Het gaat wel ver nietquote:The Conspiracy Theory Is True: Agents Infiltrate Websites Intending To "Manipulate, Deceive, And Destroy Reputations"
In the annals of internet conspiracy theories, none is more pervasive than the one speculating paid government plants infiltrate websites, social network sites, and comment sections with an intent to sow discord, troll, and generally manipulate, deceive and destroy reputations. Guess what: it was all true.
And this time we have a pretty slideshow of formerly confidential data prepared by the UK NSA equivalent, the GCHQ, to confirm it, and Edward Snowden to thank for disclosing it. The messenger in this case is Glenn Greenwald, who has released the data in an article in his new website, firstlook.org, which he summarizes as follows: "by publishing these stories one by one, our NBC reporting highlighted some of the key, discrete revelations: the monitoring of YouTube and Blogger, the targeting of Anonymous with the very same DDoS attacks they accuse “hacktivists” of using, the use of “honey traps” (luring people into compromising situations using sex) and destructive viruses. But, here, I want to focus and elaborate on the overarching point revealed by all of these documents: namely, that these agencies are attempting to control, infiltrate, manipulate, and warp online discourse, and in doing so, are compromising the integrity of the internet itself." Call it Stasi for "Generation Internet."
bron
Nee niet echt, gewoon nieuws en weinig complot, dat overheden er zulke werkwijzen op nahouden is al decennia lange bekend. De conspiracy onzin gaat vooral over de achterliggende oorzaken, zoals de zogenaamde greys, reptilians, illuminatie, nwo, depopulatie enz en daar is nog geen enkel feit voor aangedragen.quote:
wat nu niet stout is kan morgen wel zo zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:03 schreef Deetch het volgende:
Als je niet stouts doet heb je niks te vrezen.
Nou dat weet ik nog zo net niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:15 schreef Life2.0 het volgende:
ik zeg het al langer; er bestaan geen mensen die bewust op de vvd stemmen
allemaal trolls.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nog zo net niet.
Volgens mij genoeg hoor.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nog zo net niet.
Volgens mij genoeg hoor.
vast allemaal vrouwen omdat Mark zo'n aantrekkelijk adonis is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:15 schreef Life2.0 het volgende:
ik zeg het al langer; er bestaan geen mensen die bewust op de vvd stemmen
Jij denkt dat vrouwen zo oppervlakkig zijn en dat ze nooit kijken naar waar een partij voor staat?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vast allemaal vrouwen omdat Mark zo'n aantrekkelijk adonis is.
ik denk dat uberhaupt niemand kijkt. De meeste verstange zijn de niet-stemmers.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij denkt dat vrouwen zo oppervlakkig zijn en dat ze nooit kijken naar waar een partij voor staat?
Ik denk wel dat mensen heel goed nadenken op wie ze stemmen. Of beter gezegd: op welk program.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik denk dat uberhaupt niemand kijkt. De meeste verstange zijn de niet-stemmers.
Hoe kan iemand op de PvdA hebben gestemd.
Uhm... ja?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij denkt dat vrouwen zo oppervlakkig zijn en dat ze nooit kijken naar waar een partij voor staat?
Voor veel mensen is dat jammer genoeg veel te moeilijk...quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
partijprogramma's lezen en vergelijken en logisch nadenken over mogelijke compromissen is ook echt zo moeilijk
Waarvan? Een complot of geen partijprogramma's lezen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:58 schreef Woelwater het volgende:
Verdenk er hier op Fok ook wel een paar eigenlijk
ComplotGerichte Intrigesquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
Partijprogramma's zijn allemaal cgi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |