Jawel, zoals hierboven ook gepost.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:16 schreef AQuila360 het volgende:
Toen QB begon kregen we nog een enthousiaste brief om te bedanken. Ik zou nu een brief op wel op prijs stellen waarin hij aangeeft wat er volgens hem is misgegaan en wat hij nog eventueel denkt te kunnen doen en noem maar op. Dat miste ik bij mn andere project wat mis liep ook nogal.
Bij dat project nam GVE trouwens de kosten opzich voor het incassotraject.
Maar hier heeft niemand nog z'n keuze doorgegeven?
Zo erg was het nu ook weer niet, 2.250 euro was de opbrengst van de fee.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:05 schreef 44pje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze nog meer voor ons gaan doen voor die ¤22,5k fee die ze van ons hebben gekregen.
Gewoon betalen. Wat je beloofd hebt of toegezegd moet je doen. Behandel de ander zoals je zelf behandeld wilt worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:06 schreef CRWD het volgende:
Door dit hele gedoe moet ik bekennen dat ik nu moeite heb om mijn investeringsbedrag voor overige projecten te voldoen. Ik heb nu nog een verzoek tot betaling staan.
Ik heb er nog 2 openstaan en wacht ook nog even met betalen tot de volgende reactie van GvE.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:06 schreef CRWD het volgende:
Door dit hele gedoe moet ik bekennen dat ik nu moeite heb om mijn investeringsbedrag voor overige projecten te voldoen. Ik heb nu nog een verzoek tot betaling staan.
Zoals ik al heb aangegeven zit ik niet in het Quickboat project, maar ik krijg er gewoon een heel erg nare smaak van als ik zie hoe dit nu loopt. Daarbij vind ik dat GvE nogal wat te verwijten valt.
De in slecht weer verkerende onderneming Quickboat staat natuurlijk los van andere projecten. Daar kan GvE niets aan doen, maar men vertrouwd er wel op dat de informatie klopt wat er in de project beschrijving staat. Als dat niet zo is en indien dat goed te onderbouwen valt kan je GvE ook aansprakelijk stellen voor de schade die is ontstaan door het niet betalen van de schuldenaar lijkt mij.
Dat ben ik zeker niet met je eens. GvE lijkt het belang van de lener hoger te hebben zitten dan dat van de investeerder. Dan mag ik mijn eigen belang nu ook best even belangrijker vinden. Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet ga betalen, ik wacht alleen nog even.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:22 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Gewoon betalen. Wat je beloofd hebt of toegezegd moet je doen. Behandel de ander zoals je zelf behandeld wilt worden.
Het is juist in je eigen belang om te doen wat je hebt beloofd of toegezegd! Wij verwachten van GVE dat ze hun toezeggingen nakomen. Dat ze dat niet lijken te doen is geen vrijbrief om zelf ook maar op eigen houtje te gaan rommelen. Dat zou de zaak alleen maar nóg onoverzichtelijker maken. Er zijn regels vastgesteld om het verkeer wat soepel te maken. Eigen(zinnige) invulling van die regels kan alleen maar chaos geven. Daar zit niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker niet met je eens. GvE lijkt het belang van de lener hoger te hebben zitten dan dat van de investeerder. Dan mag ik mijn eigen belang nu ook best even belangrijker vinden. Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet ga betalen, ik wacht alleen nog even.
Ik ga ze binnenkort aansprakelijk stellen voor een ongewenste zwangerschap. Heb die condooms duur betaald tenslottequote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:55 schreef k_man het volgende:
Heeft iemand de incentive van Wingman al ontvangen?
Ik kreeg een paar weken geleden een mailtje daarover, met het verzoek mijn gegevens door te geven, zodat het opgestuurd kon worden. En sindsdien... niets.
Inderdaad, nog niets gezien. Ik was het al bijna weer vergeten. Met dat BBQ pakket van Maatschap Teunissen schiet het trouwens ook nog niet erg op.....quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:55 schreef k_man het volgende:
Ik kreeg een paar weken geleden een mailtje daarover, met het verzoek mijn gegevens door te geven, zodat het opgestuurd kon worden. En sindsdien... niets.
Ik heb een mailtje gestuurd en ik kreeg vrij vlot een bericht dat men de reacties aan het inventariseren is en volgende week een reactie krijg/iets opgestuurd krijg. Ik ga er maar vanuit dat dit werkelijk zo is, en dat het niet mijn mailtje is geweest dat de trigger was om werkelijk aan de slag te gaanquote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:55 schreef k_man het volgende:
En wat zijn KOM ervan toen je ze hierover benaderd had?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:18 schreef impact9 het volgende:
RDM gezondheidsproducten bij KoM was ook een wassen neus met de incentive.
Zogenaamd 75 euro zelf kiezen uit de webshop, in praktijk blijkt dat je naar een paar keer mailen 3 producten van ong 15 euro mag uitkiezen uit een select lijstje....
Zelf uitzoeken met RDM, die incentives neem ik dus niet (meer) serieusquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En wat zijn KOM ervan toen je ze hierover benaderd had?
En wat zat er zojuist bij de post? Als je 't over d'n duvel hebt...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:04 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik ga ze binnenkort aansprakelijk stellen voor een ongewenste zwangerschap. Heb die condooms duur betaald tenslotte
Vanavond geen posts van Coelho...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:03 schreef Coelho het volgende:
[..]
En wat zat er zojuist bij de post? Als je 't over d'n duvel hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |