaan wat te ontploffen. De kleine belletje ploffen al. De afgelopen anderhalve maand komen de eerste negatieve berichten over diverse projecten duidelijk binnen, waarmee het risico van crowdfunding evident wordt. Nu nog een manier vinden om alles publiekelijk te krijgen, want het lijkt nu nog hosanna en dat is terug te zien in de geboden rentes. Mijn investeringen gaan voorlopig echt even op pauze, behoudens de 'zekerheidjes'. Hooguit dat ik nog wat Lendahand doe voor de gunfactor, maar de projecten met enig risico laat ik de komende tijd gaan.
pi_153355241
Ik ben ook even klaar met GvE.
KoM oogt wellicht wat minder spectaculair maar wellicht daar wat serieuzer aan de achterkant.
  maandag 8 juni 2015 @ 16:02:52 #174
332574 µ
alt-m
pi_153355436
quote:
Is er voldoende cash flow om aan de verplichtingen te voldoen?
Er is in alle scenario's voldoende cashflow. In drie jaar wordt de lening afgelost. Er zijn nagenoeg geen vaste lasten naast de crowdfunding. Quickboats Europe BV heeft een lage flexibele overhead.
:{
జ్ఞ‌ా
pi_153355615
quote:
9s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:02 schreef µ het volgende:

[..]

:{
En deze:

quote:
Ook in het meest negatieve scenario kan de lening worden terugbetaald.
Dus kennelijk is dit geen negatief scenario 8)7
pi_153356230
Vind het vooral slecht voor mijn vertrouwen dat het net een AAA project is. Dus met een maximale kans van 0,15% dat het project niet aan zijn verplichtingen kan voldoen. Juist de Graydon rating heeft mij over de streep getrokken bij dat project.

Maar ik ga denk ik voor optie 2, dus dan gaat de deal ook niet door zoals ik begrijp. Want iedereen moet voor optie 1 kiezen anders wordt het automatisch optie 2.

Ik denk namelijk dat er veel meer uit te halen is. Ze kunnen namelijk geld halen bij:

1. De ondernemer
2. de investeringsbedrijf
3. bij Quickboots australië

Verder vind ik het slecht dat je alleen bij de accountant in Wezep inzage hebt, en niet op het kantoor van GvE. Ik werk nu toevallig vlakbij Arnhem, anders was ik er wel naartoe gereden.
pi_153356384
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:40 schreef Goesten het volgende:
Vind het vooral slecht voor mijn vertrouwen dat het net een AAA project is. Dus met een maximale kans van 0,15% dat het project niet aan zijn verplichtingen kan voldoen. Juist de Graydon rating heeft mij over de streep getrokken bij dat project.

Maar ik ga denk ik voor optie 2, dus dan gaat de deal ook niet door zoals ik begrijp. Want iedereen moet voor optie 1 kiezen anders wordt het automatisch optie 2.

Ik denk namelijk dat er veel meer uit te halen is. Ze kunnen namelijk geld halen bij:

1. De ondernemer
2. de investeringsbedrijf
3. bij Quickboots australië

Verder vind ik het slecht dat je alleen bij de accountant in Wezep inzage hebt, en niet op het kantoor van GvE. Ik werk nu toevallig vlakbij Arnhem, anders was ik er wel naartoe gereden.
Die gok zou ik ook nemen hoor. De ondernemer is een goed opgeleide jongeman die heus wel afloscapaciteit kan genereren door een baan te zoeken.
pi_153356704
leuke constructie als ik het zo lees,
20K betalen en er af, een lening er voor afsluiten met als onderpand de 20% die overblijft als australie zijn verplichtingen voldoet,
zo komt hij er zonder kleerscheuren uit, en blijven de investeerders met de schade zitten.

snelle jongens die heel veel geld ophalen en daarna niet thuis geven, denk dat ik het maar op de kleinere bedragen hou, deze zijn vaak beter te overzien voor de lener als zijn plannen niet helemaal gaan zoals verwacht
pi_153356898
Ter aanvulling. Ik heb Frederike de volgende mail gestuurd

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom wordt er eigenlijk niet gestemd met de meeste stemmen gelden. Vind dat iets eerlijker als iedereen moet er mee eens zijn anders ......
pi_153357013
Ben benieuwd hoe dit afloopt en of GvE actief gaat handelen. voorlopig stop ik met investeren in GvE en wacht ik eerst af hoe dit ontwikkelt. Zit er overigens zelf niet in.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_153357330
Vooropgesteld dat ik er niet in zit maar ik zou zeker gaan voor optie 2. Goed, het kan natuurlijk zo uitpakken dat er zelfs nog wat geld achteraan zal moeten maar als voor optie 1 gekozen gaat worden is pas echt het hek van de dam. Daarnaast gaan we, als de procedure gaat lopen, meer inzicht krijgen of ook het platform, in dit geval GvE, de administratie goed op orde heeft en overeenkomsten stand houden bij de rechter.
pi_153357783
Het is eigenlijk gewoon wachten op de eerste casus die zo op het spits gedreven gaat worden dat GvE serieus in de problemen komt. Zou me niets verbazen als ze dan door het ijs zakken. En als dat bij de investeerders terecht komt, wordt het nog leuk.
Schip ahoy!
pi_153357955
Ondernemen is risico nemen, dus als je er voor gaat kun je lekker verdienen.
Als het niet gaat, dan helaas maar.
Garant stellen betekend dat je zo veel mogelijk moet betalen, alles wat in je prive vermogen zit, er zitten 2 bedrijven die zich garant stellen, maar ik hoor verder niets van DGA.
Ik zal wel te simpel zijn, maar als je niet meer aan je verplichtingen kunt voldoen lijkt mij dat de hele openstaande vordering uit australie bij de kredietgevers hoort te komen, en niet 80%, dat er behoorlijke openheid moet worden gegeven, en dat prive ook moet worden betaald.
pi_153358138
Faillissement aanvragen. Schuldeisers genoeg. Curator kan achter de Australielening aan. Verder kijken of er iets te doen valt met een bestuurdersaansprakelijkheid.
pi_153358172
Meneer kan wel 20k lenen, dus daar moet een onderpand voor zijn lijkt mij.
  maandag 8 juni 2015 @ 18:13:31 #186
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_153358263
Staan we sterker als we met een groep investeerders hetzelfde antwoord geven? Volgens mij zijn we hier met een flink aantal 'gedupeerden', dus wie weet biedt het kansen.
  maandag 8 juni 2015 @ 18:23:27 #187
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_153358452
Ik wijs het voorstel ook af, om de volgende redenen:

- 1,5 dag om te reageren anders ga je automatisch akkoord met het (slechte) voorstel;
- Ik wil geen voorbeeld stellen voor andere ondernemers;
- Eens kijken hoe GVE met een incassoprocedure omgaat.

Mijnheer wil alle risico op de investeerders afschuiven? Zo werkt dat niet.

Edit: Doe anders maar zo'n afgekeurd bootje, dan praten we er niet meer over.
If you can't beat them, join them.
pi_153358501
Heeft er al iemand op de site van quick boots gekeken?
Ze zijn uitverkocht tot het einde van dit jaar, en de europesche vestiging staat er gewoon nog op
pi_153359162
#21, 1e pagina
Hier in wordt door fingie al quickboats genoemd
20 november 2014
Graydon raiting naar beneden gesteld, aandelen willen uitgeven, waarde daarvan gehalveerd, toen waren er dus al problemen
#19-2, ook fingie, problemen alom
Uitgifte van aandelen via symbid, soort piramidespel in mijn ongeoefende ogen.

Hard aanpakken lijkt mij, helemaal uitkleden
Dit soort mensen geeft de leners via crowdfunding een slechte naam.
Als hij er zo van af komt begint hij straks misschien wel weer iets nieuws waardoor er weer meer mensen de dupe van worden

Laten we maar niet gaan optellen hoeveel deze meneer al opgehaald heeft en hoeveel daar nog van te traceren is, ik krijg hier een ijsco gevoel bij
pi_153359492
Wat ik mij afvraag: Gve geeft je tot vrijdag de tijd om te reageren. Als je niet reageert gaan ze er vanuit dat je automatisch optie 1 kiest.
Mag dat zomaar?
Er is een contract, als zij dat willen aanpassen, en ik reageer niet, dan kun je dat contract toch niet zomaar opzij schuiven? Dan blijft het contract toch bestaan?

Ik neig overigens ook naar 2. En ik vond het wel een goed idee om allemaal soort van hetzelfde antwoord richting GvE te geven. Dat geeft ook een duidelijk signaal af richting GvE dat ze niet zomaar alles kunnen doen, aangezien er over gesproken zal worden.

Misschien van de week Quickboats eens bellen en mijzelf voordoen als een klant. Kijken of ik nog een bootje kan kopen.
pi_153359590
Het lijkt mij dat als GvE dit doorzet en je het vervolgens aanvecht dat een rechter dit als een onredelijke termijn zal zien, zeker voor een particulier
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_153359641
Als er 1 investeerder voor optie 2 kiest vervalt outomatisch optie1, gve mag geen verschillen maken in investeerders voorwaarden
Er zijn ca. 250 investeerders, het lijkt me sterk dat er geen 1 reageerd voor vrijdag, of dat er geen enkele wel reageerd die niet voor optie 2 kiest.
pi_153359790
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 19:05 schreef komrad het volgende:
Het lijkt mij dat als GvE dit doorzet en je het vervolgens aanvecht dat een rechter dit als een onredelijke termijn zal zien, zeker voor een particulier
Dat wordt dan een lang juridisch spel, want in de tussentijd zit je wel op je geld te wachten en is het maar de vraag of er straks nog iets te halen.

Ik vind GvE maar laakbaar omgaan met de investeerders. Ze zetten je onder druk om snel te reageren, anders wordt er eigenlijk in het voordeel van de lener besloten. Dat is nogal wat.
Schip ahoy!
pi_153359950
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 19:11 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Dat wordt dan een lang juridisch spel, want in de tussentijd zit je wel op je geld te wachten en is het maar de vraag of er straks nog iets te halen.

Ik vind GvE maar laakbaar omgaan met de investeerders. Ze zetten je onder druk om snel te reageren, anders wordt er eigenlijk in het voordeel van de lener besloten. Dat is nogal wat.
Ja daarom goed om te laten zien dat ze niet met een aantal verschillende investeerders te maken hebben, maar dat die investeerders ook met elkaar praten.
  maandag 8 juni 2015 @ 19:18:52 #195
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_153360069
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 19:15 schreef didi80 het volgende:

[..]

Ja daarom goed om te laten zien dat ze niet met een aantal verschillende investeerders te maken hebben, maar dat die investeerders ook met elkaar praten.
Juist. Investeerders aller platformen, verenigt u!
Een informele vereniging wordt zomaar een formele.
  maandag 8 juni 2015 @ 19:22:12 #196
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_153360175
We gaan dus allemaal voor optie 2 begrijp ik? Voor die 2 maandtermijnen (zoals iemand hier eerder zei) hoeven we het ook niet te laten.
pi_153360316
Wat me de laatste tijd veel opvalt is dat een groep ondernemers op verschillende platforms shopt, zoals onze botenman, eerst bij GvE en daarna via symbid. Ik beleg in ieder geval niet meer als er leningen op elkaar gestapeld worden. Behalve bij GvE zitten de mensen van symbid ook in het schip. Zoals gezegd zou ik ook voor optie 2 kiezen ( zit er niet in) anders is het het van de dam. Dit kan weleens de ideale case zijn om op de spits te drijven om te kijken wat GvE nu werkelijk waard is. Zonder investeerders geen projecten en volgens mij zijn er al aardig wat grotere investeerders hier aan het afhaken.
  maandag 8 juni 2015 @ 19:30:48 #198
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_153360419
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 19:26 schreef snoopy40 het volgende:
Wat me de laatste tijd veel opvalt is dat een groep ondernemers op verschillende platforms shopt, zoals onze botenman, eerst bij GvE en daarna via symbid. Ik beleg in ieder geval niet meer als er leningen op elkaar gestapeld worden.
Het beroerde is: ze komen eerst op GVE, daarna pas elders. M.a.w.: je weet niet welke ondernemer deze strategie voert als je een prachtige "pitch" voorgeschoteld krijgt met warme aanbevelingen van GVE omdat er ergens in de club ook nog een bv zit met prachtige ratings.
Hoog tijd dat de platforms met elkaar in contact treden!
pi_153360529
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 19:22 schreef leolinedance het volgende:
We gaan dus allemaal voor optie 2 begrijp ik? Voor die 2 maandtermijnen (zoals iemand hier eerder zei) hoeven we het ook niet te laten.
Ik ga voor alles of niets. (dus optie 2) Die 2 maand termijnen kan ik niet echt blij van worden. Meneer is een overeenkomst aangegaan. Ik ga niet afwachten of er nog wat te halen valt in Australië. Dat is aan hem, niet aan mij.
En er is nu aangegeven dat hij ¤ 20.000,- heeft dus de termijnen zouden zeker nog een paar maanden betaald moeten kunnen worden, want verder zijn er geen kosten (Eigen woorden uit de pitch)

[ Bericht 0% gewijzigd door didi80 op 08-06-2015 19:57:33 ]
  maandag 8 juni 2015 @ 19:52:23 #200
332574 µ
alt-m
pi_153360951
Ik wil wel voor optie 2 gaan.
జ్ఞ‌ా
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')