Ik ben ook heel benieuwd.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:14 schreef crowd_funder het volgende:
Klopt inderdaad dat ze eenzijdig het contract ontbinden en GvE hier mee instemt.
Ik ben benieuwd naar de reactie.
Gezellig ;-) Ik doe voor 750 mee, zou ik dan drie incentives krijgenquote:Op zondag 7 juni 2015 17:28 schreef obligataire het volgende:
[..]
Concept food service biedt investeerders vanaf ¤ 250,- een exclusieve luxe RVS set aan met 4 magnetische potjes gevuld met exclusieve melanges.
Ook niet verkeerd. Ik heb me maar eens ingeschreven o.a. voor die incentive.
Nee, of je moet voor jezelf, de vrouw, en een van de kinderen, aparte accounts aanmaken en investerenquote:Op maandag 8 juni 2015 10:45 schreef mo.money het volgende:
[..]
Gezellig ;-) Ik doe voor 750 mee, zou ik dan drie incentives krijgen
En dat was AAA rating?quote:Op maandag 8 juni 2015 11:32 schreef leolinedance het volgende:
Quickboats kan niet meer aa de betalingsverplichting voldoen
Brief gekregen van GvE. We mogen kiezen uit 2 opties in de hoop dat er nog wat geld terugkomt. Ik ben er nog niet uit, vanavond maar eens goed kijken.
Ik ook, even goed doorlezen wat de opties precies inhouden.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:32 schreef leolinedance het volgende:
Brief gekregen van GvE. We mogen kiezen uit 2 opties in de hoop dat er nog wat geld terugkomt. Ik ben er nog niet uit, vanavond maar eens goed kijken.
Klopt. Er stond wel wat bij:quote:
Was ook een starter (toen nog met een 5 aangeduid).quote:Note GVE: De Graydonrating AAA heeft betrekking op de management-, investeringsmaatschappij van de DGA. Deze vennootschap is medeaansprakelijk voor de aan te trekken lening.
Ook net binnen!quote:Op maandag 8 juni 2015 11:32 schreef leolinedance het volgende:
Dit is mijn eerste default pas en de schade valt volgens mij nog mee. 14 maanden lang 9% in ieder geval, en waarschijnlijk komt er nog wat bij. Het kon slechter.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook net binnen!
Als iemand al goed gekeken naar de opties dan hoor ik het graag ben nu ff op werk dus kan er niet induiken maar wel weer balen. Wat ik zo snel las bij optie 1 was dat je een kleine afkoopsom kreeg en daarnaast nog eventueel wat voor een vordering op een ander gebeuren? En optie 2 dan kreeg je niets.
Ik denk dat ik wel stop met crowdfunding want ik verlies me vertrouwen wel snel op deze manier.
Er zijn 2 alternatieven.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:41 schreef CRWD het volgende:
één investingsbedrag bij Quickboats van 20K en aardig wat 5K.
Wat zijn overigens de opties waaruit jullie kunnen kiezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |