quote:Edward Snowden has been getting global attention for releasing intel secrets, but was he really just leaking approved information? Reporter Jon Rappoport talks about the real story that lies behind the manufactured controversy, the intelligence war being waged between the CIA and NSA, Illuminati puppet masters behind the news, and opening the eyes of the American people in this Buzzsaw interview with Sean Stone.
quote:The author of two explosive collections, THE MATRIX REVEALED and EXIT FROM THE MATRIX, Jon was a candidate for a US Congressional seat in the 29th District of California. Nominated for a Pulitzer Prize, he has worked as an investigative reporter for 30 years, writing articles on politics, medicine, and health for CBS Healthwatch, LA Weekly, Spin Magazine, Stern, and other newspapers and magazines in the US and Europe. Jon has delivered lectures and seminars on global politics, health, logic, and creative power to audiences around the world.
Concurrentie tussen verschillende machthebbenden die achter de schermen opereren en boven de wet staan? Dat soort clubjes heb je toch volgens sommige samenzweringtheorieėn?quote:Op zondag 26 januari 2014 10:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik weet niet of het een geloofwaardige draai is.
Welk belang heeft Amerika er bij zichzelf zwart te (laten) maken.
Ja die clubjes zullen er best zijn alleen geloof ik in dit geval niet in het belang wat Amerika eraan zou hebben om zichzelf door Snowden zwart te laten maken. Als iemand me dat kan uitleggen, graag.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Concurrentie tussen verschillende machthebbenden die achter de schermen opereren en boven de wet staan? Dat soort clubjes heb je toch volgens sommige samenzweringtheorieėn?
Als eerst eens duidelijk werd of die belangengroepjes bestaan en of ze zo belachelijk veel geld en macht hebben als de aanhangers van die therorieėn beweren..quote:Op zondag 26 januari 2014 11:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja die clubjes zullen er best zijn alleen geloof ik in dit geval niet in het belang wat Amerika eraan zou hebben om zichzelf door Snowden zwart te laten maken. Als iemand me dat kan uitleggen, graag.
Ik zei al vanaf t begin van de Snowden Saga dat t lijkt me helemaal waar te zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:25 schreef Broadway het volgende:
Neem het serieus of niet, maar Rappoport geeft hier een interessante en geloofwaardige draai aan het Edward Snowden verhaal. Wat er ook gebeurt en wat je ook gelooft, het lijkt er op dat het publiek nooit toegang zal hebben tot de gehele en onmiskenbare waarheid. Gehele artikel.
Kijkt dit land nog naar de belangen van haar volk?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja die clubjes zullen er best zijn alleen geloof ik in dit geval niet in het belang wat Amerika eraan zou hebben om zichzelf door Snowden zwart te laten maken. Als iemand me dat kan uitleggen, graag.
Dat kun je je in zekere zin over elk land afvragen. Er wordt slecht naar de geluiden uit de bevolking geluisterd of ze worden genegeerd.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:13 schreef FearWolf het volgende:
[..]
Kijkt dit land nog naar de belangen van haar volk?
Meest spraakmakende persoon van 2013, en dat is wel te begrijpen als je ziet wat hij allemaal bekend heeft gemaakt. Ben het wel met je eens dat het lijkt alsof 'we het in onze strot gedouwd krijgen', alles wat hij zegt wordt overdreven groot uitgemeten, terwijl een groot deel wat hij verteld heeft al bekend was.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef Doublepain het volgende:
Er zit zeker iets achter, wat me opvalt is dat elk document die hij loslaat in de media, zo groot gemaakt wordt, als je elke ochtend het nieuws kijkt zie je weer een berichtje verschijnen of het een klein spionage schandaal is of een duitse voice over het is allemaal nieuws. Het is alsof we allemaal het in onze strot gedouwd krijgen van je hebt niks anders te willen. Maar dat zijn uiteraard enkel speculaties. Het zou me niet verbazen als blijkt dat de Chinezen hier gewoon achter zit. De Amerikanen luisteren je af, hier neem een Huawei.
Dat het in het begin veel aandacht kreeg is begrijpelijk, de wereld maakte voor het eerst kennis met het gehack en grootschalige spionage. Alleen dat alle kleine dingetjes zo belangrijk wordt gemaakt gaat denk ik wat te ver. Wat wel interessant is is dat Amerikaanse ambtenaren hem al met de dood bedreigd heeft, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Meest spraakmakende persoon van 2013, en dat is wel te begrijpen als je ziet wat hij allemaal bekend heeft gemaakt. Ben het wel met je eens dat het lijkt alsof 'we het in onze strot gedouwd krijgen', alles wat hij zegt wordt overdreven groot uitgemeten, terwijl een groot deel wat hij verteld heeft al bekend was.
Vooral dat laatste maakt de stelling uit de OP ongeloofwaardig naar mijn idee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat het in het begin veel aandacht kreeg is begrijpelijk, de wereld maakte voor het eerst kennis met het gehack en grootschalige spionage. Alleen dat alle kleine dingetjes zo belangrijk wordt gemaakt gaat denk ik wat te ver. Wat wel interessant is is dat Amerikaanse ambtenaren hem al met de dood bedreigd heeft, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
FOK! Laat gelijk de juiste reclame zienquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat wel frappant is is dat mensen heel erg bezig zijn met 'dat we bekeken en beluisterd worden' (wat in veel gevallen nog egostrelend is ook in de zelfgeabsorbeerde smartphone generatie)
En niet met 'dat we weerloos en ziek (vaak dodelijk) gemaakt worden'.
Maar dat lijkt men dan weer niet erg te vinden, ze blijven er maar alles op gooien.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
FOK! Laat gelijk de juiste reclame zien
[ afbeelding ]
Het hele social media gebeuren is al een makkelijke manier van spioneren, je hoeft niks te doen als NSA, bedrijf etc zijnde, persoon in kwestie plaatst zelf wat ie doet, waar ie geweest is en wat zijn plannen zijn.
Daar kunnen ze veel aan hebben, als je naar links kijkt zie je rechts niets methode is al sinds de geschiedenis van de mens de beste truuk om iemand om de tuin te leiden.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik weet niet of het een geloofwaardige draai is.
Welk belang heeft Amerika er bij zichzelf zwart te (laten) maken.
Dan is het ook zinloos om hem te vervolgen, toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:45 schreef Speedball het volgende:
[..]
Daar kunnen ze veel aan hebben, als je naar links kijkt zie je rechts niets methode is al sinds de geschiedenis van de mens de beste truuk om iemand om de tuin te leiden.
Ik geloof zelf niet in het verhaal, maar het nieuws wat Snowden naar buiten heeft gebracht is nog helemaal niet schadelijk geweest. Elk land wist/weet dat andere landen spioneren. Spioneren is anno 2014 gewoon bijna een openbare functie geworden. Dat NSA bij de burgers mee kijkt is ook niet nieuw.
Dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat je beroepsgeheim hebt en ook al bestaat er ergens een vermoeden van in de publieke opinie je het nog niet mag bevestigen als werknemer zonder toestemming van de baas.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan is het ook zinloos om hem te vervolgen, toch?
Kan je daarvan een praktisch en modern voorbeeld geven in dit huidige Snowden-Scenario? If anything zijn mensen alleen maar kritischer geworden op eventuele uitspraken van Amerika. Dan gaat het hele links/rechts verhaal in deze simpelweg niet op.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:45 schreef Speedball het volgende:
[..]
Daar kunnen ze veel aan hebben, als je naar links kijkt zie je rechts niets methode is al sinds de geschiedenis van de mens de beste truuk om iemand om de tuin te leiden.
Dat zou ik niet zeggen. Je kan de schade allicht niet uitdrukken in dollers maar een algemeen wantrouwen richting een 'organisatie' die vlekkeloos dient te zijn is nooit goed voor de organisatie in kwestie.quote:Ik geloof zelf niet in het verhaal, maar het nieuws wat Snowden naar buiten heeft gebracht is nog helemaal niet schadelijk geweest.
Zeker, maar bepaalde onthullingen hebben die spionage wel een stuk meer gespecificeerd. Tastbaarder gemaakt, if you will. Eerst wist men wel dat er gespioneerd werd, maar nu weten zelfs "henk en ingrid" ongeveer hoeveel en wįįr dan gespioneerd wordt.quote:Elk land wist/weet dat andere landen spioneren. Spioneren is anno 2014 gewoon bijna een openbare functie geworden. Dat NSA bij de burgers mee kijkt is ook niet nieuw.
Dat zijn gewoon de kranten die proberen relevant te blijven. Zij weten ook best wel dat het allemaal niet zo schokkend is, maar het publiek eet het lekker makkelijk op.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef Doublepain het volgende:
Er zit zeker iets achter, wat me opvalt is dat elk document die hij loslaat in de media, zo groot gemaakt wordt, als je elke ochtend het nieuws kijkt zie je weer een berichtje verschijnen of het een klein spionage schandaal is of een duitse voice over het is allemaal nieuws. Het is alsof we allemaal het in onze strot gedouwd krijgen van je hebt niks anders te willen. Maar dat zijn uiteraard enkel speculaties. Het zou me niet verbazen als blijkt dat de Chinezen hier gewoon achter zit. De Amerikanen luisteren je af, hier neem een Huawei.
Neem van mij aan dat een AH meer informatie over jouw bezit dan je eigen huisarts. Er zijn profiel systemen waar je u tegen zegtquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:56 schreef ems. het volgende:
Zeker, maar bepaalde onthullingen hebben die spionage wel een stuk meer gespecificeerd. Tastbaarder gemaakt, if you will. Eerst wist men wel dat er gespioneerd werd, maar nu weten zelfs "henk en ingrid" ongeveer hoeveel en wįįr dan gespioneerd wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |