abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:35:12 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_128862099

quote:
Venezuelan Asylum Achieved, Snowden reveals UFO Documents

Edward Snowden, the leaker of NSA surveillance documents, was granted asylum in Venezuela on Friday. With safe harbors in sight, Snowden was willing to share shocking and world-shattering exclusive secret government documents with The Internet Chronicle.

Snowden’s testimony was as follows:
“The highest levels of government don’t know what to do about UFOs, and the official story that they are all merely weather balloons or natural phenomena has been clearly dismissed. If anything, these documents speak about UFOs as if they are surely guided by an intelligence beyond our own. As it turns out, the most credible and inexplicable sightings are of vehicles that have been spotted leaving the sea floor at hydrothermal vents and directly entering solar orbit . . .

“Because ballistic missile tracking systems and deep-sea sonar are kept as state secrets, scientists don’t have access to data about these objects. However, most of the contractors at DARPA are sure that there is a species more intelligent than homo sapiens living in the mantle of the Earth. It makes sense, if you think about it, because that is the only place where conditions have been more or less stable for billions of years. Extremophiles may live at different temperatures than us, but they have been able to thrive and develop intelligence at a seemingly accelerated rate. That’s not true, because they’ve simply evolved at the same rate, but without many of the vicissitudes which set back surface life . . .

“The president receives daily briefings about their activities. Analysts believe their technology to be so far advanced that we stand little chance of survival in any potential war. The general sentiment is that we are but ants from their perspective, so there is little chance they would empathize or attempt to communicate with us, and the current contingency plan is to detonate nuclear weapons in deep caverns to ‘sting’ the foe we have no hope of destroying in hopes it would discourage further attacks.”

Critics may allege that what the 30-year-old former NSA and CIA contractor can state with authority about our ultraterrestrial neighbors is already well-known. But the Ground-Penetrating Radar, or GPR, scans, which The Internet Chronicle has shared and confirmed with sources within intelligence community, will only serve to underscore popular bitterness over strategically timed earthquakes and tsunamis.

Just as PRISM shined a new light on goings-on in NSA’s ECHELON computer systems, revealed in the 1990s, the vast complexes of underground cities – laser-etched from pure diamond – apparent in the GPR scans will transform public debate about the balance between liberty and security.
bron
mmm.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:36:20 #2
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_128862117
En daaaar gaat zijn geloofwaardigheid
pi_128862161
Zou het best cool vinden :D
pi_128862281
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:36 schreef Woelwater het volgende:
En daaaar gaat zijn geloofwaardigheid
Snowden's geloofwaardigheid of die van de bron?
Probeer maar eens een serieuzere bron te vinden die dit nieuws meldt.
Alpha kenny one
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:43:37 #5
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_128862299
Ik kan me niet voorstellen dat dit van hem afkomstig is.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:43:44 #6
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_128862304
Van dezelfde bron: "Vatican Forces Storm Dome of the Rock, Pope names Snowden Messiah" en "Snowden Granted Sainthood" :P
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:44:20 #7
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_128862315
En snowden zou zoiets natuurlijk speciaal aan de chronicle melden?
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_128862357
Waarom het document met waar het in staat, publiekelijk beschikbaar maken?
Dat zou goed lekken zijn.
pi_128862379
Snowdon was verder niet meer dan een contract-werknemr voor een toeleverancier van de NSA...
het is al zorgwekkend genoeg dat hij kennelijk toegang tot een behoorlijk groot aantal classified documenten had (net als dat met Bradley Manning het grootste probleem was, de vrijwel onbeperkte toegang tot database met informatie die een geheimhoudingstatus had, al was dat bij Bradley Manning eigenlijk vooral informatie met een reatief lage classificiatie, en ook bij Snowdon waren het niet grote geheimen maar veel dingen die eigenlijk inofficieel wel bekend waren, maar nooit 'officieel' bevestigd).

Het is onzin om Snowdon te presenteren als en 'Alwetend' iemand en wat ik lees over een eventuele UFO-uitspraak _als_ hij die werkelijk gedaan heeft (het artikel geeft geen letterlijke quote maar meer iets van 'horen zeggen'), is het ook niets beijzinders, een mening over wat 'DARPA-edewerkers zelf dan weer zouden denken over het mogelijk bestaan van een intelligente levensvorm.

Overigens, als ik de NSA zou zijn en bijvoorbeeld behoefte hebben iemand als Snowdon in een kwaad daglicht te stellen en ongeloofwaardig te maken; Zou ik zulke soort FUD-berichten op de intrawebs gaan verspreiden, en hopen dat de copy-past maffia ze verder verspreid en geloofwaardigheid geeft
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_128862400
Pacific Rim?
dude here
pi_128862424
Snowden had toegang tot het PRISM systeem als contractant. Hij had niet de sleutel tot Obama's persoonlijk archief gekregen ofzo. Sowieso is dit de grootste kul die ik ooit gehoord heb, maar als het waar is, dan was Snowden niet in de positie om dit te weten.
wazza!
pi_128862472
Je weet dat dit uit de SHITPOST categorie van de site is? Dus fake?
dude here
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:56:10 #13
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_128862554
Lambiekje. Altijd even kritisch, hij laat zich niets wijsmaken. Daarom is hij altijd zo goed in staat de Waarheid te zien die niemand anders ziet.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_128862655
Fake UFO landings coming soon folks! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:05:07 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128862693
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:43 schreef Flurry het volgende:
Van dezelfde bron: "Vatican Forces Storm Dome of the Rock, Pope names Snowden Messiah" en "Snowden Granted Sainthood" :P
:D
is hij nog niet zalig verklaard? :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_128862725
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:51 schreef nutoj het volgende:
Je weet dat dit uit de SHITPOST categorie van de site is? Dus fake?
Dit dus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:12:53 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128862883
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:06 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dit dus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J Bieber dood?
las op FP dat hij net weer een of andere nachtclub was uitgedonderd..
JUP super betrouwbaar, echt een mooie humor site dus *O*
pi_128862976
Wat een gefaal weer _O-
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:29:04 #19
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_128863234
:')
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 10:33:56 #20
249559 crew  Lavenderr
pi_128863346
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:47 schreef RM-rf het volgende:
Snowdon was verder niet meer dan een contract-werknemr voor een toeleverancier van de NSA...
het is al zorgwekkend genoeg dat hij kennelijk toegang tot een behoorlijk groot aantal classified documenten had (net als dat met Bradley Manning het grootste probleem was, de vrijwel onbeperkte toegang tot database met informatie die een geheimhoudingstatus had, al was dat bij Bradley Manning eigenlijk vooral informatie met een reatief lage classificiatie, en ook bij Snowdon waren het niet grote geheimen maar veel dingen die eigenlijk inofficieel wel bekend waren, maar nooit 'officieel' bevestigd).

Het is onzin om Snowdon te presenteren als en 'Alwetend' iemand en wat ik lees over een eventuele UFO-uitspraak _als_ hij die werkelijk gedaan heeft (het artikel geeft geen letterlijke quote maar meer iets van 'horen zeggen'), is het ook niets beijzinders, een mening over wat 'DARPA-edewerkers zelf dan weer zouden denken over het mogelijk bestaan van een intelligente levensvorm.

Overigens, als ik de NSA zou zijn en bijvoorbeeld behoefte hebben iemand als Snowdon in een kwaad daglicht te stellen en ongeloofwaardig te maken; Zou ik zulke soort FUD-berichten op de intrawebs gaan verspreiden, en hopen dat de copy-past maffia ze verder verspreid en geloofwaardigheid geeft
Nou, dat is dus gelukt .
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:34:24 #21
33189 RM-rf
1/998001
pi_128863358
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

J Bieber dood?
las op FP dat hij net weer een of andere nachtclub was uitgedonderd..
het lijkt me best waarschijnlijk dat Bieber idd allang dood is en vervangen door een Hologram, welke kennelijk nog een beetje buggy is (wat verklaard dat het hologram in een emmer van een restaurant stond te pissen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:34:48 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128863371
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

is hij nog niet zalig verklaard? :P
http://www.chronicle.su/s(...)n-granted-sainthood/

lol ja dus _O-

@lambiekje post je ook dingen op die site, lijkt me echt iets voor jou :)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:36:11 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_128863399
Gelukkig geeft dit niet aan dan ons aller Lambiekje echt alles gelooft, als het maar niet geloofwaardig is. :').

Maar hij weet wel hoe de wereld echt in elkaar steekt hoor, zijn ogen zijn wijd open!

Man oh man :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:38:22 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128863451
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig geeft dit niet aan dan ons aller Lambiekje echt alles gelooft, als het maar niet geloofwaardig is. :').

Maar hij weet wel hoe de wereld echt in elkaar steekt hoor, zijn ogen zijn wijd open!

Man oh man :').
mocht ik ooit mijn dagelijkse dosis humor nodig hebben verkies ik dit boven Niburu.
_O- veeg me op!
pi_128866417
En weer broodje aap.

Lekker bezig weer.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')