*proest*quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
mijne wel, gister nog op brood samen met hij-die-niet-genoemd-mag-worden
Oeh peanut butterquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:25 schreef gcjoel het volgende:
oeh ik ga voor peanutbutter cups![]()
[ afbeelding ]
ik ook, maar dat is iedere dag!quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:32 schreef Artoo het volgende:
Ik moet morgenochtend pindakaas door m'n havermout denk ik
Nee dat is Q al. Maargoed iemand moet het in ere houden he, Nu onze Q ons ontvallen is.quote:
Is gewoon zoo lekker die romige vettige pindakaas mjummiequote:Op donderdag 4 juni 2015 22:44 schreef aapieannie het volgende:
En ik at net een broodje met 25 gr pindakaas. Gewoon omdat ik dat lekker vind
Let wel op.. het is knetterswarm morgen en kans op regen en onweer. Niet een geweldige combinatie om mee buiten te sportenquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:50 schreef aapieannie het volgende:
En nu ga ik slapen ben er moe van haha.
En dan hopen dat er morgen weer normaal gaat hier. Ik ga in iedergeval lekker buiten trainen, al denk ik dat ik mn workout al heb gehad als alle gewichten in de tuin liggen
haha ik hoop het ook want op deze manier de boel handhaven heb je niks aan. En jaag je ook nieuwe mensen zoals jou weg. Zou erg jammer zijn. Slaap lekker.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:50 schreef aapieannie het volgende:
En nu ga ik slapen ben er moe van haha.
En dan hopen dat er morgen weer normaal gaat hier. Ik ga in iedergeval lekker buiten trainen, al denk ik dat ik mn workout al heb gehad als alle gewichten in de tuin liggen
I know. Denk dat het op onze zolder alleen nog 20 graden warmer is.. en ik sta lekker onder de parasolquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Let wel op.. het is knetterswarm morgen en kans op regen en onweer. Niet een geweldige combinatie om mee buiten te sporten
Fattyforlife boksquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:54 schreef aapieannie het volgende:
[..]
I know. Denk dat het op onze zolder alleen nog 20 graden warmer is.. en ik sta lekker onder de parasol
Enne think pink, ik laat me niet wegjagen hoor. Post dan wel niet zoveel maar vind het leuk om mensen die hetzelfde als ik denken ervaringen te delen. En imo horen daar ook flauwe grapjes bij.
Zoals q zou zeggen #fattyforlive
Regen en onweer? Whut?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Let wel op.. het is knetterswarm morgen en kans op regen en onweer. Niet een geweldige combinatie om mee buiten te sporten
Ja wordt knetter benauwd morgen en je weet hoe dat gaat in Nederland..quote:
Fuck, ik ga op de motor naar het werkquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja wordt knetter benauwd morgen en je weet hoe dat gaat in Nederland..
Succesquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Fuck, ik ga op de motor naar het werk
Waar jij zit is het helemaal feestquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Fuck, ik ga op de motor naar het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |