Jup, met eindconclusie!quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is Snowden niet al heel uitgebreid besproken in de andere topics over NSA?
Nieuw topic, nieuw leven etc etc. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is Snowden niet al heel uitgebreid besproken in de andere topics over NSA?
Ik niet, zie hier boven!quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Nieuw topic, nieuw leven etc etc. Ik ben benieuwd.
De insteek van deze is anders en de rest is ook al een jaartje oud, ik kan ze ook wel in de openingspost proppen hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik niet, zie hier boven!
plus!
BNW / Is Edward Snowden ingezet door USA overheid ?
BNW / Iraanse krant : Snowden docs proving "US-Alien-Hitler" link
BNW / Snowden reveals UFO documents
BNW / Snowden: Overheid trollt
BNW / Iraanse krant : Snowden docs proving "US-Alien-Hitler" link
BNW / PRISM Spionage schandaal NSA #2
BNW / PRISM Spionage schandaal NSA #2
Ow zo bedoel ik het niet!quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:58 schreef jogy het volgende:
[..]
De insteek van deze is anders en de rest is ook al een jaartje oud, ik kan ze ook wel in de openingspost proppen hoor.
En als het je niet interesseert dan post je niet. Simpel. Nu lekker ontopic en feedback in feedback, kunnen we daar weer een rondje discussieren over van alles en nog wat, iedereen blij.
En ik ben benieuwd hoe het nu met de persoon (of non persoon, zo je wil) Edward is, niet perse alleen over zijn lekkage. Ik heb trouwens meegepost in een aantal van die topics hoor, daar niet van. ééntje maar, teleurstellend.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow zo bedoel ik het niet!
Ik zal het even uitleggen aangezien je hier nog niet zo lang rondloopt!
Snowden is volgens de DIE HARD alles is een complot bnw-ers niet een echt mens, CGI of Android!
Anderen vinden hem een dappere klokkenluider die zaken over de NSA naar buiten bracht, samen met een aantal andere klokkenluiders!
Kort gezegd wat in de MSM naar voren kwam!
Dus 2 compleet verschillende dingen, dus als je nogmaals een topic wil openen prima, maar verdiep je eerst even in de voorgaande topics om te zien of het uberhaupt NUT heeft om er nogmaals een topic over te openen!
Beter was een oud topic gewoon een kickje geven!
Maar goed dat is mijn mening!
Zelfde als een synthercell topic zou zeggen voeg alles samen!
het komt toch weert op het zelfde uit![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:08 schreef jogy het volgende:
[..]
En ik ben benieuwd hoe het nu met de persoon (of non persoon, zo je wil) Edward is, niet perse alleen over zijn lekkage. Ik heb trouwens meegepost in een aantal van die topics hoor, daar niet van.
BNW / Vooral gewone burgers afgetapt door NSAquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup, met eindconclusie!
Dat hij niet bestaat en CGI is!
https://calcifiedlies.wor(...)ard-s1m0nes-simhand/
het komt in elk topic over hem naar voren!quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:13 schreef jogy het volgende:
[..]
BNW / Vooral gewone burgers afgetapt door NSA
Ik wist wel dat ie mij bekend voor kwam.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:23 schreef Ali_boo het volgende:
Vind het uitermate verdacht dat hij interviews afgeeft met de grootste msm hoeren . Niet een keer maar over en over again![]()
Hij blijft Amerikaan hé. Hij is een patriot tot en met eigenlijk maar dat maakt het wel begrijpelijk dat hij elke media outlet gebruikt die hem een stem wil geven.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:23 schreef Ali_boo het volgende:
Vind het uitermate verdacht dat hij interviews afgeeft met de grootste msm hoeren . Niet een keer maar over en over again![]()
Niemand dwingt de msn om iets met de informatie te doen toch ?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:27 schreef theguyver het volgende:
[..]kijk dat bedoel ik dus!
Deze discussie komt geregeld naar voren!
Vooral bij de grote hoaxen, wat als iemand het uitlekt naar de MSM!
Nou is er een klokkenluider die dat eindelijk doet!
Dan is het juist weer verdacht DAT iemand het doet!
Of de Russen hebben een Trojaanse paard binnen gehaaldquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij blijft Amerikaan hé. Hij is een patriot tot en met eigenlijk maar dat maakt het wel begrijpelijk dat hij elke media outlet gebruikt die hem een stem wil geven.
Dan doe je gewoon even een rondje niet meequote:Op woensdag 3 juni 2015 23:40 schreef theguyver het volgende:
zo ook geld het voor dit topic het onderscheid zich niet van een van de vorige delen of het NSA topic!
quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Of de Russen hebben een Trojaanse paard binnen gehaald
Ergens in het wel vreemd dat hij als vijand van de staat word gezien door de binnenlandse inlichtingsdiensten. Ze hem het liefst dag en nacht willen waterboarden maar niet in staat zijn hem ergens in Rusland om te sporen
Iets waar de MSM blijkbaar geen enkele moeite mee heeft
Patriot zou kunnen maar acht de kans onwaarschijnlijk . Schaar hem in dezelfde categorie als Julian Assange
Opsporen=/=meenemen natuurlijk. Publiek gezicht en dat soort zaken, wie weet heeft hij nog ergens een Nucleaire informatie bom liggen die verstuurd wordt als hij opeens verdwijnt oid. Techniek staat voor niks!quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:55 schreef Ali_boo het volgende:
Ergens in het wel vreemd dat hij als vijand van de staat word gezien door de binnenlandse inlichtingsdiensten. Ze hem het liefst dag en nacht willen waterboarden maar niet in staat zijn hem ergens in Rusland om te sporen.
Ook een klokkenluider, ik heb eerder het idee dat de cointelpro van de VS op zich heel goed functioneert op dit vlak. Maak Assange en Snowden verdacht door de verdenkingen in de conspiracygemeenschap naar buiten te brengen en hoppa, informatie wordt amper gebruikt voor onderzoek en wikileaks wordt niet vertrouwd. Slim.quote:Patriot zou kunnen maar acht de kans onwaarschijnlijk . Schaar hem in dezelfde categorie als Julian Assange
Hij heeft OP aangepast, en links er in gezet ..quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon even een rondje niet mee
Misschien wel goed om een discussie te krijgen met nieuwe posters die dit een interessant onderwerp vinden.
Dankquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:00 schreef Tjacka het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik dit een goed topic vind
beter nieuw dan het zoveelste gezeur in een oude
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |