Dat is ook helemaal geen probleem natuurlijk, ik denk dat het prima naast elkaar kan bestaan, ook al zal er één meer posts krijgen dan een ander. Zie het als een experimentjequote:Op donderdag 4 juni 2015 22:39 schreef Izzy73 het volgende:
[ afbeelding ]
Ok dan, ben benieuwd. Ik heb zo'n genetisch gemanipuleerd voorgevoel dat dit topic dan waarschijnlijk iets populairder gaat worden.
Wat een onzin in bnw mag je gewoon alles aanhalen, daarom is het BNW en geen NWS!quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:13 schreef Kandijfijn het volgende:
Hier dezelfde discussie met minder betrouwbare bronnen dus?!
In NWS mag dit niet?! Of je wordt er gewoon harder aangepakt als je bronnen bullshit zijn?quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat een onzin in bnw mag je gewoon alles aanhalen, daarom is het BNW en geen NWS!
Als de bronnen nogal onbetrouwbaar zijn en wazig, of te veel speculatie, dan kan het voorkomen dat een topic in BNW word gezet zie het K&L topic!quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:16 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
In NWS mag dit niet?! Of je wordt er gewoon harder aangepakt als je bronnen bullshit zijn?
Hier mag je redelijk uit je dak gaan met bronnen inderdaad. Ik verwacht geen ja en amen discussie hoor maar er moet voor alles plek zijn natuurlijk en de gematigde discussie is voor de mensen die graag de nuance en het midden op zoeken of tot de waarheid komen op een wat meer 'mainstream' manier.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:13 schreef Kandijfijn het volgende:
Hier dezelfde discussie met minder betrouwbare bronnen dus?!
En die bevreemding bediscussieer ik graag in het fb topic, theguyver.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:20 schreef theguyver het volgende:
ik vind gewoon raar dat er weer een extra topic moet komen terwijl er al een goed lopend topic is!
Juist hét bedrijf dat het verleden verziekt heeft met DDT en PCB's en Agent Orange en andere zooi voor god laten spelen over de bronnen van het dagelijks voedsel en dat onderbrengen in schimmige dochteronderneminkjes, pathetische patenten en andere marktverstoringsmaatregelen, verdient niet anders dan een dik vet label en een wakker oog op alles wat het produceert.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:50 schreef Dingflofbips het volgende:
Leg eens in een paar zinnen uit wat er zo mis is met dit bedrijf. Liefst de extreme versie
Vrienden van DOW (vormalig Union Carbide/Bhopal poisoning) ookquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist hét bedrijf dat het verleden verziekt heeft met DDT en PCB's en Agent Orange en andere zooi voor god laten spelen over de bronnen van het dagelijks voedsel en dat onderbrengen in schimmige dochteronderneminkjes, pathetische patenten en andere marktverstoringsmaatregelen, verdient niet anders dan een dik vet label en een wakker oog op alles wat het produceert.
Alsof je een anti-kapitalistische veganist dwingt om bij de Mac te gaan eten.
Nee!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:01 schreef jogy het volgende:
[..]
En die bevreemding bediscussieer ik graag in het fb topic, theguyver.
Afschuwelijke spatiegebruik is er vanaf het begin. Voedseldominantie is één woord?quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:02 schreef Kandijfijn het volgende:
Is de titel veranderd of zo? Of was die vanaf het begin al neergezet met dit afschuwelijke spatiegebruik?
Je bent zeker niet pro-bewijs want als dat zo zou zijn zou je wel anti-Monsanto zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:24 schreef Broomer het volgende:
[..]
ik ben noch pro- noch anti-Monsanto, maar pro-bewijs. Het lijkt me dat dat juist in mijn voordeel moet spreken. Maar ja, laten we dat maar ergens anders bediscusieren.
Wat is je beste bewijs dan dat Monsanto evil is?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je bent zeker niet pro-bewijs want als dat zo zou zijn zou je wel anti-Monsanto zijn.
Daar is zo enorm veel bewijs voor. Het feit dat ze proberen om patenten op bepaalde planten te krijgen zodat ze het voedsel op de planeet in hun bezit krijgen. De praktijken met boeren die aangeklaagd worden als er per ongeluk wat van die genetisch gemanipuleerde zaden op hun grond krijgen. En ga zo maar door. Het hele internet staat er vol mee. Waarom denk je dat er nu elk jaar een internationale anti-monsanto march word georganiseerd? Denk je dat dat allemaal gewoon uit de lucht is gegrepen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:48 schreef Broomer het volgende:
[..]
Wat is je beste bewijs dan dat Monsanto evil is?
Je weet dat patenten na zo'n 15-20 jaar aflopen (zoals het eerste RR patent)? En dat je geen patenten op publieke zaken (zoals gewassen in het publieke domein) kan krijgen? Tenzij je daadwerkelijk iets nieuws ondekt? Het hele idee van patenten is juist om te zorgen dat die informatie publiekelijk beschikbaar komt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Daar is zo enorm veel bewijs voor. Het feit dat ze proberen om patenten op bepaalde planten te krijgen zodat ze het voedsel op de planeet in hun bezit krijgen.
Die verhalen ken ik. Er is zelfs een organische organisatie geweest die Monsanto daarover aanklaagde. Die zaak is uit de rechstzaal gegooid omdat ze die dreiging niet konden waarmaken.quote:De praktijken met boeren die aangeklaagd worden als er per ongeluk wat van die genetisch gemanipuleerde zaden op hun grond krijgen.
Dat lijkt me niet echt een winnend argument.quote:En ga zo maar door. Het hele internet staat er vol mee.
Dat is het erge eraan. Die hele anti-monsanto march is inderdaad gelul. Zonde van al die energie.quote:Waarom denk je dat er nu elk jaar een internationale anti-monsanto march word georganiseerd? Denk je dat dat allemaal gewoon uit de lucht is gegrepen?
Goed jij bent dus duidelijk niet pro-evidence maar gewoon pro monsanto. Duidelijk. Had je ook gelijk kunnen zeggen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:33 schreef Broomer het volgende:
[..]
Je weet dat patenten na zo'n 15-20 jaar aflopen (zoals het eerste RR patent)? En dat je geen patenten op publieke zaken (zoals gewassen in het publieke domein) kan krijgen? Tenzij je daadwerkelijk iets nieuws ondekt? Het hele idee van patenten is juist om te zorgen dat die informatie publiekelijk beschikbaar komt.
[..]
Die verhalen ken ik. Er is zelfs een organische organisatie geweest die Monsanto daarover aanklaagde. Die zaak is uit de rechstzaal gegooid omdat ze die dreiging niet konden waarmaken.
[..]
Dat lijkt me niet echt een winnend argument.
[..]
Dat is het erge eraan. Die hele anti-monsanto march is inderdaad gelul. Zonde van al die energie.
Dus, hij gaat inhoudelijk op jou in, en jij komt met dit aan zetten?quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Goed jij bent dus duidelijk niet pro-evidence maar gewoon pro monsanto. Duidelijk. Had je ook gelijk kunnen zeggen.
Familie van je?
Wat is het nut? Iemand die beweert dat alle verhalen over Monsanto's wanpraktijken onzin zijn is zo lachwekkend dat het vrij zinloos is om er verder nog energie aan te besteden. Misschien krijg ik een dezer dagen de geest en zal ik er verder op in gaan. Hij gaat er verder trouwens zonder bronnen op in en dan is het al helemaal zijn woord tegen het mijne. Zinloos dus.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus, hij gaat inhoudelijk op jou in, en jij komt met dit aan zetten?.
Jij gaf ook geen bronnen in de post waar hij op reageert, dus dat vind ik niet zo vreemd. Maar we wachten 1 dezer dagen af of je de geest krijgtquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:02 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat is het nut? Iemand die beweert dat alle verhalen over Monsanto's wanpraktijken onzin zijn is zo lachwekkend dat het vrij zinloos is om er verder nog energie aan te besteden. Misschien krijg ik een dezer dagen de geest en zal ik er verder op in gaan. Hij gaat er verder trouwens zonder bronnen op in en dan is het al helemaal zijn woord tegen het mijne. Zinloos dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |