ja is de 2e helftquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik. Nou ja Jinek heb ik ook geen zin in dus misschien zet ik het ook een half uurtje of zo op.
waar is dit te zienquote:
bedanktquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/de-rijdende-rechter/09-04-2013/NCRV_1586433
Ze hebben de boel beflikkerd daarmee.quote:
Ze hebben de uitzending rechtstandig afgesneden. Stuur moar op noar Mallorca.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:48 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ze hebben de boel beflikkerd daarmee.
Dat is toch bedrog?
Dat is toch puur bedrog wat hier gebeurt!
quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze hebben de uitzending rechtstandig afgesneden. Stuur moar op noar Mallorca.
quote:Jetske bezoekt mevrouw Los. Ze vroeg opheldering aan meester Visser over het gezeur van haar buurvrouw, mevrouw Borg. De klachten kwamen vooral door de blaffende honden en het verkeerd parkeren van de auto. De Rijdende Rechter stelde een blafschema op. Houden de honden zich inmiddels gedeisd?
Ook reist Jetske naar meneer Dragt. Hij woont al meer dan veertig jaar naar volle tevredenheid in zijn woning, als hij ineens een jong stel als nieuwe buren krijgt. Ze zijn het niet eens over het gebruik van de gezamenlijke oprit. Meester Visser beslist dat het jonge stel inderdaad acht meter de ruimte moet krijgen om met hun aanhanger hun terrein op en af te kunnen rijden. Jetske vraagt zich af of meneer Dragt inmiddels vrede heeft met de nieuwe situatie.
Nou zeg! Pak die poesjes! Pak ze!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:29 schreef tralalala het volgende:
Ja, goh wat gek dat ze blaffenDat wijf loopt ze helemaal op te jutten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |