Nee, jouw grap was Yasminder, minder, minder.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je weer mijn grapjes te jatten?
Pardon?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, jouw grap was Yasminder, minder, minder.
Zullen we samen een nummer maken? doe jij het piano gepingel en ik de zang.quote:
Goed plan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zullen we samen een nummer maken? doe jij het piano gepingel en ik de zang.
En LTDVK mag met een triangel af en toe een pling doen
Deze had ik natuurlijk ook al 4 weken terug gemaakt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, jouw grap was Yasminder, minder, minder.
Je kunt toch lezen?quote:
Britney Spears coveren.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zullen we samen een nummer maken? doe jij het piano gepingel en ik de zang.
En LTDVK mag met een triangel af en toe een pling doen
quote:
Zo ken ik er nog wel meer.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die snotneus denkt stoer te kunnen doen online.
Voor jou ook de tyfus.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand?
Ja anders ben ik weer te klef, wordt niet zo gewaardeerd.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die snotneus denkt stoer te kunnen doen online.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jij snapt hetquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:17 schreef Fylax het volgende:
Nou jongens, het is weer tijd om naar de psycholoog te gaan.
Ben je uitgegleden in bad tim?quote:
Wat is een zandjurk?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt zeker weer zo'n zandjurk aan?
Schande. Gewoon een kwestie van veel vaker luisteren. En dan niet de bekende hits, maar de onbekende albumtracks en B-kanten.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:25 schreef LTVDK het volgende:
Hoor nu dit op de radio, dat is ook eeuwen geleden dat ik het heb gehoord
Mwoa...quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb zojuist een elflettereske woordgrap in deze reactirs gemaakt. Ik ben trots
Is tweede klas goed genoeg voor politiek?
Ja het is niet echt mijn muziek, maar als je dan opeens weer zoiets voorbij hoort komen is het wel leukquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:04 schreef Elfletterig het volgende:
Schande. Gewoon een kwestie van veel vaker luisteren. En dan niet de bekende hits, maar de onbekende albumtracks en B-kanten.
He bah.quote:
Vandaag anders ook gewoonquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tis alweer weg. Morgen bakken in de zon
Ja graadje of 30quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Al te laat:p Morgen word het ook warmer toch?
Ik heb net vaccinaties gekregen. Niet gehuild gewoonquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tis alweer weg. Morgen bakken in de zon
quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb net vaccinaties gekregen. Niet gehuild gewoon
Is het uit?quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:33 schreef Viro het volgende:
Ja ben single, wil geen relatie met iemand hebben die meer waarde hecht aan fb dan de relatie zelf
Ik ben stiekem wel een beetje trots op je.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:33 schreef Viro het volgende:
Ja ben single, wil geen relatie met iemand hebben die meer waarde hecht aan fb dan de relatie zelf
Ja en jaquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vanwege dit? Heb jij het uitgemaakt?
Nee je bent ook geen 5 meer.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kreeg geen eens een lollie of tekening of whatever
Principes he, heel zeldzaam anno 2015quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel een beetje trots op je.
Ja, maar heb niet een punt achter de relatie gezet vanwege fb situatie. Was wel meer aan de hand.quote:
Zoiets dacht ik al.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja, maar heb niet een punt achter de relatie gezet vanwege fb situatie. Was wel meer aan de hand.
Maar het was wel de grootste issue bij haar. Andere issue wat ik eigenlijk veel erger vond is dat ze volgens haar "onbewust" met kanker scheld. En ik moest van haar minder tijd besteden in de sportschool. Wtf?!quote:
Tot?quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Moet ook echt pas om 2200 werken vanaaf.
wtf, waar werk je dat je zo laat moet beginnen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Moet ook echt pas om 2200 werken vanaaf.
Kanker in toewensende vorm of als werkwoord kankeren?quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar het was wel de grootste issue bij haar. Andere issue wat ik eigenlijk veel erger vond is dat ze volgens haar "onbewust" met kanker scheld. En ik moest van haar minder tijd besteden in de sportschool. Wtf?!
Nope not sad at all
Haha ja.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:56 schreef Viro het volgende:
[..]
wtf, waar werk je dat je zo laat moet beginnen?
quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:56 schreef Viro het volgende:
[..]
wtf, waar werk je dat je zo laat moet beginnen?
Tot 0330. Ergensquote:
Hoop dat je de juiste beslissing hebt gemaakt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar het was wel de grootste issue bij haar. Andere issue wat ik eigenlijk veel erger vond is dat ze volgens haar "onbewust" met kanker scheld. En ik moest van haar minder tijd besteden in de sportschool. Wtf?!
Nope not sad at all
Ik ook.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zeg ik ook altijd tegen LTKDV.
eerstequote:Op donderdag 4 juni 2015 16:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kanker in toewensende vorm of als werkwoord kankeren?
Sporadisch zou ik het niet zo erg vinden maar als het een stopwoordje wordt zou zelfs ik er iets van zeggen.quote:
Ben eigenlijk blij dat ik nu al van dr af ben ipv over een jaar oid.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoop dat je de juiste beslissing hebt gemaakt.
En genoeg vissen in de zee
Volgens mij heb je de juiste beslissing gemaakt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope not sad at all
Ik ook niet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind iemand kanker toewensen niet zo tof eigenlijk.
In de horeca. Dus tijd is niet zo heel vreemd. Wat irritant is dat je om 2200 natuurlijk geen zin meer hebt om te gaanquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar bedoelde in welk sector?
Dank je welquote:
Ik gebruik dat werkwoord ook niet, maar dat is niet uit principe ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als werkwoord zou ik er geen probleem hebben. Tenzij het in elke zin voorkomt
Dat zeg ik net, Anita.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als werkwoord zou ik er geen probleem hebben. Tenzij het in elke zin voorkomt
Nou je beschrijving van net ....quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Dank je welAlsof ik een relatie zou aangaan met een tokkie
Vroeger als tiener was die kans er geweest, maar niet nu..
Enige wat mij binnenschiet dat tot 3:30 open is, is mevlanaquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In de horeca. Dus tijd is niet zo heel vreemd. Wat irritant is dat je om 2200 natuurlijk geen zin meer hebt om te gaan
Dat is het nietquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Enige wat mij binnenschiet dat tot 3:30 open is, is mevlana
Beetje onaardig ook.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik gebruik dat werkwoord ook niet, maar dat is niet uit principe ofzo.
Maar als iemand, ik zeg maar wat, me de grafkanker toewenst vind ik dat niet zo leuk.
Dat klinkt wel ingewikkeld ja.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk meer verwacht van haar aangezien ze astrofysica als studie heeft gedaan.
Hopelijk niet je eigen speklapjesquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik eet vanavond speklapjes met andijvie en aardappelpuree
Ach ja ze was in principe vrouwelijk variant van sheldon maar dan zonder zijn betweterig gedragquote:
Maar wel net zo autistisch?quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Ach ja ze was in principe vrouwelijk variant van sheldon maar dan zonder zijn betweterig gedrag
Dat zijn ook hele nare personen, moet je ver weg van blijven.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk meer verwacht van haar aangezien ze astrofysica als studie heeft gedaan.
Ja maar jij begint over mijn eigen speklapjes...quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Omdat je post dat je speklapjes eet vandaag[ afbeelding ]
Neequote:
Zelfde is van toepassing op users hier op fokquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn ook hele nare personen, moet je ver weg van blijven.
Op FOK! is iedereen raketgeleerde.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee
[..]
Zelfde is van toepassing op users hier op fok
Ik niet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op FOK! is iedereen raketgeleerde.
Van dat beetje zon?quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is al de derde keer in een paar maanden.
Jij zit toch de hele dag binnen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat komt door de hele dag in de volle zon te staan.
Daar word jij zelfs een Turk van.
Het proces versnellen door je in te smeren met olie.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon jezelf gelijk to the max verbranden, dan kan het ook niet erger meer worden
Een echte chef heeft gelukkig altijd olie in zijn keukenkastje dus dat komt helemaal goedquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het proces versnellen door je in te smeren met olie.
Dat ga ik morgen doenquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het proces versnellen door je in te smeren met olie.
Van die dure olijfolie zeker?quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een echte chef heeft gelukkig altijd olie in zijn keukenkastje dus dat komt helemaal goed
Succesquote:
Waarom?quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Succes
Ik blijf lekker uit de zon.
Hou er niet zo van. Niet dat ik constant dwangmatig in de schaduw ga lopen, maar de zon opzoeken doe ik niet. Op het strand altijd een parasolquote:
Heb ik ook wel een beetje. Hou het nooit zo lang vol.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hou er niet zo van. Niet dat ik constant dwangmatig in de schaduw ga lopen, maar de zon opzoeken doe ik niet. Op het strand altijd een parasol
Maar jij bent ook al getint van jezelf toch? Dus dan doe je het niet voor de kleur.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel een beetje. Hou het nooit zo lang vol.
Dat klinkt wel apart, citroen olijfolie. Zal wel erg culinair zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel AH excellent citroen olijfolie in de kast staan ja die ik bijna nooit gebruik
Jawel, nog bruiner is altijd goed:p Doe het eigenlijk alleen voor de kleur.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar jij bent ook al getint van jezelf toch? Dus dan doe je het niet voor de kleur.
Dat klopt, daarom heb ik het.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat klinkt wel apart, citroen olijfolie. Zal wel erg culinair zijn.
Ik zit juist expres zo lang mogelijk in de zon zodat het wat minder bleek en ongezond lijkt allemaal.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hou er niet zo van. Niet dat ik constant dwangmatig in de schaduw ga lopen, maar de zon opzoeken doe ik niet. Op het strand altijd een parasol
Omdat jij zegt dat je speklapjes gaat etenquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar jij begint over mijn eigen speklapjes...
Ze waren super lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Omdat jij zegt dat je speklapjes gaat eten
Je moet ook niet alles geloven wat in de Koran staat.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:11 schreef Peunage het volgende:
Ik heb gehoord dat je leren schoenen met bananenschillen kunt insmeren als je geen lak/vet hebt. Was toch niet zo'n succes.
Dit kan je een uitglijder noemen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:11 schreef Peunage het volgende:
Ik heb gehoord dat je leren schoenen met bananenschillen kunt insmeren als je geen lak/vet hebt. Was toch niet zo'n succes.
Ik heb gelezen dat je een wrat kan vermoorden met nagellak. Volgens mij is het geluktquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:11 schreef Peunage het volgende:
Oh, ik hou wel van die bleke, ongezonde look. Heb nu ook van die donkere kringen onder mijn ogen, ziet er lekker uitgeleefd uit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit juist expres zo lang mogelijk in de zon zodat het wat minder bleek en ongezond lijkt allemaal.
Naar het strand ga ik natuurlijk niet, dat is ongeveer net zo erg als een willekeurig concentratiekamp.
Dit zal nooit werkelijkheid worden, waarom nog verder leven?quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://fat.gfycat.com/ColorlessAffectionateHarpyeagle.webm
Every night in my dreams
En in die van Mani weet ik toevallig.
Was ik Backstreet Boys liedjes aan het zingen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb Mani namelijk horen praten in zijn slaap.
Lekker cracky, dat wordt het helemaal komende zomer.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, ik hou wel van die bleke, ongezonde look. Heb nu ook van die donkere kringen onder mijn ogen, ziet er lekker uitgeleefd uit.
Annie <3quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://fat.gfycat.com/ColorlessAffectionateHarpyeagle.webm
Every night in my dreams
En in die van Mani weet ik toevallig.
Je zei I want it that way, maar dat had ook met mijn handelingen te maken kunnen hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit zal nooit werkelijkheid worden, waarom nog verder leven?
[..]
Was ik Backstreet Boys liedjes aan het zingen?
Haha ok.quote:De Wereld Draait Door is een bewezen succes. De makers deinzen er echter niet voor terug steeds met iets nieuws te komen en dus is er dit seizoen DWDD Summerschool. De tweede les gaat over Shakespeare. De docent: Gijs Scholten van Aschat.
Een van de programma’s die voortvloeide uit De Wereld Draait Door was DWDD University. Diverse sprekers gaven colleges voor een miljoenenpubliek. Dat succes smaakte duidelijk naar meer en dus is er vanaf deze week weer iets nieuws: DWDD Summerschool. Een zesdelige reeks die zich laat omschrijven als een zomervariant op DWDD University.
Topdocenten
“Een team van topdocenten gaat ons vol enthousiasme meenemen in de werelden van Shakespeare, de Clintons, Miles Davis, Het Nederlandse Lied, Amerikaanse Sport en Het Rijksmuseum”, zo staat er op de website. Elk college duurt dertig minuten. De DWDD-studio is voor de gelegenheid omgedoopt tot collegezaal.
Gijs Scholten van Aschat
Acteur Gijs Scholten van Aschat bespreekt woensdagavond de invloed die Shakespeare heeft op de hedendaagse film en televisie.
Ik weet genoeg.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zei I want it that way, maar dat had ook met mijn handelingen te maken kunnen hebben.
Er zijn nog genoeg series hoor JOhannes. En binnenkort beginnen er weer een paar.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was wel een zware dag zo, de laatste keer ooit dat ik van een nieuwe Community kon genieten.
Nu alleen de movie nog, en wat moet ik dan met mijn leven?
Oh ja, over harige ijshockeyers zeker? Daar moet ik niet aan denken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg series hoor JOhannes. En binnenkort beginnen er weer een paar.
Zoals ik al zei, Rick and Morty downloaden, is ook van Dan Harmon.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was wel een zware dag zo, de laatste keer ooit dat ik van een nieuwe Community kon genieten.
Nu alleen de movie nog, en wat moet ik dan met mijn leven?
Er was wel een goede Dan_de_echte in die een na laatste aflevering over die bruiloft en dat incest stukje na afloop.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, Rick and Morty downloaden, is ook van Dan Harmon.
Hehe nee helaas nietquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, over harige ijshockeyers zeker? Daar moet ik niet aan denken.
Maniquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:31 schreef Mani89 het volgende:
Verder willen marcodej en ik je Wayward Pines aanraden, zeer spannende show.
Bedankt, jij ook!quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ere wie ere toekomt, goeie smaak heb je
Niet spannend op die manier, het is geen horror, maar mysterieus.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet het niet zo hoor met die spannende series, straks val ik niet meer in slaap van de spanning
Nou ik ben niet op die manier van hem gecharmeerd hoorquote:
Het is hier helemaal niet zo warm. Gewoon een beetje.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb het nu al gruwelijk warm, ik ga gewoon even douchen.
Oh dit klinkt leuk, hoef ik niet van alles in te halen eerst.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee helaas niet![]()
Wat ik heel spannend vind momenteel (en net begonnen) is deze: Wayward Pines (TV Series 2015– ) - IMDb
En als je bij bent kun je het ook gewoon op FOX volgen daar wordt het uitgezonden, zelfs eerder dan in de US. Vanavond is aflevering 4, dat zul je niet meer redden, maar volgende week vast wel.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh dit klinkt leuk, hoef ik niet van alles in te halen eerst.
Nee toen bestond er nog geen internet hequote:
Nee dat lijkt misschien heel even in het begin maar het is totaal anders. Ik zou het nog eerder met Under the Dome vergelijken in de verte.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Probeert dat Pines programma soms Twin Peaks te zijn?
Die kunnen we gewoon zelf meenemen natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het valt trouwens niet mee eetgelegenheden te vinden in Groningen met (bord)spelletjes, maar dat geheel terzijde.
Ik heb een grote collectie aan spelletjes, dus als er animo voor is kan ik wel wat meenemen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het valt trouwens niet mee eetgelegenheden te vinden in Groningen met (bord)spelletjes, maar dat geheel terzijde.
Wat moet ik allemaal doen voor mijn reis? Vaccinatie done, volgende week zomerkleding kaufen. Wat nog meer? Ik ben niet zo goed in voorbereiden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat je een wrat kan vermoorden met nagellak. Volgens mij is het gelukt
Paspoort en ticket meer heb je niet nodig joh. En geld in een of andere vorm.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat moet ik allemaal doen voor mijn reis? Vaccinatie done, volgende week zomerkleding kaufen. Wat nog meer? Ik ben niet zo goed in voorbereiden.
Zeker, welke heb je allemaal?quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb een grote collectie aan spelletjes, dus als er animo voor is kan ik wel wat meenemen.
En anders kan je altijd nog ter plekke wat hand-en-spandiensten verlenen om aan geld te komen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Paspoort en ticket meer heb je niet nodig joh. En geld in een of andere vorm.
Ja koffers tillen of zoquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En anders kan je altijd nog ter plekke wat hand-en-spandiensten verlenen om aan geld te komen.
Ik bedoelde eigenlijk het masturberen van oude rijke mannen in ruil voor geld. Maar wat jij zegt kan ook natuurlijk.quote:
Ik wilde het een beetje netjes houden Maniquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het masturberen van oude rijke mannen in ruil voor geld. Maar wat jij zegt kan ook natuurlijk.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat moet ik allemaal doen voor mijn reis? Vaccinatie done, volgende week zomerkleding kaufen. Wat nog meer? Ik ben niet zo goed in voorbereiden.
Verspilde moeite in dit topic natuurlijk, hangt van ordinairheid aan elkaar.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde het een beetje netjes houden ManiMaar je hebt het al verpest nu.
Valt de laatste tijd een beetje mee (of tegen hoe je het bekijkt) met die ordinariheid.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verspilde moeite in dit topic natuurlijk, hangt van ordinairheid aan elkaar.
Diarreeremmers.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die kunnen we gewoon zelf meenemen natuurlijk.
Oké oké, maar jullie kunnen gelijk weer weg naar de randstad en ik word nog weken aangestaard door de voltallige bevolking als jullie je Kolonisten van Catan set op tafel leggen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb een grote collectie aan spelletjes, dus als er animo voor is kan ik wel wat meenemen.
Gaat hier een leuke anekdote achter schuil?quote:
Iedereen gaat ons dan supercool vinden hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Oké oké, maar jullie kunnen gelijk weer weg naar de randstad en ik word nog weken aangestaard door de voltallige bevolking als jullie je Kolonisten van Catan set op tafel leggen.
Jullie zijn met mij, dus jullie zijn al supercool.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen gaat ons dan supercool vinden hoor.
Nah nee.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaat hier een leuke anekdote achter schuil?
Hij hoeft ook niet leuk te zijn, wij willen hem wel horen.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jullie zijn met mij, dus jullie zijn al supercool.
Ik heb wel een ruggegraat.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon net zo lang zeuren totdat je je zin krijgt, werkte gisteren ook bij mij en Klaas of Kees of Henk of hoe jullie LTDVK tegenwoordig noemen.
Ik weet niet of die de val van de trap wel overleeft.quote:
Het is je van harte gegund.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk deze eens gebruiken:
Ben vanaaf niks van plan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of die de val van de trap wel overleeft.
[..]
Het is je van harte gegund.
Ik zie nu wel iets op internet met spelletjes, en vegetarische dingetjes op hun website dus jij zou daar in de hemel zijn, maar ik ben daar nooit geweest. Verrassend genoeg.
Mocht het gebeuren, dan gooi k mezelf wel eerst met mijn hoofd naar beneden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet nooit of je na het werk nog zo'n impuls krijgt.
Daar zou ik wel in mijn sas zijn, inderdaad. Maar ik ben niet de enige, ik pas me wel aanquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie nu wel iets op internet met spelletjes, en vegetarische dingetjes op hun website dus jij zou daar in de hemel zijn, maar ik ben daar nooit geweest. Verrassend genoeg.
Snor first, dan ga je wel met stijl naar benedenquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mocht het gebeuren, dan gooi k mezelf wel eerst met mijn hoofd naar beneden.
Ik heb ook wel wat anders in mijn hoofd inderdaad, maar ik ga misschien er wel even kijken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar zou ik wel in mijn sas zijn, inderdaad. Maar ik ben niet de enige, ik pas me wel aan
Daar kan je me ook altijd voor wakker maken natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag in jou altijd meer een Tongfilet man.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar zou ik wel in mijn sas zijn, inderdaad. Maar ik ben niet de enige, ik pas me wel aan
En vegetarische lasagne ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat jij van spelletjes houdt.
Mij ook, maar goed, laten we dat maar weer bewaren voor een privé gelegenheid voor onsquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar kan je me ook altijd voor wakker maken natuurlijk.
Gefrituurde tomaten.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:37 schreef Specularium het volgende:
Ik zie dat je nu ook tomaten bij je Happy Meal kan krijgen.
Is je bankrekening zo ingesteld dat je in het buitenland geld op kan nemen? Ik heb hem laatst van alleen binnen de EU naar wereldwijd moeten zetten.quote:
Geen idee. Goed punt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is je bankrekening zo ingesteld dat je in het buitenland geld op kan nemen? Ik heb hem laatst van alleen binnen de EU naar wereldwijd moeten zetten.
quote:CLEVELAND—During an unexpected moment of clarity Tuesday, open-minded man Blake Richman was suddenly struck by the grim realization that he's squandered a significant portion of his life listening to everyone's bullshit, the 38-year-old told reporters.
A visibly stunned and solemn Richman, who until this point regarded his willingness to hear out the opinions of others as a worthwhile quality, estimated that he's wasted nearly three and a half years of his existence being open to people's half-formed thoughts, asinine suggestions, and pointless, dumbfuck stories.
"Jesus Christ," said Richman, taking in the overwhelming volume of useless crap he's actively listened to over the years. "My whole life I've made a concerted effort to give people a fair shake and understand different points of view because I felt that everyone had something valuable to offer, but it turns out most of what they had to offer was complete bullshit."
"Seriously," Richman added, "what have I gained from treating everyone's opinion with respect? Nothing. Absolutely nothing."
According to Richman, it was just now hitting him how many hours of his life he's pissed away listening intently to nonsense about celebrity couples, how good or bad certain pens are, and why a particular sports team might have a chance this year. The husband and father of two said that every time he's felt at all put out or bored by a bullshit conversation—especially a speculative one about how bad allergy season was going to be—he should have just turned around, walked away, and gone rafting or rappelling or done any of the millions of other things he's always wanted to do but never thought he had time for.
At various points throughout the day, Richman could be heard muttering to himself that he couldn't believe he was almost 40 years old.
"Twenty minutes here, 10 minutes there. It all starts to add up," said Richman, who sat down and figured out that between stupid discussions about favorite baby names and reviews of restaurants in cities he'll never visit, he'd wasted 390 hours of his life. "And you know what the worst part is? It's my fault. Here I thought being considerate to others by always listening patiently to what they had to say was the right thing to do. Well, fuck me, right?"
According to Richman, he started thinking about how much time he's flushed down the toilet being an approachable person after a work meeting in which he let a coworker, David Martin, ramble on and on with an idea everyone knew was "total shit" the moment the man opened his mouth. Richman said that a single glance at the clock made him realize he had just spent 14 minutes of his finite time on earth not playing with his kids or being with his wife, but listening to garbage.
"It was like I stepped out of my body and saw myself actually listening to this man's worthless drivel—but it wasn't him who looked like a moron, it was me," Richman said. "I was nodding my head like an asshole and saying ridiculous things like, 'Right,' and, 'I see your point, Dave,' when I should have just said, 'Dave, your idea isn't good and you are wasting our time and you need to shut up right now.'"
By his estimates, Richman's receptiveness has resulted in 160 irreplaceable hours of listening to grossly uninformed political opinions, 300 hours of carefully hearing out both sides of pointless arguments, and at least a month of listening to his parents' bullshit about how important it is to be open-minded.
Eighty days have been wasted on the inane blather of his college friend Brian alone.
"All those hours I could have been relaxing, or reading all these great books, or getting into shape, or working on side projects that I'm really excited about," Richman said. "But instead I've been listening to overrated albums recommended to me by my asshole friends."
"Did you know that in my life I've listened to five days' worth of people talking about their furniture?" he added. "It's true. That's a trip to Europe right there."
While Richman has vowed to cease being open-minded to absolute horseshit, acquaintances reflected on his approachability.
"I love Blake," coworker David Martin said. "He's such a good listener. A lot of people are closed-minded and self-absorbed, but Blake always makes an effort to hear where I'm coming from. The world could use more people like him."
Tik hem neerquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Aaarg daar komt weer die man die smakt zonder iets in zn mond te hebben Waarom altijd in mijn pauze
yas heeft een creepy stalkerquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Aaarg daar komt weer die man die smakt zonder iets in zn mond te hebben Waarom altijd in mijn pauze
quote:
Wel lekker pittig vandaag vandaag jij he.quote:
Zegt degene die al mijn FB foto's gaat bestuderenquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zeggen wij ook de hele tijd.
Zegt degene die de hele FB van Yasmin naar zijn hd heeft gekopieerd,quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zegt degene die al mijn FB foto's gaat bestuderen.
Daar heb ik toch niet eens ruimte voor op mijn 120 gb SSD johquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zegt degene die de hele FB van Yasmin naar zijn hd heeft gekopieerd,.
Laat mij gewoon lekker joh.quote:
Ik vind het zo vies als mensen roken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens Fylax.
Als je er eenmaal aan begint word je net zoals Arjan112.
En een zaadwinter, dus al dat tuig heeft zich lekker kunnen voortplanten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
Dat is wel jammer van de zon, al die vliegende aids krijg je er weer gratis bij.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:15 schreef Mani89 het volgende:
Roken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die mensen zouden tegen zichzelf in beschermingen moeten worden genomen.
Ik door mijn moeder, maar de lieve schat is er nu wel al een paar jaar mee gestopt. Prijs Jezus.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Door mijn vader heb ik wel een geschiedenis van meeroken.
Ben je mad?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:16 schreef LTVDK het volgende:
Leuk joh, die 3 niet rokers bij elkaar in het topic.
Ja maar dat komt meer door die walgelijke valse beschuldigingen van Specu.quote:
Niemand rookt meer.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:16 schreef LTVDK het volgende:
In dit topic rookt gewoon bijna iedereen, dat maakt het ook zo gezelligquote:
Vierquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:16 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen Specu en ik tenminste lekker in de slachtofferrol omdat we in de minderheid zijn nu.quote:
Wie dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In dit topic rookt gewoon bijna iedereen, dat maakt het ook zo gezellig.
Buiten bij de rokers staan is sowieso gezelliger.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen Specu en ik tenminste lekker in de slachtofferrol omdat we in de minderheid zijn nu.
Specu, Corrie, Yasquote:
Ik snap zulke mensen niet, echt niet. Goede vriend van me, zonder meer intelligent en getalenteerd. Vijf jaar geleden z'n moeder aan kanker verloren. Jaren kapot van geweest (begrijpelijk). Zichzelf inmiddels wel herpakt, maar toch stug doorroken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:20 schreef Mani89 het volgende:
Weten jullie wel dat je kanker krijgt van roken?
Waarom staat er eenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Specu, Corrie, Yas, Arjan, Fokker, Yoki & Arno (alleen jonko's dacht ik), Penerage zal wel aan de shisha zitten en ik zal er vast nog wel wat missen
.
Precies, geen gezeik met van die zure figuren.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Buiten bij de rokers staan is sowieso gezelliger.
Geen last van splitsquotes en alles.
Vreselijk inderdaad, je gaat je dan afvragen of die mensen graag dood willen ofzo.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap zulke mensen niet, echt niet. Goede vriend van me, zonder meer intelligent en getalenteerd. Vijf jaar geleden z'n moeder aan kanker verloren. Jaren kapot van geweest (begrijpelijk). Zichzelf inmiddels wel herpakt, maar toch stug doorroken.
Omdat Yasquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom staat er eenin deze opsomming?
Nou en.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap zulke mensen niet, echt niet. Goede vriend van me, zonder meer intelligent en getalenteerd. Vijf jaar geleden z'n moeder aan kanker verloren. Jaren kapot van geweest (begrijpelijk). Zichzelf inmiddels wel herpakt, maar toch stug doorroken.
Het kan wel wat smoother.quote:
In die tijd was token tenminste nog gewoon normaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:25 schreef Specularium het volgende:
Ik ga Hitler er nu nog niet direct bijhalen hoor.
Waar rook is is Hitler.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:25 schreef Specularium het volgende:
Ik ga Hitler er nu nog niet direct bijhalen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |