abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140503549
De USA en UK tapt al zeven jaar lang in op de volgende inetservices, Facebook, Microsoft, Google, Apple, Yahoo, YouTube, AOL, Skype en anderen

https://www.startpage.com/eng/prism-program-exposed.html

http://www.washingtonpost(...)0ccb04497_story.html

http://www.guardian.co.uk(...)tech-giants-nsa-data

pi_140512907
Nog maar een keer hier want toch wel opmerkelijk:

Edward Snowden wil terug naar de Verenigde Staten

Edward Snowden heeft aangegeven in een interview op NBC dat hij graag terugkeert naar de Verenigde Staten.

De klokkenluider woont momenteel in Rusland nadat hij grote hoeveelheden geheime documenten over de inlichtingendienst NSA had gelekt aan de media.

"Ik denk niet dat het de vraag ooit is geweest of ik graag terug zou willen naar de Verenigde Staten", zegt Snowden in het interview. "Of amnestie of gratie een mogelijkheid zal worden is niet aan mij. Dat is aan het publiek en de overheid."

De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken John Kerry noemt klokkenluider Edward Snowden een voortvluchtige. "Als Snowden terug wil naar de VS dan regelen we dat direct."

"Iemand met liefde voor zijn vaderland rent niet weg", vervolgt Kerry. "Als hij gelooft in zijn land en geeft om de Verenigde Staten, dan zou hij ook het Amerikaanse rechtssysteem moeten vertrouwen."

bron http://www.nu.nl/buitenla(...)erenigde-staten.html
pi_140512995
"Iemand met liefde voor zijn vaderland rent niet weg", vervolgt Kerry. "Als hij gelooft in zijn land en geeft om de Verenigde Staten, dan zou hij ook het Amerikaanse rechtssysteem moeten vertrouwen."

Geheime rechtbanken en een heus concentratiekamp.. jaja, dat wekt vertrouwen :') :') :')
Wt een vieze rat is die Kerry ook.
  donderdag 29 mei 2014 @ 18:02:18 #4
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140513032
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
Nog maar een keer hier want toch wel opmerkelijk:

Edward Snowden wil terug naar de Verenigde Staten

Edward Snowden heeft aangegeven in een interview op NBC dat hij graag terugkeert naar de Verenigde Staten.

De klokkenluider woont momenteel in Rusland nadat hij grote hoeveelheden geheime documenten over de inlichtingendienst NSA had gelekt aan de media.

"Ik denk niet dat het de vraag ooit is geweest of ik graag terug zou willen naar de Verenigde Staten", zegt Snowden in het interview. "Of amnestie of gratie een mogelijkheid zal worden is niet aan mij. Dat is aan het publiek en de overheid."

De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken John Kerry noemt klokkenluider Edward Snowden een voortvluchtige. "Als Snowden terug wil naar de VS dan regelen we dat direct."

bron http://www.nu.nl/buitenla(...)erenigde-staten.html
No shit en dan mag hij net zo lang misschien wel langer brommen dan Bradley Edward Manning
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_140513166
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

No shit en dan mag hij net zo lang misschien wel langer brommen dan Bradley Edward Manning
Tja, toch wil hij dolgraag terug.
  donderdag 29 mei 2014 @ 18:11:13 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140513233
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tja, toch wil hij dolgraag terug.
Ja als hij niet vervolgd word, reken maar van YES dat het echt wel gaat gebeuren.
pi_140513490
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja als hij niet vervolgd word, reken maar van YES dat het echt wel gaat gebeuren.
Logisch toch? Landverraad gepleegd. Daarom vind ik het zo vreemd dat hij terug wil.
  donderdag 29 mei 2014 @ 18:30:18 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140513652
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Logisch toch? Landverraad gepleegd. Daarom vind ik het zo vreemd dat hij terug wil.
Ja en nee, het feit is dat de NSA zelf namelijk zelf onze gegevens jat, dus landveraad nee niet echt.
ow btw hij heeft asiel voor 1 jaar 1 augustus moet hij weer weg, tenzij ze gaan verlengen.
pi_140513670
quote:

[..]

Landverraad? De landverraders zitten bij de geheime diensten..
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 18:32:45 #10
249559 crew  Lavenderr
pi_140513698
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja en nee, het feit is dat de NSA zelf namelijk zelf onze gegevens jat, dus landveraad nee niet echt.
ow btw hij heeft asiel voor 1 jaar 1 augustus moet hij weer weg, tenzij ze gaan verlengen.
Oh dus uit nood geboren. Dan is het duidelijk.
pi_140513747
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh dus uit nood geboren. Dan is het duidelijk.
Tussen klokkenluider en landverrader zit nogal wat verschil.
pi_140514947
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 17:56 schreef Lavenderr het volgende:

:') En iemand die volgens die logica werkt heeft macht.
Conscience do cost.
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 19:44:10 #13
249559 crew  Lavenderr
pi_140515769
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 19:15 schreef ems. het volgende:

[..]

:') En iemand die volgens die logica werkt heeft macht.
True.
pi_140515798
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 19:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

True.
Anderzijds is het natuurlijk ook PR praat en zijn dergelijke statements niet altijd te verbinden met intelligentie.
Conscience do cost.
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 19:48:33 #15
249559 crew  Lavenderr
pi_140515903
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 19:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Anderzijds is het natuurlijk ook PR praat en zijn dergelijke statements niet altijd te verbinden met intelligentie.
Klopt ook.
We weten wie het zegt he?
  Moderator vrijdag 30 mei 2014 @ 18:43:22 #16
249559 crew  Lavenderr
  Moderator vrijdag 30 mei 2014 @ 18:47:56 #17
249559 crew  Lavenderr
pi_140545556
Washington (CNN) -- The NSA has released an e-mail exchange between Edward Snowden and the agency's general counsel's office, countering a claim the former contractor made in an interview this week.

Speaking to NBC News in an interview that aired Wednesday, Snowden claimed that he'd reached out to the office while working as an National Security Agency contractor to report what he saw as an abuse of power by the agency.

"I reported that there were real problems with the way the NSA was interpreting its legal authorities," he told NBC's Brian Williams.

In the e-mail exchange released by the NSA Thursday, Snowden requests clarification about training material he'd received, asking whether executive orders can override federal laws.

The general counsel's office responded to Snowden's e-mail, saying that executive orders have the "force and effect of law" but cannot override a statute.

"Please give me a call if you would like to discuss further," the e-mail concludes.

In his interview with NBC, Snowden said that after raising concerns, he essentially was told to "stop asking questions."

He described his contact with the general counsel's office as an indication of what he said were his efforts to go through official channels to raise his concerns about the NSA before leaking classified documents.

In a statement Thursday, the NSA said the e-mail exchange it released was the only communication found and there was no evidence Snowden followed up.

"We have searched for additional indications of outreach from him in those areas and to date have not discovered any engagements related to his claims," the statement said.

Snowden said Thursday that the e-mail exchange released by the NSA was "a strangely tailored and incomplete leak," telling The Washington Post that it "only shows the NSA feels it has something to hide."

"If the White House is interested in the whole truth, rather than the NSA's clearly tailored and incomplete leak today for a political advantage, it will require the NSA to ask my former colleagues, management, and the senior leadership team about whether I, at any time, raised concerns about the NSA's improper and at times unconstitutional surveillance activities," Snowden told the newspaper. "It will not take long to receive an answer."

http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t3
pi_140545670
Onderhand hoort dit toch gewoon in NWS?
  Moderator vrijdag 30 mei 2014 @ 18:59:10 #19
249559 crew  Lavenderr
pi_140545850
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:51 schreef Nemephis het volgende:
Onderhand hoort dit toch gewoon in NWS?
Daar zal het ook vast wel staan.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 20:44:17 #20
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_140549576
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:30 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Landverraad? De landverraders zitten bij de geheime diensten..
Dit.
  woensdag 4 juni 2014 @ 11:16:25 #21
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_140699952
quote:

[..]

:') Wat een onzin.
Anti-Turkije
pi_140701590
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:16 schreef SadPanda het volgende:

[..]

:') Wat een onzin.
Hoezo? Hij is toch naar buiten gekomen met staatsgeheimen? Dat is gewoon landverraad. Dat die geheimen mogelijk niet okselfris zijn, doet daar op zich niets aan af.
pi_140701712
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hoezo? Hij is toch naar buiten gekomen met staatsgeheimen? Dat is gewoon landverraad. Dat die geheimen mogelijk niet okselfris zijn, doet daar op zich niets aan af.
Ik ben het niet met je eens: Intern aankaarten was niet mogelijk dus wat voor opties waren er nog meer om de wereld te laten weten hoe onze geheime diensten een loopje nemen met wetten?
pi_140701793
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:17 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens: Intern aankaarten was niet mogelijk dus wat voor opties waren er nog meer om de wereld te laten weten hoe onze geheime diensten een loopje nemen met wetten?
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het heel goed dat hij dit gedaan heeft.
pi_140702345
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het heel goed dat hij dit gedaan heeft.
Ah okee, dan begreep ik je idd verkeerd.

Ik vind het zo vreemd dat 'we' in het Westen nog steeds doen alsof we moreel gezien een stapje voor hebben op de rest van de wereld, alsof wij 'beter' zijn -- terwijl 'we' ondertussen de meest smerige spelletjes spelen, liegen en bedriegen, en denken dat dat okee is.. -O-
Ik snap het wel, maar doe dan niet alsof je zo moreel verlicht bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')