Die gok zou ik ook nemen hoor. De ondernemer is een goed opgeleide jongeman die heus wel afloscapaciteit kan genereren door een baan te zoeken.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:40 schreef Goesten het volgende:
Vind het vooral slecht voor mijn vertrouwen dat het net een AAA project is. Dus met een maximale kans van 0,15% dat het project niet aan zijn verplichtingen kan voldoen. Juist de Graydon rating heeft mij over de streep getrokken bij dat project.
Maar ik ga denk ik voor optie 2, dus dan gaat de deal ook niet door zoals ik begrijp. Want iedereen moet voor optie 1 kiezen anders wordt het automatisch optie 2.
Ik denk namelijk dat er veel meer uit te halen is. Ze kunnen namelijk geld halen bij:
1. De ondernemer
2. de investeringsbedrijf
3. bij Quickboots australië
Verder vind ik het slecht dat je alleen bij de accountant in Wezep inzage hebt, en niet op het kantoor van GvE. Ik werk nu toevallig vlakbij Arnhem, anders was ik er wel naartoe gereden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom wordt er eigenlijk niet gestemd met de meeste stemmen gelden. Vind dat iets eerlijker als iedereen moet er mee eens zijn anders ......
Dat wordt dan een lang juridisch spel, want in de tussentijd zit je wel op je geld te wachten en is het maar de vraag of er straks nog iets te halen.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:05 schreef komrad het volgende:
Het lijkt mij dat als GvE dit doorzet en je het vervolgens aanvecht dat een rechter dit als een onredelijke termijn zal zien, zeker voor een particulier
Ja daarom goed om te laten zien dat ze niet met een aantal verschillende investeerders te maken hebben, maar dat die investeerders ook met elkaar praten.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:11 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat wordt dan een lang juridisch spel, want in de tussentijd zit je wel op je geld te wachten en is het maar de vraag of er straks nog iets te halen.
Ik vind GvE maar laakbaar omgaan met de investeerders. Ze zetten je onder druk om snel te reageren, anders wordt er eigenlijk in het voordeel van de lener besloten. Dat is nogal wat.
Juist. Investeerders aller platformen, verenigt u!quote:Op maandag 8 juni 2015 19:15 schreef didi80 het volgende:
[..]
Ja daarom goed om te laten zien dat ze niet met een aantal verschillende investeerders te maken hebben, maar dat die investeerders ook met elkaar praten.
Het beroerde is: ze komen eerst op GVE, daarna pas elders. M.a.w.: je weet niet welke ondernemer deze strategie voert als je een prachtige "pitch" voorgeschoteld krijgt met warme aanbevelingen van GVE omdat er ergens in de club ook nog een bv zit met prachtige ratings.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:26 schreef snoopy40 het volgende:
Wat me de laatste tijd veel opvalt is dat een groep ondernemers op verschillende platforms shopt, zoals onze botenman, eerst bij GvE en daarna via symbid. Ik beleg in ieder geval niet meer als er leningen op elkaar gestapeld worden.
Ik ga voor alles of niets. (dus optie 2) Die 2 maand termijnen kan ik niet echt blij van worden. Meneer is een overeenkomst aangegaan. Ik ga niet afwachten of er nog wat te halen valt in Australië. Dat is aan hem, niet aan mij.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:22 schreef leolinedance het volgende:
We gaan dus allemaal voor optie 2 begrijp ik? Voor die 2 maandtermijnen (zoals iemand hier eerder zei) hoeven we het ook niet te laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |