Nee, jouw grap was Yasminder, minder, minder.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je weer mijn grapjes te jatten?
Pardon?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, jouw grap was Yasminder, minder, minder.
Zullen we samen een nummer maken? doe jij het piano gepingel en ik de zang.quote:
Goed plan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zullen we samen een nummer maken? doe jij het piano gepingel en ik de zang.
En LTDVK mag met een triangel af en toe een pling doen
Deze had ik natuurlijk ook al 4 weken terug gemaakt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, jouw grap was Yasminder, minder, minder.
Je kunt toch lezen?quote:
Britney Spears coveren.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zullen we samen een nummer maken? doe jij het piano gepingel en ik de zang.
En LTDVK mag met een triangel af en toe een pling doen
quote:
Zo ken ik er nog wel meer.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die snotneus denkt stoer te kunnen doen online.
Voor jou ook de tyfus.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand?
Ja anders ben ik weer te klef, wordt niet zo gewaardeerd.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die snotneus denkt stoer te kunnen doen online.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jij snapt hetquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:17 schreef Fylax het volgende:
Nou jongens, het is weer tijd om naar de psycholoog te gaan.
Ben je uitgegleden in bad tim?quote:
Wat is een zandjurk?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt zeker weer zo'n zandjurk aan?
Schande. Gewoon een kwestie van veel vaker luisteren. En dan niet de bekende hits, maar de onbekende albumtracks en B-kanten.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:25 schreef LTVDK het volgende:
Hoor nu dit op de radio, dat is ook eeuwen geleden dat ik het heb gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |