No shit en dan mag hij net zo lang misschien wel langer brommen dan Bradley Edward Manningquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
Nog maar een keer hier want toch wel opmerkelijk:
Edward Snowden wil terug naar de Verenigde Staten
Edward Snowden heeft aangegeven in een interview op NBC dat hij graag terugkeert naar de Verenigde Staten.
De klokkenluider woont momenteel in Rusland nadat hij grote hoeveelheden geheime documenten over de inlichtingendienst NSA had gelekt aan de media.
"Ik denk niet dat het de vraag ooit is geweest of ik graag terug zou willen naar de Verenigde Staten", zegt Snowden in het interview. "Of amnestie of gratie een mogelijkheid zal worden is niet aan mij. Dat is aan het publiek en de overheid."
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken John Kerry noemt klokkenluider Edward Snowden een voortvluchtige. "Als Snowden terug wil naar de VS dan regelen we dat direct."
"Iemand met liefde voor zijn vaderland rent niet weg", vervolgt Kerry. "Als hij gelooft in zijn land en geeft om de Verenigde Staten, dan zou hij ook het Amerikaanse rechtssysteem moeten vertrouwen."
bron http://www.nu.nl/buitenla(...)erenigde-staten.html
Tja, toch wil hij dolgraag terug.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
No shit en dan mag hij net zo lang misschien wel langer brommen dan Bradley Edward Manning
Ja als hij niet vervolgd word, reken maar van YES dat het echt wel gaat gebeuren.quote:
Logisch toch? Landverraad gepleegd. Daarom vind ik het zo vreemd dat hij terug wil.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja als hij niet vervolgd word, reken maar van YES dat het echt wel gaat gebeuren.
Ja en nee, het feit is dat de NSA zelf namelijk zelf onze gegevens jat, dus landveraad nee niet echt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Logisch toch? Landverraad gepleegd. Daarom vind ik het zo vreemd dat hij terug wil.
Landverraad? De landverraders zitten bij de geheime diensten..quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Logisch toch? Landverraad gepleegd. Daarom vind ik het zo vreemd dat hij terug wil.
Oh dus uit nood geboren. Dan is het duidelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja en nee, het feit is dat de NSA zelf namelijk zelf onze gegevens jat, dus landveraad nee niet echt.
ow btw hij heeft asiel voor 1 jaar 1 augustus moet hij weer weg, tenzij ze gaan verlengen.
Tussen klokkenluider en landverrader zit nogal wat verschil.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dus uit nood geboren. Dan is het duidelijk.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
"Iemand met liefde voor zijn vaderland rent niet weg", vervolgt Kerry. "Als hij gelooft in zijn land en geeft om de Verenigde Staten, dan zou hij ook het Amerikaanse rechtssysteem moeten vertrouwen."
True.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:15 schreef ems. het volgende:
[..]En iemand die volgens die logica werkt heeft macht.
Anderzijds is het natuurlijk ook PR praat en zijn dergelijke statements niet altijd te verbinden met intelligentie.quote:
Klopt ook.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Anderzijds is het natuurlijk ook PR praat en zijn dergelijke statements niet altijd te verbinden met intelligentie.
Dit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:30 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Landverraad? De landverraders zitten bij de geheime diensten..
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is toch naar buiten gekomen met staatsgeheimen? Dat is gewoon landverraad. Dat die geheimen mogelijk niet okselfris zijn, doet daar op zich niets aan af.quote:
Ik ben het niet met je eens: Intern aankaarten was niet mogelijk dus wat voor opties waren er nog meer om de wereld te laten weten hoe onze geheime diensten een loopje nemen met wetten?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is toch naar buiten gekomen met staatsgeheimen? Dat is gewoon landverraad. Dat die geheimen mogelijk niet okselfris zijn, doet daar op zich niets aan af.
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het heel goed dat hij dit gedaan heeft.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:17 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens: Intern aankaarten was niet mogelijk dus wat voor opties waren er nog meer om de wereld te laten weten hoe onze geheime diensten een loopje nemen met wetten?
Ah okee, dan begreep ik je idd verkeerd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het heel goed dat hij dit gedaan heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |